Venlo word 20 jaar terug in de tijd gegooid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
niet helemaal meegekregen, client was hard met K3 aan het meezingen, die was wel blij, eigenaar van nobody's place niet. wou na 1 mei een rechtzaak uitlokken volgens mij
Die zien een gouden handel tegemoet jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo word 20 jaar terug in de tijd gegooid.Zelfs Verheijen, die de situatie toch door en door kent hoor je er niet over. Venlo moet maar eens flink de kont tegen de krib gooien. Gewoon een dikke vinger naar Den Haag, zeker in dit jaar. Mooie boel. Stad van de Floriade waar dadelijk ieder weekend het centrum volstaat met drugstoeristen, dealers en runners.
Want geloof maar dat die schmoerken die eerst bij de Apenrots en Eugenia stonden hun kans weer grijpen.
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van, maar als iets de problematiek beheersbaar maakte was het "Hector" wel. En door één kuttig kabinet in één klap allemaal voor niets geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef Klonk het volgende:
Hé, maar Henk en Ingrid want die vervelende koffieshops gaan dicht.
Begrijp me goed ik ben geen voorstander van drugs maar wat ze nu doen is gewoon ondoordacht
Deze moest ik ook nog hebbenquote:
Nu hoop ik alleen dat ze dit slim pakken en het niet het zoveelste grote piemel geldverslindende project wordtquote:Fort Sint Michiel toch zichtbaar gemaakt
donderdag 9 februari 2012, 13:56
De gemeente wil grote delen van Fort Sint Michiel zichtbaar maken voor het publiek.
Het fort wordt niet helemaal blootgelegd. Het plan is om het fort zichtbaar te maken op verschillende manieren. Zo moeten er delen van de vesting bloot komen te liggen. Ook worden delen van de oorspronkelijke grachten opnieuw aangelegd en komen er aarden wallen.
Het college zegt geluisterd te hebben naar de wens van de inwoners en de gemeenteraad. Over de kosten van het project wil het college vooralsnog niets zeggen.
Er komen drie discussieavonden over de plannen die er nu liggen. Vanavond om 19.30 uur is de eerste workshop in 't Raodhoes in Blerick. Die is voor iedereen toegankelijk.
Ik vind het al heel wat dat ze eens naar de burgers hebben geluisterd. Volgens mij een primeur in deze eeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat de gemeente dit op een manier moet doen die ze niet gewoon zijn: namelijk bescheiden.
neem voor de zekerheid de vorige eeuw ook maar meequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ze eens naar de burgers hebben geluisterd. Volgens mij een primeur in deze eeuw.
quote:Pater Noster tijdens carnaval open
vrijdag 10 februari 2012, 11:03
Voormalig café Pater Noster in de Houtstraat gaat tijdens de vastelaovend open. Kevin Wijmans, voorheen bedrijfsleider van ClubZes, gaat in de kroeg staan.
Het café was voor het laatst open in 2009 onder de naam Friends. Toen runden drie studenten de kroeg. Eind 2009 trok Sacha van der Sterren de stekker uit Friends en De Gouden Tijger omdat hij zich wilde richten op zijn cafés in Amsterdam.
De kroeg aan de Houtstraat gaat nu weer open onder de naam Friends. Wijmans start volgende week vrijdag en blijft zeker open tot en met vastelaovesmaandag. Hij is daarnaast met eigenaar John Keulartz in gesprek over een structurele heropening van het café.
Een kroeg waar een vloek op rust. We zullen wel zien, Kevin heeft zich inmiddels wel bewezen als uitbater.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:21 schreef Partingglass het volgende:
goede tijd om een kroeg open te gooien.
Dan was het Fratsquote:Op zondag 12 februari 2012 12:00 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan me eigenlijk ook bijna niet voorstellen dat het 1 van jullie was
Het was een beetje zo'n desperate type die op een afstand meiden (ons) stond aan te staren
De Parade is wel eens vaker tegen twaalf uur afgesloten geweest wegens drukte hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 10:59 schreef Mss het volgende:
Als je na 12'en in de stad was kon je de parade gewoon niet meer op. Zo erg is het nog nooit geweest.
jeps, en ook al vroeg, vraag me af hoe lang het nog mag groeien, voor mijn gevoel is de grens wel bereiktquote:
Ja, maar er 4 uur lang niet op mogen is wel een ander verhaal hoor!quote:Op zondag 19 februari 2012 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
De Parade is wel eens vaker tegen twaalf uur afgesloten geweest wegens drukte hoor.
Ooh dat was zo gênant. Ik vraag me sowieso af of Venlo of de BBZ-commissie nog wel inspraak heeft in de Zoepkoel.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:09 schreef fratsman het volgende:
Zoepkoel was echtMaar dat komt voornamelijk door allemaal die Zuid-Limburgse muziek. Ik vond het ook echt sneu voor het boerebroelofsgezelschap. Ik vraag me af welke tadewaa hun gevraagd heeft, en waarom ze daar ja op hebben gezegd. Wij stonden met de kemissie keihard mee te zingen, en het overige deel stond ons en het gezelschap een beetje glazig aan te staren.
(Grote) strik erom en zwaaien maar!quote:Volkskrant: Bruls kandidaat burgemeesterschap Nijmegen
maandag 20 februari 2012, 09:18
Hubert Bruls is in de race om burgemeester te worden in Nijmegen. Volgens De Volkskrant staat Bruis als tweede op de voordracht van de vertrouwenscommissie van de gemeenteraad.
De vertrouwenscommissie legt begin maart twee kandidaten voor aan de gemeenteraad en geeft daarbij een voorkeurskandidaat aan. Die voorkeurskandidaat is Sharon Dijksma, nu nog Tweede Kamerlid voor de PvdA. Bruls zou Dijksma nog kunnen passeren bij de definitieve voordracht.
De Venlose burgemeester was in het verleden als raadslid en wethouder in Nijmegen, waar Thom de Graaf onlangs afscheid nam als burgemeester.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |