Dae met die boereploete aan!quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je mag bij de kaartcontrole raden wie ik ben.
Dat is dat de tegelzetters zie het bordes betegelen het niet koud krijgenquote:Op woensdag 18 januari 2012 13:26 schreef Ruder het volgende:
Dan gaan we hier verder.
Trouwens ik zag net een feestent bij het station.
Is dat Oktoberfest am HBF of wat anders?![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 15:22 schreef MPG het volgende:
Zo, en nou hangt deze ook weer in de reeks.
Ahhh heb je dat bij dejavu xl ook gedaan??quote:Op woensdag 18 januari 2012 12:24 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je mag bij de kaartcontrole raden wie ik ben.
Frats is 18quote:Op woensdag 18 januari 2012 17:12 schreef Luxuria het volgende:
Hoe oud ben je? Kan ik het daar misschien uit afleiden
Waaruitquote:
Ow, ja, klopt, hij was per ongeluk buiten de reeks geopend.quote:
Jep. Ruder.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:34 schreef Joysa het volgende:
Was er hier nou iemand die bij Smullers werkte op het station?
quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:43 schreef vlug het volgende:
Lang geleden, maar het Venlo topic is er nog! hai Fratsman.
" ...In ôzze Vastelaovesdinsdaagshow, Holladiejeeja, holladiejo! "quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef Joysa het volgende:
vrijdag, 20.01.12
Download gratis de single "Holladiejeeja 2012" (Noow geit 't loos)
Download hier gratis de single "Holladiejeeja 2012":
https://www.yousendit.com(...)xFlAGa5cp6xsMee-tP4o
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 13:33 schreef Joysa het volgende:
vrijdag, 20.01.12
Download gratis de single "Holladiejeeja 2012" (Noow geit 't loos)
Download hier gratis de single "Holladiejeeja 2012":
https://www.yousendit.com(...)xFlAGa5cp6xsMee-tP4o
Was t zwaar ja?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:54 schreef fratsman het volgende:
Pfff. Wat een weekend. Ben helemaal gesloopt.![]()
Vrijdag tot 00.30 op de balaovend van 't Tremke geweest. Oude buurjongen en 2 vrienden van mijn broer zitten daar in het trio. Zaterdag om 08.30 al in de Maaspoort om op te bouwen voor het Boeremoosbal, vervolgens van 18.00 tot 02.00 in de Maaspoort geweest, en zondag moesten we om 11.30 al present zijn voor het Naopraote en Krense, en daar was ik om 21.00 klaar. Ik ben blij dat ik vandaag vrij had!quote:
Dit weekend doe ik, op de Discodens na, helemaal niks aan Vastelaovend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:22 schreef Luxuria het volgende:
Iemand dit weekend naar het Pallesaotebal?
Ik kan alleen maar denken aan 'lekker spontaan, lekker gek & kort pittig kapsel' als ik die hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef fratsman het volgende:
Ben ik overigens de enige die dat nieuwe nummer van W-Dreej helemaal niks vind?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar denken aan 'lekker spontaan, lekker gek & kort pittig kapsel' als ik die hoor
We zijn ge'fokt' for lifequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:08 schreef fratsman het volgende:
[..]Dit!
![]()
Overigens ben ik ook helemaal niet gecharmeerd van al die versies van dat "Ai Se Eu te Pego" wat ineens overal opduikt.
En bedankt FOK!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar denken aan 'lekker spontaan, lekker gek & kort pittig kapsel' als ik die hoor
Inderdaad. Mijn vrienden kijken me ook altijd raar aan als ik het over een pittig kapsel heb. Net alsquote:
Of, als we het na een discussie ergens over eens zijn: "opgelost, slotje"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:22 schreef fratsman het volgende:
[..]
Inderdaad. Mijn vrienden kijken me ook altijd raar aan als ik het over een pittig kapsel heb. Net alsin tweets en smsjes.
Als je dat nou 3 minuten eerder had gepost was het veel mooier geweestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:14 schreef fratsman het volgende:
Tip voor volgend jaar. D'n Discodens!Topfeestje!
Owjah daarom moet ik de Nederlandse mentaliteit soms niet. Mensen die Venlo haten vanwege Wilders....quote:Op zondag 29 januari 2012 00:49 schreef fratsman het volgende:
Dikke vinger naar alle mensen die Venlo haten om Geert; De Vaegers hebben de eerste Marokkaanse prins!![]()
Wel eentje die beter Venloos praat dan de gemiddelde Venlonaar, maar toch!
Kortzichtigheid kom je overal tegen.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:02 schreef Ruder het volgende:
[..]
Owjah daarom moet ik de Nederlandse mentaliteit soms niet. Mensen die Venlo haten vanwege Wilders....
Nee hoor hier nog zo een. Dit jaar sowieso geen zin in de,vastoeaovond. Ik denk dat ik dit jaar op het weekend na maar oversla.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:21 schreef Klonk het volgende:
Ik ben vast de enige in dit topic die blij is dat ie te horen heeft gekregen dat ie mag werken met carnaval
Ik kan je nu al vertellen dat dat vast niet zal gebeurenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef fratsman het volgende:
Boerebroelofsdinsdag om 08.30 al in de Maaspoort.Ik hoop dat ik maandag verstandig ben en op tijd naar huis ga.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:38 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat dat vast niet zal gebeuren
En hier hoor je ze niet over!twitter:HLucker twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 11:08:36De Wereld draait door heeft zich gemeld voor prins Abbie I reageer retweet
twitter:FinbarvdVeen twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 00:23:54Landelijke media opgelet:de Boerebroelof in Venlo wordt dit jr georganiseerd door n van oorsprong Schotse(!)familie.Of spreekt dát niet aan? reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:06 schreef fratsman het volgende:
[..]
Shhht! Doe eens niet. Weer 150+ posts met
[..]
Dacht het niet, en ZEKER niet in die vormquote:
De ophef slaat nergens op. Typisch voorbeeld van de verschraling van de media.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:30 schreef Joysa het volgende:
Rtl.nl..
Venlo krijgt een prins caranaval ()van Marokkaanse komaf. In de stad van Geert Wilders
zwaait Prins Abbie I dit carnaval de scepter
Het heet dit jaar de Boerkabroelofquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef fratsman het volgende:
Boerebroelofsdinsdag om 08.30 al in de Maaspoort.Ik hoop dat ik maandag verstandig ben en op tijd naar huis ga.
Venlo gaat 10 jaar terug in de tijd, met het verschil dat ze (de dealers) nu mooie hoekjes hebben op de Maasboulevard.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef fratsman het volgende:
Roots Oase per 1 mei dicht. Nobody's place aan de Sloterbeekstraat gaat per die datum alle buitenlanders weren. Ik hoor die kutstraatdealers al weer juichen.Kutregering met hun kutregels.
![]()
Begrijp er niets van dat hij ermee stopt,zelfs zonder Duitsers moet het toch rendabel zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef fratsman het volgende:
Roots Oase per 1 mei dicht. Nobody's place aan de Sloterbeekstraat gaat per die datum alle buitenlanders weren. Ik hoor die kutstraatdealers al weer juichen.Kutregering met hun kutregels.
![]()
Te zot voor woorden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef fratsman het volgende:
![]()
Begint een beetje voorspelbaar te wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef fratsman het volgende:
Weer nr 1 bij het LVK!Nou moet ik hem wel uit mn hoofd gaan leren!
Jep. Zwaar klote. Maar de kaartverkoop liep al een aantal jaar terug hoorde ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Joysa het volgende:
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/13807
Faal.
Dat staat in dat artikeltje slimpiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jep. Zwaar klote. Maar de kaartverkoop liep al een aantal jaar terug hoorde ik.
Ik wist dit allemaal al voordat het artikeltje geplaatst werd schat.quote:
Iets gratisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik wist dit allemaal al voordat het artikeltje geplaatst werd schat.We gaan in ieder geval brainstormen om volgend jaar met iets geheel nieuws te komen.
Werken, dan kun je kaartjes kopenquote:
Het zit ook maar tussen m'n oren ofzo hoor, maar ik ga dan minder snel omdat het poep is als je betaald hebt en het niet zo heul tof isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Werken, dan kun je kaartjes kopen
Als t 'gratis' is, maken ze het bier wrl duurder ofzo. Betaal ik per saldo nog meer
...
Zal vanavond thuis ff kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:04 schreef Joysa het volgende:
FRATSMAN!
Heb jij voor mij 'In dees stad' van de Drekskaters?
Ik heb niks van de Drekskaters. Wel die van Pienda Wullem...quote:
Die wil ik ook welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb niks van de Drekskaters. Wel die van Pienda Wullem...
We gaan wel weer f biertje doen hequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
Bijna vasteloavend. Ik heb er zo mogelijk nóg meer zin in omdat ik geen Gekke Maondaag gehad heb dit jaar. En voor het eerst sinds ik in Amsterdam woon kan ik de maandag gaan vieren
.
Prachtig nummer, zaterdag live gehoord op 't Hofbal. Kippevel.quote:D'n euverkant van de nach
8-2-2012
D'n euverkant van de nach is ein kedootje van de Hofbalzengers en de Hofbalband veur de nieje Prins, Jeroen I.
't Is geïnspireerd op de prachtige vastelaovesroman van de Amsterdamse schriéver Jan van Mersbergen, Naar de overkant van de nacht.
Bart Houtermans, Jacques-Paul Joëste, Marco Schell, Lex Uiting en Frans Pollux zinge, wäörd en meziék zien van Frans.
Sjoerd Rutte drump, Marc Hesselmans speult gitaar, Alexander Op het Veld speult bas en de breurkes Werner en Louis van Gool doon piano en toetse. Opgenaome in de Klank Studio van Gert-Jan van Avesaath in jannewaarie 2012.
Hofbalzengers & -band zien gruüts det zeej op 't oétkômsfeesje van Prins Jeroen I mochte speule. Zeej winse um en zien adjudante ein joeksig jaor.
Download heej gratis en veur lau 't leedje "D'n euverkant van de nach"
Neem er de tijd voor en verwacht geen Joeks en Jen 170 pagina's lang. Boek zet je aan het denken, en er komen af en toe metaforen voorbij dat je echt denkt van "Jan, wat bedoel je hier in godsnaam mee."quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:36 schreef MPG het volgende:
Which reminds me, ik moet dat boek nodig gaan lezen. Ligt al sinds de sinterklaas op me te wachten thuis.
Enne?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Klonk het volgende:
net de eigenaar van nobody's place op radio1
Ah.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
niet helemaal meegekregen, client was hard met K3 aan het meezingen, die was wel blij, eigenaar van nobody's place niet. wou na 1 mei een rechtzaak uitlokken volgens mij
Venlo word 20 jaar terug in de tijd gegooid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
niet helemaal meegekregen, client was hard met K3 aan het meezingen, die was wel blij, eigenaar van nobody's place niet. wou na 1 mei een rechtzaak uitlokken volgens mij
Die zien een gouden handel tegemoet jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo word 20 jaar terug in de tijd gegooid.Zelfs Verheijen, die de situatie toch door en door kent hoor je er niet over. Venlo moet maar eens flink de kont tegen de krib gooien. Gewoon een dikke vinger naar Den Haag, zeker in dit jaar. Mooie boel. Stad van de Floriade waar dadelijk ieder weekend het centrum volstaat met drugstoeristen, dealers en runners.
Want geloof maar dat die schmoerken die eerst bij de Apenrots en Eugenia stonden hun kans weer grijpen.
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van, maar als iets de problematiek beheersbaar maakte was het "Hector" wel. En door één kuttig kabinet in één klap allemaal voor niets geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef Klonk het volgende:
Hé, maar Henk en Ingrid want die vervelende koffieshops gaan dicht.
Begrijp me goed ik ben geen voorstander van drugs maar wat ze nu doen is gewoon ondoordacht
Deze moest ik ook nog hebbenquote:
Nu hoop ik alleen dat ze dit slim pakken en het niet het zoveelste grote piemel geldverslindende project wordtquote:Fort Sint Michiel toch zichtbaar gemaakt
donderdag 9 februari 2012, 13:56
De gemeente wil grote delen van Fort Sint Michiel zichtbaar maken voor het publiek.
Het fort wordt niet helemaal blootgelegd. Het plan is om het fort zichtbaar te maken op verschillende manieren. Zo moeten er delen van de vesting bloot komen te liggen. Ook worden delen van de oorspronkelijke grachten opnieuw aangelegd en komen er aarden wallen.
Het college zegt geluisterd te hebben naar de wens van de inwoners en de gemeenteraad. Over de kosten van het project wil het college vooralsnog niets zeggen.
Er komen drie discussieavonden over de plannen die er nu liggen. Vanavond om 19.30 uur is de eerste workshop in 't Raodhoes in Blerick. Die is voor iedereen toegankelijk.
Ik vind het al heel wat dat ze eens naar de burgers hebben geluisterd. Volgens mij een primeur in deze eeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat de gemeente dit op een manier moet doen die ze niet gewoon zijn: namelijk bescheiden.
neem voor de zekerheid de vorige eeuw ook maar meequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ze eens naar de burgers hebben geluisterd. Volgens mij een primeur in deze eeuw.
quote:Pater Noster tijdens carnaval open
vrijdag 10 februari 2012, 11:03
Voormalig café Pater Noster in de Houtstraat gaat tijdens de vastelaovend open. Kevin Wijmans, voorheen bedrijfsleider van ClubZes, gaat in de kroeg staan.
Het café was voor het laatst open in 2009 onder de naam Friends. Toen runden drie studenten de kroeg. Eind 2009 trok Sacha van der Sterren de stekker uit Friends en De Gouden Tijger omdat hij zich wilde richten op zijn cafés in Amsterdam.
De kroeg aan de Houtstraat gaat nu weer open onder de naam Friends. Wijmans start volgende week vrijdag en blijft zeker open tot en met vastelaovesmaandag. Hij is daarnaast met eigenaar John Keulartz in gesprek over een structurele heropening van het café.
Een kroeg waar een vloek op rust. We zullen wel zien, Kevin heeft zich inmiddels wel bewezen als uitbater.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Partingglass het volgende:
goede tijd om een kroeg open te gooien.
Dan was het Fratsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan me eigenlijk ook bijna niet voorstellen dat het 1 van jullie was
Het was een beetje zo'n desperate type die op een afstand meiden (ons) stond aan te staren
De Parade is wel eens vaker tegen twaalf uur afgesloten geweest wegens drukte hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 10:59 schreef Mss het volgende:
Als je na 12'en in de stad was kon je de parade gewoon niet meer op. Zo erg is het nog nooit geweest.
jeps, en ook al vroeg, vraag me af hoe lang het nog mag groeien, voor mijn gevoel is de grens wel bereiktquote:
Ja, maar er 4 uur lang niet op mogen is wel een ander verhaal hoor!quote:Op zondag 19 februari 2012 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De Parade is wel eens vaker tegen twaalf uur afgesloten geweest wegens drukte hoor.
Ooh dat was zo gênant. Ik vraag me sowieso af of Venlo of de BBZ-commissie nog wel inspraak heeft in de Zoepkoel.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef fratsman het volgende:
Zoepkoel was echtMaar dat komt voornamelijk door allemaal die Zuid-Limburgse muziek. Ik vond het ook echt sneu voor het boerebroelofsgezelschap. Ik vraag me af welke tadewaa hun gevraagd heeft, en waarom ze daar ja op hebben gezegd. Wij stonden met de kemissie keihard mee te zingen, en het overige deel stond ons en het gezelschap een beetje glazig aan te staren.
(Grote) strik erom en zwaaien maar!quote:Volkskrant: Bruls kandidaat burgemeesterschap Nijmegen
maandag 20 februari 2012, 09:18
Hubert Bruls is in de race om burgemeester te worden in Nijmegen. Volgens De Volkskrant staat Bruis als tweede op de voordracht van de vertrouwenscommissie van de gemeenteraad.
De vertrouwenscommissie legt begin maart twee kandidaten voor aan de gemeenteraad en geeft daarbij een voorkeurskandidaat aan. Die voorkeurskandidaat is Sharon Dijksma, nu nog Tweede Kamerlid voor de PvdA. Bruls zou Dijksma nog kunnen passeren bij de definitieve voordracht.
De Venlose burgemeester was in het verleden als raadslid en wethouder in Nijmegen, waar Thom de Graaf onlangs afscheid nam als burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De traditie van de Naate Raaf bestaat sinds 1865: het dopen van een raaf op een stok. De stok wordt vervolgens 11 dagen lang door Venlo gedragen om aan te kondigen dat er weer een joeksige vastelaovend aan staat te komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
Oh, iemand vroeg mij trouwens deze vastelaovend wat nou het verhaal achter de naate raaf is. En ik wist het niet. Kan iemand het me uitleggen? #exportlimbo
Dank U meneer Fratsmanquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef fratsman het volgende:
Begin nou eerst eens met die o en die a om te draaien.
Ow, en dat van dinsdag en FB, ik kom er volgende week na mijn vakantie op terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef fratsman het volgende:
Mooiste moment van mijn Vastelaovend, Op het stadhuis in de raadszaal en je opent daar de ramen. Kippenvel...Dat is écht machtig mooi jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Twintig jaar geleden stond ik op d'n dinsdaag op het bordes. Onvergetelijk
.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Een brok in de keel die ik na 0.00 met een glas bier heb weggespoeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef Ruder het volgende:
Dat is inderdaad wel ruig ja
Nog moeten wenen Frats?
Dat geloof ik graagquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef fratsman het volgende:
Ik stond serieus echt een minuut met mijn mond vol tanden. En het enige wat mijn collega-kemissieleden zeiden was "Machtig he, zo reageerden wij ook de eerste keer."
Is gewoon een heerlijke hoax gecreëerd door Pollux als ik het goed begrepen heb. Is gewoon een verzonnen traditie dus volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
Oh, iemand vroeg mij trouwens deze vastelaovend wat nou het verhaal achter de naate raaf is. En ik wist het niet. Kan iemand het me uitleggen? #exportlimbo
Nou, dat krantenartikeltje uit 1865 schijnt wel authentiek te zijn hoor. Maar ja, alles daar rondomheen is er natuurlijk briljant bijverzonnen, en toegegeven, als iedereen je liedje na 3 jaar nog steeds hard meebrult dan heb je toch iets goed gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Is gewoon een heerlijke hoax gecreëerd door Pollux als ik het goed begrepen heb. Is gewoon een verzonnen traditie dus volgens mij.
Al ben ik wel een van die personen die het harst meebrult op dat nummer. Ik vind het geweldig
70% doet er niet aan mee. Venlo is geen Roermond, dat ze dat maar eens in zien.quote:Op zondag 26 februari 2012 08:29 schreef Klonk het volgende:
Zucht, ik wordt echt niet vrolijk van die koopzondagen in Venlo, nu alles elk weekend open is is het gewoon gokken wanneer winkels wel of niet open zijn...
Had Venlo voor het rare besluit van elk weekend open niet een koopzondag in het laatste weekend van de maand (of was dat nu het eerste weekend van de maand...)
Ik heb nieuws voor je; Nee, wij doen er niet aan mee.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
jah, maar dat maakt het voor mij als consument niet makkelijker, als ik ff wil shoppen dan ga ik op zondag standaard naar Roermond (en jouw baas kennende zijn jullie vanmiddag open)
maar die 70% die niet meedoet met elke zondag open, houdt die zich dan nog wel aan het oude regime van elke laatste zondag van de maand? of is het voor de consument maar gokken
met alle respect voor de winkeliers maar Venlo is een paar jaar tijd zo genadeloos ingehaald door Roermond...
Dit werkt gewoon averechts. Bezoekers laten Venlo links liggen en zowel de gemeente als de winkeliers mogen zich dit zelf aanrekenen. De constante onenigheid tussen de winkeliers onderling gaat hen nu opbreken.Het totaalaanbod is al een stuk slechter als in Roermond en nu gaan ze het op zondag ook nog versnipperd aanbieden. Hoe dom en stug ben je dan.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:33 schreef fratsman het volgende:
[..]
70% doet er niet aan mee. Venlo is geen Roermond, dat ze dat maar eens in zien.
heel dom, ik ga vanmiddag naar Roermond, geld uitgeven, parkeren, had ik ook allemaal in Venlo willen en kunnen doen maar als het een gokje is of winkels open zijn, tja, doei Venloquote:Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef eight het volgende:
[..]
Dit werkt gewoon averechts. Bezoekers laten Venlo links liggen en zowel de gemeente als de winkeliers mogen zich dit zelf aanrekenen. De constante onenigheid tussen de winkeliers onderling gaat hen nu opbreken.Het totaalaanbod is al een stuk slechter als in Roermond en nu gaan ze het op zondag ook nog versnipperd aanbieden. Hoe dom en stug ben je dan.
zo ken ik je weerquote:Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef fratsman het volgende:
Het interesseert me niet. Ik krijg er geen cent bij voor die extra koopzondagen (alleen maar tijd voor tijd.) dus het zal me jeuken.
Hey!quote:Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef afsje het volgende:
Zooo dan, ik ben ook weer boven water, haha.
Tijdje niet meer 'actief' op Fok! geweest.
Alles nog good heej?
Iedereen de vastelaovend euverleaf zo te zien
Ik hoorde dat de FRS over een maandje dicht gaat, jammer jammer..
Kom er regelmatig haha, moet ik toch een eindje verder lopen voortaan naar de Saturn.
Ik heb er gewerkt ja. En inderdaad, de 24e sluit de FRS.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef afsje het volgende:
Hier ook alles goed! Zin in vakantie!
Eind van de maand lekker een week naar Rome! ^^
Klopt het wat is gehoord heb van de FRS? Iemand van hier werkt(e?) toch daar?
Wat ik niet snap is dat hij zo enthousiast doet over Nijmegen. Venlo lijkt mij een interessantere gemeente (de strategische ligging, drugsbeleid, criminaliteit, gastarbeidersprobleem etc. etc.)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:24 schreef fratsman het volgende:
Hm. Ik had bij Bruls juist het idee dat ie totaal geen band had met de stad. Ik vond hem geen "burgervader" wat Jan Schrijen in mijn ogen wel was.
Wat komt er nu op die plek te zitten?quote:
Dat wel, hij heeft goede dingen gedaan voor Venlo, alleen zijn menselijke kant ontbrak af en toe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef Klonk het volgende:
Daar heb je en goed punt, maar daar vanaf gezien hou ik wel een goed gevoel over aan bruls.
Het feit dat hij toch redelijk snel plat heeft leren praten en dat hij vaak een praatje maakte met de 'gemiddelde' burger in plaats van bijvoorbeeld bestuursmensen enzo wanneer hij bepaalde activiteiten bezocht vond ik ook wel pluspunten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat wel, hij heeft goede dingen gedaan voor Venlo, alleen zijn menselijke kant ontbrak af en toe.
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij zo enthousiast doet over Nijmegen. Venlo lijkt mij een interessantere gemeente (de strategische ligging, drugsbeleid, criminaliteit, gastarbeidersprobleem etc. etc.)
De voornaamste reden zal wel zijn dat Venlo de komende jaren streng moet bezuinigen en de meeste prestigeprojecten inmiddels gerealiseerd zijn. Bruls blijft nog tot mei zodat hij nog even in de spotlights kan staan tijdens de opening van de floriade en daarna valt voor hem hier geen eer meer te behalen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.
Maar burgermeesters gaan gewoon uit van hoe groter de gemeente des te beter heb ik altijd het idee...
Voor Schrijen hadden we opperbaas van Graafeilandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het feit dat hij toch redelijk snel plat heeft leren praten en dat hij vaak een praatje maakte met de 'gemiddelde' burger in plaats van bijvoorbeeld bestuursmensen enzo wanneer hij bepaalde activiteiten bezocht vond ik ook wel pluspunten.
Maargoed met de afgelopen 2 burgermeesters (geen idee wie we voor Schrijen hadden, is voor mijn tijd) zijn we redelijk verwend geweest. En dus is men kritisch over de kleinere dingen imo...
Sjon met de snor!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor Schrijen hadden we opperbaas van Graafeiland
[ afbeelding ]
Politiek actiefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Klonk het volgende:
van 1984 tot 1998, wist trouwens niet dat de beste man nog politiek actief was
Dat is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Politiek actiefHij stond een beetje te ouwehoeren en bier te drinken. Net als 95% van de lokale politici (die andere 5% is Bruls, die had Sinas.
)
Venlo is naar de poort naar het Ruhrgebietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.
Maar burgermeesters gaan gewoon uit van hoe groter de gemeente des te beter heb ik altijd het idee...
Je kunt veel van de Duitsers zeggen die hier komen, maar geitenwollensokken-figuren lijkt me niet echt van toepassingquote:Op zondag 4 maart 2012 10:54 schreef afsje het volgende:
Gister belde een vriendin van mij uit Eindhoven op.. Die ging in Venlo winkelen.
Toen ze er eenmaal was, kreeg ik weer 'n telefoontje.. Zegt ze 'Had je me niet kunnen vertellen dat hier allemaal geitenwollensokken-figuren rondlopen?!' Ik vraag: Waar zit je dan? 'Ja, tegen over de Gebroeders'..
Ik dacht: 'Wie gaat daaaaar dan ook heen'
Ik niet meer, ben er vandaag geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben heel nieuwsgierig. Kan me er zo weinig van voorstellen vooralsnog...
Ja, Randstad! Jij ook? Ik heb nu nog werk tot 1 mei. Ik ken een meisje die bij Randstad werkt en zij zei dat ik tegen die tijd maar eens moest langskomen. Dus ben benieuwd wat ik zou kunnen gaan doen!quote:
JMWquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, Randstad! Jij ook? Ik heb nu nog werk tot 1 mei. Ik ken een meisje die bij Randstad werkt en zij zei dat ik tegen die tijd maar eens moest langskomen. Dus ben benieuwd wat ik zou kunnen gaan doen!
En hoe bevalt het tot nu toe? Mij lijkt het echt tof!
Krijg je ook echt rondleiding en training? Dat had ik niet gedacht!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
JMW
Ik heb dinsdag rondleiding gehad, komende dinsdag training, en verder is het beetje onduidelijk nog
Ja joh, blijkbaar is het niet voor iedereen logisch dat zoiets om hospitality draaitquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Krijg je ook echt rondleiding en training? Dat had ik niet gedacht!
Ik niet. Ik ga zo eens kijken of ik nog thuis kan komenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef afsje het volgende:
Ik heb een tijdje terug voor de Floriade 'gewerkt'. Moest als die Florian verkleed wat scholen langs, haha. Was wel grappig om te doen.
Vrijdag was het ook druk in de stad!
Vandaag de Venloop. Doet iemand van hier nog mee? M'n vriend wel, dus ik ga zeker ff kijken.
Ieder zijn evenement maar gelieve wel enigzins rekening te houden met de omwonenden.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:17 schreef Klonk het volgende:
ik ook niet. hardlopen doe je maar lekker in een bos en niet een hele stad onbereikbaar te maken...
Geen idee vast welquote:
Ik ben gisteren de hele dag in de stad geweest dus had vandaag geen zin.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Geen idee vast welIk was net een rondje lopen en ff boodschappen doen bij de Jumbo en ik heb heel wat mensen zien feesten.
Best maf eigenlijk als je er niet aan meedoet en gewoon met je boodschappen er aan voorbij loopt.
Ik ben meer van het skaten dan van het hardlopenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef afsje het volgende:
Ik heb een tijdje terug voor de Floriade 'gewerkt'. Moest als die Florian verkleed wat scholen langs, haha. Was wel grappig om te doen.
Vrijdag was het ook druk in de stad!
Vandaag de Venloop. Doet iemand van hier nog mee? M'n vriend wel, dus ik ga zeker ff kijken.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef JLSB het volgende:
Ik heb meegedaan. Na 1.44.12 was ik binnen als 1507e van de 5475 deelnemers op de halve marathon. Toch wel een prestatie om "gruëts" op te zijn...
Netjes hoor! Ik doe het je niet na, haha.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef JLSB het volgende:
Ik heb meegedaan. Na 1.44.12 was ik binnen als 1507e van de 5475 deelnemers op de halve marathon. Toch wel een prestatie om "gruëts" op te zijn...
Valt volgens mij wel mee.quote:Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef afsje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de testdag van de Floriade een aanfluiting was geweest.. Iemand daar iets van meegekregen?
Je moet minimaal 7500 euro neertellen om je vriend te mogen noemen en dan mag je nog niet eens aanwezig zijn bij de openingsceremoniequote:Vrienden van de Floriade niet bij opening
De vrienden van de Floriade zijn boos op Floriadedirecteur Paul Beck. Ze voelen zich geschoffeerd omdat ze woensdag niet bij de opening mogen zijn, terwijl hen dat is beloofd.
Beck e-mailde de vrienden afgelopen zaterdag dat zich zo veel buitenlandse delegaties hebben gemeld voor de openingsceremonie op de theaterheuvel, dat het onverantwoord is ook hen toe te laten. "Deze delegaties zijn belangrijk voor de internationale contacten voor de regio Venlo, provincie Limburg en het bedrijfsleven", aldus Beck. Hij appelleert aan de 'vriendschap' en het 'begrip' van de vrienden. Ze mogen de show volgen op een groot scherm in een paviljoen. En als goedmakertje mogen ze de officiële receptie bijwonen. "Ik ben ervan overtuigd dat wij samen een fantastische Floriade gaan beleven."
Daar zijn de vrienden niet van overtuigd, blijkt uit e-mails. Een reactie: "Ik heb zojuist uw mail met afgrijzen ontvangen en voel mij geschoffeerd." Een andere mail: "Bij mij komt het over als 'de buit is binnen (alle jaarbijdragen zijn betaald) dus wie doet me wat'; wat een arrogantie." De vrienden laten weten contractueel recht te hebben om aanwezig te zijn bij de opening met vier personen. Mocht Beck zijn besluit niet terugdraaien, zeggen de vrienden zich te zullen terugtrekken uit de Floriade. Beck reageert laconiek: "Voor woensdagavond is een temperatuur van -4 graden voorspeld. Dan zit je binnen gerieflijker."
omg..quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet minimaal 7500 euro neertellen om je vriend te mogen noemen en dan mag je nog niet eens aanwezig zijn bij de openingsceremonie![]()
[ afbeelding ]
Outfit medewerkers floriade
OMGquote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet minimaal 7500 euro neertellen om je vriend te mogen noemen en dan mag je nog niet eens aanwezig zijn bij de openingsceremonie![]()
[ afbeelding ]
Outfit medewerkers floriade
En die kleding is inderdaad spuug!lelijk.twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:51:05Geschrokken Floriade bouwt tribune bij voor Vrienden: De Floriade bouwt een extra tribune op de theaterheuvel, z... http://t.co/Ba7m51tQ reageer retweet
quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef fratsman het volgende:
Die Beck met z'n vlinderstrikje komt dan ook wel over als een ontiegelijk arrogante lul.
Gelukkig probeert Bloemetje Bouten te redden wat er te redden valt;En die kleding is inderdaad spuug!lelijk.twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:51:05Geschrokken Floriade bouwt tribune bij voor Vrienden: De Floriade bouwt een extra tribune op de theaterheuvel, z... http://t.co/Ba7m51tQ reageer retweet
Nogal logisch dat als je de vrienden (sponsors) vooraf een plek beloofd bij de ceremonie en deze vervolgens afpakt en overdraagt aan anderen, je op de vingers kunt nagaan dat het flinke kritiek oplevert. Van welke planeet komt deze manquote:'We zijn als Floriade enorm geschrokken van de reacties. Dit hadden we niet verwacht', zegt communicatiemanager Robert Bouten van de Floriade. 'Met de extra tribune kunnen nu alle Vrienden de show bijwonen. Wat ons betreft is de vriendschap niet geschaad.'
Paul Beck is oprecht een aardige en vriendelijke man. Heb hem vaker gesproken en komt nooit arrogant over. Dit leek mij juist meer een inschattingsfout, dat van die vrienden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef fratsman het volgende:
Die Beck met z'n vlinderstrikje komt dan ook wel over als een ontiegelijk arrogante lul.
Gelukkig probeert Bloemetje Bouten te redden wat er te redden valt;En die kleding is inderdaad spuug!lelijk.twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:51:05Geschrokken Floriade bouwt tribune bij voor Vrienden: De Floriade bouwt een extra tribune op de theaterheuvel, z... http://t.co/Ba7m51tQ reageer retweet
Die leerdam tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef fratsman het volgende:
En Lex trollt weer eens een politicus.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_total.html#comments
Dezelfde outfit als B100 uit Bassie en Adriaan!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:32 schreef Klonk het volgende:
aanvulling, mijn vriendin vroeg zich af of ze wat kledingmagazijnen in de DDR hebben gevonden van de Stasi ofzo
Die lui van de Floriade hebben ook altijd pech...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dezelfde outfit als B100 uit Bassie en Adriaan!
Lekker boeiend. Hij kent Rowwen Heze toch niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lui van de Floriade hebben ook altijd pech...![]()
Alhoewel. Pech... Verhagen laat opening Floriade lopen
Hij heeft 'm uit de kamer gejaagd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef fratsman het volgende:
En Lex trollt weer eens een politicus.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_total.html#comments
Hopelijk sturen ze lex wat vaker naar het binnenhof om een beetje op te ruimen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hij heeft 'm uit de kamer gejaagd!![]()
![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)mee_op.html#comments
Jep.quote:
Nope. Twee jaar terug die bandenprikker (heeft me een setje banden gekostquote:
herkenbaar gevoel, je wereld gaat er ineens heel anders uitzien als zoiets gebeurt, paar maanden geleden ingebroken twee deuren verderop, ga je toch ineens veel beter op al je sloten letten....quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Twee jaar terug die bandenprikker (heeft me een setje banden gekost), en nu weer zoiets ernstig dichtbij
...
Beterquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Joysa het volgende:
En in mijn buurt gaan hangjongeren een straatverbod krijgen
als je lang genoeg verplaatst komt het of in Duitsland of in de Maas terechtquote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mmmja, wel klassiek voorbeeld van problemen verplaatsen ipv oplossen...
Beide prima oplossingenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je lang genoeg verplaatst komt het of in Duitsland of in de Maas terecht
I don't care, kan ik tenminste 's avonds weer eens de hond uitlaten als het donker is.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mmmja, wel klassiek voorbeeld van problemen verplaatsen ipv oplossen...
Ik ben benieuwd. Het blijft Vastenavondkamp.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Joysa het volgende:
En in mijn buurt gaan hangjongeren een straatverbod krijgen
Yup. Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het blijft Vastenavondkamp.
Hmmm, helemaal niks van meegekregen, terwijl ik zelf op de Helbeek woon. Da's lekker dan.quote:
ga vanmiddag dan is het meeste denk ik wel openquote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat de winkels vandaag open zijn? Kan het nergens vinden.....
ik zie rond Venlo idd meer touringcars dan ik ooit heb gezien, heul veul Engelse vooralquote:
Veel Aziaten/Indiërs ook in de binnenstad.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie rond Venlo idd meer touringcars dan ik ooit heb gezien, heul veul Engelse vooral
quote:Geen Prinsheerlijk en Chop dit jaar.
woensdag 11 april 2012, 17:02
De feesten Prinsheerlijk en Chop Till You Drop Outdoor gaan dit jaar niet door. In beide gevallen spelen de financiën een rol.
Prinsheerlijk werd drie jaar gehouden in het Nolenspark. Organisator Kevin Wijmans zegt dat hij dit jaar de financiering niet rond krijgt. Volgens hem heeft dat onder andere te maken met de opening van zijn nieuwe zaak John Doe, omdat daar veel geld in is gaan zitten.
Kevin Wijmans was ook betrokken bij Chop Till You Drop Outdoor. Het evenement draaide vorig jaar verlies en daar blijkt nu nog ruzie over te zijn.Volgens Wijmans is Cool Events de organisator van het dance-evenement. De stichting wijst echter naar Wijmans en zegt een rechtszaak tegen hem te zijn begonnen.
Voorzitter Vivianne van Kempen van Stichting Cool Events zegt: 'Er staat een bedrag van ongeveer twee ton open. Kevin is de organisator en hij heeft de boel besodemieterd. Wij leggen een deel van de claims bij hem neer. Er komen nu nog steeds zaken boven tafel.'
Wijmans laat weten dat er niets klopt van de uitspraken van Van Kempen en dat hij zeker niet degene is die verantwoordelijk is voor de schulden.
http://www.rp-online.de/n(...)nach-venlo-1.2787030quote:Wo, bitte, geht's hier zu den "2 Brüdern"? In den vergangenen Tagen irrten manche Kauftouristen über Venlos Straßen, die ihnen seltsam unvertraut erschienen.
Op welk gebied? Bron?quote:
Op de de dagen die ik tot nu toe gewerkt op, mochten we best veel Buitenlandse toeristen verwelkomen. Voornamelijk erg veel Amerikanen, Chinezen, Duitsers en Japannersquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op welk gebied? Bron?
Het weer is nog vrij teleurstellend al denk ik dat de meeste mensen wachten tot mei/juni als alle bloemen vol in bloei staan enzo en dat vanaf dan pas de grootste massa's verwacht worden..
En veel mensen uit Noorwegenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Op de de dagen die ik tot nu toe gewerkt op, mochten we best veel Buitenlandse toeristen verwelkomen. Voornamelijk erg veel Amerikanen, Chinezen, Duitsers en Japanners
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vandaag heel veel uit Frankrijk en één leuke Thaise
Frans Pollux? Dat is toch die man die tegenwoordig alleen nog bekend staat om zijn negatieve commentaar op alles?quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
Geniale collumn vanmorgen in Vroege Vogels van Frans Pollux: http://vroegevogels.vara.(...)3040e7fcb3b575df3fe3
geen flauw idee, maar ik vond/vind dit gewoon een rake tekstquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frans Pollux? Dat is toch die man die tegenwoordig alleen nog bekend staat om zijn negatieve commentaar op alles?
Ja en die Amerikanen al helemaal!quote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En de engelse zijn vooral oud.
Dat vraag ik me ook af, als ik hier zo leesquote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef fratsman het volgende:
Werkt het halve topic hier op de Floriade?!?
Gezellig tochquote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef fratsman het volgende:
Werkt het halve topic hier op de Floriade?!?
Ik hou op Zaarderheiken altijd de vrachtwagens in de gaten als ik uitgevoegd heb. Ik heb te vaak van die gekken gehad die op het allerlaatste moment hun 10-tonner naar rechts gooien. "Oh nee, toch A67 Duitsland", terwijl ze al op de baan Eindhoven zitten, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef Klonk het volgende:
Ik was er bijna niet meer geweest, net bijna in de vangrail geklemd door een bezopen poolse puintrucker die op het laatste moment bedacht dat ie toch op de verkeerde snelweg zat, blinde kolerelijer...
remt trouwens nog best hard zo'n C1, vraag me alleen af waar de remsporen langer zijn, op de snelweg of in mijn onderbroek![]()
Ik moet daar maar eens gaan rondrijden, ben er nog niet geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Klonk het volgende:
Dit was bij Tiglia![]()
Maar neemt niet weg dat Zaanderheiken ook leuke plekjes zitten maar Tiglia is best onduidelijk als je er de eerste keer komt, je rommelt vrij makkelijk al inhalend de A74 op
Kleinere auto kopenquote:Op maandag 16 april 2012 22:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik moet daar maar eens gaan rondrijden, ben er nog niet geweest.Helaas laat de benzineprijs het niet echt toe om gewoon maar een beetje te gaan cruisen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |