Jawel hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:54 schreef Mascleta het volgende:
Jullie waarschijnlijk ook niet van mijn verhaal.
Helemaal mee eens, maar vroeger moest je wel de afslag Nieuw- en St. Joostland pakken, en aangezien het nu al aangegeven stond bij afslag Middelburg, ging ik er vanuit dat afslag verdwenen was. Zodoende kwam ik op een doodlopende gedeelte van de Nieuwlandseweg terecht en niet op de nieuwe N57 die 4 meter verderop liep aan de andere kant van een sloot.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 15:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel hoor
Maar als je naar Arnestein moet, moet je natuurlijk niet de bordjes Nieuw- en St. Joostland volgen
Ik woon in Terneuzen en ik kom er ook regelmatig. Binnenkort zijn er weer de avondmarkten, ook altijd erg gezellig!quote:Op maandag 9 juli 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Ik woon 15 km van Sluis, leuk stadje op zich, op zondag en vrije dagen wel vergeven van de Belgen inderdaad.
Geen fotoreportage van Funky fair trouwens?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
1,5 uur mijn stadje op TV. Tros Muziekfeest vanaf Grote Markt in Goes. Vanaf nu op NL1
Nope, Was lekker aan het begaaien daar. Heb ik jou gezien/gesproken daar? Kan met niet gek veel meer herinneren. Ik weet alleen dat ik me goed vermaakt heb daar.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen fotoreportage van Funky fair trouwens?
Goesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:32 schreef Mascleta het volgende:
1,5 uur mijn stadje op TV. Tros Muziekfeest vanaf Grote Markt in Goes. Vanaf nu op NL1
Tja, Zeeland heh.quote:
Alles in verhouding lijkt mequote:Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef Fredo55 het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel Zeeuwen op Fok! zitten.
Ruk weinig volgens mij, of ze komen hier niet.
Nee, jij valt onder de belgen.quote:
Want Joost is anders geaard.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:59 schreef Fredo55 het volgende:
Het is Nieuw- en Sint Joosland ipv Nieuw- en Sint Joostland.
Wat een plaatsnaam ook.
De OP is ook niet helemaal volledig, er missen bij "eerdere topic" enkele topics. Misschien een idee om eerste even een nieuwe en complete OP te ontwerpenquote:Op maandag 16 juli 2012 11:00 schreef dekkered het volgende:
Misschien een idee om een modje te vragen om het lijstje in de OP te zetten?
Zomer? Ik dacht eigenlijk dat het al herfst wasquote:Op donderdag 19 juli 2012 21:27 schreef Thrilled het volgende:
De zomer is nog steeds ruk.. ook in Zeeland![]()
Hollandse zomers moet je niet hebben in Zeeland. Zeeuwse zomers zijn beter.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 08:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet zo klagen. Gewoon een Hollandse zomer. Volgende week weer lekker weer.
Daar heb je dan wel weer een punt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:32 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hollandse zomers moet je niet hebben in Zeeland. Zeeuwse zomers zijn beter.
Zeg maar gerust tot zaterdag.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:37 schreef Mascleta het volgende:
Vanaf morgen wordt het sowieso tot woensdag beter weer.
+1 voor mij hier!quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Waterlandkerkje it is! Steek je hand maar omhoog als je weet waar dat ligt, niet allemaal tegelijk.
Met een maandje verkas ik wel naar Heerlen om te studeren, maar mijn roots blijven hier hoor.
*Hand opsteekt*quote:Op zaterdag 21 juli 2012 22:01 schreef Mandéra het volgende:
Waterlandkerkje it is! Steek je hand maar omhoog als je weet waar dat ligt, niet allemaal tegelijk.
Met een maandje verkas ik wel naar Heerlen om te studeren, maar mijn roots blijven hier hoor.
Voeg bij schouwen-duiveland dan maar Nieuwerkerk toe.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Mascleta het volgende:
Vroeger was er een kaartje in de OP volgens mij. Uit verveling een paar pagina's terug gelezen en een lijstje gemaakt.
Schouwen Duiveland:
Walcheren:
Aagtekerke: dekkered
Middelburg: -supergirl-, Thrilled, Luctor.et.Emergo, avotar, mtchel112, Lil_G_Baby
Nieuw- en Sint Joosland: maikvanl
Veere: honda1990
Vlissingen: appelsap, nieky, kingjotte, Da_Sandman, Sandertje21
West-Souburg: pumpkin_Ruby
Westkapelle: TomLievense
Zoutelande: Harajuku,
Beveland:
Goes: Mascleta, robin007bond
Kapelle: Mieron,
Tholen:
Sint Annaland: OnurAir,
Tholen: Fredo55, StrawberryFields
Zeeuws-Vlaanderen:
Axel: Stephen_Dedalus
Hulst: Drizzt_DoUrden
Terneuzen: Timmos, D.Licious, ParanoidEv
Ergens in Zeeland:
Miniem. LudoSanders (ik weet niet of je woonplaats mag verraden) TOAD, Mandéra (15km van Sluis, maar waar?), vencodark, Kolovrat, Meursault, Urretje (ergens op Noord-beveland), robertzone
Ex-zeeuwen
Piles, Fallen, Tokus, Don_Vanelli, Tuig
zeg, ondanks dat ik er niet meer woon, ben ik geen ex-zeeuw.quote:Op zondag 15 juli 2012 22:22 schreef Mascleta het volgende:
Ex-zeeuwen
Piles, Fallen, Tokus, Don_Vanelli, Tuig
Done, mijn excuses.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:17 schreef Mandéra het volgende:
Haal die lelijke S eens uit mijn woonplaats.
Bij deze uit de lijst gehaald.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:30 schreef Miniem het volgende:
Ik woon ook niet in Zeeland![]()
Ik kom er wel vaak though
Nope, ben zelf nog even bij trekkertrek geweest in Aagtekerkequote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog mensen naar City of Dance geweest? Hoor er nogal wisselende verhalen over...
Niet geweest, heb zoveel Dance festivals staan deze zomer dat ik de thuiswedstrijd heb laten schieten. Komende zondag wel aanwezig bij Dancetour in Goes en de afterparty in El Toro.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog mensen naar City of Dance geweest? Hoor er nogal wisselende verhalen over...
Dat was mijn gedachte op het moment dat ik de nieuwe reeks zag. Of de vorige volgens mij al, die had een soortgelijke TT.quote:
Ik zou gaan, maar ik was ziek.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ga vanavond appelsap drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef appelsap het volgende:
Het is druk ja!
Vanavond terrasje doen met dekkered op de boulevard.
Gelukkig heb ik daar niet mee te maken, je zou maar met dit weer in 20km file staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic dan misschien niet, maar de wegen zijn nu al vol. Stond 21 km file rond de Vlaketunnel vanmorgen.
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.quote:
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?quote:
Toeristenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?
Ik had vandaag het geluk om rond half 5 te mogen stoppen. Snel een korte broek en shirt aan getrokken thuis en richting de Goese terrassen. Het verbaasde me hoeveel Fransen, Belgen en Engels sprekende mensen er rondliepen in Goes, terwijl wij eigenlijk helemaal niet zo toeristisch zijn als de kuststrook.quote:
Mocht hij willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.
Ik mag vandaag wederom eerder weg, dit keer om half 3, dus ook maar even naar de stranden rijden. Gelukkig is het dan weer enigsinds rustig op de wegen.quote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:41 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In Goes toch? Hoorde mijn collega zoiets zeggen.
Ja, lachen, eigenlijk wel, maar ik snap best dat zoiets serieus genomen wordt. Wtf is dat en wat doet het daar?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:03 schreef Fredo55 het volgende:
Ik moet hier toch wel een beetje om lachen hoor:
EOD ingeschakeld voor vreemd voorwerp Hofplein Middelburg
MIDDELBURG - Op het Hofplein in Middelburg is donderdagavond een vreemd voorwerp aangetroffen.
Het gaat om een soort blikje dat met aluminiumtape zit vastgeplakt aan een verkeerspaal.
De politie kreeg om acht uur de melding dat er iets vreemds was aangetroffen op het Hofplein. Daarop is een onderzoek ingesteld en is het gebied afgezet tussen de Bree en de Lange Noordstraat. Wat het blikje precies is, is nog niet bekend. De Explosieven Opruimingsdienst is ingeschakeld. Die komt donderdagavond nog het voorwerp bekijken. De gemeente zet de omgeving verder af met hekken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon Middelburg natuurlijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?
Sterrenwacht dingetje dus...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:42 schreef Fredo55 het volgende:
Dat laatste was ook mijn gedachte.
Begrijpelijk dat zoiets serieus word genomen inderdaad.
Je woont aan de verkeerde kantquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:22 schreef Timmos het volgende:
[..]
Qua criminaliteit?
Al woon ik er zelf ook..
Omdat heel Zeeuws-Vlaanderen de verkeerde kant is?quote:
zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.... maar het is wel de verkeerde kan van zeeland (even als schouwen duivenland)quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Omdat heel Zeeuws-Vlaanderen de verkeerde kant is?
Tussen de regels door lees je veelquote:Op zondag 22 juli 2012 19:07 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Voeg bij schouwen-duiveland dan maar Nieuwerkerk toe.
Ik was het met je eens, maar nu ga je te verquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:58 schreef kiki889 het volgende:
[..]
zo ver wil ik nou ook weer niet gaan.... maar het is wel de verkeerde kan van zeeland (even als schouwen duivenland)
Haha het is laat en een echte zeeuw kan geen nederlands heeeeeeeeeeeeej! :pquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 22:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was het met je eens, maar nu ga je te ver
Gelukkig spel je het verkeerd
Maakt niet uit, ook niet lieVquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 23:02 schreef kiki889 het volgende:
[..]
Dat was ik ook door ze surrogaat belgen te noemen.... :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |