Geen last-minutes?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef VacaLoca het volgende:
Zo irritant dat je vakanties bijtijds moet boeken wil je niet te duur uit zijn. Bedenk me net dat ik nog wel ff paar dagen wel wil deze week maar vliegtickets zijn 3x duurder dan normaal.
Ik heb bio, natuurkunde en scheikunde laten vallen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Chinezen zijn tof
Ik werk nu al tijden met ze, respect voor die mentaliteit hoor.
Volgens mij is dat echt iets van vroeger, als je nu lastminute wil ben je dus alleen maar duur uit.quote:
Ik had gewoon van alle vakken boeken maar heb maar voor het minimum toetsen en examens gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik heb bio, natuurkunde en scheikunde laten vallen.
Talen
Tja, ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt iets van vroeger, als je nu lastminute wil ben je dus alleen maar duur uit.
Heb E&M met Latijn en Wis A + TTOquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gewoon van alle vakken boeken maar heb maar voor het minimum toetsen en examens gedaan
Maar had talent voor exacte vakken, hoewel ze me nooit zo enorm hebben geboeid, dus ben er toen maar iets mee gaan doen. Maar als je hart niet bij techniek ligt ben je daar hopeloos op de verkeerde plaats.
Het vervelendst vind ik nog dat ik m'n vakanties op het werk zo vroeg door moet geven. Deadline voor het doorgeven van de zomervakantie was bij mij eind November..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef VacaLoca het volgende:
Zo irritant dat je vakanties bijtijds moet boeken wil je niet te duur uit zijn. Bedenk me net dat ik nog wel ff paar dagen wel wil deze week maar vliegtickets zijn 3x duurder dan normaal.
Dat viel mij ook op. Waarom zou dat zo zijn?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt iets van vroeger, als je nu lastminute wil ben je dus alleen maar duur uit.
Ik had N&T + N&G met Frans.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Heb E&M met Latijn en Wis A + TTO
Mijn werk is dan niet al te best maar wel belachelijk flexibelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Het vervelendst vind ik nog dat ik m'n vakanties op het werk zo vroeg door moet geven. Deadline voor het doorgeven van de zomervakantie was bij mij eind November..
Ws hebben ze op een gegeven moment bedacht dat 1 of 2 stoelen voor woekerprijzen verkopen aan mensen die echt die vlucht nog MOETEN hebben op korte termijn meer opbrengt dan laatste paar stoeltjes voor weinig weg te doenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Waarom zou dat zo zijn?
Werk jij toevallig bij de Chinees?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn werk is dan niet al te best maar wel belachelijk flexibel
Vliegtuigmaatschappijen hebben computersystemen die voortdurend alles doorrekenen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op. Waarom zou dat zo zijn?
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij de Chinees?
Soms kan je zelfs wat onderhandelen. Ik had toen keer dat ik vlucht met American Airlines wilde boeken. Ging er steeds van uit dat die 200 euro was. Bleek dat later alleen voor mensen in de USA en de UK. Prijs voor andere landen was 380 euro. Heb daarop gebeld en voor elkaar gekregen dat ik voor de US/UK prijs kon boekenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Vliegtuigmaatschappijen hebben computersystemen die voortdurend alles doorrekenen.
Er wordt gekeken naar alternatieve vluchten waarbij meer overgestapt moet worden, alle vluchten van concurrenten, modellen van hoeveel reizigers er verwacht worden. De prijs die ze kunnen rekenen voor een vlucht verandert zo voortdurend.
Ik ken een aantal mensen die aan zulk soort systemen werken, ik kan er eens naar vragen![]()
Daarnaast worden er op bepaalde vergelijkingssites en sites van vliegtuigmaatschappijen smerige trucjes gespeeld. Ze zullen soms hogere prijzen aangeven, maar als je dan nog een paar keer kijkt ineens een lagere prijs wordt aangeboden.
Er is geen sprake van laatste stoeltjes, er worden voor veel vluchten meer stoelen verkocht dan er in het vliegtuig kunnen. Er is altijd sprake van ongeveer hetzelfde percentage no-shows, dus door de wet van grote aantallen gaat dat goed
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:45 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit hard te puzzelen voor een egoboost, en dan rickroll je me....
Alle snackbars zijn in handen van Chinezen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:40 schreef Foe_Yong_Hai_ het volgende:
[..]
Werk jij toevallig bij de Chinees?
Klopt ja, dat zie je de laatste tijd heel vaakquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Alle snackbars zijn in handen van Chinezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |