abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107038844
jammer!

[ Bericht 85% gewijzigd door mefke79 op 20-01-2012 19:20:37 (net te laat..) ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_107038935
Maar ook nog niet ongesteld dus?
pi_107038937
Anders ververs je de pagina ff Mef :+

Nee, ook nog niet ongesteld... Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk :')
pi_107039428
-O- nou moe! Hopelijk te vroeg en anders.... Nou ja, dan volgende maand maar. :Y
  vrijdag 20 januari 2012 @ 19:45:56 #80
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107039867
Welkom Fieder! :* *O* en succes!

@Freubelot: whaha nou ik ben behoorlijk ongesteld geworden dus ik ga niet meer testen :+ :P

Het begint weer een beetje op mn oude vertrouwde cyclus te lijken, waarbij de 1e dag een beetje half-half is, (bruine smurrie en maar een beetje krampen), en de 2e dag fullfledged ongesteldheid met alle toeters en bellen *G* ;( :') Gelukkig heb ik goeie pijnstillers van de doc, anders kan ik niet eens slapen van de pijn -O-
Magoed. Nieuwe ronden, nieuwe kansen dus voor ons deze maand. Ik heb besloten dat we maar gewoon om de 2 a 3 dagen moeten sexen en verder ga ik niks doen :P schijnt te helpen toch? :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107041690
He Lijnloos, je moet ook met ochtendurine testen hè!! Ik duim nog verder voor je!! :*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 20:34:05 #82
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_107042112
-O- LL!
pi_107043514
zo hehe, ik ga nu echt meeposten hier. Het nog even afwachten is voorbij, vanaf deze ronde gaan we echt ons best doen.
Mijn NOD is ergens 11 februari, week later gaan we op wintersport. Ben benieuwd, de vorige 3 rondes hebben we niet ons best gedaan zeg maar. Maar ik weet wel dat ik nooit meer terug wil aan de pil.

Moet er nog wel inkomen dus [please forgive me als ik nog niet iedereen ken.
pi_107043772
Welkom Sterremunt!

Testjes zijn binnen hier .. net samen met manlief gekocht.
Zei eerst dat ik morgenvroeg wilde testen met ochtendurine. Alleen hij moet morgen vroeg weg dus hij was al bang dat ik het zou doen als hij al weg zou zijn :o ... Gekkie, tuurlijk doe ik dat niet!

Maar nu lees ik net de bijsluiter en het mag met alle soorten urine.

Dus even wat drinken en vanavond voor het slapen gaan ( :') ) ga ik testen .... Dus ik hoop dat het niet van slapen gaat komen :D

Heb trouwens die duurdere testen van Kruidvat, 2 voor 7,49 ofzo geloof ik. Die van 5 euro waren op.

Hoop doet leven!
pi_107043870
Hee en Lijnloos, klote dat het niet gelukt is deze ronde! Misschien ise rtoch nog een sprankje hoop omdat je nog niet ongesteld bent .. Blijf duimen voor je!

En voor de rest natuurlijk ook!
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:08:20 #86
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_107044187
Ach Lijnloos, sund :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_107044329
oh lijnloos jammer zeg :*
  vrijdag 20 januari 2012 @ 21:22:53 #88
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107044960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:17 schreef Lijnloos het volgende:
Nothing to see here... Move along :) maar nee dus, spierwit! Helaas, nog een rondje verder voor ons.
Jammer! :* En idd, nieuwe ronden.. *O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 20:57 schreef sterrenmunt het volgende:
zo hehe, ik ga nu echt meeposten hier. Het nog even afwachten is voorbij, vanaf deze ronde gaan we echt ons best doen.
Mijn NOD is ergens 11 februari, week later gaan we op wintersport. Ben benieuwd, de vorige 3 rondes hebben we niet ons best gedaan zeg maar. Maar ik weet wel dat ik nooit meer terug wil aan de pil.

Moet er nog wel inkomen dus [please forgive me als ik nog niet iedereen ken.
Welkom! :* En dat leren kennen komt heus goed hoor! ;) :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:01 schreef Twinkle20 het volgende:
Welkom Sterremunt!

Testjes zijn binnen hier .. net samen met manlief gekocht.
Zei eerst dat ik morgenvroeg wilde testen met ochtendurine. Alleen hij moet morgen vroeg weg dus hij was al bang dat ik het zou doen als hij al weg zou zijn :o ... Gekkie, tuurlijk doe ik dat niet!

Maar nu lees ik net de bijsluiter en het mag met alle soorten urine.

Dus even wat drinken en vanavond voor het slapen gaan ( :') ) ga ik testen .... Dus ik hoop dat het niet van slapen gaat komen :D

Heb trouwens die duurdere testen van Kruidvat, 2 voor 7,49 ofzo geloof ik. Die van 5 euro waren op.

Hoop doet leven!
Ben benieuwd! :*
pi_107045172
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 21:22 schreef Enfermera het volgende:

Welkom! :* En dat leren kennen komt heus goed hoor! ;) :D

thanx! Een aantal ken ik al natuurlijk. Hoop eigenlijk niet dat het nog eens 9 maanden gaat duren maar goed, geduld is een heule schöne zaak.
pi_107046474
Leuk Sterrenmunt, heel erg veel succes. Dat je maar snel zo'n mooierd mag maken als je eerste O+

aaah wat ontzettend jammer Lijnloos :*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_107051635
Lijnloos :*
Enfermera :*
Balen meisjes. Op naar de volgende.

Nog geen twinkle update? ...
pi_107051746
Balen Lijnloos! En welkom Sterrenmunt :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107056059
Lijnloos balen :* ,hopelijk heb je snel duidelijkheid en hoef je niet heel tijd broek te loeren.

Enfermera balen :* succes met de volgende ronde?

Welkom sterrenmunt, ik hoop voor je dat je weinig tijd kijgt om ons te leren kennen :Y .

Twinkle heb je nog niet geplast O-) ?
pi_107057665
Update van hier.... Ben je net een avondje stappen met vriendinnen,komt er nog iemand mee }) -O- dag 47 * he jammer,net de 50 niet gehaald*
pi_107059544
Milka, jammer!
Is het wel een bezopen nacht geworden hoop ik voor je? ;)
pi_107059551
Milka, wat balen voor je! Maar goed .. gelukkig kunnen we zeggen: Nieuwe ronde, nieuwe kansen :)

Gisteravond was het niet meer van testen gekomen want ben rond 10 uur op de bank in slaap gevallen. Manlief maakte me rond 11 uur wakker om naar bed te gaan. Vroeg ie nog: Wil je nog testen vanavond? Neuh.. :N .. te moe voor :D

Dus vanmorgen om 6 uur was ik klaar wakker, manlief lag nog wel te pitten. Ik testje doen. Controlestreep was vrij direct al te zien. Als bij die Kruidvat dingen een plusje komt, dan is ie positief. Een minteken negatief. Er verscheen al na een paar seconde maar 1 streep. Toen heb ik het ding op de wasbak gelegd en ben terug in bed gekropen. Twee uur later weer wakker geworden, maar er was nog steeds maar 1 streep te zien.

Kan natuurlijk, want ik heb maandag pas mijn NOD.
Op het moment voel ik me zwaar beroerd, alsof ik gisteravond in 10 minuten 20 Baco's achterover heb gedaan. Echt kotsmisselijk, maar goed dat zegt niks.

Ik heb nog even 'gevoeld' van binnen. Als er een ongesteldheid aan zit te komen, dan wordt alles mega krap en krijg ik er echt geen vingertopje meer in. Maar ook daaraan was niet te merken dat ik binnen nu en 24 uur ongesteld ga worden.

Dus we wachten het even af tot dinsdag. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, ben ik voornemens om dinsdag weer te gaan testen. En dan zien we wel.

Verder geen verschijnselen behalve misselijkheid ene obstipatie (of hoe noem je dat). Dat laatste daar heb ik al een week last van.
Geen pijn aan tepels, geen gespannen borsten, geen andere kleur van de tepel. Geen branderige ogen. Geen tekenen die op een zwangerschap zouden kunnen wijzen verder.

We wachten dus af :)

Voor alle mensen, zet hem op! ;)
pi_107059911
Twinks... nog even afwachten maar idd. Vervelend dat je zo misselijk bent :* maar toch ook wel spannend!
pi_107060242
Enfermera, nieuwe ronde, nieuwe kansen inderdaad! Wat naar dat je zo'n last hebt zeg. Om de paar dagen klussen hihi, succes!!

Sterrenmunt, spannend! Jullie willen een tweede kindje begrijp ik? Ik ben nog vrij nieuw hier, dus ook nog aan het leren kennen, maar het is superfijn je verhaal ergens kwijt te kunnen.

Milka, wat een gedoe zeg! Hoop dat het wel een leuke avond was.

Twinkle, hmm... Klinkt toch wel verdacht hoor. Even geduld nog dan maar.

Good fuck iedereen, hihi...
  zaterdag 21 januari 2012 @ 11:26:02 #99
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107061367
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:28 schreef Mangostine het volgende:
Lijnloos :*
Enfermera :*
Balen meisjes. Op naar de volgende.

Nog geen twinkle update? ...
Ja idd :)
Twinkle; ben benieuwd, maar idd, behalve misselijkheid wijst er weinig op.. Ach, geduld enzo he! :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 10:13 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, nieuwe ronde, nieuwe kansen inderdaad! Wat naar dat je zo'n last hebt zeg. Om de paar dagen klussen hihi, succes!!

Sterrenmunt, spannend! Jullie willen een tweede kindje begrijp ik? Ik ben nog vrij nieuw hier, dus ook nog aan het leren kennen, maar het is superfijn je verhaal ergens kwijt te kunnen.

Milka, wat een gedoe zeg! Hoop dat het wel een leuke avond was.

Twinkle, hmm... Klinkt toch wel verdacht hoor. Even geduld nog dan maar.

Good fuck iedereen, hihi...
Whaha idd ja :D Ja, door mn darmziekte kan ik geen dingen als ibuprofen nemen omdat dat een opvlamming kan triggeren, dus heb nu paracetamol codeïne :9 Heerlijk spul! Whaha XD Alhoewel ik het echt alleen 's nachts gebruik omdat je er anders zo duf van wordt. :s)
Whahaha good fuck _O- :')
pi_107067504
Jammer aurum, lijnloos, enfermera en milka. Benieuwd of het bij twinkle nog iets wordt.

Ik denk dat ik volgende week ongesteld moet worden. Heb het weer ns niet zo goed bijgehouden :') Denk overigens niet dat t raak is, voel me totaal niet anders dan anders :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')