Politiek actiefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Klonk het volgende:
van 1984 tot 1998, wist trouwens niet dat de beste man nog politiek actief was
Dat is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Politiek actiefHij stond een beetje te ouwehoeren en bier te drinken. Net als 95% van de lokale politici (die andere 5% is Bruls, die had Sinas.
)
Venlo is naar de poort naar het Ruhrgebietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.
Maar burgermeesters gaan gewoon uit van hoe groter de gemeente des te beter heb ik altijd het idee...
Je kunt veel van de Duitsers zeggen die hier komen, maar geitenwollensokken-figuren lijkt me niet echt van toepassingquote:Op zondag 4 maart 2012 10:54 schreef afsje het volgende:
Gister belde een vriendin van mij uit Eindhoven op.. Die ging in Venlo winkelen.
Toen ze er eenmaal was, kreeg ik weer 'n telefoontje.. Zegt ze 'Had je me niet kunnen vertellen dat hier allemaal geitenwollensokken-figuren rondlopen?!' Ik vraag: Waar zit je dan? 'Ja, tegen over de Gebroeders'..
Ik dacht: 'Wie gaat daaaaar dan ook heen'
Ik niet meer, ben er vandaag geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben heel nieuwsgierig. Kan me er zo weinig van voorstellen vooralsnog...
Ja, Randstad! Jij ook? Ik heb nu nog werk tot 1 mei. Ik ken een meisje die bij Randstad werkt en zij zei dat ik tegen die tijd maar eens moest langskomen. Dus ben benieuwd wat ik zou kunnen gaan doen!quote:
JMWquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, Randstad! Jij ook? Ik heb nu nog werk tot 1 mei. Ik ken een meisje die bij Randstad werkt en zij zei dat ik tegen die tijd maar eens moest langskomen. Dus ben benieuwd wat ik zou kunnen gaan doen!
En hoe bevalt het tot nu toe? Mij lijkt het echt tof!
Krijg je ook echt rondleiding en training? Dat had ik niet gedacht!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
JMW
Ik heb dinsdag rondleiding gehad, komende dinsdag training, en verder is het beetje onduidelijk nog
Ja joh, blijkbaar is het niet voor iedereen logisch dat zoiets om hospitality draaitquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Krijg je ook echt rondleiding en training? Dat had ik niet gedacht!
Ik niet. Ik ga zo eens kijken of ik nog thuis kan komenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef afsje het volgende:
Ik heb een tijdje terug voor de Floriade 'gewerkt'. Moest als die Florian verkleed wat scholen langs, haha. Was wel grappig om te doen.
Vrijdag was het ook druk in de stad!
Vandaag de Venloop. Doet iemand van hier nog mee? M'n vriend wel, dus ik ga zeker ff kijken.
Ieder zijn evenement maar gelieve wel enigzins rekening te houden met de omwonenden.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:17 schreef Klonk het volgende:
ik ook niet. hardlopen doe je maar lekker in een bos en niet een hele stad onbereikbaar te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |