Politiek actiefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Klonk het volgende:
van 1984 tot 1998, wist trouwens niet dat de beste man nog politiek actief was
Dat is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Politiek actiefHij stond een beetje te ouwehoeren en bier te drinken. Net als 95% van de lokale politici (die andere 5% is Bruls, die had Sinas.
)
Venlo is naar de poort naar het Ruhrgebietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.
Maar burgermeesters gaan gewoon uit van hoe groter de gemeente des te beter heb ik altijd het idee...
Je kunt veel van de Duitsers zeggen die hier komen, maar geitenwollensokken-figuren lijkt me niet echt van toepassingquote:Op zondag 4 maart 2012 10:54 schreef afsje het volgende:
Gister belde een vriendin van mij uit Eindhoven op.. Die ging in Venlo winkelen.
Toen ze er eenmaal was, kreeg ik weer 'n telefoontje.. Zegt ze 'Had je me niet kunnen vertellen dat hier allemaal geitenwollensokken-figuren rondlopen?!' Ik vraag: Waar zit je dan? 'Ja, tegen over de Gebroeders'..
Ik dacht: 'Wie gaat daaaaar dan ook heen'
Ik niet meer, ben er vandaag geweestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:43 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ben heel nieuwsgierig. Kan me er zo weinig van voorstellen vooralsnog...
Ja, Randstad! Jij ook? Ik heb nu nog werk tot 1 mei. Ik ken een meisje die bij Randstad werkt en zij zei dat ik tegen die tijd maar eens moest langskomen. Dus ben benieuwd wat ik zou kunnen gaan doen!quote:
JMWquote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja, Randstad! Jij ook? Ik heb nu nog werk tot 1 mei. Ik ken een meisje die bij Randstad werkt en zij zei dat ik tegen die tijd maar eens moest langskomen. Dus ben benieuwd wat ik zou kunnen gaan doen!
En hoe bevalt het tot nu toe? Mij lijkt het echt tof!
Krijg je ook echt rondleiding en training? Dat had ik niet gedacht!quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
JMW
Ik heb dinsdag rondleiding gehad, komende dinsdag training, en verder is het beetje onduidelijk nog
Ja joh, blijkbaar is het niet voor iedereen logisch dat zoiets om hospitality draaitquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:43 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Krijg je ook echt rondleiding en training? Dat had ik niet gedacht!
Ik niet. Ik ga zo eens kijken of ik nog thuis kan komenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef afsje het volgende:
Ik heb een tijdje terug voor de Floriade 'gewerkt'. Moest als die Florian verkleed wat scholen langs, haha. Was wel grappig om te doen.
Vrijdag was het ook druk in de stad!
Vandaag de Venloop. Doet iemand van hier nog mee? M'n vriend wel, dus ik ga zeker ff kijken.
Ieder zijn evenement maar gelieve wel enigzins rekening te houden met de omwonenden.quote:Op zondag 25 maart 2012 11:17 schreef Klonk het volgende:
ik ook niet. hardlopen doe je maar lekker in een bos en niet een hele stad onbereikbaar te maken...
Geen idee vast welquote:
Ik ben gisteren de hele dag in de stad geweest dus had vandaag geen zin.quote:Op zondag 25 maart 2012 17:49 schreef Ruder het volgende:
[..]
Geen idee vast welIk was net een rondje lopen en ff boodschappen doen bij de Jumbo en ik heb heel wat mensen zien feesten.
Best maf eigenlijk als je er niet aan meedoet en gewoon met je boodschappen er aan voorbij loopt.
Ik ben meer van het skaten dan van het hardlopenquote:Op zondag 25 maart 2012 11:02 schreef afsje het volgende:
Ik heb een tijdje terug voor de Floriade 'gewerkt'. Moest als die Florian verkleed wat scholen langs, haha. Was wel grappig om te doen.
Vrijdag was het ook druk in de stad!
Vandaag de Venloop. Doet iemand van hier nog mee? M'n vriend wel, dus ik ga zeker ff kijken.
quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef JLSB het volgende:
Ik heb meegedaan. Na 1.44.12 was ik binnen als 1507e van de 5475 deelnemers op de halve marathon. Toch wel een prestatie om "gruëts" op te zijn...
Netjes hoor! Ik doe het je niet na, haha.quote:Op maandag 26 maart 2012 13:38 schreef JLSB het volgende:
Ik heb meegedaan. Na 1.44.12 was ik binnen als 1507e van de 5475 deelnemers op de halve marathon. Toch wel een prestatie om "gruëts" op te zijn...
Valt volgens mij wel mee.quote:Op zondag 1 april 2012 18:48 schreef afsje het volgende:
Ik hoorde trouwens dat de testdag van de Floriade een aanfluiting was geweest.. Iemand daar iets van meegekregen?
Je moet minimaal 7500 euro neertellen om je vriend te mogen noemen en dan mag je nog niet eens aanwezig zijn bij de openingsceremoniequote:Vrienden van de Floriade niet bij opening
De vrienden van de Floriade zijn boos op Floriadedirecteur Paul Beck. Ze voelen zich geschoffeerd omdat ze woensdag niet bij de opening mogen zijn, terwijl hen dat is beloofd.
Beck e-mailde de vrienden afgelopen zaterdag dat zich zo veel buitenlandse delegaties hebben gemeld voor de openingsceremonie op de theaterheuvel, dat het onverantwoord is ook hen toe te laten. "Deze delegaties zijn belangrijk voor de internationale contacten voor de regio Venlo, provincie Limburg en het bedrijfsleven", aldus Beck. Hij appelleert aan de 'vriendschap' en het 'begrip' van de vrienden. Ze mogen de show volgen op een groot scherm in een paviljoen. En als goedmakertje mogen ze de officiële receptie bijwonen. "Ik ben ervan overtuigd dat wij samen een fantastische Floriade gaan beleven."
Daar zijn de vrienden niet van overtuigd, blijkt uit e-mails. Een reactie: "Ik heb zojuist uw mail met afgrijzen ontvangen en voel mij geschoffeerd." Een andere mail: "Bij mij komt het over als 'de buit is binnen (alle jaarbijdragen zijn betaald) dus wie doet me wat'; wat een arrogantie." De vrienden laten weten contractueel recht te hebben om aanwezig te zijn bij de opening met vier personen. Mocht Beck zijn besluit niet terugdraaien, zeggen de vrienden zich te zullen terugtrekken uit de Floriade. Beck reageert laconiek: "Voor woensdagavond is een temperatuur van -4 graden voorspeld. Dan zit je binnen gerieflijker."
omg..quote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet minimaal 7500 euro neertellen om je vriend te mogen noemen en dan mag je nog niet eens aanwezig zijn bij de openingsceremonie![]()
[ afbeelding ]
Outfit medewerkers floriade
OMGquote:Op maandag 2 april 2012 12:49 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet minimaal 7500 euro neertellen om je vriend te mogen noemen en dan mag je nog niet eens aanwezig zijn bij de openingsceremonie![]()
[ afbeelding ]
Outfit medewerkers floriade
En die kleding is inderdaad spuug!lelijk.twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:51:05Geschrokken Floriade bouwt tribune bij voor Vrienden: De Floriade bouwt een extra tribune op de theaterheuvel, z... http://t.co/Ba7m51tQ reageer retweet
quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef fratsman het volgende:
Die Beck met z'n vlinderstrikje komt dan ook wel over als een ontiegelijk arrogante lul.
Gelukkig probeert Bloemetje Bouten te redden wat er te redden valt;En die kleding is inderdaad spuug!lelijk.twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:51:05Geschrokken Floriade bouwt tribune bij voor Vrienden: De Floriade bouwt een extra tribune op de theaterheuvel, z... http://t.co/Ba7m51tQ reageer retweet
Nogal logisch dat als je de vrienden (sponsors) vooraf een plek beloofd bij de ceremonie en deze vervolgens afpakt en overdraagt aan anderen, je op de vingers kunt nagaan dat het flinke kritiek oplevert. Van welke planeet komt deze manquote:'We zijn als Floriade enorm geschrokken van de reacties. Dit hadden we niet verwacht', zegt communicatiemanager Robert Bouten van de Floriade. 'Met de extra tribune kunnen nu alle Vrienden de show bijwonen. Wat ons betreft is de vriendschap niet geschaad.'
Paul Beck is oprecht een aardige en vriendelijke man. Heb hem vaker gesproken en komt nooit arrogant over. Dit leek mij juist meer een inschattingsfout, dat van die vrienden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:07 schreef fratsman het volgende:
Die Beck met z'n vlinderstrikje komt dan ook wel over als een ontiegelijk arrogante lul.
Gelukkig probeert Bloemetje Bouten te redden wat er te redden valt;En die kleding is inderdaad spuug!lelijk.twitter:omroepvenlo twitterde op maandag 02-04-2012 om 13:51:05Geschrokken Floriade bouwt tribune bij voor Vrienden: De Floriade bouwt een extra tribune op de theaterheuvel, z... http://t.co/Ba7m51tQ reageer retweet
Die leerdam tochquote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef fratsman het volgende:
En Lex trollt weer eens een politicus.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_total.html#comments
Dezelfde outfit als B100 uit Bassie en Adriaan!quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:32 schreef Klonk het volgende:
aanvulling, mijn vriendin vroeg zich af of ze wat kledingmagazijnen in de DDR hebben gevonden van de Stasi ofzo
Die lui van de Floriade hebben ook altijd pech...quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dezelfde outfit als B100 uit Bassie en Adriaan!
Lekker boeiend. Hij kent Rowwen Heze toch niet.quote:Op dinsdag 3 april 2012 22:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Die lui van de Floriade hebben ook altijd pech...![]()
Alhoewel. Pech... Verhagen laat opening Floriade lopen
Hij heeft 'm uit de kamer gejaagd!quote:Op dinsdag 3 april 2012 16:33 schreef fratsman het volgende:
En Lex trollt weer eens een politicus.![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)_total.html#comments
Hopelijk sturen ze lex wat vaker naar het binnenhof om een beetje op te ruimen.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:36 schreef fratsman het volgende:
[..]
Hij heeft 'm uit de kamer gejaagd!![]()
![]()
![]()
http://www.geenstijl.nl/m(...)mee_op.html#comments
Jep.quote:
Nope. Twee jaar terug die bandenprikker (heeft me een setje banden gekostquote:
herkenbaar gevoel, je wereld gaat er ineens heel anders uitzien als zoiets gebeurt, paar maanden geleden ingebroken twee deuren verderop, ga je toch ineens veel beter op al je sloten letten....quote:Op donderdag 5 april 2012 12:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Nope. Twee jaar terug die bandenprikker (heeft me een setje banden gekost), en nu weer zoiets ernstig dichtbij
...
Beterquote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Joysa het volgende:
En in mijn buurt gaan hangjongeren een straatverbod krijgen
als je lang genoeg verplaatst komt het of in Duitsland of in de Maas terechtquote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mmmja, wel klassiek voorbeeld van problemen verplaatsen ipv oplossen...
Beide prima oplossingenquote:Op donderdag 5 april 2012 12:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je lang genoeg verplaatst komt het of in Duitsland of in de Maas terecht
I don't care, kan ik tenminste 's avonds weer eens de hond uitlaten als het donker is.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Mmmja, wel klassiek voorbeeld van problemen verplaatsen ipv oplossen...
Ik ben benieuwd. Het blijft Vastenavondkamp.quote:Op donderdag 5 april 2012 12:42 schreef Joysa het volgende:
En in mijn buurt gaan hangjongeren een straatverbod krijgen
Yup. Ik ben ook erg benieuwd.quote:Op donderdag 5 april 2012 14:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Het blijft Vastenavondkamp.
Hmmm, helemaal niks van meegekregen, terwijl ik zelf op de Helbeek woon. Da's lekker dan.quote:
ga vanmiddag dan is het meeste denk ik wel openquote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat de winkels vandaag open zijn? Kan het nergens vinden.....
ik zie rond Venlo idd meer touringcars dan ik ooit heb gezien, heul veul Engelse vooralquote:
Veel Aziaten/Indiërs ook in de binnenstad.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie rond Venlo idd meer touringcars dan ik ooit heb gezien, heul veul Engelse vooral
quote:Geen Prinsheerlijk en Chop dit jaar.
woensdag 11 april 2012, 17:02
De feesten Prinsheerlijk en Chop Till You Drop Outdoor gaan dit jaar niet door. In beide gevallen spelen de financiën een rol.
Prinsheerlijk werd drie jaar gehouden in het Nolenspark. Organisator Kevin Wijmans zegt dat hij dit jaar de financiering niet rond krijgt. Volgens hem heeft dat onder andere te maken met de opening van zijn nieuwe zaak John Doe, omdat daar veel geld in is gaan zitten.
Kevin Wijmans was ook betrokken bij Chop Till You Drop Outdoor. Het evenement draaide vorig jaar verlies en daar blijkt nu nog ruzie over te zijn.Volgens Wijmans is Cool Events de organisator van het dance-evenement. De stichting wijst echter naar Wijmans en zegt een rechtszaak tegen hem te zijn begonnen.
Voorzitter Vivianne van Kempen van Stichting Cool Events zegt: 'Er staat een bedrag van ongeveer twee ton open. Kevin is de organisator en hij heeft de boel besodemieterd. Wij leggen een deel van de claims bij hem neer. Er komen nu nog steeds zaken boven tafel.'
Wijmans laat weten dat er niets klopt van de uitspraken van Van Kempen en dat hij zeker niet degene is die verantwoordelijk is voor de schulden.
http://www.rp-online.de/n(...)nach-venlo-1.2787030quote:Wo, bitte, geht's hier zu den "2 Brüdern"? In den vergangenen Tagen irrten manche Kauftouristen über Venlos Straßen, die ihnen seltsam unvertraut erschienen.
Op welk gebied? Bron?quote:
Op de de dagen die ik tot nu toe gewerkt op, mochten we best veel Buitenlandse toeristen verwelkomen. Voornamelijk erg veel Amerikanen, Chinezen, Duitsers en Japannersquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op welk gebied? Bron?
Het weer is nog vrij teleurstellend al denk ik dat de meeste mensen wachten tot mei/juni als alle bloemen vol in bloei staan enzo en dat vanaf dan pas de grootste massa's verwacht worden..
En veel mensen uit Noorwegenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Op de de dagen die ik tot nu toe gewerkt op, mochten we best veel Buitenlandse toeristen verwelkomen. Voornamelijk erg veel Amerikanen, Chinezen, Duitsers en Japanners
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vandaag heel veel uit Frankrijk en één leuke Thaise
Frans Pollux? Dat is toch die man die tegenwoordig alleen nog bekend staat om zijn negatieve commentaar op alles?quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
Geniale collumn vanmorgen in Vroege Vogels van Frans Pollux: http://vroegevogels.vara.(...)3040e7fcb3b575df3fe3
geen flauw idee, maar ik vond/vind dit gewoon een rake tekstquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frans Pollux? Dat is toch die man die tegenwoordig alleen nog bekend staat om zijn negatieve commentaar op alles?
Ja en die Amerikanen al helemaal!quote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En de engelse zijn vooral oud.
Dat vraag ik me ook af, als ik hier zo leesquote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef fratsman het volgende:
Werkt het halve topic hier op de Floriade?!?
Gezellig tochquote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef fratsman het volgende:
Werkt het halve topic hier op de Floriade?!?
Ik hou op Zaarderheiken altijd de vrachtwagens in de gaten als ik uitgevoegd heb. Ik heb te vaak van die gekken gehad die op het allerlaatste moment hun 10-tonner naar rechts gooien. "Oh nee, toch A67 Duitsland", terwijl ze al op de baan Eindhoven zitten, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef Klonk het volgende:
Ik was er bijna niet meer geweest, net bijna in de vangrail geklemd door een bezopen poolse puintrucker die op het laatste moment bedacht dat ie toch op de verkeerde snelweg zat, blinde kolerelijer...
remt trouwens nog best hard zo'n C1, vraag me alleen af waar de remsporen langer zijn, op de snelweg of in mijn onderbroek![]()
Ik moet daar maar eens gaan rondrijden, ben er nog niet geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Klonk het volgende:
Dit was bij Tiglia![]()
Maar neemt niet weg dat Zaanderheiken ook leuke plekjes zitten maar Tiglia is best onduidelijk als je er de eerste keer komt, je rommelt vrij makkelijk al inhalend de A74 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |