abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107137572
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..

Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt :+

[ Bericht 66% gewijzigd door Lijnloos op 23-01-2012 14:50:11 ]
  maandag 23 januari 2012 @ 14:53:23 #152
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107138917
Lijnloos, spannennnnnnd!! :o

Ik duim :Y
  maandag 23 januari 2012 @ 15:27:27 #153
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_107140195
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
pi_107140254
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik :+
  maandag 23 januari 2012 @ 15:29:49 #155
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107140298
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik :+
ik ben dan continue zwanger _O-
kat ligt altijd tegen mijn buik aan ! :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_107140444
quote:
:Y al is het deze zwangerschap een andere kat dan bij mijn vorige zwangerschap... ik word nu KNETTERGEK van mijn ene kat :D ik word echt gestalkt, zodra ik in bed spring, klimt ie bovenop me :? en maar achter mijn kont aan lopen en bovenop me liggen :') terwijl deze normaal echt mijn meneers kat is :D (zou het dan toch echt een jongetje zijn?? Dat ie afkomt op de mannelijke hormonen?? Hehe...)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:35:13 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107140494
Er zijn er hier idd wel meer geweest die idd aan hun huisdieren merkten dat er 'iets' was. :Y
pi_107140734
Jammer dat honden duurder zijn dan de gemiddelde test... en mijn meneer niet meer mijn meneer wil zijn als we een kat nemen ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 15:44:20 #159
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107140815
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik weet het, klinkt bizar. De vorige keer wilde ze voortdurend op schoot, nu weer.. Normaal doet ze dat niet.. Maar ja, misschien ruik ik net ff wat anders of zo..
Ik ga het zien..!
Tof :D Ben benieuwd!!
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen?? :o
Whaha echt niet _O- We liggen wel even een paar minuten stil maar daarna ren ik toch echt naar de wc om alles af te vegen :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..

Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt :+
Hehehe _O- Ik hoop niet die dure van clearblue? Of was dat de instructie? XD
quote:
Apart... ik heb ook een kat, ben benieuwd of hij zoiets ook opmerkt!
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

LOL :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107140917
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat :@ )
  maandag 23 januari 2012 @ 15:48:46 #161
171422 LadyBlack
paint it black
pi_107140985
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Mijne ook :') en toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk " :o Zou het?? O+ "
  maandag 23 januari 2012 @ 15:59:12 #162
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107141412
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:47 schreef Lijnloos het volgende:
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat :@ )
Whihi :D Dat zou ik er idd ook bij moeten zeggen ja, anders koopt ie er gewoon maar 1, tenzij er 2 in een doosje zitten :')
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Mijne ook :') en toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk " :o Zou het?? O+ "
Sja, wie niet denk ik dan.. O+
pi_107142205
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren :@

Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.

Maar ook nog niet ongesteld ... }:|

Geduld .. geduld .. Geduld ..

En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor O+ .. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen *;

*wachten op de testuitslag van Lijnloos*

Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent? ^O^
pi_107142455
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft... :( Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de })

Twinkle nog effe een :*

Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!
pi_107142572
Kut Lijn... :(
  maandag 23 januari 2012 @ 16:29:53 #166
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107142671
-O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_107143045
He balen Lijnloos!!!!
  maandag 23 januari 2012 @ 17:17:17 #168
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107144321
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren :@

Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.

Maar ook nog niet ongesteld ... }:|

Geduld .. geduld .. Geduld ..

En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor O+ .. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen *;

*wachten op de testuitslag van Lijnloos*

Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent? ^O^
He jammer joh.. :*
Nou idd ja! Je geduld wordt hiermee altijd goed op de proef gesteld he :%
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 16:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft... :( Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de })

Twinkle nog effe een :*

Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!
He shit -O- Stom!

Pft, waar is die lijnengodin, ik wil meer dubbele lijnen verdomme! :{w :6 w/
pi_107145225
Zo, kijk je even een paar dagen niet...! Wat een nieuws.

Whahaha Coco niet stoppen met de pik hoor, dan lukt het vast niet! :D

Twinkle wat een heftig verhaal. Je zit dus nog in spanning begrijp ik? Moeilijk hoor lijkt me dat.

Freubelot, spannend! Al nieuws? Nog iets te vroeg zeker.

Lijnloos, das toch ongelofelijk! Net als ie gaat shoppen... Volgende keer beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar wat vaker kijken hier, kan opeens hard gaan, jammer dat het op mijn werk niet kan.
pi_107145689
Hoelang moet je nog tot je NOD Freubel? Spannend!!

Lijn .. Wat klote zeg.. -O- ... We gaan er samen voor, okay? ^O^ .. Volgende ronde wij allebei tegelijk :D
pi_107147324
Lijnloos balen! Flauwe rotstreek van je lijf... :*
  maandag 23 januari 2012 @ 19:00:39 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_107147571
He shit Lijnloos... -O- Da's ook niet eerlijk... :{
pi_107147572
Jammer Lijnloos! Ik lees stiekem nog wel bij jullie meiden mee hoor.
pi_107150243
Lijnloos, stom lichaam ook! :(
pi_107151100
lijnloos :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 23 januari 2012 @ 20:29:15 #176
57497 happyme28
I'm so happy
pi_107151771
Barreltje, ik niet in ieder geval. :N

Lijn, balen meis. Alsof je lijf het er om doet .... :{

Twinkle, voor jou ook een dikke :*
pi_107157750
meh, balen Lijnloos! :(
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107159025
tnx meiden... gelukkig was ik op het werk, dus afleiding en zo. En ik baal ook wel flink, vooral omdat ik mezelf vanavond al helemaal een streepje zag plassen, want zo veel over tijd :(
Nou ja, één voordeel heeft het wel, volgende maand gaan we met zijn 2tjes een weekendje weg genieten van elkaar en dat valt nu als het goed is juist NIET in de rode tijd :+ Kunnen we extra goed de whirlpool benutten :@
pi_107159904
*O*
pi_107161410
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:35 schreef Twinkle20 het volgende:
*O*
Huh???? Stiekum toch???
pi_107165552
Lijnloos wat balen dat je lichaam je zo voor de gek houdt :* .

Wij doen geen "gekke trucjes", al blijf ik soms even liggen omdat ik nog geen zin heb om op te staan, maar dan snel naar de badkamer om op te frissen van onder.

Twinkle jompel je nu voor lijnloos of heb jezelf iets te vertellen :?
pi_107167351
Nee is voor lijnloos idd... sorry als ik de indruk had gewekt dat het voor mij was. Ga dood van de tandpijn hiero. Vrijdag twee gaatjes laten vullen maar er al. die tijd last van gehad. Straks maar even mijn grote vriend *NOT* bellen what to do..
pi_107168210
Oh, da's niet tof Twinkle... :* voor je tandpijn... inderdaad effe bellen naar de "beste man". Heb dat ook een keer gehad en na 3 weken kon ik meteen een wortelkanaal :'(

Sterkte meid!
pi_107168283
Oww dat van dat wortelkanaal is dan ook weer niet gelijk de bedoeling :D
Wat houdt dat eigenlijk in? Nooit gehad namelijk (en dat wilde ik eigenlijk graag zo houden.. :D )

Tandpijn is nu wel veel minder, maar kan geen harde dingen kauwen aan die kant ... Hmmmz, uitstel van executie is zeker niet handig>?

Denk dat ik vandaag ongesteld ga worden want daar beneden rommelt het aardig.
pi_107168346
ik doe hem effe in de spoiler voor je Twinkle, gezien de totale off-topic-heid...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:*
pi_107168432
Twinkle, succes! :*

Ik heb echt het gevoel dat ik niet ongesteld ga worden. Heel bizar.. Maar ja, mn cyclus doet ook raar sinds dat het mis is gegaan.. In ieder geval wacht ik nog even met testen. Vandaag of morgen NOD.

Dit is de eerste maand dat ik het toch wel weer spannend vind :@ En dat allemaal door mn hond, hoe stom
pi_107169623
Freub, wanneer wil je testen? Spannend hoor...
  dinsdag 24 januari 2012 @ 11:48:04 #188
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107173484
Spannend freubel! :*

Ik heb me gister toch klote gevoeld XD :') Zo vaag. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik geen PMS, maar PMS. Geen pré menstrueel syndroom, maar post menstrueel syndroom :') Altijd als ik ongesteld ben GEWEEST, krijg ik cravings en moet ik shoppen en en en en. :@ _O- :') Dus ja, gister chips zitten vreten en online geshopt, aangezien op maandag de winkels niet tot laat open zijn :') :7
Schiet mij maar lek hoor, ik snap er niks meer van!
pi_107176001
Freub.. Spannend!

Net wat ik vanmorgen dacht... Hier vanmiddag }) begonnen... :{
Even mijn nieuwe eisprong uitrekenen en gewoon weer gaan voor die banaan :s) :')
pi_107176012
En ik mag zo naar de tandarts .. maar geloof dat het wel mee valt ( :') ) .. Zal nog wel een update geven
pi_107176154
He kak Twinkle... :* ook voor jou. En wat je zei gisteren, we moeten er maar samen voor gaan volgende ronde! Volgende week weer flink aan de slag :P
pi_107176954
Als ik goed gerekend heb vindt de volgende eisprong rond 7 februari plaats.. kan dat een beetje kloppen?
pi_107185110
weet je wat nou irritant is. Mijn cyclus ligt ergens tussen 29 en 37 dagen. Dat betekent dat ik op zijn vroegst a.s. vrijdag al ongesteld kan worden en uiterlijk op 04 februari (en ovulatie ergens tussen 13 en 22 jan). Maar.
Elk buikpijntje is nu dus dubbel te interpreteren... Voorbode van ongesteldheid? Of innesteling? En ik heb wel al een soort van steken of lichte kramp af en toe. En een beetje zere tetten.

-zucht- here we go again. }:|
  dinsdag 24 januari 2012 @ 17:45:56 #194
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107186180
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Freub.. Spannend!

Net wat ik vanmorgen dacht... Hier vanmiddag }) begonnen... :{
Even mijn nieuwe eisprong uitrekenen en gewoon weer gaan voor die banaan :s) :')
He shit. -O- Magoed, de boel werkt iig :7
Hoe wast bij de tandarts?
Ik gebruik gewoon een app voor dat soort dingen, die rekent het voor mij uit :+ :D *O* heerlijk!
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Mangostine het volgende:
weet je wat nou irritant is. Mijn cyclus ligt ergens tussen 29 en 37 dagen. Dat betekent dat ik op zijn vroegst a.s. vrijdag al ongesteld kan worden en uiterlijk op 04 februari (en ovulatie ergens tussen 13 en 22 jan). Maar.
Elk buikpijntje is nu dus dubbel te interpreteren... Voorbode van ongesteldheid? Of innesteling? En ik heb wel al een soort van steken of lichte kramp af en toe. En een beetje zere tetten.

-zucht- here we go again. }:|
He vervelend, om de 2 a 3 dagen sexen! :r :+
pi_107186519
Ja die app van mij die had het een beetje mis .. Of ja mis, misschien had ze het ook wel goed maar heeft het spul allemaal zijn werk niet helemaal gedaan :+

Ik heb de Womanlog app.

Hoe moet ik een cyclus nu eigenlijk zien? Is dat de dag waarop je ongesteld wordt, tot de dag waarop je weer ongesteld wordt? Want in dat geval.. 26 dec. ongesteld geworden .. en dan weer de 24e.
Van de 26e t/m de 23e is het 29 dagen. De dag van de eisprong was in dat geval 10 januari volgens die app. Hmm bummer, we hebben de 8e gesekst.. beetje te vroeg misschien -O-

Ja volgens die app zou dan 7 februari mijn eisprong weer zijn.. We gaan het meemaken zullen we maar zeggen.

Kaas, zie net dat mijn man in die week avonddienst heeft. Dan hebben we een soort van smsrelatie .. Want hij komt rond half 12 thuis, maar dan lig ik allang te slapen want mijn wekker gaat om 5 uur. Nou ja, komt goed .. niet te druk om maken en gewoon laten gaan die dingen. Het meot natuurlijk wel leuk blijven.

---------------------------------------
Vervolg tandarts:
(kweet niet hoe ik dat in een spoiler zet)
Bleek dat de nieuwe vullingen te weinig afgevlakt waren, ze waren te 'hoog'. Dus als ik dan mijn kaken op elkaar zette om bv een appel te eten, dan drukten die vullingen enorm op mijn zenuwen. En je kaakdruk wordt groter wanneer je op een appel eet als op een eierkoek of zachtbroodje. Vandaar dat ik bij die laatste twee dingen nauwelijsk iets voelde.
Nu zijn de vullingen opnieuw afgevlakt en dat zou het probleem moeten verhelpen. Ik heb nog niks hards gegeten na het consult, dus we gaan het zo meemaken. Mocht het volgende week vrijdag nog niet over zijn, dan moet ik terug komen want dan is er wat anders aan de hand :{ :{ ... Dus nu maar heel hard hopen dat het over is.

Voel me beetje zielig op het moment ... Ongesteld zijn zonder pil doet in mijn geval wel een tikkie meer zeer! En ik heb veel meer klachtne dan toen ik had met een pilbloeding. Dus .. ik ga mezelf lekker zielig vinden met wat lekkers wat over gebleven is van mijn verjaardag O+ :+ :@

Vind dat ik dat wel verdiend heb :')
pi_107186555
En ik ben inderdaad blij dat de boel werkt!
En dat mijn cyclus heeeeeeeeel snel 'normaal' is.
Ik spreek ooit vrouwen waarbij het na een paar maanden ngo steeds onregelmatig is .. Zou gek worden. Echt knap dat die vrouwen zoveel geduld ebben!
  dinsdag 24 januari 2012 @ 18:11:56 #197
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107186981
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja die app van mij die had het een beetje mis .. Of ja mis, misschien had ze het ook wel goed maar heeft het spul allemaal zijn werk niet helemaal gedaan :+

Ik heb de Womanlog app.

Hoe moet ik een cyclus nu eigenlijk zien? Is dat de dag waarop je ongesteld wordt, tot de dag waarop je weer ongesteld wordt? Want in dat geval.. 26 dec. ongesteld geworden .. en dan weer de 24e.
Van de 26e t/m de 23e is het 29 dagen. De dag van de eisprong was in dat geval 10 januari volgens die app. Hmm bummer, we hebben de 8e gesekst.. beetje te vroeg misschien -O-

Ja volgens die app zou dan 7 februari mijn eisprong weer zijn.. We gaan het meemaken zullen we maar zeggen.

Kaas, zie net dat mijn man in die week avonddienst heeft. Dan hebben we een soort van smsrelatie .. Want hij komt rond half 12 thuis, maar dan lig ik allang te slapen want mijn wekker gaat om 5 uur. Nou ja, komt goed .. niet te druk om maken en gewoon laten gaan die dingen. Het meot natuurlijk wel leuk blijven.

---------------------------------------
Vervolg tandarts:
(kweet niet hoe ik dat in een spoiler zet)
Bleek dat de nieuwe vullingen te weinig afgevlakt waren, ze waren te 'hoog'. Dus als ik dan mijn kaken op elkaar zette om bv een appel te eten, dan drukten die vullingen enorm op mijn zenuwen. En je kaakdruk wordt groter wanneer je op een appel eet als op een eierkoek of zachtbroodje. Vandaar dat ik bij die laatste twee dingen nauwelijsk iets voelde.
Nu zijn de vullingen opnieuw afgevlakt en dat zou het probleem moeten verhelpen. Ik heb nog niks hards gegeten na het consult, dus we gaan het zo meemaken. Mocht het volgende week vrijdag nog niet over zijn, dan moet ik terug komen want dan is er wat anders aan de hand :{ :{ ... Dus nu maar heel hard hopen dat het over is.

Voel me beetje zielig op het moment ... Ongesteld zijn zonder pil doet in mijn geval wel een tikkie meer zeer! En ik heb veel meer klachtne dan toen ik had met een pilbloeding. Dus .. ik ga mezelf lekker zielig vinden met wat lekkers wat over gebleven is van mijn verjaardag O+ :+ :@

Vind dat ik dat wel verdiend heb :')
Oh? Nouja, je bent pas net gestopt met de pil dus wellicht dat ie nog wat onregelmatig is in het begin, en dan is zo'n app die het automatisch uitrekent niet al te handig nee.. :P :+ 1e dag van je cyclus is de 1e dag van je ongesteldheid. Je telt tot de dag vóór je volgende ongesteldheid. :) Weet niet hoe goed je Engels is, maar op de Engelse wiki staat enorm veel; http://en.wikipedia.org/wiki/Menstruation ;)

iellll wat een verhaal zeg van de kaakchirurg!! :o Ik hoop dat het snel beter gaat zeg! Nou idd, doe maar lekker wat pijnstillers :* zeker met je kaak erbij is dat vervelend..
Haha zo is het *O* Lekker nog wat taart of zoets liggen? :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik ben inderdaad blij dat de boel werkt!
En dat mijn cyclus heeeeeeeeel snel 'normaal' is.
Ik spreek ooit vrouwen waarbij het na een paar maanden ngo steeds onregelmatig is .. Zou gek worden. Echt knap dat die vrouwen zoveel geduld ebben!
Precies... geduld, geduld, geduld! :)
pi_107189170
Leuk Lijnloos, even lekker saampjes weg!

Twinkle, hoop dat je tandprobleem is opgelost zo. :'( Weet jij al op welke dag je eisprong is, of voel jij dat? Dan kan je vent je misschien even wakker maken :D Anders is het afwachten, kan ook best eerder of later komen dat ei...

Freubel, spannend... Ben benieuwd of je hond het goed had, misschien kun je m uitlenen :') Bespaart ons testjes

Mango, vervelend zeg. Je gaat inderdaad opeens van alles voelen en denken.

Ik blijf dat rekenen lastig vinden. Vooral omdat ik nog niet weet hoelang mn cyclus is. Eerst maar eens zien of mn menstruatie wel komt volgende maand. Is eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo snel na de pil al regelmatig...
pi_107189918
Ik heb hem de vorige keer wel echt gevoeld.. Volgens die ap die ik heb kwam het wel samen met de dag zeg maar.

We hadden 's avonds een feestje, stonden aan een hangtafel. En echt ineens beetje boven mijn liezen een stekende pijn. En dat heeft een paar uurtjes aan gehouden. Niet zo dusdanig dat je daar een paracetamol voor moet in nemen, maar je voelt hem wel.

Ik vind hem ee nbeetje te vergelijken met het moment dat mijn menstruatie begint. Dat voel ik een paar uurtjes echt wel.

Eens kijken of ik hem deze ronde ook voel!

Ik heb mijzelf wel voorgenomen om voor mezelf nog beter op te schrijven wat ik op welke dag voel.. zodat ik mijn lichaam nog meer leer kennen.

Hoop dat het snel wat regelmatier is bij jou Fieder! Dan kan je iets meer 'plannen'
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:17:56 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107192270
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Fieder het volgende:
Leuk Lijnloos, even lekker saampjes weg!

Twinkle, hoop dat je tandprobleem is opgelost zo. :'( Weet jij al op welke dag je eisprong is, of voel jij dat? Dan kan je vent je misschien even wakker maken :D Anders is het afwachten, kan ook best eerder of later komen dat ei...

Freubel, spannend... Ben benieuwd of je hond het goed had, misschien kun je m uitlenen :') Bespaart ons testjes

Mango, vervelend zeg. Je gaat inderdaad opeens van alles voelen en denken.

Ik blijf dat rekenen lastig vinden. Vooral omdat ik nog niet weet hoelang mn cyclus is. Eerst maar eens zien of mn menstruatie wel komt volgende maand. Is eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo snel na de pil al regelmatig...
Kan hoor, had ik ook :Y eind sept gestopt met de pil, een ruime maand later goed ongesteld (na eerst wat vaag bruin bloedverlies) en vanaf die tijd stipt 27 dagen, kan mn klok er echt op gelijk zetten :) Maar had ik voor mn pilgebruik ook (9 jaar geleden :')) alleen was mn cyclus toen 32 dagen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')