quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:00 schreef twentemeisje het volgende:
Jullie zijn echt
. Uiteraard is het mission accomplished
.
Testdagen voor Twinkle en Enfermera, spannund! Ik duim.
Jij bent gewoon zwanger joh! Wij hebben trouwens ook geprobeerd dat Minke-recept na te makenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:01 schreef Lijnloos het volgende:
[..]Goed gedaan... nou hup, broeden met die handel!
Echt, is het al vanavond? Ben het broekloeren en zo al helemaal zat....
Als je lichaam er nog niet klaar voor is, dan zul je niet zwanger worden. Gewoon lekker klussenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef Fieder het volgende:Ik had eigenlijk verzonnen zelf nog een maand te wachten om te kijken of ik gewoon ongesteld zou worden, cyclus berekenen enzo, maar ben zo ongeduldig. Kan het kwaad om gewoon te gaan 'klussen' ook ben ik pas 1 maand van de pil? Is je lichaam er dan wel klaar voor bedoel ik?
Uhh nou ik ben rond 20 december gestopt met de pil enne nou ja je kent mijn verhaal inmiddels. Nog niet getest overigens. Wacht even tot manlief thuis is en dan cross ik even naar de Kruidvat. Wil dat niet doen waar hij niet bij is... Dus laat het jullie zo snel mogelijk wetenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 11:33 schreef Fieder het volgende:
![]()
Twentemeisje! Goed gedaan haha!
Twinkle je berekening klinkt heel logisch. Wat is dit spannend zeg! Hoop snel bericht te zien van Twinkle en Enfermera...
Lijnloos, vervelend hoor! Ik had deze keer ook drie dagen kramp, niks geen. Toen 4e dag toch. Het kan maar beter meteen komen, of gewoon wegblijven. Die onzekerheid is vreselijk.
Alhoewel je symptomen volgens mij ook wel ergens anders op kunnen duiden...even afwachten nog.
Ik had eigenlijk verzonnen zelf nog een maand te wachten om te kijken of ik gewoon ongesteld zou worden, cyclus berekenen enzo, maar ben zo ongeduldig. Kan het kwaad om gewoon te gaan 'klussen' ook ben ik pas 1 maand van de pil? Is je lichaam er dan wel klaar voor bedoel ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.de ovu-testen laten we nog even buiten beeld.. eerst nog maar eens een gesprek met man-lief hebben..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maaar.. de namen zijn nu wel "bekend"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus stukje bij beetje boeken we vooruitgang
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Oh Twinkle wat een geduld! Maar ik snap het wel, met manlief erbij is wel heel bijzonder natuurlijk. Ik duim voor je.
Haha Barreltje die vent van jou, wat schattig! Zullen de zenuwen wel zijn. Leuk dat je al namen hebt! Nu nog even goed overtuigen...
Ik heb besloten dat ik gewoon ervoor ga. Lukt het meteen, fantastisch. Anders heb ik nog tijd zat om mn lichaam te leren kennen.![]()
![]()
Spannend hier vandaag. succes Twinkle en enfermera, ik ga duimen.
Lijnloos mocht er vandaag niks te broekloeren zijn, wanneer ga je een test wagen![]()
Haha twentemeisje, als het werkt wil je dan de exacte verhouding doorgeven![]()
Barreltje heerlijk die mannen, eerst willen ze en als puntje bij paaltje komt wordt het toch wel heel spannend.
Twinkle we zijn bijna gelijk begonnen deze cyclus, maar ik heb voorgenomen om deze maand niet al te druk te maken met dagen tellen en rustig wachten tot 13 februari. Ik houd mijn 50 dagen theorie er maar in. Mocht ik eerder ongesteld worden dan merk ik het wel, maar ik denk dat het nog even duurt. Ik heb nog geen zere tieten namelijk en dat begint gewoonlijk 2 weken voor in ongesteld word.![]()
Tot op heden nog niks in den broek gespot... dus ik denk straks bij thuiskomst (na het eten of zo) maar es wat zekerheid proberen te krijgen... Dit is dag 29... dus moet echt wel komen vandaag gezien mijn historie van het afgelopen jaar...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:43 schreef Sethiwe het volgende:
Spannend hier vandaag. succes Twinkle en enfermera, ik ga duimen.
Lijnloos mocht er vandaag niks te broekloeren zijn, wanneer ga je een test wagen![]()
Haha twentemeisje, als het werkt wil je dan de exacte verhouding doorgeven![]()
Barreltje heerlijk die mannen, eerst willen ze en als puntje bij paaltje komt wordt het toch wel heel spannend.
Twinkle we zijn bijna gelijk begonnen deze cyclus, maar ik heb voorgenomen om deze maand niet al te druk te maken met dagen tellen en rustig wachten tot 13 februari. Ik houd mijn 50 dagen theorie er maar in. Mocht ik eerder ongesteld worden dan merk ik het wel, maar ik denk dat het nog even duurt. Ik heb nog geen zere tieten namelijk en dat begint gewoonlijk 2 weken voor in ongesteld word.![]()
![]()
Waarom nou pas na het eten? En hoe laat eet je dan?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Eten net op, zo Minke het bes in en dan ff testen... Maar vast negatief hoor... Maar dan weet ik het tenminste.![]()
Ik jompel evengoed gewoon even mee
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥![]()
Hup piesen jij....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 18:48 schreef Lijnloos het volgende:
Haha, nu dachten jull vast dat ik al had getest... Sorry!Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |