Haha en good fuckquote:
Ik heb dat inderdaad ook 1 dag gehad .. 1 Dag heel klein beetje helderrood bloed en een beetje bruine smurrie. Maar daarna was het ook wegquote:Op donderdag 19 januari 2012 08:21 schreef Sethiwe het volgende:
Ik zit nu nog in de klusweken, denk dat de bruine smurrie toch een ovubloeding of zoiets is geweest. Heeft maar een dag of 2 geduurd en 1x iets "vers bloed" erbij, normaal gesproken is een menstruatie veel bloederiger bij mij.:Y) Dus we wachten rustig 50 dagen af, vanaf de kerst gerekend.
Jij gaat echt helemaal niks aan mijn post hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2012 12:05 schreef twentemeisje het volgende:
Fieder!
Aurum veel succes in de volgende ronde *TM luidt de bel*
Twinkle de spanning neemt toe, ik duim voor je!
Sethiwe hopelijk word je cyclus snel wat duidelijker.
Hier loopt mijn cyclus anders dan verwacht (n.a.v. de laatste paar x). Ik had een eisprong verwacht rond 11/12 januari, maar de streepjes van de ovulatietesten bleven maar ontzettend vaag. Niks dus. Besloot toch maar ff door te testen en gisteravond was daar ineens een fatsoenlijk streep, nog maar ietsje lichter dan de controlestreep. En vanmorgen knalde ie er vanaf, donkerder dan de controlestreep.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |