Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buikquote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
ik ben dan continue zwangerquote:Op maandag 23 januari 2012 15:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan ben ik absoluut niet zwanger, haha. Vier katten met 0,0 aandacht voor mij en mijn buik
quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
Huisdieren weten het. Ik heb het hier al vaker verteld, onze kater was niet van mijn buik af te slaan en daar ligt hij verder nooit, zowel voor als na de bevalling heb ik hem er niet mer gehad. Toen hij de eerste keer op mijn buik kwam liggen had ik al meteen een voorgevoel. Daarvoor had ik nog nooit iets gehoord of gelezen over huisdieren en hun reactie op een zwangere. Was gewoon puur instinctief, dat ik wist dat hij het wist zeg maar. Heel weird.
Tofquote:Op maandag 23 januari 2012 12:26 schreef Freubelot het volgende:
Ik weet het, klinkt bizar. De vorige keer wilde ze voortdurend op schoot, nu weer.. Normaal doet ze dat niet.. Maar ja, misschien ruik ik net ff wat anders of zo..
Ik ga het zien..!
Whaha echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen??
Hehehequote:Op maandag 23 januari 2012 14:16 schreef Lijnloos het volgende:
soms... althans, het kussen, niet met de benen omhoog..
Lol, heb net mijn meneer instructies gegeven voor het halen van test(jes)... ben benieuwd waar ie me thuis komt
Apart... ik heb ook een kat, ben benieuwd of hij zoiets ook opmerkt!quote:Op maandag 23 januari 2012 15:27 schreef Aventura het volgende:
LOLquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben dan continue zwanger![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !
Mijne ookquote:Op maandag 23 januari 2012 15:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben dan continue zwanger![]()
kat ligt altijd tegen mijn buik aan !
Whihiquote:Op maandag 23 januari 2012 15:47 schreef Lijnloos het volgende:
Dat was inderdaad de instructie (deels, ook of ie er meteen 2 kon halen... voor het geval dat)
Sja, wie niet denk ik dan..quote:Op maandag 23 januari 2012 15:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijne ooken toch betrap ik mezelf er dan op dat ik aan het eind van de maand denk "
Zou het??
"
He jammer joh..quote:Op maandag 23 januari 2012 16:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Pff drukk dag gehad op het werk dus tijd vloog voorbij. Geen tijd gehad om hier te reageren![]()
Ja vanmorgen om half 4 al klaar wakker. Test gedaan en hem op de badrand neergelegd zonder te kijken en toen weer mijn bed in gedoken tot om half 6 de wekker ging. Toen gekeken maar helaas negatief.
Maar ook nog niet ongesteld ...![]()
Geduld .. geduld .. Geduld ..
En nee ik ga echt niet de handstand doen of met mijn benen omhoog als het klusje geklaard is hoor.. Gewoon lekker tegen mekaar aan liggen en knuffelen.. En na een tijdje inderdaad richting badkamer om de boel te vegen
![]()
*wachten op de testuitslag van Lijnloos*
Zal toch haast wel goed zijn.. als je zo over tijd bent?
He shitquote:Op maandag 23 januari 2012 16:24 schreef Lijnloos het volgende:
Nou, ik heb manlief net maar een berichtje gestuurd dat ie niet hoeft...Stom lijf! Fucking veels te laat, maar alsnog de
![]()
Twinkle nog effe een![]()
Dus nu gaan we allemaal wachten op Freubelotje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch maar wat vaker kijken hier, kan opeens hard gaan, jammer dat het op mijn werk niet kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He shit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Freub.. Spannend!
Net wat ik vanmorgen dacht... Hier vanmiddagbegonnen...
![]()
Even mijn nieuwe eisprong uitrekenen en gewoon weer gaan voor die banaan![]()
He vervelend, om de 2 a 3 dagen sexen!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:19 schreef Mangostine het volgende:
weet je wat nou irritant is. Mijn cyclus ligt ergens tussen 29 en 37 dagen. Dat betekent dat ik op zijn vroegst a.s. vrijdag al ongesteld kan worden en uiterlijk op 04 februari (en ovulatie ergens tussen 13 en 22 jan). Maar.
Elk buikpijntje is nu dus dubbel te interpreteren... Voorbode van ongesteldheid? Of innesteling? En ik heb wel al een soort van steken of lichte kramp af en toe. En een beetje zere tetten.
-zucht- here we go again.
Oh? Nouja, je bent pas net gestopt met de pil dus wellicht dat ie nog wat onregelmatig is in het begin, en dan is zo'n app die het automatisch uitrekent niet al te handig nee..quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:56 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja die app van mij die had het een beetje mis .. Of ja mis, misschien had ze het ook wel goed maar heeft het spul allemaal zijn werk niet helemaal gedaan![]()
Ik heb de Womanlog app.
Hoe moet ik een cyclus nu eigenlijk zien? Is dat de dag waarop je ongesteld wordt, tot de dag waarop je weer ongesteld wordt? Want in dat geval.. 26 dec. ongesteld geworden .. en dan weer de 24e.
Van de 26e t/m de 23e is het 29 dagen. De dag van de eisprong was in dat geval 10 januari volgens die app. Hmm bummer, we hebben de 8e gesekst.. beetje te vroeg misschien![]()
Ja volgens die app zou dan 7 februari mijn eisprong weer zijn.. We gaan het meemaken zullen we maar zeggen.
Kaas, zie net dat mijn man in die week avonddienst heeft. Dan hebben we een soort van smsrelatie .. Want hij komt rond half 12 thuis, maar dan lig ik allang te slapen want mijn wekker gaat om 5 uur. Nou ja, komt goed .. niet te druk om maken en gewoon laten gaan die dingen. Het meot natuurlijk wel leuk blijven.
---------------------------------------
Vervolg tandarts:
(kweet niet hoe ik dat in een spoiler zet)
Bleek dat de nieuwe vullingen te weinig afgevlakt waren, ze waren te 'hoog'. Dus als ik dan mijn kaken op elkaar zette om bv een appel te eten, dan drukten die vullingen enorm op mijn zenuwen. En je kaakdruk wordt groter wanneer je op een appel eet als op een eierkoek of zachtbroodje. Vandaar dat ik bij die laatste twee dingen nauwelijsk iets voelde.
Nu zijn de vullingen opnieuw afgevlakt en dat zou het probleem moeten verhelpen. Ik heb nog niks hards gegeten na het consult, dus we gaan het zo meemaken. Mocht het volgende week vrijdag nog niet over zijn, dan moet ik terug komen want dan is er wat anders aan de hand![]()
... Dus nu maar heel hard hopen dat het over is.
Voel me beetje zielig op het moment ... Ongesteld zijn zonder pil doet in mijn geval wel een tikkie meer zeer! En ik heb veel meer klachtne dan toen ik had met een pilbloeding. Dus .. ik ga mezelf lekker zielig vinden met wat lekkers wat over gebleven is van mijn verjaardag![]()
![]()
![]()
Vind dat ik dat wel verdiend heb
Precies... geduld, geduld, geduld!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:57 schreef Twinkle20 het volgende:
En ik ben inderdaad blij dat de boel werkt!
En dat mijn cyclus heeeeeeeeel snel 'normaal' is.
Ik spreek ooit vrouwen waarbij het na een paar maanden ngo steeds onregelmatig is .. Zou gek worden. Echt knap dat die vrouwen zoveel geduld ebben!
Kan hoor, had ik ookquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Fieder het volgende:
Leuk Lijnloos, even lekker saampjes weg!
Twinkle, hoop dat je tandprobleem is opgelost zo.Weet jij al op welke dag je eisprong is, of voel jij dat? Dan kan je vent je misschien even wakker maken
Anders is het afwachten, kan ook best eerder of later komen dat ei...
Freubel, spannend... Ben benieuwd of je hond het goed had, misschien kun je m uitlenenBespaart ons testjes
Mango, vervelend zeg. Je gaat inderdaad opeens van alles voelen en denken.
Ik blijf dat rekenen lastig vinden. Vooral omdat ik nog niet weet hoelang mn cyclus is. Eerst maar eens zien of mn menstruatie wel komt volgende maand. Is eigenlijk te mooi om waar te zijn, zo snel na de pil al regelmatig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |