quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:15 schreef twi het volgende:
Helemaal waar, het staat er ongelukkig. Even aanpassen. Volgens mij was ze namelijk gewoon Nederlands.
Vind myr toch alleen maar opwindend... Pala ook volgens mij stiekem.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:30 schreef Murdera het volgende:
naar mijn bedje
Ik vond het erg leuk!
Leuke mensen.
En ik heb aan het kontje van pala gezeten.
Heloef verliefd op Straw?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef is verliefd op straw toch?
Gisteren was er weer zo een meet... Daar hoor je later nog wel updates van denk ik.
Op TC veel minder druk, dus heb wel een idee.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd naar alle roddelverhalen, en wie van hier waren er allemaal?
Ach ja, hij doet toch niets terug als een meisje het probeertquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En heeft heloef nog gezoend...GAVNZMGSAVNZMG
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach ja, hij doet toch niets terug als een meisje het probeert
K heb mn best gedaan maar helaas.quote:
Jullie zijn dan ook gewoon bazenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
K heb mn best gedaan maar helaas.![]()
Kutkloon en ik waren trouwens nog wel bijna gehosseld. Die sanne, zong nog een liedje voor ons en alles...
Wie is Sanne nou weerquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
K heb mn best gedaan maar helaas.![]()
Kutkloon en ik waren trouwens nog wel bijna gehosseld. Die sanne, zong nog een liedje voor ons en alles...
ze wilde ons nog meenemen naar een andere kroeg, toen gingen we terug naar de groep en wilde iedereen weg..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook gewoon bazen
Jullie worden gewoon gehosseld.
Kom jij naar de Royco-meet?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:11 schreef kingtoppie het volgende:
Mooi verhaal wel mur, ik zing ook altijd liedjes voor je.
Als het goed is heb ik dan weer nieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze neemt gekke kruidenextracten voor je mee
Da's wel balen. Al mocht ik het willen, mijn dromen vergeten, maar dat gebeurt nooit als het echt nodig isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
Ik baalIk werd vannacht wakker na een ontzettend gave droom, e ik dacht; dit moet ik onthouden om eens in verhaalvorm op te schrijven. En toen viel ik weer in slaap en ben ik alles vergeten..
Dit heb ik weleens met muziek.. ik probeer weleens zelf nummers te schrijven. En dan heb ik van die momenten - dan zit ik in de auto ofzo - en dan bedenk ik voor mijn gevoel iets echt heel gaafs en tegen de tijd dat ik in de gelegenheid ben om het vast te leggen ben ik het kwijtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
Ik baalIk werd vannacht wakker na een ontzettend gave droom, e ik dacht; dit moet ik onthouden om eens in verhaalvorm op te schrijven. En toen viel ik weer in slaap en ben ik alles vergeten..
Haha, precies het tegenovergestelde en net zo vervelend iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's wel balen. Al mocht ik het willen, mijn dromen vergeten, maar dat gebeurt nooit als het echt nodig is
Loop ik weer de halve ochtend rond met een kutgevoel.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Haha, precies het tegenovergestelde en net zo vervelend idd. Maar ik heb normaal juist nooooit dromen, en nu werd ik wakker met zo'n 'wauw' gevoel.
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel wat van je extractjes proberen Loka
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel wat van je extractjes proberen Loka
Wat doet dat? Is dat die Kalmoes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.
Maar je kan zaterdag toch wel samples meenemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.
Nee, dat is ook wel leuk als je maar niet hoeft te kotsenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doet dat? Is dat die Kalmoes?
Alleen als ik dat pakketje op tijd binnen hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je kan zaterdag toch wel samples meenemen?
Dat is wel lekker als je wil slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel leuk als je maar niet hoeft te kotsen
Kratom werkt opwekkend in kleine hoeveelheden en met meer word je er loom en zwaar in je hoofd van, een beetje verdovend.
Hihi okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik dat pakketje op tijd binnen heb
Nee, niet doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is wel lekker als je wil slapen
Wat werkt wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, niet doen
Je moet het ruim voor je wil slapen doen want het is heerlijk om in bed te liggen maar slapen gaat je dus echt niet lukken
Bij mij iig nietquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Men zegt blowen maar daar heb ik geen ervaring mee.
Passiebloem misschien. Maar niet teveel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig nietik heb het wel gedaan maar het werkt er niet
Daar heb ik geen ervaring meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Passiebloem misschien. Maar niet teveel.
dan heb je er gewoon niet genoeg van genomenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bij mij iig nietik heb het wel gedaan maar het werkt er niet
Working on itquote:
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.quote:
ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.
Hield ze van SM?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je wel zeggen, niet op de goede manier.
Hi!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe is het met de dames, friend?
hoe is dat een slechte manier?quote:
Ach, ik ook niet. Maar je weet hoe dat gaat als je je verveeltquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:54 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hi!
Rustig aan het front. Heb geen nieuws om dit topic mee te vullen.
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
heb op de bank geslapen omdat mijn vriend zo snurkte
Verveling is het niet zo. Afgelopen dagen druk met werk, sporten, lezen. Dus deze reeks even op een laag pitje gezetquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, ik ook niet. Maar je weet hoe dat gaat als je je verveelt
Hahaha, awesome!quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.
Waardoor mijn spierpijn verergerd is.
Toen flikkerde ik in slaap in de trein en eindigde in Leiden.
Het was een topavond.
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n gevalquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien wilde ze dominanter zijn dan hij.
ooh klinkt best gezellig toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf uur met iemand van 70 kilo rondlopen slepen omdat ze de hele tijd out ging.
Het was een topavond.
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.quote:
Je moest eens weten wat hij hier allemaal zegt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n geval
Nou gefeliciteerd kerel. Heb je het al aan je moeder verteld?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.
Maar ik stond serieus een half uur in een tent met 80% meisjes, lekkere meisjes ook nog eens.
Wie was het?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was een topavond.
Dat lijkt Kaneel ook niet.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heloef lijkt me sowieso niet zo de dominante in zo'n geval
Pindaquote:
Wees er maar niet trots op, als er alleen maar kerels waren geweest had je tenminste een excuusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was niet echt in staat om sletjes te hosselen.
Maar ik stond serieus een half uur in een tent met 80% meisjes, lekkere meisjes ook nog eens.
He?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd kerel. Heb je het al aan je moeder verteld?
Ik ben er niet trots op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees er maar niet trots op, als er alleen maar kerels waren geweest had je tenminste een excuus
Daar is ook niets mis meequote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
Na die hele "jeweetwel" toestand was ik ook niet echt in een hosselmood.
Ik wou gewoon zuipen.
Soms ben je echt te emotioneel manquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef heloef het volgende:
Na die hele "jeweetwel" toestand was ik ook niet echt in een hosselmood.
Ik wou gewoon zuipen.
Ik?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hajoh, nu kan jij hem nog scoren toch?
Het gaat om het idee, telkens als het de goede richting op lijkt te gaan, gaat het totaal verkeerd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Soms ben je echt te emotioneel man
Je kende haar niet eens
Wat is er mis met mij?quote:
Welke man dan wel?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:06 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij voldoet toch niet aan mijn eisen dat weet je toch
Uberhaupt een man misschien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |