Venlo gaat 10 jaar terug in de tijd, met het verschil dat ze (de dealers) nu mooie hoekjes hebben op de Maasboulevard.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef fratsman het volgende:
Roots Oase per 1 mei dicht. Nobody's place aan de Sloterbeekstraat gaat per die datum alle buitenlanders weren. Ik hoor die kutstraatdealers al weer juichen.Kutregering met hun kutregels.
![]()
Begrijp er niets van dat hij ermee stopt,zelfs zonder Duitsers moet het toch rendabel zijn?quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef fratsman het volgende:
Roots Oase per 1 mei dicht. Nobody's place aan de Sloterbeekstraat gaat per die datum alle buitenlanders weren. Ik hoor die kutstraatdealers al weer juichen.Kutregering met hun kutregels.
![]()
Te zot voor woorden.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef fratsman het volgende:
![]()
Begint een beetje voorspelbaar te wordenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 23:20 schreef fratsman het volgende:
Weer nr 1 bij het LVK!Nou moet ik hem wel uit mn hoofd gaan leren!
Jep. Zwaar klote. Maar de kaartverkoop liep al een aantal jaar terug hoorde ik.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:24 schreef Joysa het volgende:
http://www.omroepvenlo.nl/nieuws/13807
Faal.
Dat staat in dat artikeltje slimpiequote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:46 schreef fratsman het volgende:
[..]
Jep. Zwaar klote. Maar de kaartverkoop liep al een aantal jaar terug hoorde ik.
Ik wist dit allemaal al voordat het artikeltje geplaatst werd schat.quote:
Iets gratisquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik wist dit allemaal al voordat het artikeltje geplaatst werd schat.We gaan in ieder geval brainstormen om volgend jaar met iets geheel nieuws te komen.
Werken, dan kun je kaartjes kopenquote:
Het zit ook maar tussen m'n oren ofzo hoor, maar ik ga dan minder snel omdat het poep is als je betaald hebt en het niet zo heul tof isquote:Op dinsdag 7 februari 2012 11:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Werken, dan kun je kaartjes kopen
Als t 'gratis' is, maken ze het bier wrl duurder ofzo. Betaal ik per saldo nog meer
...
Zal vanavond thuis ff kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 12:04 schreef Joysa het volgende:
FRATSMAN!
Heb jij voor mij 'In dees stad' van de Drekskaters?
Ik heb niks van de Drekskaters. Wel die van Pienda Wullem...quote:
Die wil ik ook welquote:Op dinsdag 7 februari 2012 19:37 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb niks van de Drekskaters. Wel die van Pienda Wullem...
We gaan wel weer f biertje doen hequote:Op woensdag 8 februari 2012 14:07 schreef Mss het volgende:
Bijna vasteloavend. Ik heb er zo mogelijk nóg meer zin in omdat ik geen Gekke Maondaag gehad heb dit jaar. En voor het eerst sinds ik in Amsterdam woon kan ik de maandag gaan vieren
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |