ga vanmiddag dan is het meeste denk ik wel openquote:Op maandag 9 april 2012 11:20 schreef Tyler-Girl het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat de winkels vandaag open zijn? Kan het nergens vinden.....
ik zie rond Venlo idd meer touringcars dan ik ooit heb gezien, heul veul Engelse vooralquote:
Veel Aziaten/Indiërs ook in de binnenstad.quote:Op woensdag 11 april 2012 07:38 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik zie rond Venlo idd meer touringcars dan ik ooit heb gezien, heul veul Engelse vooral
quote:Geen Prinsheerlijk en Chop dit jaar.
woensdag 11 april 2012, 17:02
De feesten Prinsheerlijk en Chop Till You Drop Outdoor gaan dit jaar niet door. In beide gevallen spelen de financiën een rol.
Prinsheerlijk werd drie jaar gehouden in het Nolenspark. Organisator Kevin Wijmans zegt dat hij dit jaar de financiering niet rond krijgt. Volgens hem heeft dat onder andere te maken met de opening van zijn nieuwe zaak John Doe, omdat daar veel geld in is gaan zitten.
Kevin Wijmans was ook betrokken bij Chop Till You Drop Outdoor. Het evenement draaide vorig jaar verlies en daar blijkt nu nog ruzie over te zijn.Volgens Wijmans is Cool Events de organisator van het dance-evenement. De stichting wijst echter naar Wijmans en zegt een rechtszaak tegen hem te zijn begonnen.
Voorzitter Vivianne van Kempen van Stichting Cool Events zegt: 'Er staat een bedrag van ongeveer twee ton open. Kevin is de organisator en hij heeft de boel besodemieterd. Wij leggen een deel van de claims bij hem neer. Er komen nu nog steeds zaken boven tafel.'
Wijmans laat weten dat er niets klopt van de uitspraken van Van Kempen en dat hij zeker niet degene is die verantwoordelijk is voor de schulden.
http://www.rp-online.de/n(...)nach-venlo-1.2787030quote:Wo, bitte, geht's hier zu den "2 Brüdern"? In den vergangenen Tagen irrten manche Kauftouristen über Venlos Straßen, die ihnen seltsam unvertraut erschienen.
Op welk gebied? Bron?quote:
Op de de dagen die ik tot nu toe gewerkt op, mochten we best veel Buitenlandse toeristen verwelkomen. Voornamelijk erg veel Amerikanen, Chinezen, Duitsers en Japannersquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Op welk gebied? Bron?
Het weer is nog vrij teleurstellend al denk ik dat de meeste mensen wachten tot mei/juni als alle bloemen vol in bloei staan enzo en dat vanaf dan pas de grootste massa's verwacht worden..
En veel mensen uit Noorwegenquote:Op zaterdag 14 april 2012 11:34 schreef Ruder het volgende:
[..]
Op de de dagen die ik tot nu toe gewerkt op, mochten we best veel Buitenlandse toeristen verwelkomen. Voornamelijk erg veel Amerikanen, Chinezen, Duitsers en Japanners
Ja inderdaadquote:Op zondag 15 april 2012 23:24 schreef Ruder het volgende:
[..]
Vandaag heel veel uit Frankrijk en één leuke Thaise
Frans Pollux? Dat is toch die man die tegenwoordig alleen nog bekend staat om zijn negatieve commentaar op alles?quote:Op zondag 15 april 2012 14:48 schreef Klonk het volgende:
Geniale collumn vanmorgen in Vroege Vogels van Frans Pollux: http://vroegevogels.vara.(...)3040e7fcb3b575df3fe3
geen flauw idee, maar ik vond/vind dit gewoon een rake tekstquote:Op zondag 15 april 2012 23:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Frans Pollux? Dat is toch die man die tegenwoordig alleen nog bekend staat om zijn negatieve commentaar op alles?
Ja en die Amerikanen al helemaal!quote:Op zondag 15 april 2012 23:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja inderdaad
En de engelse zijn vooral oud.
Dat vraag ik me ook af, als ik hier zo leesquote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef fratsman het volgende:
Werkt het halve topic hier op de Floriade?!?
Gezellig tochquote:Op zondag 15 april 2012 23:25 schreef fratsman het volgende:
Werkt het halve topic hier op de Floriade?!?
Ik hou op Zaarderheiken altijd de vrachtwagens in de gaten als ik uitgevoegd heb. Ik heb te vaak van die gekken gehad die op het allerlaatste moment hun 10-tonner naar rechts gooien. "Oh nee, toch A67 Duitsland", terwijl ze al op de baan Eindhoven zitten, om maar eens een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 16 april 2012 22:07 schreef Klonk het volgende:
Ik was er bijna niet meer geweest, net bijna in de vangrail geklemd door een bezopen poolse puintrucker die op het laatste moment bedacht dat ie toch op de verkeerde snelweg zat, blinde kolerelijer...
remt trouwens nog best hard zo'n C1, vraag me alleen af waar de remsporen langer zijn, op de snelweg of in mijn onderbroek![]()
Ik moet daar maar eens gaan rondrijden, ben er nog niet geweest.quote:Op maandag 16 april 2012 22:14 schreef Klonk het volgende:
Dit was bij Tiglia![]()
Maar neemt niet weg dat Zaanderheiken ook leuke plekjes zitten maar Tiglia is best onduidelijk als je er de eerste keer komt, je rommelt vrij makkelijk al inhalend de A74 op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |