Wellicht wel, maar van mij hoor je het pas vrijdagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Geen streepjes vandaag? Ik vond het gisteren zo hoopvol allemaal!
In het begin dacht ik net zoals jij... dacht echt dat ik zwanger was de eerste tijd dat ik niet ongesteld moest worden, heb er een partij testen doorheen gejaagd...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Oeh alweer een nieuw topic, wat gaat dat snel!
Inmiddels bijna 3 weken geleden dat ik mijn pilbloeding heb gehad.
De vorige keer toen ik stopte met de pil, ongeveer 2 weken na pilbloeding een echte menstruatie gehad.
Dus ik zit er nu echt wel op te wachten! (of niet natuurlijk)
Ik wil OF mijn cyclus kunnen bepalen OF zeggen dat ik nu al zwanger ben..
Wat duurt wachten laaaaaaaaaaaaaaaang
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:26 schreef Chanty het volgende:
Ik verlies sinds gisteren weer wat bruine drab en kan er nog altijd geen pijl op trekken wat het nou voor moet stellen
Jaaaa maar wat vertelt mij die bruine drab?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar van mij hoor je het pas vrijdagOf morgen, als ik toch ongesteld ben
[..]
In het begin dacht ik net zoals jij... dacht echt dat ik zwanger was de eerste tijd dat ik niet ongesteld moest worden, heb er een partij testen doorheen gejaagd...Maar het was gewoon mn cyclus die weer normaal moest worden.
Heb geduld, komt goed! En als je cyclus op orde is zul je waarschijnlijk (al hoop ik het niet) nog even geduld moeten hebben!
[..]
Bruine drab?Misschien is het wel gewoon bruine drab
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaaaa maar wat vertelt mij die bruine drab?
Is het:
- ontpildrab
- ovulatiedrab
- menstruatiedrab
- Nog meer drabs?
Denk zelf de derde, (zat net namelijk was slijmvlies bij), dat zou een week eerder zijn dan "verwacht" (wat niet vreemd is want veel logica is er nog niet). Maar misschien zoek ik ook te hard naar een cyclus
Nu weet ik wat die bruine drab wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]whihi
Ik zou zeggen; kijk in je glazen bol!
Ik ben vandaag naar de snackbar geweest, wat is dat nou weer dan?
- Cravings vanwege komende ongesteldheid?
- Cravings vanwege zwangerschap?
En wat wat was die bruine drab dan die ik eerder had? Mijn baarmoeder die nog steeds in de war was? Of toch een innestelinsgbloeding?
Anyhoo, het is allemaal koffiedik kijken, het is allemaal 1 groot ministerie.nee, geen typfout, komt uit een show van de vliegende panters
![]()
Whihiquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nu weet ik wat die bruine drab was
Hoihoi!quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:34 schreef Freubelot het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ben ik weer.. Even heel erg druk geweest met werk en vervelende privé-dingen.. En daardoor eigenlijk geen tijd gehad om mee te lezen of te posten![]()
Hier deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Echt niet mijn ding, maar goed, ze bevestigden mijn vermoeden. Op dag 10 een positieve test, precies wat ik al dacht door de steekjes enzo.. Vervolgens geen seks gehad die dag, want ik was echt zo super moe.. Grote kans dat het dus niet raak is deze ronde..
Dan ga ik volgende ronde geen ovutesten meer gebruiken. Ik vergat het steeds en ik weet nu wanneer ik ongeveer mn eisprong heb..
Nu een week voor NOD, dus we mogen weer wachten. Gelukkig is de drukte op het werk nog niet voorbij, dus hopelijk gaat de tijd net zo snel als afgelopen week!
Lekkere egopost geworden, later zal ik teruglezen en op jullie reageren
Wat is er zo raar aan bruine drab?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
Freubelotje, goed om te zien dat je dus wel een juist gevoel had kwa eisprong. Nu kun je gewoon weer lekker op weg voor de volgende ronde (tenzij het toch toevallig goed is gegaan natuurlijk).
Chanty, bruine drab?![]()
Enfermera, spannend weer... cravings zeggen volgens mij echt geen fluit, als ik zin in iets heb, dan is het gewoon zo... Ik had maandagavond ineens superveel zin in pizza, maar tja... toch maar een mandarijntje genomen![]()
Eendezerdagen zal hier de rode zee wel weer splitsen... Althans, ik ga er vanuit dat deze ronde mislukt is, gezien de enorme pukkel die zich op mijn hoofd heeft genesteld.Oh well, nog effe "wachten" en we mogen weer los!
Ik had het vroeger wekenlang (nooit een goede cyclus gehad: dus 5 weken bruin bloedverlies en 1 weekje rood). En met de pil had ik meestal 1 dag bruin, dan 2 dagen rood en dan weer 2 dagen bruin. Volgens mij is het gewoon gestold bloed, verlies ook niet veel bloed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:16 schreef Lijnloos het volgende:
Geen idee, ik heb daar echt nog nooit last van gehad... sorry
ik weet nu uit ervaring dat dat niets uitmaakt. Ik ben nu zwanger van seks 4 a 5 dagen voor mijn eisprong. Zaadjes kunnen dus echt lang leven in je bmquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:34 schreef Freubelot het volgende:
Hier deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Echt niet mijn ding, maar goed, ze bevestigden mijn vermoeden. Op dag 10 een positieve test, precies wat ik al dacht door de steekjes enzo.. Vervolgens geen seks gehad die dag, want ik was echt zo super moe.. Grote kans dat het dus niet raak is deze ronde..
Dan ga ik volgende ronde geen ovutesten meer gebruiken. Ik vergat het steeds en ik weet nu wanneer ik ongeveer mn eisprong heb..
Haha ja idd. Het kan van alles zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
Freubelotje, goed om te zien dat je dus wel een juist gevoel had kwa eisprong. Nu kun je gewoon weer lekker op weg voor de volgende ronde (tenzij het toch toevallig goed is gegaan natuurlijk).
Chanty, bruine drab?![]()
Enfermera, spannend weer... cravings zeggen volgens mij echt geen fluit, als ik zin in iets heb, dan is het gewoon zo... Ik had maandagavond ineens superveel zin in pizza, maar tja... toch maar een mandarijntje genomen![]()
Eendezerdagen zal hier de rode zee wel weer splitsen... Althans, ik ga er vanuit dat deze ronde mislukt is, gezien de enorme pukkel die zich op mijn hoofd heeft genesteld.Oh well, nog effe "wachten" en we mogen weer los!
Oud bruin bloedverlies?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan bruine drab?
Hoe noemen jullie het dan als het nog geen rood bloedverlies is?
Lolquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:24 schreef Chanty het volgende:
Vind koffiedik eigenlijk ook wel geslaagd
http://www.encyclo.nl/begrip/drab
Hij staat er bij 4 ook gewoon bij
"bruinverlies"quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan bruine drab?
Hoe noemen jullie het dan als het nog geen rood bloedverlies is?
Klopt Robin word over een maand alweer 2 jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:57 schreef Lijnloos het volgende:
He shit Milka...Nou hopelijk snel rode kwatsj, dan kun je tenminste verder...
Co_OL!van harte!!! Leuk joh, gefeliciteerd! Jullie hebben nu ook een peutertje toch? (meen me te herinneren dat jij tegelijk met mij postte in Z&G toen? )
Haha en good fuckquote:
Ik heb dat inderdaad ook 1 dag gehad .. 1 Dag heel klein beetje helderrood bloed en een beetje bruine smurrie. Maar daarna was het ook wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:21 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu nog in de klusweken, denk dat de bruine smurrie toch een ovubloeding of zoiets is geweest. Heeft maar een dag of 2 geduurd en 1x iets "vers bloed" erbij, normaal gesproken is een menstruatie veel bloederiger bij mij.:Y) Dus we wachten rustig 50 dagen af, vanaf de kerst gerekend.
Jij gaat echt helemaal niks aan mijn post hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Fieder!
Aurum veel succes in de volgende ronde *TM luidt de bel*
Twinkle de spanning neemt toe, ik duim voor je!
Sethiwe hopelijk word je cyclus snel wat duidelijker.
Hier loopt mijn cyclus anders dan verwacht (n.a.v. de laatste paar x). Ik had een eisprong verwacht rond 11/12 januari, maar de streepjes van de ovulatietesten bleven maar ontzettend vaag. Niks dus. Besloot toch maar ff door te testen en gisteravond was daar ineens een fatsoenlijk streep, nog maar ietsje lichter dan de controlestreep. En vanmorgen knalde ie er vanaf, donkerder dan de controlestreep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef twentemeisje het volgende:
Jullie zijn echt
. Uiteraard is het mission accomplished
.
Testdagen voor Twinkle en Enfermera, spannund! Ik duim.
Jij bent gewoon zwanger joh! Wij hebben trouwens ook geprobeerd dat Minke-recept na te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:01 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Goed gedaan... nou hup, broeden met die handel!
Echt, is het al vanavond? Ben het broekloeren en zo al helemaal zat....
Als je lichaam er nog niet klaar voor is, dan zul je niet zwanger worden. Gewoon lekker klussenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef Fieder het volgende:Ik had eigenlijk verzonnen zelf nog een maand te wachten om te kijken of ik gewoon ongesteld zou worden, cyclus berekenen enzo, maar ben zo ongeduldig. Kan het kwaad om gewoon te gaan 'klussen' ook ben ik pas 1 maand van de pil? Is je lichaam er dan wel klaar voor bedoel ik?
Uhh nou ik ben rond 20 december gestopt met de pil enne nou ja je kent mijn verhaal inmiddels. Nog niet getest overigens. Wacht even tot manlief thuis is en dan cross ik even naar de Kruidvat. Wil dat niet doen waar hij niet bij is... Dus laat het jullie zo snel mogelijk wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef Fieder het volgende:
![]()
Twentemeisje! Goed gedaan haha!
Twinkle je berekening klinkt heel logisch. Wat is dit spannend zeg! Hoop snel bericht te zien van Twinkle en Enfermera...
Lijnloos, vervelend hoor! Ik had deze keer ook drie dagen kramp, niks geen. Toen 4e dag toch. Het kan maar beter meteen komen, of gewoon wegblijven. Die onzekerheid is vreselijk.
Alhoewel je symptomen volgens mij ook wel ergens anders op kunnen duiden...even afwachten nog.
Ik had eigenlijk verzonnen zelf nog een maand te wachten om te kijken of ik gewoon ongesteld zou worden, cyclus berekenen enzo, maar ben zo ongeduldig. Kan het kwaad om gewoon te gaan 'klussen' ook ben ik pas 1 maand van de pil? Is je lichaam er dan wel klaar voor bedoel ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ovu-testen laten we nog even buiten beeld.. eerst nog maar eens een gesprek met man-lief hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maaar.. de namen zijn nu wel "bekend"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus stukje bij beetje boeken we vooruitgang
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Oh Twinkle wat een geduld! Maar ik snap het wel, met manlief erbij is wel heel bijzonder natuurlijk. Ik duim voor je.
Haha Barreltje die vent van jou, wat schattig! Zullen de zenuwen wel zijn. Leuk dat je al namen hebt! Nu nog even goed overtuigen...
Ik heb besloten dat ik gewoon ervoor ga. Lukt het meteen, fantastisch. Anders heb ik nog tijd zat om mn lichaam te leren kennen.![]()
![]()
Spannend hier vandaag. succes Twinkle en enfermera, ik ga duimen.
Lijnloos mocht er vandaag niks te broekloeren zijn, wanneer ga je een test wagen![]()
Haha twentemeisje, als het werkt wil je dan de exacte verhouding doorgeven![]()
Barreltje heerlijk die mannen, eerst willen ze en als puntje bij paaltje komt wordt het toch wel heel spannend.
Twinkle we zijn bijna gelijk begonnen deze cyclus, maar ik heb voorgenomen om deze maand niet al te druk te maken met dagen tellen en rustig wachten tot 13 februari. Ik houd mijn 50 dagen theorie er maar in. Mocht ik eerder ongesteld worden dan merk ik het wel, maar ik denk dat het nog even duurt. Ik heb nog geen zere tieten namelijk en dat begint gewoonlijk 2 weken voor in ongesteld word.![]()
Tot op heden nog niks in den broek gespot... dus ik denk straks bij thuiskomst (na het eten of zo) maar es wat zekerheid proberen te krijgen... Dit is dag 29... dus moet echt wel komen vandaag gezien mijn historie van het afgelopen jaar...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend hier vandaag. succes Twinkle en enfermera, ik ga duimen.
Lijnloos mocht er vandaag niks te broekloeren zijn, wanneer ga je een test wagen![]()
Haha twentemeisje, als het werkt wil je dan de exacte verhouding doorgeven![]()
Barreltje heerlijk die mannen, eerst willen ze en als puntje bij paaltje komt wordt het toch wel heel spannend.
Twinkle we zijn bijna gelijk begonnen deze cyclus, maar ik heb voorgenomen om deze maand niet al te druk te maken met dagen tellen en rustig wachten tot 13 februari. Ik houd mijn 50 dagen theorie er maar in. Mocht ik eerder ongesteld worden dan merk ik het wel, maar ik denk dat het nog even duurt. Ik heb nog geen zere tieten namelijk en dat begint gewoonlijk 2 weken voor in ongesteld word.![]()
![]()
Waarom nou pas na het eten? En hoe laat eet je dan?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Eten net op, zo Minke het bes in en dan ff testen... Maar vast negatief hoor... Maar dan weet ik het tenminste.![]()
Ik jompel evengoed gewoon even mee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥![]()
Hup piesen jij....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nu dachten jull vast dat ik al had getest... Sorry!Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?![]()
jammer!
[ Bericht 85% gewijzigd door mefke79 op 20-01-2012 19:20:37 (net te laat..) ]* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *![]()
Anders ververs je de pagina ff Mef
Nee, ook nog niet ongesteld... Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk![]()
![]()
Welkom Fieder!![]()
en succes!
@Freubelot: whaha nou ik ben behoorlijk ongesteld geworden dus ik ga niet meer testen![]()
![]()
Het begint weer een beetje op mn oude vertrouwde cyclus te lijken, waarbij de 1e dag een beetje half-half is, (bruine smurrie en maar een beetje krampen), en de 2e dag fullfledged ongesteldheid met alle toeters en bellen![]()
![]()
Gelukkig heb ik goeie pijnstillers van de doc, anders kan ik niet eens slapen van de pijn
Magoed. Nieuwe ronden, nieuwe kansen dus voor ons deze maand. Ik heb besloten dat we maar gewoon om de 2 a 3 dagen moeten sexen en verder ga ik niks doenschijnt te helpen toch?
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
zo hehe, ik ga nu echt meeposten hier. Het nog even afwachten is voorbij, vanaf deze ronde gaan we echt ons best doen.
Mijn NOD is ergens 11 februari, week later gaan we op wintersport. Ben benieuwd, de vorige 3 rondes hebben we niet ons best gedaan zeg maar. Maar ik weet wel dat ik nooit meer terug wil aan de pil.
Moet er nog wel inkomen dus [please forgive me als ik nog niet iedereen ken.![]()
Welkom Sterremunt!
Testjes zijn binnen hier .. net samen met manlief gekocht.
Zei eerst dat ik morgenvroeg wilde testen met ochtendurine. Alleen hij moet morgen vroeg weg dus hij was al bang dat ik het zou doen als hij al weg zou zijn... Gekkie, tuurlijk doe ik dat niet!
Maar nu lees ik net de bijsluiter en het mag met alle soorten urine.
Dus even wat drinken en vanavond voor het slapen gaan () ga ik testen .... Dus ik hoop dat het niet van slapen gaat komen
![]()
Heb trouwens die duurdere testen van Kruidvat, 2 voor 7,49 ofzo geloof ik. Die van 5 euro waren op.
Hoop doet leven!![]()
Hee en Lijnloos, klote dat het niet gelukt is deze ronde! Misschien ise rtoch nog een sprankje hoop omdat je nog niet ongesteld bent .. Blijf duimen voor je!
En voor de rest natuurlijk ook!![]()
Ach Lijnloos, sund
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
Jammer!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nothing to see here... Move alongmaar nee dus, spierwit! Helaas, nog een rondje verder voor ons.
En idd, nieuwe ronden..
Welkom!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:57 schreef sterrenmunt het volgende:
zo hehe, ik ga nu echt meeposten hier. Het nog even afwachten is voorbij, vanaf deze ronde gaan we echt ons best doen.
Mijn NOD is ergens 11 februari, week later gaan we op wintersport. Ben benieuwd, de vorige 3 rondes hebben we niet ons best gedaan zeg maar. Maar ik weet wel dat ik nooit meer terug wil aan de pil.
Moet er nog wel inkomen dus [please forgive me als ik nog niet iedereen ken.En dat leren kennen komt heus goed hoor!
![]()
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom Sterremunt!
Testjes zijn binnen hier .. net samen met manlief gekocht.
Zei eerst dat ik morgenvroeg wilde testen met ochtendurine. Alleen hij moet morgen vroeg weg dus hij was al bang dat ik het zou doen als hij al weg zou zijn... Gekkie, tuurlijk doe ik dat niet!
Maar nu lees ik net de bijsluiter en het mag met alle soorten urine.
Dus even wat drinken en vanavond voor het slapen gaan () ga ik testen .... Dus ik hoop dat het niet van slapen gaat komen
![]()
Heb trouwens die duurdere testen van Kruidvat, 2 voor 7,49 ofzo geloof ik. Die van 5 euro waren op.
Hoop doet leven!
♥![]()
thanx! Een aantal ken ik al natuurlijk. Hoop eigenlijk niet dat het nog eens 9 maanden gaat duren maar goed, geduld is een heule schöne zaak.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef Enfermera het volgende:
Welkom!En dat leren kennen komt heus goed hoor!
![]()
![]()
Leuk Sterrenmunt, heel erg veel succes. Dat je maar snel zo'n mooierd mag maken als je eerste![]()
aaah wat ontzettend jammer Lijnloos
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Balen Lijnloos! En welkom Sterrenmunt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Lijnloos balen,hopelijk heb je snel duidelijkheid en hoef je niet heel tijd broek te loeren.
Enfermera balensucces met de volgende ronde?
Welkom sterrenmunt, ik hoop voor je dat je weinig tijd kijgt om ons te leren kennen.
Twinkle heb je nog niet geplast?
![]()
Update van hier.... Ben je net een avondje stappen met vriendinnen,komt er nog iemand mee![]()
dag 47 * he jammer,net de 50 niet gehaald*
![]()
Milka, wat balen voor je! Maar goed .. gelukkig kunnen we zeggen: Nieuwe ronde, nieuwe kansen![]()
Gisteravond was het niet meer van testen gekomen want ben rond 10 uur op de bank in slaap gevallen. Manlief maakte me rond 11 uur wakker om naar bed te gaan. Vroeg ie nog: Wil je nog testen vanavond? Neuh.... te moe voor
![]()
Dus vanmorgen om 6 uur was ik klaar wakker, manlief lag nog wel te pitten. Ik testje doen. Controlestreep was vrij direct al te zien. Als bij die Kruidvat dingen een plusje komt, dan is ie positief. Een minteken negatief. Er verscheen al na een paar seconde maar 1 streep. Toen heb ik het ding op de wasbak gelegd en ben terug in bed gekropen. Twee uur later weer wakker geworden, maar er was nog steeds maar 1 streep te zien.
Kan natuurlijk, want ik heb maandag pas mijn NOD.
Op het moment voel ik me zwaar beroerd, alsof ik gisteravond in 10 minuten 20 Baco's achterover heb gedaan. Echt kotsmisselijk, maar goed dat zegt niks.
Ik heb nog even 'gevoeld' van binnen. Als er een ongesteldheid aan zit te komen, dan wordt alles mega krap en krijg ik er echt geen vingertopje meer in. Maar ook daaraan was niet te merken dat ik binnen nu en 24 uur ongesteld ga worden.
Dus we wachten het even af tot dinsdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, ben ik voornemens om dinsdag weer te gaan testen. En dan zien we wel.
Verder geen verschijnselen behalve misselijkheid ene obstipatie (of hoe noem je dat). Dat laatste daar heb ik al een week last van.
Geen pijn aan tepels, geen gespannen borsten, geen andere kleur van de tepel. Geen branderige ogen. Geen tekenen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen verder.
We wachten dus af![]()
Voor alle mensen, zet hem op!![]()
![]()
Twinks... nog even afwachten maar idd. Vervelend dat je zo misselijk bentmaar toch ook wel spannend!
![]()
Enfermera, nieuwe ronde, nieuwe kansen inderdaad! Wat naar dat je zo'n last hebt zeg. Om de paar dagen klussen hihi, succes!!
Sterrenmunt, spannend! Jullie willen een tweede kindje begrijp ik? Ik ben nog vrij nieuw hier, dus ook nog aan het leren kennen, maar het is superfijn je verhaal ergens kwijt te kunnen.
Milka, wat een gedoe zeg! Hoop dat het wel een leuke avond was.
Twinkle, hmm... Klinkt toch wel verdacht hoor. Even geduld nog dan maar.
Good fuck iedereen, hihi...![]()
Ja iddquote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Lijnloos
Enfermera
Balen meisjes. Op naar de volgende.
Nog geen twinkle update? ...![]()
Twinkle; ben benieuwd, maar idd, behalve misselijkheid wijst er weinig op.. Ach, geduld enzo he!
Whaha idd jaquote:Op zaterdag 21 januari 2012 10:13 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, nieuwe ronde, nieuwe kansen inderdaad! Wat naar dat je zo'n last hebt zeg. Om de paar dagen klussen hihi, succes!!
Sterrenmunt, spannend! Jullie willen een tweede kindje begrijp ik? Ik ben nog vrij nieuw hier, dus ook nog aan het leren kennen, maar het is superfijn je verhaal ergens kwijt te kunnen.
Milka, wat een gedoe zeg! Hoop dat het wel een leuke avond was.
Twinkle, hmm... Klinkt toch wel verdacht hoor. Even geduld nog dan maar.
Good fuck iedereen, hihi...Ja, door mn darmziekte kan ik geen dingen als ibuprofen nemen omdat dat een opvlamming kan triggeren, dus heb nu paracetamol codeïne
Heerlijk spul! Whaha XD Alhoewel ik het echt alleen 's nachts gebruik omdat je er anders zo duf van wordt.
![]()
Whahaha good fuck![]()
♥![]()
Jammer aurum, lijnloos, enfermera en milka. Benieuwd of het bij twinkle nog iets wordt.
Ik denk dat ik volgende week ongesteld moet worden. Heb het weer ns niet zo goed bijgehoudenDenk overigens niet dat t raak is, voel me totaal niet anders dan anders
![]()
![]()
Hmz, jammer joh.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Jammer aurum, lijnloos, enfermera en milka. Benieuwd of het bij twinkle nog iets wordt.
Ik denk dat ik volgende week ongesteld moet worden. Heb het weer ns niet zo goed bijgehoudenDenk overigens niet dat t raak is, voel me totaal niet anders dan anders
Maar idd, voel je je dan echt ook anders? Voor de dames die al eens zwanger zijn geweest? Wat voel je dan? Zeker niet uit te leggen ofzo?
![]()
♥![]()
Nou, ik was vooral Heel Moe. Geen last gehad van misselijkheid en ook geen hoofdpijn. Had wel lage buikpijn, alsof ik ongesteld ging worden (maar dan meerdere dagen achter elkaar ipv alleen de dag dat ik ongesteld word).quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hmz, jammer joh.Maar idd, voel je je dan echt ook anders? Voor de dames die al eens zwanger zijn geweest? Wat voel je dan? Zeker niet uit te leggen ofzo?
![]()
![]()
Met hoofdletters zelfsquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou, ik was vooral Heel Moe. Geen last gehad van misselijkheid en ook geen hoofdpijn. Had wel lage buikpijn, alsof ik ongesteld ging worden (maar dan meerdere dagen achter elkaar ipv alleen de dag dat ik ongesteld word).Ah oke.. Ja precies
♥![]()
Ik kits al de hele dag de longen uit mijn lijf. En een vervelende zeurende pijn in mijn hoofd. Dus tis geraden ook dat er een kind in me zit... Anders is dat allemaal voor niks
![]()
Blegh voel me een partijtje beroerd zeg.
Echt alsof ik gisteravond eens flink ben doorgezakt met de alcohol.![]()
Ja voor iedereen voelt het weer anders .. da's het lastige ervan. Je kunt het bijna niet met elkaar vergelijken.
Wat ik nu voel zou je ook kunnen omschrijven als het begin van een goede griep dus ja ... Het kan van alles wezen.![]()
kots bedoel je? Hmmm...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:09 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik kits al de hele dag de longen uit mijn lijf. En een vervelende zeurende pijn in mijn hoofd. Dus tis geraden ook dat er een kind in me zit... Anders is dat allemaal voor niks
![]()
Blegh voel me een partijtje beroerd zeg.
Echt alsof ik gisteravond eens flink ben doorgezakt met de alcohol.![]()
Het zal inderdaad bij iedereen anders voelen. Er zijn toch ook zat vrouwen die het pas merken als ze niet ongesteld worden?
Hoe snel zou je het eigenlijk kunnen merken? De volgende dag al (mits je vruchtbaar was) of duurt dat even?![]()
Het kan bij iedere zwangerschap heel anders voelen!
Bij de eerste had k voor mn nod hele pijnlijke borsten (had ik normaal nooit, dus toen ging k t wel al vermoeden).
Dit keer had k 4 dagen voor mn nod van die ongesteldheidssteken in mn buik. Dat had k normaal 1 dag tijdens mn menstruatie. Ik kon alleen niet geloven dat t zo snel raak kon zijn (midden in cyclus besloten voor een 2e te gaan, minder 2 weken later had k een positieve test)![]()
Ik had behalve uitblijvende menstruatie bij Minke echt 0 tekenen of symptomen... wel later natuurlijk snel moe, etc... maar nooit misselijk of zo.
Hier nog steeds geen rode vlagmaar ook geen testen meer, dus als er maandag nog niks is, ga ik wel effe wat halen.
![]()
Ik heb mijn app gecontroleerd, en komende dinsdag zou ik ongesteld moeten worden. Uitgaande van 28 dagen cyclus. Mgoed, ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden![]()
![]()
Vaag johquote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:03 schreef Lijnloos het volgende:
Ik had behalve uitblijvende menstruatie bij Minke echt 0 tekenen of symptomen... wel later natuurlijk snel moe, etc... maar nooit misselijk of zo.
Hier nog steeds geen rode vlagmaar ook geen testen meer, dus als er maandag nog niks is, ga ik wel effe wat halen.
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!
En anders idd maandag ff shoppen
Whehequote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb mijn app gecontroleerd, en komende dinsdag zou ik ongesteld moeten worden. Uitgaande van 28 dagen cyclus. Mgoed, ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden
♥![]()
Nog steeds geente zien hier
... Nu hoop ik echt enorm dat het weg blijft. Zou echt zuur zijn als het vandaag of morgen alsnog om de hoek komt kijken. Ook nog geen krampen of net wat gelukkig.
Echter, ook van binnen voelt het nog steeds niet alsof er een menstruatie op komst is. Dus ik duim ontzettend hard voor mezelf!
Vanmorgen toen ik op stond wel nog beetje misselijk, maar niet zo erg als gisteren en ook niet het gevoel dat ik ging nekken.
Je kunt je niet voorstellen hoe zeer we hier thuis nu hopen dat het weg blijft.. En dat dinsdag de test positief is. Er is niet echt sprake van spanning, wel van ontzettende hoop.
Ik ga toch maar proberen om vandaag veel te ondernemen. Hoe meer afleiding, hoe beter denk ik op dit moment.
Fijne zondag allemaal!
En morgen word ik 27!![]()
![]()
![]()
Oeh, spannend joh!!quote:Op zondag 22 januari 2012 12:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Nog steeds geente zien hier
... Nu hoop ik echt enorm dat het weg blijft. Zou echt zuur zijn als het vandaag of morgen alsnog om de hoek komt kijken. Ook nog geen krampen of net wat gelukkig.
Echter, ook van binnen voelt het nog steeds niet alsof er een menstruatie op komst is. Dus ik duim ontzettend hard voor mezelf!
Vanmorgen toen ik op stond wel nog beetje misselijk, maar niet zo erg als gisteren en ook niet het gevoel dat ik ging nekken.
Je kunt je niet voorstellen hoe zeer we hier thuis nu hopen dat het weg blijft.. En dat dinsdag de test positief is. Er is niet echt sprake van spanning, wel van ontzettende hoop.
Ik ga toch maar proberen om vandaag veel te ondernemen. Hoe meer afleiding, hoe beter denk ik op dit moment.
Fijne zondag allemaal!
En morgen word ik 27!![]()
ik duim!
Ja idd, afleiding lijkt me wel verstandig.. Morgen testen?
Jij ook een fijne zondag, en mooie leeftijd om zwanger te zijn!
♥![]()
Ik denk dat ik het echt niet red tot dinsdag![]()
Volgens mij heb ik dit nog niet verteld .. doe ik het nu maar.
Begin juli vorig jaar heb ik een miskraam gehad. Ben zwanger geraakt door de pil heen (dat was ook de reden waarom ik van de zomer even een paar weken geen pil heb geslikt). Echter rond de 7/8 weken heb ik toen een miskraam gehad op het werk. Mijn man en ik wisten toen net 2 weken dat ik zwanger was, omdat ik niet ongesteld werd na de stopweek die ik inlastte.
Het gebeurde op het toilet ... overal waar ik keek was bloed. Ik was toen behoorlijk in paniek en ben naar een van mijn collega's min of meer gerend. Toen heb ik haar het verhaal moeten vertellen dat ik 7 weken zwanger was. Zij heeft mij toen ook opgevangen. Verder wist niemand van mijn zwangerschap want ik wilde tot 12 weken wachten 'omdat dat zo moet volgens het boekje'.
In de periode erna heeft zij samen met een andere collega altijd voor mij klaar gestaan als ik erover wilde praten of net wat. Zelf heeft ze vroeger ook een miskraam gehad, daarna nog 2 gezonde kinderen gekregen (ze is nu rond de 40). Dus ik kon goed met haar praten over mijn angsten, schuldgevoelens, twijfels en al mijn andere gedachten. Ondanks dat die zwangerschap toen vroegtijdig is gestopt, heb ik er tot de dag van vandaag spijt van gehad dat ik het niet gewoon heb kunnen vertellen aan mijn naasten.
Nu heb ik afgelopen week diezelfde collega en nog een collega in vertrouwen genomen dat maandag de dag van de waarheid zou zijn. En dit keer ben ik niet voornemens om het niet meer voor me te gaan houden. Dat heeft natuurlijk zijn keerzijde. STEL dat het weer fout afloopt (wat ik natuurlijk niet hoop), tja.. dan weet iedereen het en dan kan het misschien voor pijnlijke situaties gaan zorgen. Maar aan de andere kant .. STEL dat maandag positief is, dan wil ik het van de daken kunnen schreeuwen.
Dus ik ga morgenvroeg testen en hoop zo ongeloofelijk dat het positief is. En dan denk ik dat maandag bij de koffie en vlaai gewoon vertel.
Mocht het negatief zijn, dan houd ik er uiteraard mijn mond over.
Dus tis een beetje extra spanning om die reden. Het zou zoveel voor mij betekenen.
We shall see![]()
![]()
He jeetje, wat een verhaal zeg!quote:Op zondag 22 januari 2012 14:04 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik denk dat ik het echt niet red tot dinsdag![]()
Volgens mij heb ik dit nog niet verteld .. doe ik het nu maar.
Begin juli vorig jaar heb ik een miskraam gehad. Ben zwanger geraakt door de pil heen (dat was ook de reden waarom ik van de zomer even een paar weken geen pil heb geslikt). Echter rond de 7/8 weken heb ik toen een miskraam gehad op het werk. Mijn man en ik wisten toen net 2 weken dat ik zwanger was, omdat ik niet ongesteld werd na de stopweek die ik inlastte.
Het gebeurde op het toilet ... overal waar ik keek was bloed. Ik was toen behoorlijk in paniek en ben naar een van mijn collega's min of meer gerend. Toen heb ik haar het verhaal moeten vertellen dat ik 7 weken zwanger was. Zij heeft mij toen ook opgevangen. Verder wist niemand van mijn zwangerschap want ik wilde tot 12 weken wachten 'omdat dat zo moet volgens het boekje'.
In de periode erna heeft zij samen met een andere collega altijd voor mij klaar gestaan als ik erover wilde praten of net wat. Zelf heeft ze vroeger ook een miskraam gehad, daarna nog 2 gezonde kinderen gekregen (ze is nu rond de 40). Dus ik kon goed met haar praten over mijn angsten, schuldgevoelens, twijfels en al mijn andere gedachten. Ondanks dat die zwangerschap toen vroegtijdig is gestopt, heb ik er tot de dag van vandaag spijt van gehad dat ik het niet gewoon heb kunnen vertellen aan mijn naasten.
Nu heb ik afgelopen week diezelfde collega en nog een collega in vertrouwen genomen dat maandag de dag van de waarheid zou zijn. En dit keer ben ik niet voornemens om het niet meer voor me te gaan houden. Dat heeft natuurlijk zijn keerzijde. STEL dat het weer fout afloopt (wat ik natuurlijk niet hoop), tja.. dan weet iedereen het en dan kan het misschien voor pijnlijke situaties gaan zorgen. Maar aan de andere kant .. STEL dat maandag positief is, dan wil ik het van de daken kunnen schreeuwen.
Dus ik ga morgenvroeg testen en hoop zo ongeloofelijk dat het positief is. En dan denk ik dat maandag bij de koffie en vlaai gewoon vertel.
Mocht het negatief zijn, dan houd ik er uiteraard mijn mond over.
Dus tis een beetje extra spanning om die reden. Het zou zoveel voor mij betekenen.
We shall seeSnap idd dat je het nu anders aanpakt... En logisch van de extra spanning.. Maar als het niet zo is ook niet al te teleurgesteld zijn he!
Jullie zijn net pas echt voor het 'echie' begonnen!
Maar hoop nog steeds op 2 mooie strepen voor je hoor
![]()
♥![]()
Jeetje Twinkle heftig verhaal, dan ben je onverwachts zwanger en dan gaat het mis.
Kan me voorstellen dat je, nu je daar zo'n naar gevoel aan hebt overgehouden, het nu anders aan gaat pakken.
Ik hoop voor je dat je morgen een mooi verjaardagcadeau hebt.![]()
Twinkle, wat zal het dan nu dubbel voor je zijn... Ik hoop dat je morgen gewoon positief test en daar onbezorgd van kunt genieten.
de keus is natuurlijk geheel aan jou, maar realiseer je ook dat het een heel emotioneel moment zal worden als je morgen goed nieuws te brengen hebt...![]()
Twinkle, ik hoop echt dat je morgen positief test! Wat een heftig verhaal.. Wij hadden de vorige keer aan een paar mensen verteld dat ik zwanger was. Toen het mis ging, vond ik het prettig dat ze het wisten.. Konden we er toch over praten als we dat wilden.
Ik duim iig voor je!
Ik moet dinsdag of woensdag weer ongesteld worden... Als mn cyclus tenminste niet weer korter is geworden. Ik voel niets, zelfs geen gevoelige borsten. Maar ja, weer een drukke werkweek, dus laat de tijd maar voorbij vliegen!![]()
Frustrerend Twinks... Ik wens je een mooi nieuw levensjaar toe met vele verrassende momenten die gevierd mogen worden!![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag twinkle!
als kado krijg je van mij een bergje geduld![]()
afgelopen weekend is er bij ons wel geklust, al heb ik achteraf het idee dat we 1-2 dagen te laat waren.. we merken het vanzelf wel... over 14 dagen..
Hoelang is iedereen hier nou al bezig? Want ik ben het een beetje kwijt
Ik ga nu mijn 6e maand in en begin me af te vragen of het nou niet eens tijd is dat er wat gebeurt
Of ben ik gewoon wat ongeduldig
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
deze ronde was/is de 3e ronde.. geen reden voor paniek nogquote:Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga nu mijn 6e maand in en begin me af te vragen of het nou niet eens tijd is dat er wat gebeurt
wel voor blinde jaloersheid als er weer iemand twee streepjes piest![]()
![]()
en eigenlijk wordt ik er steeds relaxter in
_aurum, ik ben nu bijna een jaar inplanon-loos... vorig jaar februari eruit, maar van september tot januari verplicht effe niet bezig geweest... dus in principe zitten we nu ongeveer in ronde 7 of zo...![]()
Hier ronde 4 na de miskraam en ronde 5 in totaal.. Al heb ik een stiekem voorgevoel dat dit de laatste ronde is![]()
![]()
He wat jammer.quote:Op maandag 23 januari 2012 04:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Negatief.. en nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. afwachten maar dusFijne verjaardag iig..
!
Whehequote:Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
Ik dnek dat ik ongeveer ronde 4 inga nu ofzo? Eind sept gestopt met de pil, eind okt normaal ongesteld en vanaf die tijd regelmatige cyclus van 27 dagen.. dus dat is iig wel fijn![]()
WhahaNou dat heb ik nu ook al hoor, ik kan niet wachtennn! Pff! En dan van die mensen om me heen die roepen dat hun kind(eren) allemaal 'ongelukjes', maar heel gewenst waren etc, pluh
![]()
Ik wil het en dan gebeurd het niet zo snel, dat is wel raar hoor.
♥![]()
Oh, enne? Gewoon een voorgevoel of ook (hele specifieke) symptomen?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef Freubelot het volgende:
Hier ronde 4 na de miskraam en ronde 5 in totaal.. Al heb ik een stiekem voorgevoel dat dit de laatste ronde is![]()
Ik volgens mij ongeveer even lang als jij. Ben eind augustus officieel begonnen, was wel al een ruim half jaar daarvoor met de pil (ik typte 'pik'quote:Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
Of ben ik gewoon wat ongeduldig) gestopt.
Maar goed. Is wel anders voor mij. Was de eerste keer raak, toen miskraam. Voor mijn gevoel is de ronde waar ik nu in zit pas weer de eerste 'echte' ronde. Na de miskraam even een soort pauze gehouden.![]()
Whihihiquote:Op maandag 23 januari 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik volgens mij ongeveer even lang als jij. Ben eind augustus officieel begonnen, was wel al een ruim half jaar daarvoor met de pil (ik typte 'pik') gestopt.
Maar goed. Is wel anders voor mij. Was de eerste keer raak, toen miskraam. Voor mijn gevoel is de ronde waar ik nu in zit pas weer de eerste 'echte' ronde. Na de miskraam even een soort pauze gehouden.Wij? Geobsedeerd? Hoe kommm je erbij!
XD
Ja precies, das wel ff anders..
Ja freubel, wanneer kan je testen??![]()
♥![]()
Lijnloos, hoe is het met jou vandaag? Ga je nog testen halen of is het niet meer nodig?
Freubelot, wat spannend!***![]()
BE, ik moet inderdaad nog maar wat testen gaan scoren vanavond... dag 32 inmiddels, terwijl 27 gemiddeld is en 30 echt max!![]()
![]()
Wowzaquote:Op maandag 23 januari 2012 11:00 schreef Lijnloos het volgende:
BE, ik moet inderdaad nog maar wat testen gaan scoren vanavond... dag 32 inmiddels, terwijl 27 gemiddeld is en 30 echt max!Excitiiiing!
♥![]()
Twinkle balen. Ik wens je wel een fijne verjaardag.
Lijnloos nog steeds druk met broekloeren dan, hoop dat je vanavond positief test.
Freubelot spannend, hoop dat je gevoel uitkomt.
Hier ook vanaf half augustus begonnen, zit nu in de 4de ronde.![]()
LijnloosMorgen testen?
Ik voel zelf eigenlijk niet zoveel, maar mn hond is net een broedkip! En dat was ze de vorige keer ook![]()
We gaan zien hoe lang ik het testen kan uitstellen![]()
![]()
Ik weet het, klinkt bizar. De vorige keer wilde ze voortdurend op schoot, nu weer.. Normaal doet ze dat niet.. Maar ja, misschien ruik ik net ff wat anders of zo..
Ik ga het zien..!![]()
Ben benieuwd of je hond gelijk heeft. Vind het wel grappig, hoor het wel vaker dat katten het merken, maar nooit gehoord dat een hond het merkt.![]()
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen??
Ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen??![]()
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..
Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt
[ Bericht 66% gewijzigd door Lijnloos op 23-01-2012 14:50:11 ]![]()
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.![]()
Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buikquote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.![]()
![]()
ik ben dan continue zwangerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.al is het deze zwangerschap een andere kat dan bij mijn vorige zwangerschap... ik word nu KNETTERGEK van mijn ene kat
ik word echt gestalkt, zodra ik in bed spring, klimt ie bovenop me
en maar achter mijn kont aan lopen en bovenop me liggen
terwijl deze normaal echt mijn meneers kat is
(zou het dan toch echt een jongetje zijn?? Dat ie afkomt op de mannelijke hormonen?? Hehe...)
![]()
Jammer dat honden duurder zijn dan de gemiddelde test... en mijn meneer niet meer mijn meneer wil zijn als we een kat nemen![]()
![]()
Tofquote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik weet het, klinkt bizar. De vorige keer wilde ze voortdurend op schoot, nu weer.. Normaal doet ze dat niet.. Maar ja, misschien ruik ik net ff wat anders of zo..
Ik ga het zien..!Ben benieuwd!!
Whaha echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen??We liggen wel even een paar minuten stil maar daarna ren ik toch echt naar de wc om alles af te vegen
Hehehequote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..
Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komtIk hoop niet die dure van clearblue? Of was dat de instructie? XD
Apart... ik heb ook een kat, ben benieuwd of hij zoiets ook opmerkt!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.LOLquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben dan continue zwanger![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !
♥![]()
Mijne ookquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben dan continue zwanger![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !en toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk "
Zou het??
"
![]()
Whihiquote:Op maandag 23 januari 2012 15:47 schreef Lijnloos het volgende:
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat)
Dat zou ik er idd ook bij moeten zeggen ja, anders koopt ie er gewoon maar 1, tenzij er 2 in een doosje zitten
Sja, wie niet denk ik dan..quote:Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijne ooken toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk "
Zou het??
"
♥![]()
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren![]()
Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.
Maar ook nog niet ongesteld ...![]()
Geduld .. geduld .. Geduld ..
En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor.. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen
![]()
*wachten op de testuitslag van Lijnloos*
Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent?![]()
![]()
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft...Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de
![]()
Twinkle nog effe een![]()
Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!![]()
He jammer joh..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren![]()
Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.
Maar ook nog niet ongesteld ...![]()
Geduld .. geduld .. Geduld ..
En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor.. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen
![]()
*wachten op de testuitslag van Lijnloos*
Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent?![]()
Nou idd ja! Je geduld wordt hiermee altijd goed op de proef gesteld he
He shitquote:Op maandag 23 januari 2012 16:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft...Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de
![]()
Twinkle nog effe een![]()
Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!Stom!
Pft, waar is die lijnengodin, ik wil meer dubbele lijnen verdomme!![]()
![]()
♥![]()
Zo, kijk je even een paar dagen niet...! Wat een nieuws.
Whahaha Coco niet stoppen met de pik hoor, dan lukt het vast niet!![]()
Twinkle wat een heftig verhaal. Je zit dus nog in spanning begrijp ik? Moeilijk hoor lijkt me dat.
Freubelot, spannend! Al nieuws? Nog iets te vroeg zeker.
Lijnloos, das toch ongelofelijk! Net als ie gaat shoppen... Volgende keer beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar wat vaker kijken hier, kan opeens hard gaan, jammer dat het op mijn werk niet kan.![]()
Hoelang moet je nog tot je NOD Freubel? Spannend!!
Lijn .. Wat klote zeg..... We gaan er samen voor, okay?
.. Volgende ronde wij allebei tegelijk
![]()
![]()
lijnloos
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *![]()
Barreltje, ik niet in ieder geval.![]()
Lijn, balen meis. Alsof je lijf het er om doet ....![]()
Twinkle, voor jou ook een dikke![]()
![]()
meh, balen Lijnloos!
tnx meiden... gelukkig was ik op het werk, dus afleiding en zo. En ik baal ook wel flink, vooral omdat ik mezelf vanavond al helemaal een streepje zag plassen, want zo veel over tijd![]()
Nou ja, één voordeel heeft het wel, volgende maand gaan we met zijn 2tjes een weekendje weg genieten van elkaar en dat valt nu als het goed is juist NIET in de rode tijdKunnen we extra goed de whirlpool benutten
![]()
![]()
Lijnloos wat balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt.
Wij doen geen "gekke trucjes", al blijf ik soms even liggen omdat ik nog geen zin heb om op te staan, maar dan snel naar de badkamer om op te frissen van onder.
Twinkle jompel je nu voor lijnloos of heb jezelf iets te vertellen![]()
![]()
Nee is voor lijnloos idd... sorry als ik de indruk had gewekt dat het voor mij was. Ga dood van de tandpijn hiero. Vrijdag twee gaatjes laten vullen maar er al. die tijd last van gehad. Straks maar even mijn grote vriend *NOT* bellen what to do..![]()
Oh, da's niet tof Twinkle...voor je tandpijn... inderdaad effe bellen naar de "beste man". Heb dat ook een keer gehad en na 3 weken kon ik meteen een wortelkanaal
![]()
Sterkte meid!![]()
Oww dat van dat wortelkanaal is dan ook weer niet gelijk de bedoeling![]()
Wat houdt dat eigenlijk in? Nooit gehad namelijk (en dat wilde ik eigenlijk graag zo houden..)
Tandpijn is nu wel veel minder, maar kan geen harde dingen kauwen aan die kant ... Hmmmz, uitstel van executie is zeker niet handig>?
Denk dat ik vandaag ongesteld ga worden want daar beneden rommelt het aardig.![]()
ik doe hem effe in de spoiler voor je Twinkle, gezien de totale off-topic-heid...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Twinkle, succes!![]()
Ik heb echt het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden. Heel bizar.. Maar ja, mn cyclus doet ook raar sinds dat het mis is gegaan.. In ieder geval wacht ik nog even met testen. Vandaag of morgen NOD.
Dit is de eerste maand dat ik het toch wel weer spannend vindEn dat allemaal door mn hond, hoe stom
![]()
Spannend freubel!![]()
Ik heb me gister toch klote gevoeld XDZo vaag. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik geen PMS, maar PMS. Geen pré menstrueel syndroom, maar post menstrueel syndroom
Altijd als ik ongesteld ben GEWEEST, krijg ik cravings en moet ik shoppen en en en en.
![]()
![]()
Dus ja, gister chips zitten vreten en online geshopt, aangezien op maandag de winkels niet tot laat open zijn
![]()
Schiet mij maar lek hoor, ik snap er niks meer van!I never look back, darling. It distracts from the now.
♥![]()
Freub.. Spannend!
Net wat ik vanmorgen dacht... Hier vanmiddagbegonnen...
![]()
Even mijn nieuwe eisprong uitrekenen en gewoon weer gaan voor die banaan![]()
![]()
![]()
En ik mag zo naar de tandarts .. maar geloof dat het wel mee valt () .. Zal nog wel een update geven
![]()
He kak Twinkle...ook voor jou. En wat je zei gisteren, we moeten er maar samen voor gaan volgende ronde! Volgende week weer flink aan de slag
![]()
![]()
Als ik goed gerekend heb vindt de volgende eisprong rond 7 februari plaats.. kan dat een beetje kloppen?![]()
weet je wat nou irritant is. Mijn cyclus ligt ergens tussen 29 en 37 dagen. Dat betekent dat ik op zijn vroegst a.s. vrijdag al ongesteld kan worden en uiterlijk op 04 februari (en ovulatie ergens tussen 13 en 22 jan). Maar.
Elk buikpijntje is nu dus dubbel te interpreteren... Voorbode van ongesteldheid? Of innesteling? En ik heb wel al een soort van steken of lichte kramp af en toe. En een beetje zere tetten.
-zucht- here we go again.![]()
![]()
He shit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Freub.. Spannend!
Net wat ik vanmorgen dacht... Hier vanmiddagbegonnen...
![]()
Even mijn nieuwe eisprong uitrekenen en gewoon weer gaan voor die banaan![]()
Magoed, de boel werkt iig
Hoe wast bij de tandarts?
Ik gebruik gewoon een app voor dat soort dingen, die rekent het voor mij uit![]()
![]()
heerlijk!
He vervelend, om de 2 a 3 dagen sexen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Mangostine het volgende:
weet je wat nou irritant is. Mijn cyclus ligt ergens tussen 29 en 37 dagen. Dat betekent dat ik op zijn vroegst a.s. vrijdag al ongesteld kan worden en uiterlijk op 04 februari (en ovulatie ergens tussen 13 en 22 jan). Maar.
Elk buikpijntje is nu dus dubbel te interpreteren... Voorbode van ongesteldheid? Of innesteling? En ik heb wel al een soort van steken of lichte kramp af en toe. En een beetje zere tetten.
-zucht- here we go again.![]()
♥![]()
Ja die app van mij die had het een beetje mis .. Of ja mis, misschien had ze het ook wel goed maar heeft het spul allemaal zijn werk niet helemaal gedaan![]()
Ik heb de Womanlog app.
Hoe moet ik een cyclus nu eigenlijk zien? Is dat de dag waarop je ongesteld wordt, tot de dag waarop je weer ongesteld wordt? Want in dat geval.. 26 dec. ongesteld geworden .. en dan weer de 24e.
Van de 26e t/m de 23e is het 29 dagen. De dag van de eisprong was in dat geval 10 januari volgens die app. Hmm bummer, we hebben de 8e gesekst.. beetje te vroeg misschien![]()
Ja volgens die app zou dan 7 februari mijn eisprong weer zijn.. We gaan het meemaken zullen we maar zeggen.
Kaas, zie net dat mijn man in die week avonddienst heeft. Dan hebben we een soort van smsrelatie .. Want hij komt rond half 12 thuis, maar dan lig ik allang te slapen want mijn wekker gaat om 5 uur. Nou ja, komt goed .. niet te druk om maken en gewoon laten gaan die dingen. Het meot natuurlijk wel leuk blijven.
---------------------------------------
Vervolg tandarts:
(kweet niet hoe ik dat in een spoiler zet)
Bleek dat de nieuwe vullingen te weinig afgevlakt waren, ze waren te 'hoog'. Dus als ik dan mijn kaken op elkaar zette om bv een appel te eten, dan drukten die vullingen enorm op mijn zenuwen. En je kaakdruk wordt groter wanneer je op een appel eet als op een eierkoek of zachtbroodje. Vandaar dat ik bij die laatste twee dingen nauwelijsk iets voelde.
Nu zijn de vullingen opnieuw afgevlakt en dat zou het probleem moeten verhelpen. Ik heb nog niks hards gegeten na het consult, dus we gaan het zo meemaken. Mocht het volgende week vrijdag nog niet over zijn, dan moet ik terug komen want dan is er wat anders aan de hand![]()
... Dus nu maar heel hard hopen dat het over is.
Voel me beetje zielig op het moment ... Ongesteld zijn zonder pil doet in mijn geval wel een tikkie meer zeer! En ik heb veel meer klachtne dan toen ik had met een pilbloeding. Dus .. ik ga mezelf lekker zielig vinden met wat lekkers wat over gebleven is van mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
Vind dat ik dat wel verdiend heb![]()
![]()
En ik ben inderdaad blij dat de boel werkt!
En dat mijn cyclus heeeeeeeeel snel 'normaal' is.
Ik spreek ooit vrouwen waarbij het na een paar maanden ngo steeds onregelmatig is .. Zou gek worden. Echt knap dat die vrouwen zoveel geduld ebben!![]()
Oh? Nouja, je bent pas net gestopt met de pil dus wellicht dat ie nog wat onregelmatig is in het begin, en dan is zo'n app die het automatisch uitrekent niet al te handig nee..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja die app van mij die had het een beetje mis .. Of ja mis, misschien had ze het ook wel goed maar heeft het spul allemaal zijn werk niet helemaal gedaan![]()
Ik heb de Womanlog app.
Hoe moet ik een cyclus nu eigenlijk zien? Is dat de dag waarop je ongesteld wordt, tot de dag waarop je weer ongesteld wordt? Want in dat geval.. 26 dec. ongesteld geworden .. en dan weer de 24e.
Van de 26e t/m de 23e is het 29 dagen. De dag van de eisprong was in dat geval 10 januari volgens die app. Hmm bummer, we hebben de 8e gesekst.. beetje te vroeg misschien![]()
Ja volgens die app zou dan 7 februari mijn eisprong weer zijn.. We gaan het meemaken zullen we maar zeggen.
Kaas, zie net dat mijn man in die week avonddienst heeft. Dan hebben we een soort van smsrelatie .. Want hij komt rond half 12 thuis, maar dan lig ik allang te slapen want mijn wekker gaat om 5 uur. Nou ja, komt goed .. niet te druk om maken en gewoon laten gaan die dingen. Het meot natuurlijk wel leuk blijven.
---------------------------------------
Vervolg tandarts:
(kweet niet hoe ik dat in een spoiler zet)
Bleek dat de nieuwe vullingen te weinig afgevlakt waren, ze waren te 'hoog'. Dus als ik dan mijn kaken op elkaar zette om bv een appel te eten, dan drukten die vullingen enorm op mijn zenuwen. En je kaakdruk wordt groter wanneer je op een appel eet als op een eierkoek of zachtbroodje. Vandaar dat ik bij die laatste twee dingen nauwelijsk iets voelde.
Nu zijn de vullingen opnieuw afgevlakt en dat zou het probleem moeten verhelpen. Ik heb nog niks hards gegeten na het consult, dus we gaan het zo meemaken. Mocht het volgende week vrijdag nog niet over zijn, dan moet ik terug komen want dan is er wat anders aan de hand![]()
... Dus nu maar heel hard hopen dat het over is.
Voel me beetje zielig op het moment ... Ongesteld zijn zonder pil doet in mijn geval wel een tikkie meer zeer! En ik heb veel meer klachtne dan toen ik had met een pilbloeding. Dus .. ik ga mezelf lekker zielig vinden met wat lekkers wat over gebleven is van mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
Vind dat ik dat wel verdiend heb![]()
1e dag van je cyclus is de 1e dag van je ongesteldheid. Je telt tot de dag vóór je volgende ongesteldheid.
Weet niet hoe goed je Engels is, maar op de Engelse wiki staat enorm veel; http://en.wikipedia.org/wiki/Menstruation
![]()
iellll wat een verhaal zeg van de kaakchirurg!!Ik hoop dat het snel beter gaat zeg! Nou idd, doe maar lekker wat pijnstillers
zeker met je kaak erbij is dat vervelend..
Haha zo is hetLekker nog wat taart of zoets liggen?
Precies... geduld, geduld, geduld!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik ben inderdaad blij dat de boel werkt!
En dat mijn cyclus heeeeeeeeel snel 'normaal' is.
Ik spreek ooit vrouwen waarbij het na een paar maanden ngo steeds onregelmatig is .. Zou gek worden. Echt knap dat die vrouwen zoveel geduld ebben!
♥![]()
Leuk Lijnloos, even lekker saampjes weg!
Twinkle, hoop dat je tandprobleem is opgelost zo.Weet jij al op welke dag je eisprong is, of voel jij dat? Dan kan je vent je misschien even wakker maken
Anders is het afwachten, kan ook best eerder of later komen dat ei...
Freubel, spannend... Ben benieuwd of je hond het goed had, misschien kun je m uitlenenBespaart ons testjes
Mango, vervelend zeg. Je gaat inderdaad opeens van alles voelen en denken.
Ik blijf dat rekenen lastig vinden. Vooral omdat ik nog niet weet hoelang mn cyclus is. Eerst maar eens zien of mn menstruatie wel komt volgende maand. Is eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo snel na de pil al regelmatig...![]()
Ik heb hem de vorige keer wel echt gevoeld.. Volgens die ap die ik heb kwam het wel samen met de dag zeg maar.
We hadden 's avonds een feestje, stonden aan een hangtafel. En echt ineens beetje boven mijn liezen een stekende pijn. En dat heeft een paar uurtjes aan gehouden. Niet zo dusdanig dat je daar een paracetamol voor moet in nemen, maar je voelt hem wel.
Ik vind hem ee nbeetje te vergelijken met het moment dat mijn menstruatie begint. Dat voel ik een paar uurtjes echt wel.
Eens kijken of ik hem deze ronde ook voel!
Ik heb mijzelf wel voorgenomen om voor mezelf nog beter op te schrijven wat ik op welke dag voel.. zodat ik mijn lichaam nog meer leer kennen.
Hoop dat het snel wat regelmatier is bij jou Fieder! Dan kan je iets meer 'plannen'![]()
Kan hoor, had ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Fieder het volgende:
Leuk Lijnloos, even lekker saampjes weg!
Twinkle, hoop dat je tandprobleem is opgelost zo.Weet jij al op welke dag je eisprong is, of voel jij dat? Dan kan je vent je misschien even wakker maken
Anders is het afwachten, kan ook best eerder of later komen dat ei...
Freubel, spannend... Ben benieuwd of je hond het goed had, misschien kun je m uitlenenBespaart ons testjes
Mango, vervelend zeg. Je gaat inderdaad opeens van alles voelen en denken.
Ik blijf dat rekenen lastig vinden. Vooral omdat ik nog niet weet hoelang mn cyclus is. Eerst maar eens zien of mn menstruatie wel komt volgende maand. Is eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo snel na de pil al regelmatig...eind sept gestopt met de pil, een ruime maand later goed ongesteld (na eerst wat vaag bruin bloedverlies) en vanaf die tijd stipt 27 dagen, kan mn klok er echt op gelijk zetten
Maar had ik voor mn pilgebruik ook (9 jaar geleden
) alleen was mn cyclus toen 32 dagen
♥![]()
Nog steeds geen streepjes hier![]()
Ik ben even niet meer zo bezig met alles om het zwanger worden heen....
Maar ik dacht ik kom even kijken of er al wat streepjes geplast zijn...helaas![]()
Succes dames![]()
![]()
Succes! Die laatste dagen zijn altijd de langste wachtdagen...quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:08 schreef Freubelot het volgende:
Nog geen bloed hier![]()
Dat wordt weer een dagje broekloeren!![]()
![]()
Crap. Ik was gisteren op bezoek bij een tante. Bij het afscheid nemen voelde ze mijn koude handen (heb ik altijd) en maakte daar een opmerking over. Ineens kijkt ze me indringend aan en vraagt op samenzweerderige toon "ben jij zwanger?"
Normaal gesproken kan ik toch vrij adrem reageren op die vragen. Maar nu was ik er zo door verrast (ik bedoel: de link slechte doorbloeding-zwangerschap is geen logische toch?) dat ik alleen maar kon stamelen: "n-neee...?"![]()
Waarop ze begon te lachen, "oh ik zie het al, en je hoeft niet rood te worden hoor!" En ik alleen maar "nee, nee hoor echt niet!"![]()
Sjongejonge. En dan ben ik nog niet eens zwanger! Ik ben echt een open boek...
Nu is het slechts een kwestie van tijd tot de eerste (tja, grote familie) eens komt informeren.![]()
Oeh Freub, spannend!
Mangostine, dat is inderdaad even schrikken zeg! Misschien kan ze de toekomst voorspellen?Haha en dan ook nog rood worden, baaaaaaaalen!
![]()
Ik duim freub!![]()
Oh lord Mangostine, wat erg!![]()
Pfff, hopeloos dat je even niet zo adrem was joh. Ben benieuwd naar je familie
♥![]()
Freubelot spannend.
Mango oh wat erg. Ik herken het wel die vragen/ opmerkingen. Ik probeer er maar onderuit te komen door voor die tijd onderwerp op een ander spoor te zetten. Maar anders wordt ik ook te snel rood. Haha en dan wil ik het geheim houden dat we bezig zijn.
Ashina en AED hoe is het met jullie?![]()
Vandaag een collega die zo zijdelings opmerkte: maar jij wil toch nog wel een derde? Heb der aangekeken met : uuh nee? Misschien? Is het van mijn gezicht af te lezen ofzo.....![]()
Ik ben er ook weer, vanuit ons nieuwe huisjeVeel geklusd, maar dan in huis, niet voor kindertjes
Even vluchtig bijgelezen maar helaas zijn er zo te zien bij niemand streepjes te voorschijn gekomen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p![]()
Hier gaat t goed. Maar zoals ik al zei vanmorgen, ben er niet zoveel mee bezig. Ik ga dit weekend lekker een weekendje weg met vriendinnen en dan gaan we maar eens goed de beest uithangenquote:![]()
Heb gewoon niet meer zoveel zin om maar te moeten en de dagen bij te houden wanneer ik een eisprong zou kunnen hebben. Misschien komt t door die onregelmatige cyclus? Zit wel lekker in me vel en dat vind ik nu ff belangrijker. Als t gebeurt gebeurt t en zo niet dan zien we over een poosje wel wat we daarmee doen. Tis nu ook al 1 jaar en 7 maanden geleden dat ik met de pil ben gestopt en vanaf toe heb ik elk krampje/pijntje bijgehouden. Dat wil ik niet meer... I just wanna have fun
Vind t wel leuk om te lezen hoe t met jullie gaat en ik duim heel hard met jullie mee voor dat 2de streepje! Jullie gaan allemaal super mama's worden dat weet ik zeker! *dikke knuffel voor jullie allemaal*![]()
Joehoe!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Mn hondje had gelijk!
Beetje donker, maar toch duidelijk:
Nu heel hard duimen dat het goed blijft gaan...![]()
Freubel, daar is 'ie weer, de tweede streep!!Ik ga heel hard duimen dat het dit keer goed mag gaan.
Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Waaaaaah Freubel hoe vet voor je!! Ben blij!!! Nou, gauw naar het andere topic jij!
Hoe lang ben je nu precies bezig geweest?![]()
gefeli Freubelot!
Van harte freubelot!!
Freubelot, hartstikke duidelijk. Gefeliciteerd!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Mooie streepjes Freubelot! Gefeliciteerd!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
* Barreltje gooit er ook nog eenvoor Freub bij!
geniet er van!!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
DankjulliewelIk ben ook heel blij. Kan me ook niet echt concentreren op het werk vandaag..
Ik hoop echt dat jullie snel volgen!! Hopelijk is dit de start van een mooie streepjesregen!![]()
freubelot, Gefeliciteerd!![]()
hier is het NOW (niet Dag maar Week) aangezien ik van mijn cyclus weinig meer snap... op dag 30 nu...![]()
Onze oefenronde is mislukt. We liepen elkaar een beetje mis in mijn vruchtbare periode, dat helpt natuurlijk niet echt mee.![]()
Deze maand voor 't echie.![]()
![]()
Dan gaan we ook ontzettend voor jou duimen!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef Women86 het volgende:
freubelot, Gefeliciteerd!![]()
hier is het NOW (niet Dag maar Week) aangezien ik van mijn cyclus weinig meer snap... op dag 30 nu...![]()
dat is lief! Ik hoop zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan gaan we ook ontzettend voor jou duimen!!
sorry was niet zo heel veel aanwezig meer hier...
Hoe is het eigenlijk met Cooki?![]()
Ik zat verkeerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren een wazig tweede streepje bij de thuistest, vanmorgen een wazig tweede streepje bij de HA...
Moet ik me hier nu melden?
Volgens de HA-assistente was het nog niet zeker
Volgende week maar nog eens testen...In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad![]()
Bij een wazig streepje is er sprake van een streep, neem ik aanOf ziet de één m wel en de ander m niet? Wat is er wazig aan, een halve streep?
![]()
LaLi!!!quote:
maar ik mocht eerst!!![]()
![]()
Ohhh Freub, gefeliciteerd!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat fantastisch!
Ik zal voor je duimen dat alles goed mag gaan.
Hahaha jouw hond is echt goed!!!
Woman 86, spannend... Streepjesregen..?![]()
Ladylike, Regenboogjes, volgende keer beter dan maar.
Net bij de tandarts voor foto's om een loodschort gevraagd, je weet maar nooit. Of heb ik nou iets stoms gedaanVond t wel beetje genant...
[ Bericht 0% gewijzigd door Fieder op 26-01-2012 18:16:09 ]![]()
Waaa Freubel wat ONWIJS gaaf! En wat een dikke vette streep zeg!![]()
Gefeliiii!
![]()
![]()
Whahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 06:52 schreef bodpa09 het volgende:
Whoehoe Frebubelot gefeliciteerd!![]()
Een hond als zwangerschapsindicator, haha! Dat wordt uitlenen!XD
♥![]()
Neu hvind ik neit gek hoor .. Zekere voor het onzekere nemen! Tis dat ik nuquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:05 schreef Fieder het volgende:
Net bij de tandarts voor foto's om een loodschort gevraagd, je weet maar nooit. Of heb ik nou iets stoms gedaanVond t wel beetje genant...
heb maar ik let er ook op. Ook met medicatie ofzo (niet dat ik nu iets slik maar goed). Kan er maar beter aan wennen.. Anders doe ik die dinge ndadelijk ook mocht ik echt zwanger zijn
![]()
![]()
Freubelot Gefeliciteerd! Bizar zeg met je hond!
Hier ongeveer nu ovulatie volgens mijn phone app, maar meestal iets later dus we blijven ons best maar doen. Dit is de eerste maand dat we echt ons best doen dus ik verwacht vrij weinig.
Mijn NOD is trouwens 11 februari.
Iedereen zit me trouwens de hele tijd te controleren of ik nog wel wijntjes drink. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat die tweede er nu al komt. En ik ontken regelmatig dat we nog niet willen.![]()
Dat ontkennen, is dat niet raar/vervelend/lastig om te moeten doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef sterrenmunt het volgende:
Hier ongeveer nu ovulatie volgens mijn phone app, maar meestal iets later dus we blijven ons best maar doen. Dit is de eerste maand dat we echt ons best doen dus ik verwacht vrij weinig.
Iedereen zit me trouwens de hele tijd te controleren of ik nog wel wijntjes drink. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat die tweede er nu al komt. En ik ontken regelmatig dat we nog niet willen.![]()
Jawel, ik hou daar echt niet van. Maar ik ga niet van de daken schreeuwen dat we NU voor een tweede gaan. De vorige keer was het ook niet 1,2,3 raak en dan nog, ook op mijn werk wordt het wel eens op de vrouw af gevraagd, het gaat ze geen reet aan.
Mijn zus gaat er vanuit dat er dit jaar nog een tweede komt etc etc.
Ik word er gek van eigenlijk.![]()
Jeetje, irritant dat ze je zo in de gaten houden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef sterrenmunt het volgende:
Iedereen zit me trouwens de hele tijd te controleren of ik nog wel wijntjes drink. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat die tweede er nu al komt. En ik ontken regelmatig dat we nog niet willen.
Mijn NOD ligt ongeveer bij die van jou, ben benieuwd!
Bizar joh. Nou idd, lekker aardig en bot... Wat las ik laatst nou op een ander forum? Ohja, onwijs toffe opmerking (als ie van toepassing is). Als mensen idd vragen; 'En, wanneer ben je zwanger/komt de tweede/beginnen jullie aan kids?' dan zeg je gewoon: 'Zo, en seks na de zwangerschap, dat zal ook wel lastig en moeilijk gaan de eerste keer of niet?'quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:28 schreef sterrenmunt het volgende:
Jawel, ik hou daar echt niet van. Maar ik ga niet van de daken schreeuwen dat we NU voor een tweede gaan. De vorige keer was het ook niet 1,2,3 raak en dan nog, ook op mijn werk wordt het wel eens op de vrouw af gevraagd, het gaat ze geen reet aan.
Ik word er gek van eigenlijk.Om even een vergelijking te maken hoe inappropriate die vragen eigenlijk zijn
♥![]()
Freubelot van harte! Das een duidelijke hoor! Ik hoop en duim dat alles nu goed gaat!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!![]()
Gefeliciteerd Freubelot! Hopelijk een lang verblijf in Z&G deze keer.
Ook vast een voorzichtige hoera voor LadyLike; grappig dat je al gelijk in het andere topic begon.
Helaas staan daar ook zoveel niet-geslaagde pogingen van anderen hier tegenover.
Ik word toch wel een beetje nerveus/gespannen nu m'n NOD nadert...echt raar. Bij de eerste wist ik in de week voor m'n NOD al redelijk zeker dag het gelukt was. Ik was vanuit het niets ineens heel die week om vier uur 's nachts klaarwakker om echt de dag te gaan beginnen en m'n buik rommelde wat (kramperig?) en daar heb ik normaal voor een ongesteldheid nooit last van. Nu heb ik deze dingen niet (ben echt te moe om al heel vroeg fris en fruitig wakker te worden) en gerommel in m'n buik beeld ik me nu alleen maar in volgens mij. Enige waardoor ik op een "dwaalspoor" gezet wordt is dat ik nu al een ruim een week een zeurderig, moe gevoel in m'n bekken heb...en ik kan daar geen oorzaak voor bedenken. Sinds m'n bevalling heb ik bijna altijd een, twee dagen voor ik ongesteld word in meer/mindere mate last van m'n bekken (flinke bekkenklachten gehad voor en na de bevalling).![]()
Dikke vette strepies!! Gefeliciteerd Women!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*![]()
Oww my god Woman hoe vet!!!
Nou meiden .. Keep up the good work!! Who's next!
Gefeliciteerd Woman!! Hup hup, ook jij snel naar het volgende topic!! Geniet ervan he meid!![]()
Van harte Woman86
Wat vreselijk irritant zegquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:28 schreef sterrenmunt het volgende:
Ik word er gek van eigenlijk.je zou bijna bewust geen wijntjes meer gaan drinken (waar ze bij zijn) om ze te sarren...
![]()
Woman!dat zijn even knallers van strepen!!
Van harte!
![]()
Freubelot en Woman86 van harte gefeliciteerd!Dat jullie een fijne zwangerschap mogen hebben.
![]()
Sterrenmunt, dat soort vragen komen me bekend voor ja. Echt, waar mensen het lef vandaan halen?![]()
Mijn moeder vroeg laatst al of de box die ze voor 1e gekocht hadden naar de zolder of naar Marktplaats moest. De box wordt niet meer gebruikt en ook al is hij inklapbaar dan nog staat hij in de weg. Ik reageerde met dat ze het zelf maar moeten weten, mij maakt het niet uit.
M'n vader riep toen dat ze niet zo moest vissen en dat hij 'm op Marktplaats zou zetten en dat áls er een tweede zou komen dat er dan vast nog wel een box te vinden zou zijn.
Prima oplossing toch.![]()
Wat is dit toch eigenlijk een bijzondere tijd he, dit wachten.![]()
Disclaimer: Ik geloof best dat de lol eraf gaat als het wachten langer duurt dan gehoopt.![]()
![]()
Sterremunt, te belachelijk inderdaad... Hier valt het nog mee, we krijgen echt wel regelmatig de vraag of er nog een 2e komt (met als vraag eigenlijk "goh, zijn jullie al bezig?") en dan antwoorden we standaard dat onze wens wel is dat er nog een tweede komt, maar dat het maar afwachten is of het ons gegunt is... Meestal blijft het daar dan bij.
Regenboogjes, lekker subtiel van je moeder inderdaad. Maar ook toffe reactie van je paps...Daar kun je tenminste wat mee!
Wij mogen weer bijna aan de klusIk heb op aanraden van iemand in het AZWBNZMG-topic ook maar eens Tarwekiemolie-capsules gehaald... da's voor een betere doorbloeding (kon ik uberhaupt wel goed gebruiken gezien mijn kouwe klauwen en voetjes 's avonds) maar dus ook van de baarmoeder. Wie weet helpt het, zo niet, dan heb ik in elk geval weer warme voetjes als ik in bed stap 's avonds
![]()
![]()
Gefeliciteerd Freubelot, Ladylike en Woman!!
Laat de streepjesregen maar neerkomen.
Lijnloos, hopelijk gaat de volgende klusronde raak zijn!I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me![]()
Gefeli Women! Gaat lekker
Jaaaaaaa! Gefeliciteerd dames! Wat tof! En nu blijven plakken!
Hier is er 0,0 seks door omstandigheden dus verwacht er niets van. En dat is prima. Ik zit nu volgens FF midden in mijn vruchtbare dagen maar ik heb nog nooit een cyclus van 28 dagen gehad dus ik wacht het af.
En nu dóór met de streepjesregen!![]()
woehoe!!nog meer streepjes!!
gefeliciteerd Woman86!!
Januari beloofd een vruchtbare maand te worden!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Women86 dat is een duidelijke streep, gefeliciteerd![]()
![]()
.
Ladylike alvast een voorzichtige jompel voor jou, (een streep is tenslotte een streep)![]()
De streepjesregen is begonnen, wie sluit erbij aan?
Cooki hoe is het bij jou dan, je hebt hier al lang niet meer gepost hoe het met jezelf gaat.![]()
Had je met avondurine al zo'n duidelijke streep? Dan heb je al veel HCG in je lijf!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:47 schreef Women86 het volgende:
Wie zei er streepjesregen????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan het nog bijna niet geloven:
[ afbeelding ]Gefeliciteerd meid!
![]()
![]()
hier geen nieuws, NOD op 7/8 feb... hoop houden, bijna tegen beter "weten" in.. achja...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:36 schreef Sethiwe het volgende:
Cooki hoe is het bij jou dan, je hebt hier al lang niet meer gepost hoe het met jezelf gaat.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: