Ja, soms verlang ik weer wel terug naar Zeeland. Maar Amsterdam is ook leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef appelsap het volgende:
Zeeuwse Heidi en Peter, wat verschrikkelijk.
Lekker Fallen, zeker doen!
Ik loop 3x per week hard langs het strand/de zee. Heerlijk.
Ah, de overkant!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef appelsap het volgende:
Fallen, ik woon in Vlissingen. Wat mis je aan Zeeland dan?
Amsterdam is zeker leuk!
Al 29 jaar onderhand. (Okay, paar jaar Nijmegen... )quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Piles het volgende:
Zitten alle Zeeuwen nu opeens in Amsterdam?
Ja, ik ook al een tijdje
Qua criminaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef D.Licious het volgende:
Terneuzen, de enige plek in Z-Vl waar nog wél iets te beleven valt
Dat helaas ook ja... Maar dat is nog altijd beter dan wonen in zo'n dooie hoek als, laten we zeggen, Ossenissequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Qua criminaliteit?
Al woon ik er zelf ook..
Fixed...quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dat helaas ook ja... Maar dat is nog altijd beter dan wonen in zo'n dooie hoek als, laten we zeggen, Ossenisse
Het is geen Zeeland!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Terneuzen the place to be, grappenmakers.
Haha ok agreedquote:
Ja, of Nummer Een ofzo..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dat helaas ook ja... Maar dat is nog altijd beter dan wonen in zo'n dooie hoek als, laten we zeggen, Ossenisse
Dan heb je tenminste nog wel een coole plaatsnaamquote:
Nee, Boerenhol (vlakbij Nummer Eén) is tof...quote:
Goesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef D.Licious het volgende:
Wat zijn de plannen voor het bruisende uitgaansleven van Zeeland dit weekend?
Heb zo mijn eigen kroeg in Tholen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef D.Licious het volgende:
Wat zijn de plannen voor het bruisende uitgaansleven van Zeeland dit weekend?
Wij maken het leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:02 schreef Tokus het volgende:
En is het daar ook leuk? Want dat is niet vaak in tholen :p
Puur toeval volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb ook nog een blauwe maandag in Amsterdam gestudeerd, wat hebben we in dit topic met die stad ?
Ik zie sowieso geen website.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Miniem het volgende:
Ziet iemand een contactlink op de site www.recreatiezeeland.nl ?
Ik zweer dat net die gehele site niet werkte, Apache nog wat. Nu weer wel, maar inderdaad nergens een contact iets op te merken.quote:
Werkte niet, Internal Server Error 500quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zweer dat net die gehele site niet werkte, Apache nog wat. Nu weer wel, maar inderdaad nergens een contact iets op te merken.
Boven Tholen waren ze maandag wel met chinooks bezig, komen van Woensdrecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:14 schreef dekkered het volgende:
Iets aan de hand in zeeland ofzo? hoor nu al 2 keer een straaljager over komen en dat is al een tijd geleden hier.
Nou ja over walcheren of de zee kwam of 1 straaljager 2 keer over of 2 straaljagers achter elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Boven Tholen waren ze maandag wel met chinooks bezig, komen van Woensdrecht.
Oke, ik heb in geen maanden meer een straaljager gezien hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ja over walcheren of de zee kwam of 1 straaljager 2 keer over of 2 straaljagers achter elkaar
Dat was ook de reden waarom ik het zeiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oke, ik heb in geen maanden meer een straaljager gezien hier.
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom ik het zei
Opvallend is dat ja, terwijl de omleidingsroute enorm dichtbij en makkelijk is. Gelukkig kom ik nooit die kantquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef Mascleta het volgende:
Dan is de A58 altijd een heerlijke rustige weg als ik terugkom vanuit school in Amsterdam, maar owee als die gestremd is. Vandaag weer een grote verkeerschaos. net als afgelopen voorjaar met dichte Vlaketunnel en autobrand tegelijk op de parallelweg en de zonnige dag met de kustmarathon. DRAMA DRAMA DRAMA
Ken ik jou? Vlissingen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Thrilled het volgende:
Ach, dat zijn denk ik de incidenten die we gewoon moeten accepteren... Ben nog steeds blij dat je niet structureel elke dag vast staat in de file. Vaak zijn er ook wel omleidingsroutes hoor
dan ben je ook niet echt de slimste om dat te doen nee...quote:
ik vond het wel grappig, maar om hem nou zo openbaar te maken als burgemeester..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Fredo55 het volgende:
Gelukkig, eindelijk een ambtenaar die een grapje durft te maken..
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanochtend was er een behoorlijke knal boven Hulst te horen, iig boven de Moerschanswijk. Ik hou het maar op een vliegtuig dat door de geluidsbarriére ging, maar schrikken was het wel
Half 11 kan goed iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iig..
Als het AT voor een aanhouding moet komen neem ik aan dat je zo'n persoon liever niet in de auto laat stappen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:03 schreef Mascleta het volgende:
Dit vind ik toch behoorlijk schandalig. Zelfs al was het wel de juiste persoon die ze oppakten vraag ik me af of je dit na afloop van een crematie moet doen. Was het echt zo dringend dat ze heb niet konden observeren en enkele straten verderop konden aanhouden?
AT wordt o.a. ook ingezet als de aan te houden persoon mogelijk vuurwapengevaarlijk is. Nu verwacht ik niet dat hij direct na de uitvaart kwaad in zijn zin had, maar dat dat risico pas optreed als hij dreigt te worden aangehouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het AT voor een aanhouding moet komen neem ik aan dat je zo'n persoon liever niet in de auto laat stappen...
Nee, want na een uitvaart is het opeens een lieve jongen natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
AT wordt o.a. ook ingezet als de aan te houden persoon mogelijk vuurwapengevaarlijk is. Nu verwacht ik niet dat hij direct na de uitvaart kwaad in zijn zin had, maar dat dat risico pas optreed als hij dreigt te worden aangehouden.
Woon jij nog in Zeeland? Zie je nooit meer. (jaja, ik weet wie je bent)quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Past uitstekend bij de provincie, een dood topic.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Woon jij nog in Zeeland? Zie je nooit meer. (jaja, ik weet wie je bent)
Nee man, Zeelandquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Past uitstekend bij de provincie, een dood topic.
Donders, ik snapte er niks meer van. Vanuit richting Vlissingen moest ik naar Arnestein toe. Normaal pakte ik altijd afslag Nieuw en Sint Joostland dan. Na de verbouwing was er het één en ander veranderd, en bij afslag Middelburg stond nu Nieuw en Sintjoostland, dus ik ging er vanuit dat de afslag verdwenen was. De parralelweg bracht me wel naar Nieuw en Sint Joostland, maar vanaf daar was Arnestein dus niet te bereiken meer, daarvoor moest je wel de tweede afslag naar die nieuwe weg onder kanaal door hebben. Ik snapte er niks meer van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:28 schreef maikvanl het volgende:
Hoi, ik woon in Nieuw- en Sint Joosland btw.
waar?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Mascleta het volgende:
Jullie waarschijnlijk ook niet van mijn verhaal.
Helemaal mee eens, maar vroeger moest je wel de afslag Nieuw- en St. Joostland pakken, en aangezien het nu al aangegeven stond bij afslag Middelburg, ging ik er vanuit dat afslag verdwenen was. Zodoende kwam ik op een doodlopende gedeelte van de Nieuwlandseweg terecht en niet op de nieuwe N57 die 4 meter verderop liep aan de andere kant van een sloot.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar als je naar Arnestein moet, moet je natuurlijk niet de bordjes Nieuw- en St. Joostland volgen
Ik woon in Terneuzen en ik kom er ook regelmatig. Binnenkort zijn er weer de avondmarkten, ook altijd erg gezellig!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Ik woon 15 km van Sluis, leuk stadje op zich, op zondag en vrije dagen wel vergeven van de Belgen inderdaad.
Geen fotoreportage van Funky fair trouwens?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
1,5 uur mijn stadje op TV. Tros Muziekfeest vanaf Grote Markt in Goes. Vanaf nu op NL1
Nope, Was lekker aan het begaaien daar. Heb ik jou gezien/gesproken daar? Kan met niet gek veel meer herinneren. Ik weet alleen dat ik me goed vermaakt heb daar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen fotoreportage van Funky fair trouwens?
Goesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
1,5 uur mijn stadje op TV. Tros Muziekfeest vanaf Grote Markt in Goes. Vanaf nu op NL1
Tja, Zeeland heh.quote:
Alles in verhouding lijkt mequote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Zeeuwen op Fok! zitten.
Ruk weinig volgens mij, of ze komen hier niet.
Nee, jij valt onder de belgen.quote:
Want Joost is anders geaard.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Fredo55 het volgende:
Het is Nieuw- en Sint Joosland ipv Nieuw- en Sint Joostland.
Wat een plaatsnaam ook.
De OP is ook niet helemaal volledig, er missen bij "eerdere topic" enkele topics. Misschien een idee om eerste even een nieuwe en complete OP te ontwerpenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef dekkered het volgende:
Misschien een idee om een modje te vragen om het lijstje in de OP te zetten?
Zomer? Ik dacht eigenlijk dat het al herfst wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef Thrilled het volgende:
De zomer is nog steeds ruk.. ook in Zeeland![]()
Hollandse zomers moet je niet hebben in Zeeland. Zeeuwse zomers zijn beter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet zo klagen. Gewoon een Hollandse zomer. Volgende week weer lekker weer.
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hollandse zomers moet je niet hebben in Zeeland. Zeeuwse zomers zijn beter.
Zeg maar gerust tot zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef Mascleta het volgende:
Vanaf morgen wordt het sowieso tot woensdag beter weer.
+1 voor mij hier!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Waterlandkerkje it is! Steek je hand maar omhoog als je weet waar dat ligt, niet allemaal tegelijk.
Met een maandje verkas ik wel naar Heerlen om te studeren, maar mijn roots blijven hier hoor.
*Hand opsteekt*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Waterlandkerkje it is! Steek je hand maar omhoog als je weet waar dat ligt, niet allemaal tegelijk.
Met een maandje verkas ik wel naar Heerlen om te studeren, maar mijn roots blijven hier hoor.
Voeg bij schouwen-duiveland dan maar Nieuwerkerk toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Mascleta het volgende:
Vroeger was er een kaartje in de OP volgens mij. Uit verveling een paar pagina's terug gelezen en een lijstje gemaakt.
Schouwen Duiveland:
Walcheren:
Aagtekerke: dekkered
Middelburg: -supergirl-, Thrilled, Luctor.et.Emergo, avotar, mtchel112, Lil_G_Baby
Nieuw- en Sint Joosland: maikvanl
Veere: honda1990
Vlissingen: appelsap, nieky, kingjotte, Da_Sandman, Sandertje21
West-Souburg: pumpkin_Ruby
Westkapelle: TomLievense
Zoutelande: Harajuku,
Beveland:
Goes: Mascleta, robin007bond
Kapelle: Mieron,
Tholen:
Sint Annaland: OnurAir,
Tholen: Fredo55, StrawberryFields
Zeeuws-Vlaanderen:
Axel: Stephen_Dedalus
Hulst: Drizzt_DoUrden
Terneuzen: Timmos, D.Licious, ParanoidEv
Ergens in Zeeland:
Miniem. LudoSanders (ik weet niet of je woonplaats mag verraden) TOAD, Mandéra (15km van Sluis, maar waar?), vencodark, Kolovrat, Meursault, Urretje (ergens op Noord-beveland), robertzone
Ex-zeeuwen
Piles, Fallen, Tokus, Don_Vanelli, Tuig
zeg, ondanks dat ik er niet meer woon, ben ik geen ex-zeeuw.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Mascleta het volgende:
Ex-zeeuwen
Piles, Fallen, Tokus, Don_Vanelli, Tuig
Done, mijn excuses.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef Mandéra het volgende:
Haal die lelijke S eens uit mijn woonplaats.
Bij deze uit de lijst gehaald.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef Miniem het volgende:
Ik woon ook niet in Zeeland![]()
Ik kom er wel vaak though
Nope, ben zelf nog even bij trekkertrek geweest in Aagtekerkequote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog mensen naar City of Dance geweest? Hoor er nogal wisselende verhalen over...
Niet geweest, heb zoveel Dance festivals staan deze zomer dat ik de thuiswedstrijd heb laten schieten. Komende zondag wel aanwezig bij Dancetour in Goes en de afterparty in El Toro.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog mensen naar City of Dance geweest? Hoor er nogal wisselende verhalen over...
Dat was mijn gedachte op het moment dat ik de nieuwe reeks zag. Of de vorige volgens mij al, die had een soortgelijke TT.quote:
Ik zou gaan, maar ik was ziek.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga vanavond appelsap drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef appelsap het volgende:
Het is druk ja!
Vanavond terrasje doen met dekkered op de boulevard.
Gelukkig heb ik daar niet mee te maken, je zou maar met dit weer in 20km file staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic dan misschien niet, maar de wegen zijn nu al vol. Stond 21 km file rond de Vlaketunnel vanmorgen.
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.quote:
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?quote:
Toeristenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?
Ik had vandaag het geluk om rond half 5 te mogen stoppen. Snel een korte broek en shirt aan getrokken thuis en richting de Goese terrassen. Het verbaasde me hoeveel Fransen, Belgen en Engels sprekende mensen er rondliepen in Goes, terwijl wij eigenlijk helemaal niet zo toeristisch zijn als de kuststrook.quote:
Mocht hij willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.
Ik mag vandaag wederom eerder weg, dit keer om half 3, dus ook maar even naar de stranden rijden. Gelukkig is het dan weer enigsinds rustig op de wegen.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In Goes toch? Hoorde mijn collega zoiets zeggen.
Ja, lachen, eigenlijk wel, maar ik snap best dat zoiets serieus genomen wordt. Wtf is dat en wat doet het daar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet hier toch wel een beetje om lachen hoor:
EOD ingeschakeld voor vreemd voorwerp Hofplein Middelburg
MIDDELBURG - Op het Hofplein in Middelburg is donderdagavond een vreemd voorwerp aangetroffen.
Het gaat om een soort blikje dat met aluminiumtape zit vastgeplakt aan een verkeerspaal.
De politie kreeg om acht uur de melding dat er iets vreemds was aangetroffen op het Hofplein. Daarop is een onderzoek ingesteld en is het gebied afgezet tussen de Bree en de Lange Noordstraat. Wat het blikje precies is, is nog niet bekend. De Explosieven Opruimingsdienst is ingeschakeld. Die komt donderdagavond nog het voorwerp bekijken. De gemeente zet de omgeving verder af met hekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Middelburg natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?
Sterrenwacht dingetje dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
Dat laatste was ook mijn gedachte.
Begrijpelijk dat zoiets serieus word genomen inderdaad.
Je woont aan de verkeerde kantquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Qua criminaliteit?
Al woon ik er zelf ook..
Omdat heel Zeeuws-Vlaanderen de verkeerde kant is?quote:
zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.... maar het is wel de verkeerde kan van zeeland (even als schouwen duivenland)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Omdat heel Zeeuws-Vlaanderen de verkeerde kant is?
Tussen de regels door lees je veelquote:Op zondag 22 juli 2012 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Voeg bij schouwen-duiveland dan maar Nieuwerkerk toe.
Ik was het met je eens, maar nu ga je te verquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef kiki889 het volgende:
[..]
zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.... maar het is wel de verkeerde kan van zeeland (even als schouwen duivenland)
Haha het is laat en een echte zeeuw kan geen nederlands heeeeeeeeeeeeej! :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was het met je eens, maar nu ga je te ver
Gelukkig spel je het verkeerd
Maakt niet uit, ook niet lieVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Dat was ik ook door ze surrogaat belgen te noemen.... :p
Sorry maar ik kan het echt niet anders maken.... Ik heb het gevoel dat ik me in Paul Jambers land waan als ik daar ben. Zowel de mensen als bepaalde dorpen....quote:
Niet echt oudste, maar zolang de hoge raad van de adel hem maar goedkeurd. Verder bestaat hij nog niet zo lang.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef Mascleta het volgende:
Een Zeeuws-Vlaamse vlag. Is het een schande als ik niet van het bestaan afwist?
Den Haag heeft ons al eens willen verkopen. Helaas moesten we daar niks van weten....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:15 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het echt niet anders maken.... Ik heb het gevoel dat ik me in Paul Jambers land waan als ik daar ben. Zowel de mensen als bepaalde dorpen....
Natuurlijk wil ik niet generaliseren.... toch moet ik zeggen dat de beschaving echt op het middelste stuk van zeeland heerst :p
Ben het niet altijd eens met Den Haag..... maar dat was geen slecht idee :pquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Den Haag heeft ons al eens willen verkopen. Helaas moesten we daar niks van weten....
De worstelstrijd met Spanje,
Bracht ons het hoogste goed,
De vrijheid door Oranje,
Betaald met hartebloed.
Ik wou zeggen dat dat ook weer zonde zou zijn, maar bij nader inzien zie ik ook niet echt een reden om het te behouden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:43 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Zou het zo op het prikbord van zeelandnet zetten..
So prikbord it is!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat dat ook weer zonde zou zijn, maar bij nader inzien zie ik ook niet echt een reden om het te behouden.
Ga je gang: http://www.zeelandnet.nl/(...)ond_en_gebouwen.htmlquote:
Zouden ze weten dat er niet meer betaald kan worden met de Belgische frank? :pquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ga je gang: http://www.zeelandnet.nl/(...)ond_en_gebouwen.html
vermeld er wel bij dat betaling in euro's moet en niet in Belgische Franken
Stop nouhouhouuuuuuu..quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:00 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat er niet meer betaald kan worden met de Belgische frank? :p
Gisteravond reden er een tijd geen treinen in Zeeland door een stroomstoring. De trein van 9 uur richting Zeeland had de melding dat de boot niet meer gehaald kon worden, maar dat mensen die naar de overkant moesten op kosten NS een hotel konden boeken in Vlissingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Teveel toeristen deze dagen, kon niet eens met de boot mee van Vlissingen naar Breskens vanmiddag.
Ja, dat was wat daarom. Kwam vanmiddag uit Heerlen, blij dat ik 3,5 uur zonder vertraging kon reizen, krijg je zulke dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gisteravond reden er een tijd geen treinen in Zeeland door een stroomstoring. De trein van 9 uur richting Zeeland had de melding dat de boot niet meer gehaald kon worden, maar dat mensen die naar de overkant moesten op kosten NS een hotel konden boeken in Vlissingen.
Ter kennisgeving. vond het wel netjes geregeld.
Sowieso is de NS daar meestal goed mee. Heb wel eens op Roosendaal CS gestaan dat ik niet verder kon, maar kon aantonen dat ik als de treinen op tijd waren geweest prima aansluiting naar Vlissingen had gehad. Belden ze een taxi voor me die me op hun kosten naar huis brachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gisteravond reden er een tijd geen treinen in Zeeland door een stroomstoring. De trein van 9 uur richting Zeeland had de melding dat de boot niet meer gehaald kon worden, maar dat mensen die naar de overkant moesten op kosten NS een hotel konden boeken in Vlissingen.
Ter kennisgeving. vond het wel netjes geregeld.
Taxi Roosendaal - Vlissingen op kosten NS? Dat is wel heel erg netjes geregeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sowieso is de NS daar meestal goed mee. Heb wel eens op Roosendaal CS gestaan dat ik niet verder kon, maar kon aantonen dat ik als de treinen op tijd waren geweest prima aansluiting naar Vlissingen had gehad. Belden ze een taxi voor me die me op hun kosten naar huis bracht.
Yep. 't Was ook hun fout, door vertraging miste ik de laatste trein. Konden me moeilijk daar laten staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Taxi Roosendaal - Vlissingen op kosten NS? Dat is wel heel erg netjes geregeld.
Nou, volgens mij kunnen ze dat toch aardig goed hoor. Gelukkig is het in jou geval erg netjes opgelost!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. 't Was ook hun fout, door vertraging miste ik de laatste trein. Konden me moeilijk daar laten staan.
Zeeuwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit er nu niet maar aan alle zeelandersalhier:
Mooier dan die lelijke kutvlag van Tholen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Niet echt oudste, maar zolang de hoge raad van de adel hem maar goedkeurd. Verder bestaat hij nog niet zo lang.
[ afbeelding ]
Ik moet jou trouwens nog eens spreken over t een of anderquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
Volgens Wikipedia is dit de vlag van de gemeente Goes.
[ afbeelding ]
Dat kan mijn neefje van 2 nog wel bedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
Volgens Wikipedia is dit de vlag van de gemeente Goes.
[ afbeelding ]
Zeg het maar, Heb je mijn nummer nog? anders maar een mailtje of PMquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik moet jou trouwens nog eens spreken over t een of ander
Juist niet, in de afgelopen 3 weken is er meer gepost dan in de 9 maanden daarvoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
In dit tempo is dit topic pas vol in 2014 :p
Dat zal ook de reden zijn dat ik er achter kom via Wikipedia en dat ding nog nooit ergens heb zien hangen in Goes of omstreken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat kan mijn neefje van 2 nog wel bedenken.
Heel origineel.
Bij het gemeentehuis toch wel zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef Mascleta het volgende:
Dat zal ook de reden zijn dat ik er achter kom via Wikipedia en dat ding nog nooit ergens heb zien hangen in Goes of omstreken.
Daar hangt meestal alleen een vlag van de gemeente met het logo volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bij het gemeentehuis toch wel zeker?
Sta je toch wel even raar te kijken als je dat opeens zietquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Mascleta het volgende:
Foto's van een windhoos voor de kust bij Domburg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron:
http://forum.meteo-servic(...)g26571.html#msg26571
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit daar een golfbeweging in. Is wel vaker, zo'n periode van de ene overval en inbraak na de andere. En dan is het vervolgens weer een jaar rustig ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:28 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik kom mezelf ook maar eens in dit topic meldenMet gelijk een nieuwsfeitje :
http://www.pzc.nl/algemee(...)jn-XL-Vlissingen.ece
Is toch belachelijkHeb het idee dat hier in Zeeland steeds meer inbraken en overvallen worden gepleegd. Hoe ervaren jullie dat?
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtquote:
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een golfbeweging in. Is wel vaker, zo'n periode van de ene overval en inbraak na de andere. En dan is het vervolgens weer een jaar rustig ofzo.
Bij de Chinees in Koudekerke dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtEn daar heeft ze 5 maanden geleden een huis gekocht samen met haar vriend en daar woonden ze nog lang en gelukkig
[..]
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.
Daar werk ik dus niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de Chinees in Koudekerke dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtEn daar heeft ze 5 maanden geleden een huis gekocht samen met haar vriend en daar woonden ze nog lang en gelukkig
[..]
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.
Maar dat is toch al meteen duidelijk als je zegt een dorpje tussen vlissingen en middelburg.quote:
Koudekerke zoals eerder geopperd was ook nog een goede optie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar dat is toch al meteen duidelijk als je zegt een dorpje tussen vlissingen en middelburg.Het is of dat of Ritthem
ik moet door vlissingen heen om bij koudekerke te komen dus voor mijn gevoel ligt dat er niet tussen maar ik heb dan ook een slecht richtingsgevoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Koudekerke zoals eerder geopperd was ook nog een goede optie.
Ohja das ook weer zo. Vrees dat mijne dan slechter isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik moet door vlissingen heen om bij koudekerke te komen dus voor mijn gevoel ligt dat er niet tussen maar ik heb dan ook een slecht richtingsgevoel
Net alsof jij uitmaakt wie wat moet verwijderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Vraag ik het weg te halen, moet je het vooral gaan quoten![]()
Ze maakt het niet uit, maar als ze het vraagt kun je het toch gewoon verwijderen? Waarom zo moeilijk doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef GJonline het volgende:
[..]
Net alsof jij uitmaakt wie wat moet verwijderenje had beter niet bevestigend kunnen reageren!
Valt me van supergirl ook een beetje tegen. Vandaar mijn quote.
Niet er tussen, maar dat ligt niets aangezien Vlissingen/Middelburg vrijwel aan elkaar liggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik moet door vlissingen heen om bij koudekerke te komen dus voor mijn gevoel ligt dat er niet tussen maar ik heb dan ook een slecht richtingsgevoel
oost-souburg ligt er tussen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet er tussen, maar dat ligt niets aangezien Vlissingen/Middelburg vrijwel aan elkaar liggen.
Het valt je tegen dat ik het weghaal als zij dat verzoekt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef GJonline het volgende:
[..]
Net alsof jij uitmaakt wie wat moet verwijderenje had beter niet bevestigend kunnen reageren!
Valt me van supergirl ook een beetje tegen. Vandaar mijn quote.
Feitelijk naast Vlissingenquote:
mee eens. als je van Middelburg naar Vlissingen via Koudekerke rijdt, rij je in de meeste gevallen toch echt om. tenzij je daar in Lammerenburg (of hoe heet het?) moet zijn, dan kan het nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En waar ook nog een intercity stopt.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oost-souburgdat is het zielige broertje van Vlissingen en Middelburg die niemand wilt
Ach die paar minuten op het einde maakt dan ook niks meer uit. Sowieso wil de NS de hele Zeeland lijn schrappen maar okquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:45 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar ook nog een intercity stopt.....
Willen ze dat echt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach die paar minuten op het einde maakt dan ook niks meer uit. Sowieso wil de NS de hele Zeeland lijn schrappen maar ok
Tja het lijkt mij echt totaal onrendabel. Schrappen zal moeilijk zijn maar als ze de komende jaren flink wat stations gaan schrappen kijk ik er niet raar van op. Zeg nou zelf. Waar stappen er veel mensen in/uit? Bergen op Zoom, dan heel lang niks, Goes en Middelburg. Stations als Krabbendijke stapt misschien 1 iemand in ofzo maar neemt verschrikkelijk veel tijd in.quote:
De dorpen begrijp ik wel, maar ze kunnen toch onmogelijk Goes, Middelburg en Vlissingen schrappen? Dan kan de HZ etc. ook wel gelijk zichzelf opheffen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het lijkt mij echt totaal onrendabel. Schrappen zal moeilijk zijn maar als ze de komende jaren flink wat stations gaan schrappen kijk ik er niet raar van op. Zeg nou zelf. Waar stappen er veel mensen in/uit? Bergen op Zoom, dan heel lang niks, Goes en Middelburg. Stations als Krabbendijke stapt misschien 1 iemand in ofzo maar neemt verschrikkelijk veel tijd in.
Om de zoveel jaar schrappen ze wel weer iets voor Zeeland bij de NS. Tegenwoordig kan je niet eens meer in 1 ruk naar Schiphol volgens mij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De dorpen begrijp ik wel, maar ze kunnen toch onmogelijk Goes, Middelburg en Vlissingen schrappen? Dan kan de HZ etc. ook wel gelijk zichzelf opheffen.
Klopt, Schiphol is verdwenen van de lijn Vlissingen - Amsterdam, Maar o.a. R'dam Blaak, Delft en Haarlem zijn erbij gekomen op die lijn. Ken enkele mensen die dat als bestemmingen hebben qua studeren en die heel erg blij zijn met de wijzigingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar schrappen ze wel weer iets voor Zeeland bij de NS. Tegenwoordig kan je niet eens meer in 1 ruk naar Schiphol volgens mij?
Kruiningen/Yerseke gaan ze niet schrappen hoor. En die hele lijn al helemaal nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar schrappen ze wel weer iets voor Zeeland bij de NS. Tegenwoordig kan je niet eens meer in 1 ruk naar Schiphol volgens mij?
Dat heeft met de falende Fyra te maken. Iedereen in Rotterdam op de Fyra overstappen zodat dat ding wat meer passagiers trekt. En de andere lijnen naar Amsterdam rijden dus wat om, zodat dat nog langer duurt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb één keer met die Fyra gereisd. Vond het een bazending, moest laatst dusdanig vroeg op schiphol zijn dat ik het niet kon halen en dus eigenlijk de dag van tevoren al zou moeten gaan. Ben met reisgenoten naar Breda gereden, daar de auto gratis geparkeerd naast station en met andere reisgenoten vanuit Breda binnen no-time naar Schiphol gegaan met die trein. scheelt helft van de tijd als met normale dienstregeling vanuit Breda en volgens mij stopte de trein enkel bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat heeft met de falende Fyra te maken. Iedereen in Rotterdam op de Fyra overstappen zodat dat ding wat meer passagiers trekt. En de andere lijnen naar Amsterdam rijden dus wat om, zodat dat nog langer duurt.
Station Rilland-Bath mogen ze van mij wel schrappen, geen hond die daar uitstaptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het lijkt mij echt totaal onrendabel. Schrappen zal moeilijk zijn maar als ze de komende jaren flink wat stations gaan schrappen kijk ik er niet raar van op. Zeg nou zelf. Waar stappen er veel mensen in/uit? Bergen op Zoom, dan heel lang niks, Goes en Middelburg. Stations als Krabbendijke stapt misschien 1 iemand in ofzo maar neemt verschrikkelijk veel tijd in.
Hoe moet je dat gehucht dan noemen als er geen station meer is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Station Rilland-Bath mogen ze van mij wel schrappen, geen hond die daar uitstapt
Jos was een uitstekende weerman. Verdient alle credits die hij nu krijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
Hoorde vandaag dat Jos Broeke ermee stopt, zal hem in ieder geval niet missen.
Wilhelminadorp, beetje te ver weg en die richting kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb de Fok!stok maar weer eens naar Zeeland gehaald.
FOK!STOK door Nederland #129 Weesp (LoLa)
De laatste 5 berichten moeten de tijd tot 2014 overbruggen gezien de TT.quote:
Tenzij we vandaag alsnog vergaan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De laatste 5 berichten moeten de tijd tot 2014 overbruggen gezien de TT.
In dat geval moeten we dit topic maar volmaken vandaag. Nieuw topic openen met lijstje van Zeeuwse FOK!'ers. (staat ergens paar pagina's terug) nieuw OP'tje maken en dan kunnen we gerust vergaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Tenzij we vandaag alsnog vergaan natuurlijk
Prima, ik trek nog ff een flesje whisky openquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Mascleta het volgende:
[..]
In dat geval moeten we dit topic maar volmaken vandaag. Nieuw topic openen met lijstje van Zeeuwse FOK!'ers. (staat ergens paar pagina's terug) nieuw OP'tje maken en dan kunnen we gerust vergaan.
Wat breng je me op een verdomd goed idee. Ik kijk vanaf mijn bank op mijn whisky verzameling, dus ik ga zo maar eens een goede dram inschenken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Prima, ik trek nog ff een flesje whisky open
Eh wacht, ik ben nog aan het werk...![]()
dat lukt best. open maar een volgende.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Mascleta het volgende:
[..]
In dat geval moeten we dit topic maar volmaken vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |