Ik heb er gewerkt ja. En inderdaad, de 24e sluit de FRS.quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:30 schreef afsje het volgende:
Hier ook alles goed! Zin in vakantie!
Eind van de maand lekker een week naar Rome! ^^
Klopt het wat is gehoord heb van de FRS? Iemand van hier werkt(e?) toch daar?
Wat ik niet snap is dat hij zo enthousiast doet over Nijmegen. Venlo lijkt mij een interessantere gemeente (de strategische ligging, drugsbeleid, criminaliteit, gastarbeidersprobleem etc. etc.)quote:Op vrijdag 2 maart 2012 08:24 schreef fratsman het volgende:
Hm. Ik had bij Bruls juist het idee dat ie totaal geen band had met de stad. Ik vond hem geen "burgervader" wat Jan Schrijen in mijn ogen wel was.
Wat komt er nu op die plek te zitten?quote:
Dat wel, hij heeft goede dingen gedaan voor Venlo, alleen zijn menselijke kant ontbrak af en toe.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:38 schreef Klonk het volgende:
Daar heb je en goed punt, maar daar vanaf gezien hou ik wel een goed gevoel over aan bruls.
Het feit dat hij toch redelijk snel plat heeft leren praten en dat hij vaak een praatje maakte met de 'gemiddelde' burger in plaats van bijvoorbeeld bestuursmensen enzo wanneer hij bepaalde activiteiten bezocht vond ik ook wel pluspunten.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:16 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat wel, hij heeft goede dingen gedaan voor Venlo, alleen zijn menselijke kant ontbrak af en toe.
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:42 schreef Ruder het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat hij zo enthousiast doet over Nijmegen. Venlo lijkt mij een interessantere gemeente (de strategische ligging, drugsbeleid, criminaliteit, gastarbeidersprobleem etc. etc.)
De voornaamste reden zal wel zijn dat Venlo de komende jaren streng moet bezuinigen en de meeste prestigeprojecten inmiddels gerealiseerd zijn. Bruls blijft nog tot mei zodat hij nog even in de spotlights kan staan tijdens de opening van de floriade en daarna valt voor hem hier geen eer meer te behalen.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.
Maar burgermeesters gaan gewoon uit van hoe groter de gemeente des te beter heb ik altijd het idee...
Voor Schrijen hadden we opperbaas van Graafeilandquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het feit dat hij toch redelijk snel plat heeft leren praten en dat hij vaak een praatje maakte met de 'gemiddelde' burger in plaats van bijvoorbeeld bestuursmensen enzo wanneer hij bepaalde activiteiten bezocht vond ik ook wel pluspunten.
Maargoed met de afgelopen 2 burgermeesters (geen idee wie we voor Schrijen hadden, is voor mijn tijd) zijn we redelijk verwend geweest. En dus is men kritisch over de kleinere dingen imo...
Sjon met de snor!quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
Voor Schrijen hadden we opperbaas van Graafeiland
[ afbeelding ]
Politiek actiefquote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:43 schreef Klonk het volgende:
van 1984 tot 1998, wist trouwens niet dat de beste man nog politiek actief was
Dat is toch hetzelfde?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:40 schreef fratsman het volgende:
[..]
Politiek actiefHij stond een beetje te ouwehoeren en bier te drinken. Net als 95% van de lokale politici (die andere 5% is Bruls, die had Sinas.
)
Venlo is naar de poort naar het Ruhrgebietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 13:07 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Grotere gemeente, de ligging verschilt relatief gezien ook niet erg heel veel van die van Venlo, studentenstad, ook interessante nieuwbouw en mobiliteits projectjes daar in de gemeente dus hij hoeft zich wat dat betreft ook niet te vervelen.
Maar burgermeesters gaan gewoon uit van hoe groter de gemeente des te beter heb ik altijd het idee...
Je kunt veel van de Duitsers zeggen die hier komen, maar geitenwollensokken-figuren lijkt me niet echt van toepassingquote:Op zondag 4 maart 2012 10:54 schreef afsje het volgende:
Gister belde een vriendin van mij uit Eindhoven op.. Die ging in Venlo winkelen.
Toen ze er eenmaal was, kreeg ik weer 'n telefoontje.. Zegt ze 'Had je me niet kunnen vertellen dat hier allemaal geitenwollensokken-figuren rondlopen?!' Ik vraag: Waar zit je dan? 'Ja, tegen over de Gebroeders'..
Ik dacht: 'Wie gaat daaaaar dan ook heen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |