Opvallend is dat ja, terwijl de omleidingsroute enorm dichtbij en makkelijk is. Gelukkig kom ik nooit die kantquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef Mascleta het volgende:
Dan is de A58 altijd een heerlijke rustige weg als ik terugkom vanuit school in Amsterdam, maar owee als die gestremd is. Vandaag weer een grote verkeerschaos. net als afgelopen voorjaar met dichte Vlaketunnel en autobrand tegelijk op de parallelweg en de zonnige dag met de kustmarathon. DRAMA DRAMA DRAMA
Ken ik jou? Vlissingen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Thrilled het volgende:
Ach, dat zijn denk ik de incidenten die we gewoon moeten accepteren... Ben nog steeds blij dat je niet structureel elke dag vast staat in de file. Vaak zijn er ook wel omleidingsroutes hoor
dan ben je ook niet echt de slimste om dat te doen nee...quote:
ik vond het wel grappig, maar om hem nou zo openbaar te maken als burgemeester..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Fredo55 het volgende:
Gelukkig, eindelijk een ambtenaar die een grapje durft te maken..
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanochtend was er een behoorlijke knal boven Hulst te horen, iig boven de Moerschanswijk. Ik hou het maar op een vliegtuig dat door de geluidsbarriére ging, maar schrikken was het wel
Half 11 kan goed iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iig..
Als het AT voor een aanhouding moet komen neem ik aan dat je zo'n persoon liever niet in de auto laat stappen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:03 schreef Mascleta het volgende:
Dit vind ik toch behoorlijk schandalig. Zelfs al was het wel de juiste persoon die ze oppakten vraag ik me af of je dit na afloop van een crematie moet doen. Was het echt zo dringend dat ze heb niet konden observeren en enkele straten verderop konden aanhouden?
AT wordt o.a. ook ingezet als de aan te houden persoon mogelijk vuurwapengevaarlijk is. Nu verwacht ik niet dat hij direct na de uitvaart kwaad in zijn zin had, maar dat dat risico pas optreed als hij dreigt te worden aangehouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het AT voor een aanhouding moet komen neem ik aan dat je zo'n persoon liever niet in de auto laat stappen...
Nee, want na een uitvaart is het opeens een lieve jongen natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
AT wordt o.a. ook ingezet als de aan te houden persoon mogelijk vuurwapengevaarlijk is. Nu verwacht ik niet dat hij direct na de uitvaart kwaad in zijn zin had, maar dat dat risico pas optreed als hij dreigt te worden aangehouden.
Woon jij nog in Zeeland? Zie je nooit meer. (jaja, ik weet wie je bent)quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Past uitstekend bij de provincie, een dood topic.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Woon jij nog in Zeeland? Zie je nooit meer. (jaja, ik weet wie je bent)
Nee man, Zeelandquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Past uitstekend bij de provincie, een dood topic.
Donders, ik snapte er niks meer van. Vanuit richting Vlissingen moest ik naar Arnestein toe. Normaal pakte ik altijd afslag Nieuw en Sint Joostland dan. Na de verbouwing was er het één en ander veranderd, en bij afslag Middelburg stond nu Nieuw en Sintjoostland, dus ik ging er vanuit dat de afslag verdwenen was. De parralelweg bracht me wel naar Nieuw en Sint Joostland, maar vanaf daar was Arnestein dus niet te bereiken meer, daarvoor moest je wel de tweede afslag naar die nieuwe weg onder kanaal door hebben. Ik snapte er niks meer van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:28 schreef maikvanl het volgende:
Hoi, ik woon in Nieuw- en Sint Joosland btw.
waar?
Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Mascleta het volgende:
Jullie waarschijnlijk ook niet van mijn verhaal.
Helemaal mee eens, maar vroeger moest je wel de afslag Nieuw- en St. Joostland pakken, en aangezien het nu al aangegeven stond bij afslag Middelburg, ging ik er vanuit dat afslag verdwenen was. Zodoende kwam ik op een doodlopende gedeelte van de Nieuwlandseweg terecht en niet op de nieuwe N57 die 4 meter verderop liep aan de andere kant van een sloot.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar als je naar Arnestein moet, moet je natuurlijk niet de bordjes Nieuw- en St. Joostland volgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |