Niet geweest, heb zoveel Dance festivals staan deze zomer dat ik de thuiswedstrijd heb laten schieten. Komende zondag wel aanwezig bij Dancetour in Goes en de afterparty in El Toro.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog mensen naar City of Dance geweest? Hoor er nogal wisselende verhalen over...
Dat was mijn gedachte op het moment dat ik de nieuwe reeks zag. Of de vorige volgens mij al, die had een soortgelijke TT.quote:
Ik zou gaan, maar ik was ziek.quote:Op maandag 23 juli 2012 17:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog mensen naar City of Dance geweest? Hoor er nogal wisselende verhalen over...
Ik ga vanavond appelsap drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:54 schreef appelsap het volgende:
Het is druk ja!
Vanavond terrasje doen met dekkered op de boulevard.
Gelukkig heb ik daar niet mee te maken, je zou maar met dit weer in 20km file staan.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Dit topic dan misschien niet, maar de wegen zijn nu al vol. Stond 21 km file rond de Vlaketunnel vanmorgen.
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.quote:
Ik was dus niet de enige die dat dachtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?quote:
Toeristenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:37 schreef Mascleta het volgende:
[..]
En waar dan? of val jij onder die vele irritante toeristen?
Ik had vandaag het geluk om rond half 5 te mogen stoppen. Snel een korte broek en shirt aan getrokken thuis en richting de Goese terrassen. Het verbaasde me hoeveel Fransen, Belgen en Engels sprekende mensen er rondliepen in Goes, terwijl wij eigenlijk helemaal niet zo toeristisch zijn als de kuststrook.quote:
Mocht hij willen.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dit is heel dubbel te interpreteren. weet je dat?.
Ik mag vandaag wederom eerder weg, dit keer om half 3, dus ook maar even naar de stranden rijden. Gelukkig is het dan weer enigsinds rustig op de wegen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |