Opvallend is dat ja, terwijl de omleidingsroute enorm dichtbij en makkelijk is. Gelukkig kom ik nooit die kantquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:03 schreef Mascleta het volgende:
Dan is de A58 altijd een heerlijke rustige weg als ik terugkom vanuit school in Amsterdam, maar owee als die gestremd is. Vandaag weer een grote verkeerschaos. net als afgelopen voorjaar met dichte Vlaketunnel en autobrand tegelijk op de parallelweg en de zonnige dag met de kustmarathon. DRAMA DRAMA DRAMA
Ken ik jou? Vlissingen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:08 schreef Thrilled het volgende:
Ach, dat zijn denk ik de incidenten die we gewoon moeten accepteren... Ben nog steeds blij dat je niet structureel elke dag vast staat in de file. Vaak zijn er ook wel omleidingsroutes hoor
dan ben je ook niet echt de slimste om dat te doen nee...quote:
ik vond het wel grappig, maar om hem nou zo openbaar te maken als burgemeester..quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:10 schreef Fredo55 het volgende:
Gelukkig, eindelijk een ambtenaar die een grapje durft te maken..
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iigquote:Op vrijdag 9 maart 2012 13:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Vanochtend was er een behoorlijke knal boven Hulst te horen, iig boven de Moerschanswijk. Ik hou het maar op een vliegtuig dat door de geluidsbarriére ging, maar schrikken was het wel
Half 11 kan goed iddquote:Op vrijdag 9 maart 2012 18:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hier in Terneuzen ook een knal vanochtend.. Was dat rond half 12? Of half 11.. Rond het halve uur iig..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |