Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oscar hoeft daar toch ook helemaal niet meer in?
Er bestaat echt geen fijnere draagtas, voor Chico is hij nu ook echt super, eerst stuk lopen, poepen, plassen, en dan hop in de tas. Kan ik eindelijk weer es lekker snel doorlopen met de rest ook, in de pauze en zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ga 'm weer gebruiken als ie oud is.![]()
Maar voor die tijd dat ik 'm gebruikt heb, vond ik 'm echt ideaal. Toen ik elke week met de trein op en neer naar Brabant ging met hem.
Kadootje voor mn neefje, maar ik moest m eerst nog ff zelf misbruiken die brilquote:
Ik vind 'm ook echt lekker dragen. Oscar ging altijd heerlijk op z'n rug liggen pitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er bestaat echt geen fijnere draagtas, voor Chico is hij nu ook echt super, eerst stuk lopen, poepen, plassen, en dan hop in de tas. Kan ik eindelijk weer es lekker snel doorlopen met de rest ook, in de pauze en zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Kilo of 6 is te doen, oh 8 trouwens ook , vroeger droeg ik Frits en Chico er wel es samen in hoor![]()
Echt geweldig die bril met het hemd erbijquote:
quote:
Hoe heten behaarde mexicaanse naakthonden nou precies? Peludo-nogwat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, super mooie foto's, mooie honden ook!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perro pelado peruanoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:22 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Hoe heten behaarde mexicaanse naakthonden nou precies? Peludo-nogwat?Ik vind ze in ieder geval erg mooi!
Haha geniaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:07 schreef hugsy33 het volgende:
Gave foto's weer
ik kwam net n geinige mop tegen:
"I have a great dog, half lab half pitbull. Great combination. Sure he will bite off my leg but he"ll bring it back to me."
Welke camera gebruik jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm, dat zijn PERUAANSE behaarde naakthonden, hence the peruanoquote:
Waarom mocht ie de schaar niet opeten dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Onze bordercollie van nu bijna 4 maanden heeft gister een rivierkreeft opgegeten.. Na 3 minuten rennen kon ik nog de schaar(poot) van dat beest uit z'n mond trekken.. Lekker knapperig moet ie vast gedacht hebben...
Wat jammer dat ze weg moet Lonaa, ze is leuk. Hoe is het met Sally verder?quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:18 schreef Lonaa het volgende:
Onze opvanger verhuist zaterdag naar een ander opvanggezin. Ik vind het verschrikkelijk. Ik ga verhuizen, bij mijn vriend weg en ik kan haar niet ook meenemen. Een kamer vinden met 1 hond is al een hel. Dus helaas..
Gister voor het laatst het bos ingeweest met haar en Sally. Ze hebben genoten. Ik ook.
Ik ga haar missen.
Met Sally gaat het super. Haar operatie afgelopen mei is helemaal geslaagd en ze rent goed. Ze voelt zich lekker en leert nog steeds iedere dag.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat jammer dat ze weg moet Lonaa, ze is leuk. Hoe is het met Sally verder?
*grijns*quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh Lonaa, wat jammer....
Podenco die los kan, ik zou bijna roepen doemijdiemaar![]()
Kan ik ergens meer info over haar vinden?
Oh die Bonnie, op de sitequote:Op donderdag 19 januari 2012 14:24 schreef Lonaa het volgende:
ze is van de greyhoundfriends. www.greyhoundfriends.nl
Roja kan prima met kleine kinderen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh bummer, kleine kinderen en mijn roedel is ook te groot. Ze is enig, kleiner dan ik dacht ook
Nou ja, weet je wat het is.. ze is natuurlijk blind aan 1 oog, en daardoor nog al snel onder de indruk.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja ok, maar mijn roedel bestaat uit 4 honden, en vaak uit 6, gek dan, als ik het zo lees ben ik verre van ideaal voor haar...
Nou al met al dus niet de ideale situatie voor haar. Dus voor ons ook niet.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is.. ze is natuurlijk blind aan 1 oog, en daardoor nog al snel onder de indruk.
Ik weet niet of 4 of 6 honden te veel is. We lopen ook wel eens met de uitlaatservice mee. Dat vind ze best overweldigend, maar daar went ze wel aan.
Naar Sally heeft ze de eerste 3 dagen ook d'r lippen opgetrokken, maar dat zakte weg toen ze er achter kwam dat Sally best lief was.
Dat snap ik.quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou al met al dus niet de ideale situatie voor haar. Dus voor ons ook niet.
Sowieso wil ik eigenlijk niks erbij hoor, maar een ouder herplaatsertje wat echt geknipt zou zijn gaf ik graag een kans
Ah ben je misschien van plan er ooit een te nemen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 14:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede toypoedelfokker voor over een paar jaar, dat wordt echt mijn projekt zeg maar
Ik heb zo'n voedingsschema waarin ik hun gewicht bijhoud. De hoeveelheid staat er dan automatisch bij.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh in de groei hou ik me nooit aan grammen, dan krijgen ze gewoon tot ze ploffen en zo vaak als ze willen
Op het oog blijft toch gewoon op het oog?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:02 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik heb zo'n voedingsschema waarin ik hun gewicht bijhoud. De hoeveelheid staat er dan automatisch bij.
Bij Oscar deed ik op het oog, maar dat werkt niet zo goed bij mij, met een grote en een hele kleine hond.
Ik bedoelde dat ik niet afwoog.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op het oog blijft toch gewoon op het oog?
Hier ook lotgering.. Net zo'n stofzuiger..quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:51 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier krijgen ze lotgering. 1kg per dag eten ze met zn 4en. Ze eten het ook gelijk op, hap slik weg. Alleen Jazz is sloom
Lieve fotoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:49 schreef hugsy33 het volgende:
Ik heb echt nog nooit van jullie eten gehoord
is dat alleen voor puppies?
Nog 1 foto van mij en Rocky omdat ik het niet kan laten
[ afbeelding ]
Begrijp ik het goed is het tijd voor....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Vriendin van me kreeg vandaag 7 pupjes, ik krijg geloof ik over 8 weken een nieuwe zoon
dus datquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:03 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon oogjes goed schoonmaken en nog es een mooie foto maken
Chico mag altijd bitterballetjes komen etenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Chico vraagt wanneer je op hem wil passen, met je bitterballen
Dinsdag krijgt ie frikandellen en kipnuggets, en nu liggen er twee tartaartjes voor mijnheer in den panquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Chico mag altijd bitterballetjes komen etendie kan er vast ook beter tegen dan Lykos
ja drom, mijn eigen krijgen/mogen ook alles (muv chocola en nootjes etc), met eten halen nemen we ook altijd extra voor ze mee, kip20, of bitterballetjes etcquote:Op zaterdag 21 januari 2012 18:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dinsdag krijgt ie frikandellen en kipuggets, en nu liggen er twee tartaartjes voor mijnheer in den pan
Lolaquote:Op maandag 23 januari 2012 16:23 schreef Ericr het volgende:
[ afbeelding ]
Alweer een tijd geleden dat ik een foto geplaatst heb van Lola, tijd voor een update dus.
Baloe ook dus.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:37 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij ook gefeliciteerd![]()
En Baloe van Qwea ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wat lig ik lekker te slapen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nog een fototje van t oppassen afgelopen weekend![]()
Johquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:33 schreef Nonneke het volgende:
goed hoor ! we hebben m maar geen bitterballen meer gegeven![]()
wat is bye bye?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Rocky en zn kattenmattie![]()
![]()
![]()
Billy kan ook BOKS, en high five, en poot, en bye bye
Oh god, dat muziekje weerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Echt chaos hoor, als ik alleen met hem bezig ben issie netter![]()
Oh zo ontzettend lief.. Ik heb helaas op het moment geen ruimte en tijd voor een hond. Maar ik wil zoooo graag een zwarte labrador. Helaas nog even een behoorlijke tijd wachten.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:20 schreef Miss_Isis het volgende:
Vanmiddag weer wezen knuffelen... En die kleintjes zijn zo liefIedereen zat op de grond zodat het voor moeders allemaal goed overzichtelijk was waar haar pupjes precies waren. We zijn twee uurtjes geweest en hebben verschillende pups geknuffeld. Momenteel zijn teefjes geel en turquoise mijn favoriet vanwege hun relaxte gedrag op schoot
Twee broertjes doen een dutje op een schoot:
[ afbeelding ]
Mijn man was ook helemaal verliefd op al dat kleine grut, deze wou wel lekker bij hem liggen:
[ afbeelding ]
Het kleinste teefje bij mij op de arm:
[ afbeelding ]
Teefje geel bij mijn man:
[ afbeelding ]
En bij mij diep in slaap:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Teefje oranje lag er ook wel lekker bij:
[ afbeelding ]
Het kleinste meisje gaat even tussentijds bijtanken bij mama:
[ afbeelding ]
En teefje turquoise die een dutje doet:
[ afbeelding ]
Toen we thuis kwamen waren Rani en Puck zéér geïnteresseerd in al die lekkere geurtjes. Als we elke week gaan kijken wennen zij zo ook vast aan de geur van de pups en is een nieuw zusje straks hopelijk niet zo'n schok voor ze
Ja lief hè?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh zo ontzettend lief.. Ik heb helaas op het moment geen ruimte en tijd voor een hond. Maar ik wil zoooo graag een zwarte labrador. Helaas nog even een behoorlijke tijd wachten.
Boyo iddquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:30 schreef Miss_Isis het volgende:
En wat is de pup hierboven (Boy..? meen ik mij te herinneren...?) enorm gegroeid! Echt een beer al! Ze blijven ook maar zo kort klein jammer genoeg...
Ohhhhhhhhhhhhh, daar zou ik bij willen zijn, al die doggs!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
Betere vergelijking:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Joy en Gina weer op bezoek
3 December:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Zitten en poot geven kan ze wel aardig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Miss_Isis het volgende:
Gefeliciteerd voor de jarigen!![]()
Hexley: ik heb Puck leren high-fiven door het 'pootje geven' wat uit te breiden en mijn hand gewoon wat hoger te houden en aanraking met haar poot te belonen. Nu had zij sowieso al de neiging om met haar pootje naar mijn hand te 'slaan', dus ze had het binnen 10 minuten door. Zo kan ze nu ook 'boks' doen, waarbij ze met haar pootje tegen mijn vuist slaat
Als Gabi nog niet kan pootjegeven zou ik dat eerst leren. Dit kun je doen door haar te laten zitten met in je linkerhand een koekje (hoog vasthouden, zodat ze er naar op kijkt ahw), je rechterhand plat met de palm naar boven uit te steken en 'poot' of 'geef poot' te zeggen. Als het nodig is kun je met je rechterhand voorzichtig haar pootje op te tillen en vast houden terwijl je het commando zegt. Dan direct uitgebreid belonen ('goed zo, poot!') en het koekje geven. Dit herhalen totdat ze uit zichzelf haar pootje optilt en in je hand legt als je zegt 'geef poot'. Niet te lang achter elkaar oefenen, na 5 minuutjes heeft een hond er wel genoeg van en neemt de aandacht af. Dan een paar uur later nog eens oefenen net zolang tot ze het foutloos doet.
Zodra ze dat onder de knie heeft kun je uitbreiden naar 'high five' door je hand iets hoger en meer verticaal te houden dan bij 'geef poot' en te belonen met een koekje zodra ze je hand aanraakt met haar poot. Ze zal dit waarschijnlijk automatisch doen omdat ze al geleerd heeft dat ze haar poot moet geven in jouw hand. Je kunt je hand dan steeds iets hoger en verticaler houden totdat je de gewenste 'high five' hoogte hebt. Wel opletten dat ze wel fysiek haar pootje zover moet kunnen buigen. Ze zal haar pootje bv moeilijk boven haar eigen hoofd kunnen optillen omdat het schoudergewricht anders werkt dan bij mensen. Succes met oefenen!
Hehe, nou lekkere snoepjes aanschaffen dus en flink belonen zodra ze tegen je hand aantikt met haar pootjequote:Op woensdag 25 januari 2012 21:00 schreef Hexley het volgende:
[..]
Zitten en poot geven kan ze wel aardig.![]()
Nou ja, zolang ze het idee heeft dat ze wat kan krijgen wat haar bevalt dan doet ze het wel. Nee ze stelt wat eisen aan haar beloning, een of ander Schlecker hondensnoepje spuugt ze zo weer uit en na een paar keer is het f#ck you.
Gewenste hoogte, ik verwacht niet zo heel veel hoor. Ze is maar vijfentwintig centimeter (ex. oortjes),...![]()
De verjaardag van je hond vieren, best grappig al is het natuurlijk wel een beetje![]()
Toch?![]()
Wauw wat een mooierdquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negen maanden
Blij-ei-foto'squote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Negen maanden
Hij wou wel een stukkie leverworst, we doen altijd een heel dun plakje en daar zijn anti-biotica in. Vandaag zijn laatste anti-bio gehad, dus stoppen we daar ook mee. Het is heel raar wat die overgeeft trouwens, lijkt wel gal of gewoon slijm. Ik ga morgen gewoon ff langs denk ik, want de ontlasting is ook nog niet optimaal dus ik moet zowiezo ff pro-bioticum ophalen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
Het kan ook gewoon een honden griepje zijn, maar dan zou hij vanavond/vannacht toch wel weer moeten eten.
Wil hij ook niet zijn favoriete snoepje?
Anders morgen idd even telefonisch overleggen
Hij heeft vandaag misschien 200 ML water gedronken, maar hij heeft ook niet geplast en gepoept.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Messina het volgende:
He, verdorie Koda.![]()
Drinkt 'ie wel goed? Het kan toch niet goed zijn, zo'n jonge hond die lusteloos is...
Heb je niet iets met een smaakje wat je hem kan geven? Ik durf hier geen advies over te geven, ik weet bijv. niet of een hond thee mag. Omdat hij braakt is het toch belangrijk dat hij vocht binnen krijgt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag misschien 200 ML water gedronken, maar hij heeft ook niet geplast en gepoept.
Ze drinken graag kipwater, en de gekookte kip lusten ze ook altijd wel. Probeer dat eens.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hij wou wel een stukkie leverworst, we doen altijd een heel dun plakje en daar zijn anti-biotica in. Vandaag zijn laatste anti-bio gehad, dus stoppen we daar ook mee. Het is heel raar wat die overgeeft trouwens, lijkt wel gal of gewoon slijm. Ik ga morgen gewoon ff langs denk ik, want de ontlasting is ook nog niet optimaal dus ik moet zowiezo ff pro-bioticum ophalen.
Ik leg hem vannacht bij mij op de kamer. Kan ik hem in de gaten houden.
Mocht dat zo zijn, kan je altijd nog vragen of dit misschien een optie is. Aangezien je waarschijnlijk anders veel antibiotica moet geven en dat kan ook uitwerken...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kipwater gaan we indd even proberen, thanks voor de tip!
Koda is vandaag al wel iets opgeknapt, alleen het drinken en eten gaat nog wat moeizaam. We zijn bij de DA geweest en die maakt zich zorgen om het geroggel. Ze beginnen nu toch te denken aan chronische bronchitis. We wachten nog even af tot aanstaande donderdag, en als het niet verbetert kunnen we dan terrecht voor een broncho-scopie (weet niet zeker of dit goed getypt is). Dan gaan ze checken of er nog bacterieën zitten in de luchtwegen of dat het toch chronische bronchitis is.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff een kleine update dan. Koda heeft gelukkig wat brokjes gegeten en heeft al 2 bakken met water leeg gedronken, en dan ook een klein plasje in huis gedaan. Ben al lang blij dat hij weer drinkt. Nu zo even de laatste ronde en kijken hoe hij daar op reageert. Als die slecht reageert, leg ik hem vannacht weer naast mijn bed in zijn mand.
Gekke lui inderdaad, dit is NL, hier doen we wel aan dierenmishandeling uhh huisdieren.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:45 schreef Crazy-M het volgende:
Moslimpartij pleit voor hondenverbodgekke moslim partij
Ik heb er nog geen problemen mee gehad, die ik ook niet bij de kinderen heb gehad, een paar gaatjes, die stik ik dicht en regelmatig wassen. Het nijlpaard is al 3 jaar in gebruik.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef hugsy33 het volgende:
Ben je niet bang dat er iets los schiet van de ikea knuffels? Of verkopen ze daar ook knuffels voor dieren?
Tja, 91 is idd al aardig op leeftijd, dan mag hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef hugsy33 het volgende:
Tja Rocky is al bijna 91 in mensenjaren, op die leeftijd ben ik ook niet meer zo spannend in bed denk ik![]()
de pups blijven ook om van te smeltenhoe lang nog voor ze weg mogen bij de moeder?
Mams ziet er trouwens wel moe uit
Het is de hond van mijn buurvrouw cq vriendin. Maar die moet vaak werken en aangezien ik op dit moment werkzoekend ben, heb ik heel veel tijd over om met haar hondje te gaan lopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef hugsy33 het volgende:
Een leasehond?? Hoe bedoel je dat?
T is wel een schatje
@Miss-isis, speciale hondenknuffels zijn idd lang niet altijd sterker/beter. Zonde dat de penguin nu al is overleden![]()
Rocky is er gelukkig vrij "voorzichtig" mee hoewel Egel, zijn favoriet, ook een open ruggetje heeft, een gat in z'n muts en allebij zijn handen en ogen moet missen![]()
Dat mams zo rustig is met haar pups zal denk ik best zijn effect hebben op de hondjes, in positieve zin. En met genoeg speel/ren/jaag-tijd moet het zeker lukken om de puppies ook zo te krijgen
Bliksem en Rocky lagen net weer lekker samen te slapen, helaas was het nog vrij donker dus de foto's zijn niet echt mooi
[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]
Stop met foto's maken, gun ons wat privacy
[ afbeelding ]
Nee, maar dat had ook niet gebeurd hoor. Er waren heel veel liefhebbers om haar uit te laten.quote:Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef hugsy33 het volgende:
Goeie oplossing, voor zo'n beestje is het ook niks om heel de dag alleen te zijn
Hij blijft hier wonen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef K.Weenie het volgende:
Oh wat goed van je! Blijft hij tijdelijk of permanent?
Ondanks zijn grijze snuit heeft 'ie echt een puppyface.
Aw, wat een lieverdjequote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weten jullie nog dat filmpje die ik een poos terug heb geplaatst van dat oude hondje.
Nou, vandaag kwam hij aan in Nederland en nu ligt Taco hier op het kussen te slapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1: En of ze snurken. Ook bij labradors geen vreemd verschijnsel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat gaaf Multi, dat je hem opvangt!
En die trommel met koekjes bij oh-oh zou Koda direct herkennen haha
Ik had nog wat vraagjes trouwens;
1. Snurken honden wel vaker tijdens het slapen? Koda snurkt soms behoorlijk.
2. Als een hond gewoon ligt, is het dan normaal dat ze dan wat geluid maken? Volgens mij is dat gewoon het geluid wat ze maken als ze via hun neus uitademen.
3. Waar bij mensen, mannen, de adamsappel zit, kan het kloppen dat daar bij een hond ook wat zit? Of misschien alleen bij de labrador? Ik voelde daar een soort bobbeltje, niet groot of gevoellig voor Koda.
Als iemand die vragen kan beantwoorden zou ik al een stuk geruster zijn. We gaan proberen sneller aan de beurt te zijn dan donderdag wat betreft de broncho-scopie. Koda roggelt helaas weer en ze denken aan een resistente bacterie of aan chronische bronchitis.
Edit: over die ''adamsappel'' heb ik denk ik al wat gevonden, de ''larynx'' is dat volgens mij.
http://www.sorag.nl/acrobat_files/MHK.pdf
Haha gelukkig maar, soms snurkt Koda nog erger dan ik, en ik maak (volgens de buren) regelmatig de 2 buurmeisjes wakker met mijn gesnurkquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
1: En of ze snurken. Ook bij labradors geen vreemd verschijnsel.
2: Ja, ik hoor mijn hond ook uitademen uit z'n neus. Soms piept, gromt en bromt hij ook in z'n slaap
3: Kan ik niet mee helpen
LOLquote:
Ik krijg er zelf koude voeten van, van het idee alleen alquote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Met natte babysokken door de sneeuw lijkt me helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij om dat te doen?
Nou, babysokjes is misschien het verkeerde word, het zijn eerder van die half slofjes/half schoentjes. Best wel waterdichtquote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Met natte babysokken door de sneeuw lijkt me helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij om dat te doen?
Wow, wat een pak sneeuw en mooie omgevingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:48 schreef bianca en michael het volgende:
Diever heeft in Oostenrijk zijn 13e verjaardag gevierd!
Ik ben juist blij met die sneeuw, Kees pist nu overal, normaal alleen op gras of grond, dus dat is tussen de middag altijd zoeken naar een plekje voor haar want anders vertikt ze het, nu doet ze het overalquote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:42 schreef bianca en michael het volgende:
Oh... puppy voor het eerst sneeuw is zoooooo leukAl kreeg Joy is Oostenrijk dan wel meteen een overdosis.... en waar we op woensdag rond 18.00 uur aankwamen ze heeft pas donderdag rond 23.00 uur VOOR HET EERST geplast (!!!) Je kan nl. alleen maar op gras plassen
en niet op sneeuw....
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:35 schreef hugsy33 het volgende:
Mooie foto's bengeltje, vooral de laatste.
Hier sneeuwde het echt hard en grote vlokken net. Ik ging weg met een rottweiler en kwam terug met een dalmatiër
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef Nonneke het volgende:
"als ik hier nog langer moet zitten vriest mn b-b-b-b-bal aan de grond ja"
quote:
ik kreeg er helemaal een koude piempie vanquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
Alle honden in de sneeuwEn BOYO
[..]
Ik las het eerst nét even verkeerdquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:30 schreef Nonneke het volgende:
ik kreeg er helemaal een koude piempie van![]()
Wat een schatjequote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:41 schreef StampertjeX het volgende:
Oscar zag ook voor het eerst sneeuw![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las het eerst nét even verkeerd
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:00 schreef Nonneke het volgende:
m'n Co(o)kemonster
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
"als ik hier nog langer moet zitten vriest mn b-b-b-b-bal aan de grond ja"
[ afbeelding ]
Dit is gewoon te zoetquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:55 schreef _Multiply86_ het volgende:
En Nacho & Taco, Taco deed een dutje![]()
[ afbeelding ]
quote:
Oh die wil ik aaien!quote:
Ohhh deze, zo uit een film!quote:
Rood badpakje aan en ze kan zo in Baywatch!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohhh deze, zo uit een film!Biet on the hunt met een serieuze snoet.
LOLquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verbaasd dat deze gelukt is, want meneer kwam mij omver lopen hahaha
[ afbeelding ]
Ahhhhhh wat kijkt Kyra hier lief C_Aquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn labrador KyraLief he?
Heerlijk altijd die "statige" alerte koppies.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn labrador KyraLief he?
briljante foto'squote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bietjeeeeeequote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:08 schreef Greys het volgende:
Beetle als ex-Spaanse haar eerste sneeuw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |