Niet echt oudste, maar zolang de hoge raad van de adel hem maar goedkeurd. Verder bestaat hij nog niet zo lang.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:01 schreef Mascleta het volgende:
Een Zeeuws-Vlaamse vlag. Is het een schande als ik niet van het bestaan afwist?
Den Haag heeft ons al eens willen verkopen. Helaas moesten we daar niks van weten....quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:15 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan het echt niet anders maken.... Ik heb het gevoel dat ik me in Paul Jambers land waan als ik daar ben. Zowel de mensen als bepaalde dorpen....
Natuurlijk wil ik niet generaliseren.... toch moet ik zeggen dat de beschaving echt op het middelste stuk van zeeland heerst :p
Ben het niet altijd eens met Den Haag..... maar dat was geen slecht idee :pquote:Op zondag 12 augustus 2012 03:21 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Den Haag heeft ons al eens willen verkopen. Helaas moesten we daar niks van weten....
De worstelstrijd met Spanje,
Bracht ons het hoogste goed,
De vrijheid door Oranje,
Betaald met hartebloed.
Ik wou zeggen dat dat ook weer zonde zou zijn, maar bij nader inzien zie ik ook niet echt een reden om het te behouden.quote:Op zondag 12 augustus 2012 10:43 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Zou het zo op het prikbord van zeelandnet zetten..
So prikbord it is!quote:Op zondag 12 augustus 2012 13:03 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat dat ook weer zonde zou zijn, maar bij nader inzien zie ik ook niet echt een reden om het te behouden.
Ga je gang: http://www.zeelandnet.nl/(...)ond_en_gebouwen.htmlquote:
Zouden ze weten dat er niet meer betaald kan worden met de Belgische frank? :pquote:Op zondag 12 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ga je gang: http://www.zeelandnet.nl/(...)ond_en_gebouwen.html
vermeld er wel bij dat betaling in euro's moet en niet in Belgische Franken
Stop nouhouhouuuuuuu..quote:Op zondag 12 augustus 2012 19:00 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Zouden ze weten dat er niet meer betaald kan worden met de Belgische frank? :p
Gisteravond reden er een tijd geen treinen in Zeeland door een stroomstoring. De trein van 9 uur richting Zeeland had de melding dat de boot niet meer gehaald kon worden, maar dat mensen die naar de overkant moesten op kosten NS een hotel konden boeken in Vlissingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:11 schreef Mandéra het volgende:
Teveel toeristen deze dagen, kon niet eens met de boot mee van Vlissingen naar Breskens vanmiddag.
Ja, dat was wat daarom. Kwam vanmiddag uit Heerlen, blij dat ik 3,5 uur zonder vertraging kon reizen, krijg je zulke dingen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gisteravond reden er een tijd geen treinen in Zeeland door een stroomstoring. De trein van 9 uur richting Zeeland had de melding dat de boot niet meer gehaald kon worden, maar dat mensen die naar de overkant moesten op kosten NS een hotel konden boeken in Vlissingen.
Ter kennisgeving. vond het wel netjes geregeld.
Sowieso is de NS daar meestal goed mee. Heb wel eens op Roosendaal CS gestaan dat ik niet verder kon, maar kon aantonen dat ik als de treinen op tijd waren geweest prima aansluiting naar Vlissingen had gehad. Belden ze een taxi voor me die me op hun kosten naar huis brachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:41 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Gisteravond reden er een tijd geen treinen in Zeeland door een stroomstoring. De trein van 9 uur richting Zeeland had de melding dat de boot niet meer gehaald kon worden, maar dat mensen die naar de overkant moesten op kosten NS een hotel konden boeken in Vlissingen.
Ter kennisgeving. vond het wel netjes geregeld.
Taxi Roosendaal - Vlissingen op kosten NS? Dat is wel heel erg netjes geregeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Sowieso is de NS daar meestal goed mee. Heb wel eens op Roosendaal CS gestaan dat ik niet verder kon, maar kon aantonen dat ik als de treinen op tijd waren geweest prima aansluiting naar Vlissingen had gehad. Belden ze een taxi voor me die me op hun kosten naar huis bracht.
Yep. 't Was ook hun fout, door vertraging miste ik de laatste trein. Konden me moeilijk daar laten staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Taxi Roosendaal - Vlissingen op kosten NS? Dat is wel heel erg netjes geregeld.
Nou, volgens mij kunnen ze dat toch aardig goed hoor. Gelukkig is het in jou geval erg netjes opgelost!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Yep. 't Was ook hun fout, door vertraging miste ik de laatste trein. Konden me moeilijk daar laten staan.
Zeeuwenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Iwanius het volgende:
Ik zit er nu niet maar aan alle zeelandersalhier:
Mooier dan die lelijke kutvlag van Tholen.quote:Op zondag 12 augustus 2012 03:18 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Niet echt oudste, maar zolang de hoge raad van de adel hem maar goedkeurd. Verder bestaat hij nog niet zo lang.
[ afbeelding ]
Ik moet jou trouwens nog eens spreken over t een of anderquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
Volgens Wikipedia is dit de vlag van de gemeente Goes.
[ afbeelding ]
Dat kan mijn neefje van 2 nog wel bedenken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:02 schreef Mascleta het volgende:
Volgens Wikipedia is dit de vlag van de gemeente Goes.
[ afbeelding ]
Zeg het maar, Heb je mijn nummer nog? anders maar een mailtje of PMquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:40 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik moet jou trouwens nog eens spreken over t een of ander
Juist niet, in de afgelopen 3 weken is er meer gepost dan in de 9 maanden daarvoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef mtchel112 het volgende:
In dit tempo is dit topic pas vol in 2014 :p
Dat zal ook de reden zijn dat ik er achter kom via Wikipedia en dat ding nog nooit ergens heb zien hangen in Goes of omstreken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat kan mijn neefje van 2 nog wel bedenken.
Heel origineel.
Bij het gemeentehuis toch wel zeker?quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:29 schreef Mascleta het volgende:
Dat zal ook de reden zijn dat ik er achter kom via Wikipedia en dat ding nog nooit ergens heb zien hangen in Goes of omstreken.
Daar hangt meestal alleen een vlag van de gemeente met het logo volgens mij.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:33 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Bij het gemeentehuis toch wel zeker?
Sta je toch wel even raar te kijken als je dat opeens zietquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:58 schreef Mascleta het volgende:
Foto's van een windhoos voor de kust bij Domburg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron:
http://forum.meteo-servic(...)g26571.html#msg26571
Voor de rest:
[ afbeelding ]
Volgens mij zit daar een golfbeweging in. Is wel vaker, zo'n periode van de ene overval en inbraak na de andere. En dan is het vervolgens weer een jaar rustig ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:28 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik kom mezelf ook maar eens in dit topic meldenMet gelijk een nieuwsfeitje :
http://www.pzc.nl/algemee(...)jn-XL-Vlissingen.ece
Is toch belachelijkHeb het idee dat hier in Zeeland steeds meer inbraken en overvallen worden gepleegd. Hoe ervaren jullie dat?
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtquote:
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een golfbeweging in. Is wel vaker, zo'n periode van de ene overval en inbraak na de andere. En dan is het vervolgens weer een jaar rustig ofzo.
Bij de Chinees in Koudekerke dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtEn daar heeft ze 5 maanden geleden een huis gekocht samen met haar vriend en daar woonden ze nog lang en gelukkig
[..]
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |