Milka, wat balen voor je! Maar goed .. gelukkig kunnen we zeggen: Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Gisteravond was het niet meer van testen gekomen want ben rond 10 uur op de bank in slaap gevallen. Manlief maakte me rond 11 uur wakker om naar bed te gaan. Vroeg ie nog: Wil je nog testen vanavond? Neuh..

.. te moe voor
Dus vanmorgen om 6 uur was ik klaar wakker, manlief lag nog wel te pitten. Ik testje doen. Controlestreep was vrij direct al te zien. Als bij die Kruidvat dingen een plusje komt, dan is ie positief. Een minteken negatief. Er verscheen al na een paar seconde maar 1 streep. Toen heb ik het ding op de wasbak gelegd en ben terug in bed gekropen. Twee uur later weer wakker geworden, maar er was nog steeds maar 1 streep te zien.
Kan natuurlijk, want ik heb maandag pas mijn NOD.
Op het moment voel ik me zwaar beroerd, alsof ik gisteravond in 10 minuten 20 Baco's achterover heb gedaan. Echt kotsmisselijk, maar goed dat zegt niks.
Ik heb nog even 'gevoeld' van binnen. Als er een ongesteldheid aan zit te komen, dan wordt alles mega krap en krijg ik er echt geen vingertopje meer in. Maar ook daaraan was niet te merken dat ik binnen nu en 24 uur ongesteld ga worden.
Dus we wachten het even af tot dinsdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, ben ik voornemens om dinsdag weer te gaan testen. En dan zien we wel.
Verder geen verschijnselen behalve misselijkheid ene obstipatie (of hoe noem je dat). Dat laatste daar heb ik al een week last van.
Geen pijn aan tepels, geen gespannen borsten, geen andere kleur van de tepel. Geen branderige ogen. Geen tekenen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen verder.
We wachten dus af
Voor alle mensen, zet hem op!