SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik was even afgeleid, maar heb tussendoor toch even tijd gevonden om de wiki's te updaten en Weesp af te strepengheheh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gefeliciteerd met je zoon!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik was even afgeleid, maar heb tussendoor toch even tijd gevonden om de wiki's te updaten en Weesp af te strepenGefeliciteerd met nr 3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was even afgeleid, maar heb tussendoor toch even tijd gevonden om de wiki's te updaten en Weesp af te strepengefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was even afgeleid, maar heb tussendoor toch even tijd gevonden om de wiki's te updaten en Weesp af te strepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Ik was even afgeleid, maar heb tussendoor toch even tijd gevonden om de wiki's te updaten en Weesp af te strepenGefeliciteerd! Dattie 't stokje maar over mag nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik heb nog een mooie foto van Leander, dat ie meehelpt het slot van de stok open te maken in Biddinghuizenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 01:09 schreef Miendientje het volgende:
De zoons van TARA worden gewoon opgevoed met de Stok.
Zeg 'Fok!stok' tegen een willekeurig persoon:![]()
Zeg 'Fok!stok' tegen de zoons van TARA:
Ik was even afgeleid, maar heb tussendoor toch even tijd gevonden om de wiki's te updaten en Weesp af te strepenFeli ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens -purist.
verplaatsen en je post editen. Niemand die het weet, behalve de mods.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:19 schreef Mascleta het volgende:
Besef me net dat als ik de stok letterlijk een paar honderd meter verder had gelegd aan een ander plaatsnaam bord hij in alle Zeeuwse gemeentes zou zijn geweest.
hahaquote:Op woensdag 7 november 2012 01:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
verplaatsen en je post editen. Niemand die het weet, behalve de mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |