Dan gaan we ook ontzettend voor jou duimen!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:53 schreef Women86 het volgende:
freubelot, Gefeliciteerd!![]()
hier is het NOW (niet Dag maar Week) aangezien ik van mijn cyclus weinig meer snap... op dag 30 nu...
dat is lief! Ik hoop zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard hoor!quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dan gaan we ook ontzettend voor jou duimen!!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Ladylike het volgende:
Gisteren een wazig tweede streepje bij de thuistest, vanmorgen een wazig tweede streepje bij de HA...
Moet ik me hier nu melden?
Volgens de HA-assistente was het nog niet zeker
Volgende week maar nog eens testen...
LaLi!!!quote:
Whahahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 06:52 schreef bodpa09 het volgende:
Whoehoe Frebubelot gefeliciteerd!![]()
Een hond als zwangerschapsindicator, haha! Dat wordt uitlenen!
Neu hvind ik neit gek hoor .. Zekere voor het onzekere nemen! Tis dat ik nuquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:05 schreef Fieder het volgende:
Net bij de tandarts voor foto's om een loodschort gevraagd, je weet maar nooit. Of heb ik nou iets stoms gedaanVond t wel beetje genant...
Dat ontkennen, is dat niet raar/vervelend/lastig om te moeten doen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef sterrenmunt het volgende:
Freubelot Gefeliciteerd! Bizar zeg met je hond!
Hier ongeveer nu ovulatie volgens mijn phone app, maar meestal iets later dus we blijven ons best maar doen. Dit is de eerste maand dat we echt ons best doen dus ik verwacht vrij weinig.
Mijn NOD is trouwens 11 februari.
Iedereen zit me trouwens de hele tijd te controleren of ik nog wel wijntjes drink. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat die tweede er nu al komt. En ik ontken regelmatig dat we nog niet willen.
Jeetje, irritant dat ze je zo in de gaten houden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef sterrenmunt het volgende:
Freubelot Gefeliciteerd! Bizar zeg met je hond!
Hier ongeveer nu ovulatie volgens mijn phone app, maar meestal iets later dus we blijven ons best maar doen. Dit is de eerste maand dat we echt ons best doen dus ik verwacht vrij weinig.
Mijn NOD is trouwens 11 februari.
Iedereen zit me trouwens de hele tijd te controleren of ik nog wel wijntjes drink. Alsof het zo vanzelfsprekend is dat die tweede er nu al komt. En ik ontken regelmatig dat we nog niet willen.
Bizar joh. Nou idd, lekker aardig en bot... Wat las ik laatst nou op een ander forum? Ohja, onwijs toffe opmerking (als ie van toepassing is). Als mensen idd vragen; 'En, wanneer ben je zwanger/komt de tweede/beginnen jullie aan kids?' dan zeg je gewoon: 'Zo, en seks na de zwangerschap, dat zal ook wel lastig en moeilijk gaan de eerste keer of niet?'quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:28 schreef sterrenmunt het volgende:
Jawel, ik hou daar echt niet van. Maar ik ga niet van de daken schreeuwen dat we NU voor een tweede gaan. De vorige keer was het ook niet 1,2,3 raak en dan nog, ook op mijn werk wordt het wel eens op de vrouw af gevraagd, het gaat ze geen reet aan.
Mijn zus gaat er vanuit dat er dit jaar nog een tweede komt etc etc.
Ik word er gek van eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |