Wellicht wel, maar van mij hoor je het pas vrijdagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
Geen streepjes vandaag? Ik vond het gisteren zo hoopvol allemaal!
In het begin dacht ik net zoals jij... dacht echt dat ik zwanger was de eerste tijd dat ik niet ongesteld moest worden, heb er een partij testen doorheen gejaagd...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:06 schreef Twinkle20 het volgende:
Oeh alweer een nieuw topic, wat gaat dat snel!
Inmiddels bijna 3 weken geleden dat ik mijn pilbloeding heb gehad.
De vorige keer toen ik stopte met de pil, ongeveer 2 weken na pilbloeding een echte menstruatie gehad.
Dus ik zit er nu echt wel op te wachten! (of niet natuurlijk)
Ik wil OF mijn cyclus kunnen bepalen OF zeggen dat ik nu al zwanger ben..
Wat duurt wachten laaaaaaaaaaaaaaaang
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:26 schreef Chanty het volgende:
Ik verlies sinds gisteren weer wat bruine drab en kan er nog altijd geen pijl op trekken wat het nou voor moet stellen
Jaaaa maar wat vertelt mij die bruine drab?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wellicht wel, maar van mij hoor je het pas vrijdagOf morgen, als ik toch ongesteld ben
[..]
In het begin dacht ik net zoals jij... dacht echt dat ik zwanger was de eerste tijd dat ik niet ongesteld moest worden, heb er een partij testen doorheen gejaagd...Maar het was gewoon mn cyclus die weer normaal moest worden.
Heb geduld, komt goed! En als je cyclus op orde is zul je waarschijnlijk (al hoop ik het niet) nog even geduld moeten hebben!
[..]
Bruine drab?Misschien is het wel gewoon bruine drab
![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jaaaa maar wat vertelt mij die bruine drab?
Is het:
- ontpildrab
- ovulatiedrab
- menstruatiedrab
- Nog meer drabs?
Denk zelf de derde, (zat net namelijk was slijmvlies bij), dat zou een week eerder zijn dan "verwacht" (wat niet vreemd is want veel logica is er nog niet). Maar misschien zoek ik ook te hard naar een cyclus
Nu weet ik wat die bruine drab wasquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]whihi
Ik zou zeggen; kijk in je glazen bol!
Ik ben vandaag naar de snackbar geweest, wat is dat nou weer dan?
- Cravings vanwege komende ongesteldheid?
- Cravings vanwege zwangerschap?
En wat wat was die bruine drab dan die ik eerder had? Mijn baarmoeder die nog steeds in de war was? Of toch een innestelinsgbloeding?
Anyhoo, het is allemaal koffiedik kijken, het is allemaal 1 groot ministerie.nee, geen typfout, komt uit een show van de vliegende panters
![]()
Whihiquote:Op woensdag 18 januari 2012 00:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Nu weet ik wat die bruine drab was
Hoihoi!quote:Op woensdag 18 januari 2012 08:34 schreef Freubelot het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ben ik weer.. Even heel erg druk geweest met werk en vervelende privé-dingen.. En daardoor eigenlijk geen tijd gehad om mee te lezen of te posten![]()
Hier deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Echt niet mijn ding, maar goed, ze bevestigden mijn vermoeden. Op dag 10 een positieve test, precies wat ik al dacht door de steekjes enzo.. Vervolgens geen seks gehad die dag, want ik was echt zo super moe.. Grote kans dat het dus niet raak is deze ronde..
Dan ga ik volgende ronde geen ovutesten meer gebruiken. Ik vergat het steeds en ik weet nu wanneer ik ongeveer mn eisprong heb..
Nu een week voor NOD, dus we mogen weer wachten. Gelukkig is de drukte op het werk nog niet voorbij, dus hopelijk gaat de tijd net zo snel als afgelopen week!
Lekkere egopost geworden, later zal ik teruglezen en op jullie reageren
Wat is er zo raar aan bruine drab?quote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
Freubelotje, goed om te zien dat je dus wel een juist gevoel had kwa eisprong. Nu kun je gewoon weer lekker op weg voor de volgende ronde (tenzij het toch toevallig goed is gegaan natuurlijk).
Chanty, bruine drab?![]()
Enfermera, spannend weer... cravings zeggen volgens mij echt geen fluit, als ik zin in iets heb, dan is het gewoon zo... Ik had maandagavond ineens superveel zin in pizza, maar tja... toch maar een mandarijntje genomen![]()
Eendezerdagen zal hier de rode zee wel weer splitsen... Althans, ik ga er vanuit dat deze ronde mislukt is, gezien de enorme pukkel die zich op mijn hoofd heeft genesteld.Oh well, nog effe "wachten" en we mogen weer los!
Ik had het vroeger wekenlang (nooit een goede cyclus gehad: dus 5 weken bruin bloedverlies en 1 weekje rood). En met de pil had ik meestal 1 dag bruin, dan 2 dagen rood en dan weer 2 dagen bruin. Volgens mij is het gewoon gestold bloed, verlies ook niet veel bloed.quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:16 schreef Lijnloos het volgende:
Geen idee, ik heb daar echt nog nooit last van gehad... sorry
ik weet nu uit ervaring dat dat niets uitmaakt. Ik ben nu zwanger van seks 4 a 5 dagen voor mijn eisprong. Zaadjes kunnen dus echt lang leven in je bmquote:Op woensdag 18 januari 2012 08:34 schreef Freubelot het volgende:
Hier deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt. Echt niet mijn ding, maar goed, ze bevestigden mijn vermoeden. Op dag 10 een positieve test, precies wat ik al dacht door de steekjes enzo.. Vervolgens geen seks gehad die dag, want ik was echt zo super moe.. Grote kans dat het dus niet raak is deze ronde..
Dan ga ik volgende ronde geen ovutesten meer gebruiken. Ik vergat het steeds en ik weet nu wanneer ik ongeveer mn eisprong heb..
Haha ja idd. Het kan van alles zijnquote:Op woensdag 18 januari 2012 09:45 schreef Lijnloos het volgende:
Freubelotje, goed om te zien dat je dus wel een juist gevoel had kwa eisprong. Nu kun je gewoon weer lekker op weg voor de volgende ronde (tenzij het toch toevallig goed is gegaan natuurlijk).
Chanty, bruine drab?![]()
Enfermera, spannend weer... cravings zeggen volgens mij echt geen fluit, als ik zin in iets heb, dan is het gewoon zo... Ik had maandagavond ineens superveel zin in pizza, maar tja... toch maar een mandarijntje genomen![]()
Eendezerdagen zal hier de rode zee wel weer splitsen... Althans, ik ga er vanuit dat deze ronde mislukt is, gezien de enorme pukkel die zich op mijn hoofd heeft genesteld.Oh well, nog effe "wachten" en we mogen weer los!
Oud bruin bloedverlies?quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan bruine drab?
Hoe noemen jullie het dan als het nog geen rood bloedverlies is?
Lolquote:Op woensdag 18 januari 2012 10:24 schreef Chanty het volgende:
Vind koffiedik eigenlijk ook wel geslaagd
http://www.encyclo.nl/begrip/drab
Hij staat er bij 4 ook gewoon bij
"bruinverlies"quote:Op woensdag 18 januari 2012 10:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Wat is er zo raar aan bruine drab?
Hoe noemen jullie het dan als het nog geen rood bloedverlies is?
Klopt Robin word over een maand alweer 2 jaarquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:57 schreef Lijnloos het volgende:
He shit Milka...Nou hopelijk snel rode kwatsj, dan kun je tenminste verder...
Co_OL!van harte!!! Leuk joh, gefeliciteerd! Jullie hebben nu ook een peutertje toch? (meen me te herinneren dat jij tegelijk met mij postte in Z&G toen? )
Haha en good fuckquote:
Ik heb dat inderdaad ook 1 dag gehad .. 1 Dag heel klein beetje helderrood bloed en een beetje bruine smurrie. Maar daarna was het ook wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:21 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu nog in de klusweken, denk dat de bruine smurrie toch een ovubloeding of zoiets is geweest. Heeft maar een dag of 2 geduurd en 1x iets "vers bloed" erbij, normaal gesproken is een menstruatie veel bloederiger bij mij.:Y) Dus we wachten rustig 50 dagen af, vanaf de kerst gerekend.
Jij gaat echt helemaal niks aan mijn post hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Fieder!
Aurum veel succes in de volgende ronde *TM luidt de bel*
Twinkle de spanning neemt toe, ik duim voor je!
Sethiwe hopelijk word je cyclus snel wat duidelijker.
Hier loopt mijn cyclus anders dan verwacht (n.a.v. de laatste paar x). Ik had een eisprong verwacht rond 11/12 januari, maar de streepjes van de ovulatietesten bleven maar ontzettend vaag. Niks dus. Besloot toch maar ff door te testen en gisteravond was daar ineens een fatsoenlijk streep, nog maar ietsje lichter dan de controlestreep. En vanmorgen knalde ie er vanaf, donkerder dan de controlestreep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |