Dat kan mijn neefje van 2 nog wel bedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
Volgens Wikipedia is dit de vlag van de gemeente Goes.
[ afbeelding ]
Zeg het maar, Heb je mijn nummer nog? anders maar een mailtje of PMquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik moet jou trouwens nog eens spreken over t een of ander
Juist niet, in de afgelopen 3 weken is er meer gepost dan in de 9 maanden daarvoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
In dit tempo is dit topic pas vol in 2014 :p
Dat zal ook de reden zijn dat ik er achter kom via Wikipedia en dat ding nog nooit ergens heb zien hangen in Goes of omstreken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat kan mijn neefje van 2 nog wel bedenken.
Heel origineel.
Bij het gemeentehuis toch wel zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef Mascleta het volgende:
Dat zal ook de reden zijn dat ik er achter kom via Wikipedia en dat ding nog nooit ergens heb zien hangen in Goes of omstreken.
Daar hangt meestal alleen een vlag van de gemeente met het logo volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bij het gemeentehuis toch wel zeker?
Sta je toch wel even raar te kijken als je dat opeens zietquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Mascleta het volgende:
Foto's van een windhoos voor de kust bij Domburg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron:
http://forum.meteo-servic(...)g26571.html#msg26571
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit daar een golfbeweging in. Is wel vaker, zo'n periode van de ene overval en inbraak na de andere. En dan is het vervolgens weer een jaar rustig ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:28 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik kom mezelf ook maar eens in dit topic meldenMet gelijk een nieuwsfeitje :
http://www.pzc.nl/algemee(...)jn-XL-Vlissingen.ece
Is toch belachelijkHeb het idee dat hier in Zeeland steeds meer inbraken en overvallen worden gepleegd. Hoe ervaren jullie dat?
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtquote:
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een golfbeweging in. Is wel vaker, zo'n periode van de ene overval en inbraak na de andere. En dan is het vervolgens weer een jaar rustig ofzo.
Bij de Chinees in Koudekerke dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtEn daar heeft ze 5 maanden geleden een huis gekocht samen met haar vriend en daar woonden ze nog lang en gelukkig
[..]
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |