Ja, soms verlang ik weer wel terug naar Zeeland. Maar Amsterdam is ook leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:24 schreef appelsap het volgende:
Zeeuwse Heidi en Peter, wat verschrikkelijk.
Lekker Fallen, zeker doen!
Ik loop 3x per week hard langs het strand/de zee. Heerlijk.
Ah, de overkant!quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef appelsap het volgende:
Fallen, ik woon in Vlissingen. Wat mis je aan Zeeland dan?
Amsterdam is zeker leuk!
Al 29 jaar onderhand. (Okay, paar jaar Nijmegen... )quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:27 schreef Piles het volgende:
Zitten alle Zeeuwen nu opeens in Amsterdam?
Ja, ik ook al een tijdje
Qua criminaliteitquote:Op woensdag 18 januari 2012 21:40 schreef D.Licious het volgende:
Terneuzen, de enige plek in Z-Vl waar nog wél iets te beleven valt
Dat helaas ook ja... Maar dat is nog altijd beter dan wonen in zo'n dooie hoek als, laten we zeggen, Ossenissequote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Qua criminaliteit?
Al woon ik er zelf ook..
Fixed...quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dat helaas ook ja... Maar dat is nog altijd beter dan wonen in zo'n dooie hoek als, laten we zeggen, Ossenisse
Het is geen Zeeland!quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:12 schreef LudoSanders het volgende:
Terneuzen the place to be, grappenmakers.
Haha ok agreedquote:
Ja, of Nummer Een ofzo..quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Dat helaas ook ja... Maar dat is nog altijd beter dan wonen in zo'n dooie hoek als, laten we zeggen, Ossenisse
Dan heb je tenminste nog wel een coole plaatsnaamquote:
Nee, Boerenhol (vlakbij Nummer Eén) is tof...quote:
Goesquote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef D.Licious het volgende:
Wat zijn de plannen voor het bruisende uitgaansleven van Zeeland dit weekend?
Heb zo mijn eigen kroeg in Tholen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:55 schreef D.Licious het volgende:
Wat zijn de plannen voor het bruisende uitgaansleven van Zeeland dit weekend?
Wij maken het leuk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:02 schreef Tokus het volgende:
En is het daar ook leuk? Want dat is niet vaak in tholen :p
Puur toeval volgens mijquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik heb ook nog een blauwe maandag in Amsterdam gestudeerd, wat hebben we in dit topic met die stad ?
Ik zie sowieso geen website.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:40 schreef Miniem het volgende:
Ziet iemand een contactlink op de site www.recreatiezeeland.nl ?
Ik zweer dat net die gehele site niet werkte, Apache nog wat. Nu weer wel, maar inderdaad nergens een contact iets op te merken.quote:
Werkte niet, Internal Server Error 500quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zweer dat net die gehele site niet werkte, Apache nog wat. Nu weer wel, maar inderdaad nergens een contact iets op te merken.
Boven Tholen waren ze maandag wel met chinooks bezig, komen van Woensdrecht.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:14 schreef dekkered het volgende:
Iets aan de hand in zeeland ofzo? hoor nu al 2 keer een straaljager over komen en dat is al een tijd geleden hier.
Nou ja over walcheren of de zee kwam of 1 straaljager 2 keer over of 2 straaljagers achter elkaarquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Boven Tholen waren ze maandag wel met chinooks bezig, komen van Woensdrecht.
Oke, ik heb in geen maanden meer een straaljager gezien hier.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ja over walcheren of de zee kwam of 1 straaljager 2 keer over of 2 straaljagers achter elkaar
Dat was ook de reden waarom ik het zeiquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:05 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Oke, ik heb in geen maanden meer een straaljager gezien hier.
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:06 schreef dekkered het volgende:
[..]
Dat was ook de reden waarom ik het zei
Opvallend is dat ja, terwijl de omleidingsroute enorm dichtbij en makkelijk is. Gelukkig kom ik nooit die kantquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef Mascleta het volgende:
Dan is de A58 altijd een heerlijke rustige weg als ik terugkom vanuit school in Amsterdam, maar owee als die gestremd is. Vandaag weer een grote verkeerschaos. net als afgelopen voorjaar met dichte Vlaketunnel en autobrand tegelijk op de parallelweg en de zonnige dag met de kustmarathon. DRAMA DRAMA DRAMA
Ken ik jou? Vlissingen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Thrilled het volgende:
Ach, dat zijn denk ik de incidenten die we gewoon moeten accepteren... Ben nog steeds blij dat je niet structureel elke dag vast staat in de file. Vaak zijn er ook wel omleidingsroutes hoor
dan ben je ook niet echt de slimste om dat te doen nee...quote:
ik vond het wel grappig, maar om hem nou zo openbaar te maken als burgemeester..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Fredo55 het volgende:
Gelukkig, eindelijk een ambtenaar die een grapje durft te maken..
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanochtend was er een behoorlijke knal boven Hulst te horen, iig boven de Moerschanswijk. Ik hou het maar op een vliegtuig dat door de geluidsbarriére ging, maar schrikken was het wel
Half 11 kan goed iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iig..
Als het AT voor een aanhouding moet komen neem ik aan dat je zo'n persoon liever niet in de auto laat stappen...quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:03 schreef Mascleta het volgende:
Dit vind ik toch behoorlijk schandalig. Zelfs al was het wel de juiste persoon die ze oppakten vraag ik me af of je dit na afloop van een crematie moet doen. Was het echt zo dringend dat ze heb niet konden observeren en enkele straten verderop konden aanhouden?
AT wordt o.a. ook ingezet als de aan te houden persoon mogelijk vuurwapengevaarlijk is. Nu verwacht ik niet dat hij direct na de uitvaart kwaad in zijn zin had, maar dat dat risico pas optreed als hij dreigt te worden aangehouden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Als het AT voor een aanhouding moet komen neem ik aan dat je zo'n persoon liever niet in de auto laat stappen...
Nee, want na een uitvaart is het opeens een lieve jongen natuurlijkquote:Op donderdag 22 maart 2012 18:12 schreef Mascleta het volgende:
[..]
AT wordt o.a. ook ingezet als de aan te houden persoon mogelijk vuurwapengevaarlijk is. Nu verwacht ik niet dat hij direct na de uitvaart kwaad in zijn zin had, maar dat dat risico pas optreed als hij dreigt te worden aangehouden.
Woon jij nog in Zeeland? Zie je nooit meer. (jaja, ik weet wie je bent)quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Past uitstekend bij de provincie, een dood topic.
Klopt.quote:Op donderdag 7 juni 2012 20:36 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Woon jij nog in Zeeland? Zie je nooit meer. (jaja, ik weet wie je bent)
Nee man, Zeelandquote:Op donderdag 7 juni 2012 20:33 schreef LudoSanders het volgende:
Past uitstekend bij de provincie, een dood topic.
Donders, ik snapte er niks meer van. Vanuit richting Vlissingen moest ik naar Arnestein toe. Normaal pakte ik altijd afslag Nieuw en Sint Joostland dan. Na de verbouwing was er het één en ander veranderd, en bij afslag Middelburg stond nu Nieuw en Sintjoostland, dus ik ging er vanuit dat de afslag verdwenen was. De parralelweg bracht me wel naar Nieuw en Sint Joostland, maar vanaf daar was Arnestein dus niet te bereiken meer, daarvoor moest je wel de tweede afslag naar die nieuwe weg onder kanaal door hebben. Ik snapte er niks meer van.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 03:28 schreef maikvanl het volgende:
Hoi, ik woon in Nieuw- en Sint Joosland btw.
waar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |