Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buikquote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
ik ben dan continue zwangerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
Tofquote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik weet het, klinkt bizar. De vorige keer wilde ze voortdurend op schoot, nu weer.. Normaal doet ze dat niet.. Maar ja, misschien ruik ik net ff wat anders of zo..
Ik ga het zien..!
Whaha echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen??
Hehehequote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..
Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt
Apart... ik heb ook een kat, ben benieuwd of hij zoiets ook opmerkt!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
LOLquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben dan continue zwanger![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !
Mijne ookquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben dan continue zwanger![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !
Whihiquote:Op maandag 23 januari 2012 15:47 schreef Lijnloos het volgende:
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat)
Sja, wie niet denk ik dan..quote:Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijne ooken toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk "
Zou het??
"
He jammer joh..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren![]()
Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.
Maar ook nog niet ongesteld ...![]()
Geduld .. geduld .. Geduld ..
En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor.. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen
![]()
*wachten op de testuitslag van Lijnloos*
Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent?
He shitquote:Op maandag 23 januari 2012 16:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft...Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de
![]()
Twinkle nog effe een![]()
Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar wat vaker kijken hier, kan opeens hard gaan, jammer dat het op mijn werk niet kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |