Als het goed is heb ik dan weer nieuwquote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ze neemt gekke kruidenextracten voor je mee
Da's wel balen. Al mocht ik het willen, mijn dromen vergeten, maar dat gebeurt nooit als het echt nodig isquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
Ik baalIk werd vannacht wakker na een ontzettend gave droom, e ik dacht; dit moet ik onthouden om eens in verhaalvorm op te schrijven. En toen viel ik weer in slaap en ben ik alles vergeten..
Dit heb ik weleens met muziek.. ik probeer weleens zelf nummers te schrijven. En dan heb ik van die momenten - dan zit ik in de auto ofzo - en dan bedenk ik voor mijn gevoel iets echt heel gaafs en tegen de tijd dat ik in de gelegenheid ben om het vast te leggen ben ik het kwijtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:01 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
Ik baalIk werd vannacht wakker na een ontzettend gave droom, e ik dacht; dit moet ik onthouden om eens in verhaalvorm op te schrijven. En toen viel ik weer in slaap en ben ik alles vergeten..
Haha, precies het tegenovergestelde en net zo vervelend iddquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's wel balen. Al mocht ik het willen, mijn dromen vergeten, maar dat gebeurt nooit als het echt nodig is
Loop ik weer de halve ochtend rond met een kutgevoel.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:29 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Haha, precies het tegenovergestelde en net zo vervelend idd. Maar ik heb normaal juist nooooit dromen, en nu werd ik wakker met zo'n 'wauw' gevoel.
Ik ookquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel wat van je extractjes proberen Loka
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:24 schreef Faxie het volgende:
Ik wil wel wat van je extractjes proberen Loka
Wat doet dat? Is dat die Kalmoes?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.
Maar je kan zaterdag toch wel samples meenemen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tip: bestel Thaise kratom uit Duitsland. Goedkoop en een van de dingen die echt aan te raden zijn. Van de meeste dingen word je te misselijk of ze zijn te soft.
Nee, dat is ook wel leuk als je maar niet hoeft te kotsenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat doet dat? Is dat die Kalmoes?
Alleen als ik dat pakketje op tijd binnen hebquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar je kan zaterdag toch wel samples meenemen?
Dat is wel lekker als je wil slapenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel leuk als je maar niet hoeft te kotsen
Kratom werkt opwekkend in kleine hoeveelheden en met meer word je er loom en zwaar in je hoofd van, een beetje verdovend.
Hihi okquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alleen als ik dat pakketje op tijd binnen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |