quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, mijn hosselpogingen op TC zijn erg falend. Ik kan niet eens tijn hosselen.
Ja, dan kan je beter stoppen. Ik bedoel als vrouw die zwanger is, heb je meer kans...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
twi je lach laat ieder zijn hart smeltenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Iedereen maakt meer kans dan debeterebob. Ik weet niet of dat een troost is...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dus ik maak stiekem nog kansquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Iedereen maakt meer kans dan debeterebob. Ik weet niet of dat een troost is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:55 schreef l3east het volgende:
[..]
Dus ik maak stiekem nog kans
Dat wint iedereen van mij, ik heb namelijk geen borsthaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoor je dat ik ben een beestquote:Op zaterdag 21 januari 2012 00:07 schreef twi het volgende:
[..]
Dat wint iedereen van mij, ik heb namelijk geen borsthaar.
Heloef is verliefd op straw toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:23 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hebben we hier eigenlijk in de laatste tijd nog nieuwe ontwikkelingen? IK ben hier even niet geweest.
Heloef weer een nieuwe liefde?
Ah nu straw weer, arme meiskes allemaal.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef is verliefd op straw toch?
Gisteren was er weer zo een meet... Daar hoor je later nog wel updates van denk ik.
Straw? Nee, hij heeft een meisje meegevraagd naar een meet, maar die woont in het buitenland. Arme heloef.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heloef is verliefd op straw toch?
Gisteren was er weer zo een meet... Daar hoor je later nog wel updates van denk ik.
Impliceer je nu dat er iets mis is met buitenlanders?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:05 schreef twi het volgende:
[..]
Straw? Nee, hij heeft een meisje meegevraagd naar een meet, maar die kwam uit het buitenland. Arme heloef.
Ja, ze wonen in het buitenland.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 12:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat er iets mis is met buitenlanders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |