Daar werk ik dus niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bij de Chinees in Koudekerke dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:02 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Hoi! Mevrouw Poes komt uit een dorpje wat tussen Middelburg en Vlissingen in ligtEn daar heeft ze 5 maanden geleden een huis gekocht samen met haar vriend en daar woonden ze nog lang en gelukkig
[..]
Ja, en daar verbaas ik me altijd over. Die golfbeweging dan he. Ik weet nog wel dat wij laatst in de ban waren van overvallen op chinese restaurants (3x raden waar ik werk....) echt ineens en na een tijdje ook weer over.
Maar dat is toch al meteen duidelijk als je zegt een dorpje tussen vlissingen en middelburg.quote:
Koudekerke zoals eerder geopperd was ook nog een goede optie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:24 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Maar dat is toch al meteen duidelijk als je zegt een dorpje tussen vlissingen en middelburg.Het is of dat of Ritthem
ik moet door vlissingen heen om bij koudekerke te komen dus voor mijn gevoel ligt dat er niet tussen maar ik heb dan ook een slecht richtingsgevoelquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Koudekerke zoals eerder geopperd was ook nog een goede optie.
Ohja das ook weer zo. Vrees dat mijne dan slechter isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik moet door vlissingen heen om bij koudekerke te komen dus voor mijn gevoel ligt dat er niet tussen maar ik heb dan ook een slecht richtingsgevoel
Net alsof jij uitmaakt wie wat moet verwijderenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Vraag ik het weg te halen, moet je het vooral gaan quoten![]()
Ze maakt het niet uit, maar als ze het vraagt kun je het toch gewoon verwijderen? Waarom zo moeilijk doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef GJonline het volgende:
[..]
Net alsof jij uitmaakt wie wat moet verwijderenje had beter niet bevestigend kunnen reageren!
Valt me van supergirl ook een beetje tegen. Vandaar mijn quote.
Niet er tussen, maar dat ligt niets aangezien Vlissingen/Middelburg vrijwel aan elkaar liggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ik moet door vlissingen heen om bij koudekerke te komen dus voor mijn gevoel ligt dat er niet tussen maar ik heb dan ook een slecht richtingsgevoel
oost-souburg ligt er tussen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet er tussen, maar dat ligt niets aangezien Vlissingen/Middelburg vrijwel aan elkaar liggen.
Het valt je tegen dat ik het weghaal als zij dat verzoekt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:41 schreef GJonline het volgende:
[..]
Net alsof jij uitmaakt wie wat moet verwijderenje had beter niet bevestigend kunnen reageren!
Valt me van supergirl ook een beetje tegen. Vandaar mijn quote.
Feitelijk naast Vlissingenquote:
mee eens. als je van Middelburg naar Vlissingen via Koudekerke rijdt, rij je in de meeste gevallen toch echt om. tenzij je daar in Lammerenburg (of hoe heet het?) moet zijn, dan kan het nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En waar ook nog een intercity stopt.....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Oost-souburgdat is het zielige broertje van Vlissingen en Middelburg die niemand wilt
Ach die paar minuten op het einde maakt dan ook niks meer uit. Sowieso wil de NS de hele Zeeland lijn schrappen maar okquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:45 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar ook nog een intercity stopt.....
Willen ze dat echt?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ach die paar minuten op het einde maakt dan ook niks meer uit. Sowieso wil de NS de hele Zeeland lijn schrappen maar ok
Tja het lijkt mij echt totaal onrendabel. Schrappen zal moeilijk zijn maar als ze de komende jaren flink wat stations gaan schrappen kijk ik er niet raar van op. Zeg nou zelf. Waar stappen er veel mensen in/uit? Bergen op Zoom, dan heel lang niks, Goes en Middelburg. Stations als Krabbendijke stapt misschien 1 iemand in ofzo maar neemt verschrikkelijk veel tijd in.quote:
De dorpen begrijp ik wel, maar ze kunnen toch onmogelijk Goes, Middelburg en Vlissingen schrappen? Dan kan de HZ etc. ook wel gelijk zichzelf opheffen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het lijkt mij echt totaal onrendabel. Schrappen zal moeilijk zijn maar als ze de komende jaren flink wat stations gaan schrappen kijk ik er niet raar van op. Zeg nou zelf. Waar stappen er veel mensen in/uit? Bergen op Zoom, dan heel lang niks, Goes en Middelburg. Stations als Krabbendijke stapt misschien 1 iemand in ofzo maar neemt verschrikkelijk veel tijd in.
Om de zoveel jaar schrappen ze wel weer iets voor Zeeland bij de NS. Tegenwoordig kan je niet eens meer in 1 ruk naar Schiphol volgens mij?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:50 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De dorpen begrijp ik wel, maar ze kunnen toch onmogelijk Goes, Middelburg en Vlissingen schrappen? Dan kan de HZ etc. ook wel gelijk zichzelf opheffen.
Klopt, Schiphol is verdwenen van de lijn Vlissingen - Amsterdam, Maar o.a. R'dam Blaak, Delft en Haarlem zijn erbij gekomen op die lijn. Ken enkele mensen die dat als bestemmingen hebben qua studeren en die heel erg blij zijn met de wijzigingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar schrappen ze wel weer iets voor Zeeland bij de NS. Tegenwoordig kan je niet eens meer in 1 ruk naar Schiphol volgens mij?
Kruiningen/Yerseke gaan ze niet schrappen hoor. En die hele lijn al helemaal nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Om de zoveel jaar schrappen ze wel weer iets voor Zeeland bij de NS. Tegenwoordig kan je niet eens meer in 1 ruk naar Schiphol volgens mij?
Dat heeft met de falende Fyra te maken. Iedereen in Rotterdam op de Fyra overstappen zodat dat ding wat meer passagiers trekt. En de andere lijnen naar Amsterdam rijden dus wat om, zodat dat nog langer duurt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb één keer met die Fyra gereisd. Vond het een bazending, moest laatst dusdanig vroeg op schiphol zijn dat ik het niet kon halen en dus eigenlijk de dag van tevoren al zou moeten gaan. Ben met reisgenoten naar Breda gereden, daar de auto gratis geparkeerd naast station en met andere reisgenoten vanuit Breda binnen no-time naar Schiphol gegaan met die trein. scheelt helft van de tijd als met normale dienstregeling vanuit Breda en volgens mij stopte de trein enkel bij Rotterdam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
Dat heeft met de falende Fyra te maken. Iedereen in Rotterdam op de Fyra overstappen zodat dat ding wat meer passagiers trekt. En de andere lijnen naar Amsterdam rijden dus wat om, zodat dat nog langer duurt.
Station Rilland-Bath mogen ze van mij wel schrappen, geen hond die daar uitstaptquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja het lijkt mij echt totaal onrendabel. Schrappen zal moeilijk zijn maar als ze de komende jaren flink wat stations gaan schrappen kijk ik er niet raar van op. Zeg nou zelf. Waar stappen er veel mensen in/uit? Bergen op Zoom, dan heel lang niks, Goes en Middelburg. Stations als Krabbendijke stapt misschien 1 iemand in ofzo maar neemt verschrikkelijk veel tijd in.
Hoe moet je dat gehucht dan noemen als er geen station meer is?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:30 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Station Rilland-Bath mogen ze van mij wel schrappen, geen hond die daar uitstapt
Jos was een uitstekende weerman. Verdient alle credits die hij nu krijgt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:38 schreef Fredo55 het volgende:
Hoorde vandaag dat Jos Broeke ermee stopt, zal hem in ieder geval niet missen.
Wilhelminadorp, beetje te ver weg en die richting kom ik nooit.quote:Op dinsdag 6 november 2012 15:22 schreef Mascleta het volgende:
Ik heb de Fok!stok maar weer eens naar Zeeland gehaald.
FOK!STOK door Nederland #129 Weesp (LoLa)
De laatste 5 berichten moeten de tijd tot 2014 overbruggen gezien de TT.quote:
Tenzij we vandaag alsnog vergaan natuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:48 schreef Mascleta het volgende:
[..]
De laatste 5 berichten moeten de tijd tot 2014 overbruggen gezien de TT.
In dat geval moeten we dit topic maar volmaken vandaag. Nieuw topic openen met lijstje van Zeeuwse FOK!'ers. (staat ergens paar pagina's terug) nieuw OP'tje maken en dan kunnen we gerust vergaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Tenzij we vandaag alsnog vergaan natuurlijk
Prima, ik trek nog ff een flesje whisky openquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:58 schreef Mascleta het volgende:
[..]
In dat geval moeten we dit topic maar volmaken vandaag. Nieuw topic openen met lijstje van Zeeuwse FOK!'ers. (staat ergens paar pagina's terug) nieuw OP'tje maken en dan kunnen we gerust vergaan.
Wat breng je me op een verdomd goed idee. Ik kijk vanaf mijn bank op mijn whisky verzameling, dus ik ga zo maar eens een goede dram inschenken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Prima, ik trek nog ff een flesje whisky open
Eh wacht, ik ben nog aan het werk...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |