abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 februari 2012 @ 12:18:51 #151
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108257780
Zo, vanaf vandaag snap ik iedereen in de stad weer :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:21:04 #152
112339 MPG
Slaverplaatser / Koffiemanager
pi_108286124
Het was weer een schoeëne vastelaovend O+

KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
pi_108309257
Oh, iemand vroeg mij trouwens deze vastelaovend wat nou het verhaal achter de naate raaf is. En ik wist het niet :'). Kan iemand het me uitleggen? #exportlimbo
Aids.
pi_108309316
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
Oh, iemand vroeg mij trouwens deze vastelaovend wat nou het verhaal achter de naate raaf is. En ik wist het niet :'). Kan iemand het me uitleggen? #exportlimbo
De traditie van de Naate Raaf bestaat sinds 1865: het dopen van een raaf op een stok. De stok wordt vervolgens 11 dagen lang door Venlo gedragen om aan te kondigen dat er weer een joeksige vastelaovend aan staat te komen.

Ik weet het ook niet, dit is wat ik kan vinden :@
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108313663
Mijn vasteloavend was ook weer reusachtig, ook al was het bij mij wel een combinatie van 3 steden :)

Donderdag Altweiberfastnacht in Düsseldorf
Erg gezellig en leuk en het Altbier heeft goed gesmaakt :D

Vrijdag: Venlo
Bij mij thuis was de indrinkparty erg geslaagd, alleen de stad viel me best tegen (alleen bij de Loco was het druk).

Zaterdag: Pauze
Ik had geen zin in dat massale in de stad en s'avonds was ik te moe om me nog in mijn vasteloavendpekske te hijzen.

Zondag: Venlo
Zoals wel vaker, vind ik dit een erg geslaagde dag. Alleen weinig Vasteloavendsmuziek want we waren bijna de hele avond bij de Motown en daar werd alleen maar dubstep en hiphop gedraait en op een gegeven moment kwam FeestdjRuud nog zo'n plaatjes draaien. Ik vond het erg geslaagd maar erg carnavalesk was het natuurlijk niet :D

Maandag: Köln/Venlo

Köln was geweldig, echt wat een mega-Erlebnis. De optoch was welliswaar amper te volgen (omdat er zo'n 12 rijen voor je stonden gemiddeld :D ) Maar de sfeer in de kroegen daarna geweldig! :))

Helaas wilde een vriend percé naar huis, dus heb ik met hem maar de laatste trein genomen.

In Venlo was het toen we de stad aankwamen (rond 0.30) al een beetje gedaan en ik was ook kei moe. Na dat ik het in Central iets carnavalesk vond heb ik maar voor de motown gekozen. Hier deze keer de doorsnee motown muziek in combi met wat Venlose carnavalskrakers.

Dinsdag: Venlo
Eerst helemaal geen zin, maar rond 17.00 toch maar de stad in gelopen omdat mijn vrienden me erop aandrongen :D

Eerst bij Hemmingway wat eten en bier drinken, was erg relaxt. Daarna ff na de nieuwe Maaspoort, die erg mooi verbouwd is moet ik zeggen. Vervolgens Loco (eindelijk eens wat ouder volk daar :P ) en daarna een megaparty bij de Griek op de Parade (40 man die op een tafel lopen te rammen :P). Daarna ff chillen thuis en vervolgens los op de Markt. Zoals altijd weer gezellig. Afgesloten bij Friends (Kevin's Kneipe :P) waar het ook erg gezellig was). Maar rond 1.00 uur was echt op en ben ik maar naar huis gegaan.

Vasteloavend was (ook een beetje vanwege Köln) echt onvergetelijk dit jaar :P

Mijn nummer voor dit jaar (en volgens mij ook für immer :D )
pi_108313799
oeps dubbel :P
pi_108314646
Begin nou eerst eens met die o en die a om te draaien. :P

Ow, en dat van dinsdag en FB, ik kom er volgende week na mijn vakantie op terug. ;)
pi_108317176
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 19:48 schreef fratsman het volgende:
Begin nou eerst eens met die o en die a om te draaien. :P

Ow, en dat van dinsdag en FB, ik kom er volgende week na mijn vakantie op terug. ;)
Dank U meneer Fratsman :)
pi_108325709
Mooiste moment van mijn Vastelaovend. De dinsdag, op het stadhuis in de raadszaal en je opent daar de ramen. Kippenvel... O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:37:00 #160
112339 MPG
pi_108326014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:32 schreef fratsman het volgende:
Mooiste moment van mijn Vastelaovend, Op het stadhuis in de raadszaal en je opent daar de ramen. Kippenvel... O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is écht machtig mooi ja _O_ .
Twintig jaar geleden stond ik op d'n dinsdaag op het bordes O+ . Onvergetelijk O+ .
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_108326111
Ik stond serieus echt een minuut met mijn mond vol tanden. En het enige wat mijn collega-kemissieleden zeiden was "Machtig he, zo reageerden wij ook de eerste keer." _O_
pi_108326335
Dat is inderdaad wel ruig ja :)

Nog moeten wenen Frats? :P
pi_108326409
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:41 schreef Ruder het volgende:
Dat is inderdaad wel ruig ja :)

Nog moeten wenen Frats? :P
Een brok in de keel die ik na 0.00 met een glas bier heb weggespoeld. ;)
  donderdag 23 februari 2012 @ 22:45:06 #164
112339 MPG
pi_108326531
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 22:38 schreef fratsman het volgende:
Ik stond serieus echt een minuut met mijn mond vol tanden. En het enige wat mijn collega-kemissieleden zeiden was "Machtig he, zo reageerden wij ook de eerste keer." _O_
Dat geloof ik graag :Y _O_
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_108326880
Wauw Frats _O_

Ik kreeg ook kippenvel van deze :@
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_108372205
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef Mss het volgende:
Is gewoon een heerlijke hoax gecreëerd door Pollux als ik het goed begrepen heb. Is gewoon een verzonnen traditie dus volgens mij.

Al ben ik wel een van die personen die het harst meebrult op dat nummer. Ik vind het geweldig _O_
Patat Friet
pi_108372214
Iemand een idee wanneer de nieuwe bios opent in Venlo trouwens?
Patat Friet
pi_108376768
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2012 01:15 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Is gewoon een heerlijke hoax gecreëerd door Pollux als ik het goed begrepen heb. Is gewoon een verzonnen traditie dus volgens mij.

Al ben ik wel een van die personen die het harst meebrult op dat nummer. Ik vind het geweldig _O_
Nou, dat krantenartikeltje uit 1865 schijnt wel authentiek te zijn hoor. Maar ja, alles daar rondomheen is er natuurlijk briljant bijverzonnen, en toegegeven, als iedereen je liedje na 3 jaar nog steeds hard meebrult dan heb je toch iets goed gedaan. :P

Wat betreft die bioscoop. Ik heb ergens gehoord dat Caubo nog vóór de premiére van The Hobbit (dus december) open wilt. Laten we het hopen. :)
  zondag 26 februari 2012 @ 08:29:13 #169
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108406348
Zucht, ik wordt echt niet vrolijk van die koopzondagen in Venlo, nu alles elk weekend open is is het gewoon gokken wanneer winkels wel of niet open zijn...

Had Venlo voor het rare besluit van elk weekend open niet een koopzondag in het laatste weekend van de maand (of was dat nu het eerste weekend van de maand...)
pi_108410664
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 08:29 schreef Klonk het volgende:
Zucht, ik wordt echt niet vrolijk van die koopzondagen in Venlo, nu alles elk weekend open is is het gewoon gokken wanneer winkels wel of niet open zijn...

Had Venlo voor het rare besluit van elk weekend open niet een koopzondag in het laatste weekend van de maand (of was dat nu het eerste weekend van de maand...)
70% doet er niet aan mee. Venlo is geen Roermond, dat ze dat maar eens in zien.
  zondag 26 februari 2012 @ 12:52:25 #171
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108411295
jah, maar dat maakt het voor mij als consument niet makkelijker, als ik ff wil shoppen dan ga ik op zondag standaard naar Roermond (en jouw baas kennende zijn jullie vanmiddag open :+)

maar die 70% die niet meedoet met elke zondag open, houdt die zich dan nog wel aan het oude regime van elke laatste zondag van de maand? of is het voor de consument maar gokken :N

met alle respect voor de winkeliers maar Venlo is een paar jaar tijd zo genadeloos ingehaald door Roermond...
pi_108411471
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:52 schreef Klonk het volgende:
jah, maar dat maakt het voor mij als consument niet makkelijker, als ik ff wil shoppen dan ga ik op zondag standaard naar Roermond (en jouw baas kennende zijn jullie vanmiddag open :+)

maar die 70% die niet meedoet met elke zondag open, houdt die zich dan nog wel aan het oude regime van elke laatste zondag van de maand? of is het voor de consument maar gokken :N

met alle respect voor de winkeliers maar Venlo is een paar jaar tijd zo genadeloos ingehaald door Roermond...
Ik heb nieuws voor je; Nee, wij doen er niet aan mee. :D Venlo moet zich op andere dingen richten dan Winkelstad. Op dat vlak zijn we al jaren ingehaald door Roermond. Gewoon 20 (goede) koopzondagen per jaar, dat is meer dan voldoende.
pi_108412701
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 12:33 schreef fratsman het volgende:

[..]

70% doet er niet aan mee. Venlo is geen Roermond, dat ze dat maar eens in zien.
Dit werkt gewoon averechts. Bezoekers laten Venlo links liggen en zowel de gemeente als de winkeliers mogen zich dit zelf aanrekenen. De constante onenigheid tussen de winkeliers onderling gaat hen nu opbreken.Het totaalaanbod is al een stuk slechter als in Roermond en nu gaan ze het op zondag ook nog versnipperd aanbieden. Hoe dom en stug ben je dan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 26 februari 2012 @ 13:34:29 #174
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108413075
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:24 schreef eight het volgende:

[..]

Dit werkt gewoon averechts. Bezoekers laten Venlo links liggen en zowel de gemeente als de winkeliers mogen zich dit zelf aanrekenen. De constante onenigheid tussen de winkeliers onderling gaat hen nu opbreken.Het totaalaanbod is al een stuk slechter als in Roermond en nu gaan ze het op zondag ook nog versnipperd aanbieden. Hoe dom en stug ben je dan.
heel dom, ik ga vanmiddag naar Roermond, geld uitgeven, parkeren, had ik ook allemaal in Venlo willen en kunnen doen maar als het een gokje is of winkels open zijn, tja, doei Venlo :W
pi_108413756
Het interesseert me niet. Ik krijg er geen cent bij voor die extra koopzondagen (alleen maar tijd voor tijd.) dus het zal me jeuken.
  zondag 26 februari 2012 @ 13:53:19 #176
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_108413945
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:49 schreef fratsman het volgende:
Het interesseert me niet. Ik krijg er geen cent bij voor die extra koopzondagen (alleen maar tijd voor tijd.) dus het zal me jeuken.
zo ken ik je weer
pi_108414084
quote:
17s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:53 schreef Klonk het volgende:

[..]

zo ken ik je weer
:D ;)
pi_108560627
Zooo dan, ik ben ook weer boven water, haha.
Tijdje niet meer 'actief' op Fok! geweest.

Alles nog good heej?
Iedereen de vastelaovend euverleaf zo te zien :)

Ik hoorde dat de FRS over een maandje dicht gaat, jammer jammer..
Kom er regelmatig haha, moet ik toch een eindje verder lopen voortaan naar de Saturn.
  woensdag 29 februari 2012 @ 22:38:40 #179
112339 MPG
pi_108566803
quote:
0s.gif Op woensdag 29 februari 2012 21:04 schreef afsje het volgende:
Zooo dan, ik ben ook weer boven water, haha.
Tijdje niet meer 'actief' op Fok! geweest.

Alles nog good heej?
Iedereen de vastelaovend euverleaf zo te zien :)

Ik hoorde dat de FRS over een maandje dicht gaat, jammer jammer..
Kom er regelmatig haha, moet ik toch een eindje verder lopen voortaan naar de Saturn.
Hey!
Das een tijdje gelden ja.

Hier alles weer prima, life's back to normal na de vastelaovend :) . En daar?
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
pi_108596789
Hier ook alles goed! Zin in vakantie!
Eind van de maand lekker een week naar Rome! ^^

Klopt het wat is gehoord heb van de FRS? Iemand van hier werkt(e?) toch daar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')