abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107137572
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..

Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt :+

[ Bericht 66% gewijzigd door Lijnloos op 23-01-2012 14:50:11 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 14:53:23 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107138917
Lijnloos, spannennnnnnd!! :o

Ik duim :Y
  maandag 23 januari 2012 @ 15:27:27 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107140195
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
pi_107140254
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik :+
  maandag 23 januari 2012 @ 15:29:49 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107140298
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik :+
ik ben dan continue zwanger _O-
kat ligt altijd tegen mijn buik aan ! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_107140444
quote:
:Y al is het deze zwangerschap een andere kat dan bij mijn vorige zwangerschap... ik word nu KNETTERGEK van mijn ene kat :D ik word echt gestalkt, zodra ik in bed spring, klimt ie bovenop me :? en maar achter mijn kont aan lopen en bovenop me liggen :') terwijl deze normaal echt mijn meneers kat is :D (zou het dan toch echt een jongetje zijn?? Dat ie afkomt op de mannelijke hormonen?? Hehe...)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:35:13 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107140494
Er zijn er hier idd wel meer geweest die idd aan hun huisdieren merkten dat er 'iets' was. :Y
pi_107140734
Jammer dat honden duurder zijn dan de gemiddelde test... en mijn meneer niet meer mijn meneer wil zijn als we een kat nemen ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:44:20 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107140815
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik weet het, klinkt bizar. De vorige keer wilde ze voortdurend op schoot, nu weer.. Normaal doet ze dat niet.. Maar ja, misschien ruik ik net ff wat anders of zo..
Ik ga het zien..!
Tof :D Ben benieuwd!!
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen?? :o
Whaha echt niet _O- We liggen wel even een paar minuten stil maar daarna ren ik toch echt naar de wc om alles af te vegen :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..

Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt :+
Hehehe _O- Ik hoop niet die dure van clearblue? Of was dat de instructie? XD
quote:
Apart... ik heb ook een kat, ben benieuwd of hij zoiets ook opmerkt!
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

LOL :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107140917
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat :@ )
  maandag 23 januari 2012 @ 15:48:46 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107140985
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mijne ook :') en toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk " :o Zou het?? O+ "
  maandag 23 januari 2012 @ 15:59:12 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107141412
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:47 schreef Lijnloos het volgende:
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat :@ )
Whihi :D Dat zou ik er idd ook bij moeten zeggen ja, anders koopt ie er gewoon maar 1, tenzij er 2 in een doosje zitten :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijne ook :') en toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk " :o Zou het?? O+ "
Sja, wie niet denk ik dan.. O+
pi_107142205
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren :@

Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.

Maar ook nog niet ongesteld ... }:|

Geduld .. geduld .. Geduld ..

En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor O+ .. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen *;

*wachten op de testuitslag van Lijnloos*

Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent? ^O^
pi_107142455
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft... :( Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de })

Twinkle nog effe een :*

Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!
pi_107142572
Kut Lijn... :(
  maandag 23 januari 2012 @ 16:29:53 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107142671
-O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_107143045
He balen Lijnloos!!!!
  maandag 23 januari 2012 @ 17:17:17 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107144321
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren :@

Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.

Maar ook nog niet ongesteld ... }:|

Geduld .. geduld .. Geduld ..

En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor O+ .. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen *;

*wachten op de testuitslag van Lijnloos*

Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent? ^O^
He jammer joh.. :*
Nou idd ja! Je geduld wordt hiermee altijd goed op de proef gesteld he :%
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft... :( Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de })

Twinkle nog effe een :*

Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!
He shit -O- Stom!

Pft, waar is die lijnengodin, ik wil meer dubbele lijnen verdomme! :{w :6 w/
pi_107145225
Zo, kijk je even een paar dagen niet...! Wat een nieuws.

Whahaha Coco niet stoppen met de pik hoor, dan lukt het vast niet! :D

Twinkle wat een heftig verhaal. Je zit dus nog in spanning begrijp ik? Moeilijk hoor lijkt me dat.

Freubelot, spannend! Al nieuws? Nog iets te vroeg zeker.

Lijnloos, das toch ongelofelijk! Net als ie gaat shoppen... Volgende keer beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar wat vaker kijken hier, kan opeens hard gaan, jammer dat het op mijn werk niet kan.
pi_107145689
Hoelang moet je nog tot je NOD Freubel? Spannend!!

Lijn .. Wat klote zeg.. -O- ... We gaan er samen voor, okay? ^O^ .. Volgende ronde wij allebei tegelijk :D
pi_107147324
Lijnloos balen! Flauwe rotstreek van je lijf... :*
  maandag 23 januari 2012 @ 19:00:39 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107147571
He shit Lijnloos... -O- Da's ook niet eerlijk... :{
pi_107147572
Jammer Lijnloos! Ik lees stiekem nog wel bij jullie meiden mee hoor.
pi_107150243
Lijnloos, stom lichaam ook! :(
pi_107151100
lijnloos :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')