Prachtig nummer, zaterdag live gehoord op 't Hofbal. Kippevel.quote:D'n euverkant van de nach
8-2-2012
D'n euverkant van de nach is ein kedootje van de Hofbalzengers en de Hofbalband veur de nieje Prins, Jeroen I.
't Is geïnspireerd op de prachtige vastelaovesroman van de Amsterdamse schriéver Jan van Mersbergen, Naar de overkant van de nacht.
Bart Houtermans, Jacques-Paul Joëste, Marco Schell, Lex Uiting en Frans Pollux zinge, wäörd en meziék zien van Frans.
Sjoerd Rutte drump, Marc Hesselmans speult gitaar, Alexander Op het Veld speult bas en de breurkes Werner en Louis van Gool doon piano en toetse. Opgenaome in de Klank Studio van Gert-Jan van Avesaath in jannewaarie 2012.
Hofbalzengers & -band zien gruüts det zeej op 't oétkômsfeesje van Prins Jeroen I mochte speule. Zeej winse um en zien adjudante ein joeksig jaor.
Download heej gratis en veur lau 't leedje "D'n euverkant van de nach"
Neem er de tijd voor en verwacht geen Joeks en Jen 170 pagina's lang. Boek zet je aan het denken, en er komen af en toe metaforen voorbij dat je echt denkt van "Jan, wat bedoel je hier in godsnaam mee."quote:Op woensdag 8 februari 2012 16:36 schreef MPG het volgende:
Which reminds me, ik moet dat boek nodig gaan lezen. Ligt al sinds de sinterklaas op me te wachten thuis.
Enne?quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:07 schreef Klonk het volgende:
net de eigenaar van nobody's place op radio1
Ah.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
niet helemaal meegekregen, client was hard met K3 aan het meezingen, die was wel blij, eigenaar van nobody's place niet. wou na 1 mei een rechtzaak uitlokken volgens mij
Venlo word 20 jaar terug in de tijd gegooid.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:17 schreef Klonk het volgende:
niet helemaal meegekregen, client was hard met K3 aan het meezingen, die was wel blij, eigenaar van nobody's place niet. wou na 1 mei een rechtzaak uitlokken volgens mij
Die zien een gouden handel tegemoet jaquote:Op woensdag 8 februari 2012 17:27 schreef fratsman het volgende:
[..]
Venlo word 20 jaar terug in de tijd gegooid.Zelfs Verheijen, die de situatie toch door en door kent hoor je er niet over. Venlo moet maar eens flink de kont tegen de krib gooien. Gewoon een dikke vinger naar Den Haag, zeker in dit jaar. Mooie boel. Stad van de Floriade waar dadelijk ieder weekend het centrum volstaat met drugstoeristen, dealers en runners.
Want geloof maar dat die schmoerken die eerst bij de Apenrots en Eugenia stonden hun kans weer grijpen.
Ik ben er ook absoluut geen voorstander van, maar als iets de problematiek beheersbaar maakte was het "Hector" wel. En door één kuttig kabinet in één klap allemaal voor niets geweest.quote:Op woensdag 8 februari 2012 17:30 schreef Klonk het volgende:
Hé, maar Henk en Ingrid want die vervelende koffieshops gaan dicht.
Begrijp me goed ik ben geen voorstander van drugs maar wat ze nu doen is gewoon ondoordacht
Deze moest ik ook nog hebbenquote:
Nu hoop ik alleen dat ze dit slim pakken en het niet het zoveelste grote piemel geldverslindende project wordtquote:Fort Sint Michiel toch zichtbaar gemaakt
donderdag 9 februari 2012, 13:56
De gemeente wil grote delen van Fort Sint Michiel zichtbaar maken voor het publiek.
Het fort wordt niet helemaal blootgelegd. Het plan is om het fort zichtbaar te maken op verschillende manieren. Zo moeten er delen van de vesting bloot komen te liggen. Ook worden delen van de oorspronkelijke grachten opnieuw aangelegd en komen er aarden wallen.
Het college zegt geluisterd te hebben naar de wens van de inwoners en de gemeenteraad. Over de kosten van het project wil het college vooralsnog niets zeggen.
Er komen drie discussieavonden over de plannen die er nu liggen. Vanavond om 19.30 uur is de eerste workshop in 't Raodhoes in Blerick. Die is voor iedereen toegankelijk.
Ik vind het al heel wat dat ze eens naar de burgers hebben geluisterd. Volgens mij een primeur in deze eeuw.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:19 schreef Klonk het volgende:
ik denk dat de gemeente dit op een manier moet doen die ze niet gewoon zijn: namelijk bescheiden.
neem voor de zekerheid de vorige eeuw ook maar meequote:Op donderdag 9 februari 2012 20:25 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ze eens naar de burgers hebben geluisterd. Volgens mij een primeur in deze eeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |