quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Helemaal waar, het staat er ongelukkig. Even aanpassen. Volgens mij was ze namelijk gewoon Nederlands.
Vind myr toch alleen maar opwindend... Pala ook volgens mij stiekem.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
naar mijn bedje
Ik vond het erg leuk!
Leuke mensen.
En ik heb aan het kontje van pala gezeten.
Heloef verliefd op Straw?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef is verliefd op straw toch?
Gisteren was er weer zo een meet... Daar hoor je later nog wel updates van denk ik.
Op TC veel minder druk, dus heb wel een idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar alle roddelverhalen, en wie van hier waren er allemaal?
Ach ja, hij doet toch niets terug als een meisje het probeertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En heeft heloef nog gezoend...GAVNZMGSAVNZMG
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, hij doet toch niets terug als een meisje het probeert
K heb mn best gedaan maar helaas.quote:
Jullie zijn dan ook gewoon bazenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
K heb mn best gedaan maar helaas.![]()
Kutkloon en ik waren trouwens nog wel bijna gehosseld. Die sanne, zong nog een liedje voor ons en alles...
Wie is Sanne nou weerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
K heb mn best gedaan maar helaas.![]()
Kutkloon en ik waren trouwens nog wel bijna gehosseld. Die sanne, zong nog een liedje voor ons en alles...
ze wilde ons nog meenemen naar een andere kroeg, toen gingen we terug naar de groep en wilde iedereen weg..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook gewoon bazen
Jullie worden gewoon gehosseld.
Kom jij naar de Royco-meet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
Mooi verhaal wel mur, ik zing ook altijd liedjes voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |