deze ronde was/is de 3e ronde.. geen reden voor paniek nogquote:Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
Hoelang is iedereen hier nou al bezig? Want ik ben het een beetje kwijt
Ik ga nu mijn 6e maand in en begin me af te vragen of het nou niet eens tijd is dat er wat gebeurt
Of ben ik gewoon wat ongeduldig
He wat jammer.quote:Op maandag 23 januari 2012 04:29 schreef Twinkle20 het volgende:
Negatief.. en nog steeds niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. afwachten maar dus
Whehequote:Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
Ik ga nu mijn 6e maand in en begin me af te vragen of het nou niet eens tijd is dat er wat gebeurt
Oh, enne? Gewoon een voorgevoel of ook (hele specifieke) symptomen?quote:Op maandag 23 januari 2012 09:50 schreef Freubelot het volgende:
Hier ronde 4 na de miskraam en ronde 5 in totaal.. Al heb ik een stiekem voorgevoel dat dit de laatste ronde is
Ik volgens mij ongeveer even lang als jij. Ben eind augustus officieel begonnen, was wel al een ruim half jaar daarvoor met de pil (ik typte 'pik'quote:Op maandag 23 januari 2012 09:16 schreef _aurum_ het volgende:
Whihihiquote:Op maandag 23 januari 2012 10:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik volgens mij ongeveer even lang als jij. Ben eind augustus officieel begonnen, was wel al een ruim half jaar daarvoor met de pil (ik typte 'pik') gestopt.
Maar goed. Is wel anders voor mij. Was de eerste keer raak, toen miskraam. Voor mijn gevoel is de ronde waar ik nu in zit pas weer de eerste 'echte' ronde. Na de miskraam even een soort pauze gehouden.
Wowzaquote:Op maandag 23 januari 2012 11:00 schreef Lijnloos het volgende:
BE, ik moet inderdaad nog maar wat testen gaan scoren vanavond... dag 32 inmiddels, terwijl 27 gemiddeld is en 30 echt max!
Ik niet.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:09 schreef Barreltje het volgende:
het is volgens mij al eerder gevraagd, maar liggen jullie ook echt met je benen omhoog en een kussen onder je kont na het klussen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |