abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107221982
Ja, ze zijn nog niet helemaal klaar, alleen nog buitenwerk. Nog 2 dagen ofzo.
Dan wil ik ze gewoon liever thuis hebben. En Jip ook weer. O+
  woensdag 25 januari 2012 @ 21:00:52 #152
107792 Hexley
the Platypus
pi_107233104
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 13:37 schreef Miss_Isis het volgende:
Gefeliciteerd voor de jarigen! *O*

Hexley: ik heb Puck leren high-fiven door het 'pootje geven' wat uit te breiden en mijn hand gewoon wat hoger te houden en aanraking met haar poot te belonen. Nu had zij sowieso al de neiging om met haar pootje naar mijn hand te 'slaan', dus ze had het binnen 10 minuten door. Zo kan ze nu ook 'boks' doen, waarbij ze met haar pootje tegen mijn vuist slaat :')

Als Gabi nog niet kan pootjegeven zou ik dat eerst leren. Dit kun je doen door haar te laten zitten met in je linkerhand een koekje (hoog vasthouden, zodat ze er naar op kijkt ahw), je rechterhand plat met de palm naar boven uit te steken en 'poot' of 'geef poot' te zeggen. Als het nodig is kun je met je rechterhand voorzichtig haar pootje op te tillen en vast houden terwijl je het commando zegt. Dan direct uitgebreid belonen ('goed zo, poot!') en het koekje geven. Dit herhalen totdat ze uit zichzelf haar pootje optilt en in je hand legt als je zegt 'geef poot'. Niet te lang achter elkaar oefenen, na 5 minuutjes heeft een hond er wel genoeg van en neemt de aandacht af. Dan een paar uur later nog eens oefenen net zolang tot ze het foutloos doet.

Zodra ze dat onder de knie heeft kun je uitbreiden naar 'high five' door je hand iets hoger en meer verticaal te houden dan bij 'geef poot' en te belonen met een koekje zodra ze je hand aanraakt met haar poot. Ze zal dit waarschijnlijk automatisch doen omdat ze al geleerd heeft dat ze haar poot moet geven in jouw hand. Je kunt je hand dan steeds iets hoger en verticaler houden totdat je de gewenste 'high five' hoogte hebt. Wel opletten dat ze wel fysiek haar pootje zover moet kunnen buigen. Ze zal haar pootje bv moeilijk boven haar eigen hoofd kunnen optillen omdat het schoudergewricht anders werkt dan bij mensen. Succes met oefenen! :)
Zitten en poot geven kan ze wel aardig. :)

Nou ja, zolang ze het idee heeft dat ze wat kan krijgen wat haar bevalt dan doet ze het wel. Nee ze stelt wat eisen aan haar beloning, een of ander Schlecker hondensnoepje spuugt ze zo weer uit en na een paar keer is het f#ck you. :P
Gewenste hoogte, ik verwacht niet zo heel veel hoor. Ze is maar vijfentwintig centimeter (ex. oortjes),... ;)

De verjaardag van je hond vieren, best grappig al is het natuurlijk wel een beetje :s)
Toch? :P ;)
pi_107233803
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 21:00 schreef Hexley het volgende:

[..]

Zitten en poot geven kan ze wel aardig. :)

Nou ja, zolang ze het idee heeft dat ze wat kan krijgen wat haar bevalt dan doet ze het wel. Nee ze stelt wat eisen aan haar beloning, een of ander Schlecker hondensnoepje spuugt ze zo weer uit en na een paar keer is het f#ck you. :P
Gewenste hoogte, ik verwacht niet zo heel veel hoor. Ze is maar vijfentwintig centimeter (ex. oortjes),... ;)

De verjaardag van je hond vieren, best grappig al is het natuurlijk wel een beetje :s)
Toch? :P ;)
Hehe, nou lekkere snoepjes aanschaffen dus en flink belonen zodra ze tegen je hand aantikt met haar pootje :)

En de verjaardag van je hond vieren vind ik wel grappig, maar doen wij eigenlijk ook niet. Meestal krijgen alle dieren (en dat zijn er nogal wat) gewoon wat extra's met dierendag en that's it.

Al hebben we afgelopen sinterklaas wel wat gekocht voor de honden (een zachte bal met rammeltje er in en een zak pensstaafjes voor hun samen) en de poezen (een speelmuisje en kauwstaafje voor elke kat) :@ ze waren er wel heel blij mee, dus dat was wel weer leuk :+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_107234320
Ik kan t ook niet laten :@ hier krijgen ze met kerst een cadeautje die ze zelf openmaken :D
  donderdag 26 januari 2012 @ 10:45:07 #155
107792 Hexley
the Platypus
pi_107250252
Nou mijn eigen verjaardag vier ik al twee jaar niet meer, dus voor huisdieren ben ik het ook niet van plan.
Ik kan het ouder worden niet echt waarderen, nee het is gewoon deprimerend en dertig dat was de druppel.
Ja ik weet het, erg geschift,... :') :P

Maar uh, gisteren avond nog eventje bij de echte dierenwinkel geweest. :)

donderdag 26 januari 2012 @ 11:28:18 #156
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_107251725
Mijn honden werken bij mij niet voor snackjes, ik prijs ze de hemel in.
Bij mn collega op dat filmpje deden ze het wel voor kaas ja _O-
Ow, en wij vieren de verjaardagen sinds Thessa er is, die vindt dat zo prachtig, die wil ook persé de taarten en de kaarsjes, en de frietjes, die verheugt zich er echt altijd helemaal op, dus vieren zullen we :D Moet ik wel zeggen dat we verder helemaal geen verjaardagen doen, van de grote mensen :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:24:42 #157
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_107257753

Hij was echt amper op 4 poten te krijgen vandaag, too much to see _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_107258109

Negen maanden O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_107266179
O+ O+

En Sjon _O- Maf beest.
pi_107266818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Negen maanden O+
Wauw wat een mooierd O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_107269242
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Negen maanden O+
Blij-ei-foto's O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  donderdag 26 januari 2012 @ 20:42:12 #162
107792 Hexley
the Platypus
pi_107271770
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:55 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wauw wat een mooierd O+
Die oogjes met bruine wenkbrauwen das idd O+
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:01:14 #163
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107272919
Ehm, even een vraagje tussendoor.
Het leek weer heel goed te gaan met Koda, maar nu heeft die gisteren een half uurtje in het bos lopen rennen en had hij die avond nog puppy-cursus, wat opzich niet intensief was. Hij heeft vandaag alleen maar de hele dag in de benche gelegen en hij wil niet eten. Hij heeft ook al 2 keer slijm overgegeven en hij roggelt nog een beetje. Dat geroggel was eigenlijk gewoon voorbij, want hij doet het al een hele poos niet meer, en vandaag begon die weer. Iemand enig idee of dit kan komen door de anit-biotica, of het wisselen van zijn tandjes, of de drukke dag van gister? Als hij morgenvroeg nog niet eet, bel ik de dierenarts of we even langs kunnen komen, want zo gaat het niet natuurlijk..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_107275744
Het kan ook gewoon een honden griepje zijn, maar dan zou hij vanavond/vannacht toch wel weer moeten eten.

Wil hij ook niet zijn favoriete snoepje?

Anders morgen idd even telefonisch overleggen
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:17:46 #165
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107277154
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 21:50 schreef hugsy33 het volgende:
Het kan ook gewoon een honden griepje zijn, maar dan zou hij vanavond/vannacht toch wel weer moeten eten.

Wil hij ook niet zijn favoriete snoepje?

Anders morgen idd even telefonisch overleggen
Hij wou wel een stukkie leverworst, we doen altijd een heel dun plakje en daar zijn anti-biotica in. Vandaag zijn laatste anti-bio gehad, dus stoppen we daar ook mee. Het is heel raar wat die overgeeft trouwens, lijkt wel gal of gewoon slijm. Ik ga morgen gewoon ff langs denk ik, want de ontlasting is ook nog niet optimaal dus ik moet zowiezo ff pro-bioticum ophalen.

Ik leg hem vannacht bij mij op de kamer. Kan ik hem in de gaten houden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mauskoekwaus op 26-01-2012 22:24:09 ]
pi_107277599
He, verdorie Koda. -O-

Drinkt 'ie wel goed? Het kan toch niet goed zijn, zo'n jonge hond die lusteloos is... ;(
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:27:05 #167
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107277647
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef Messina het volgende:
He, verdorie Koda. -O-

Drinkt 'ie wel goed? Het kan toch niet goed zijn, zo'n jonge hond die lusteloos is... ;(
Hij heeft vandaag misschien 200 ML water gedronken, maar hij heeft ook niet geplast en gepoept.
pi_107278079
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hij heeft vandaag misschien 200 ML water gedronken, maar hij heeft ook niet geplast en gepoept.
Heb je niet iets met een smaakje wat je hem kan geven? Ik durf hier geen advies over te geven, ik weet bijv. niet of een hond thee mag. Omdat hij braakt is het toch belangrijk dat hij vocht binnen krijgt.

Dat hij gelig/wit overgeeft is "normaal" i.v.m. de lege maag. Dat op zich is dus geen reden tot ongerustheid. Je mag Koda best zo nu en dan een stukje leverworst geven.

Heeft hij gister in het bos misschien iets kunnen eten waardoor zijn maag van slag is? Paddestoelen of weet ik wat? Misschien een stukje stok (tak) ingeslikt wat nu dwars zit? Ik denk maar wat hardop, hoor :)
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:49:02 #169
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107278569
Ja ik weet ook niet of dat mag, maar ik geef hem zo wel ff drinken met een flesje met zo'n drinkdopje, hij moet wel ff wat vocht binnenkrijgen.

Leverworstje krijgt die eigenlijk alleen met medicijnen, en die heeft die nu gelukkig niet meer.

Wij hebben hem goed in de gaten gehouden, en hij heeft niks gegeten. Ook niet bij de puppycursus. Maar toch wel erg bedankt dat je meedenkt! :)
pi_107290835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Hij wou wel een stukkie leverworst, we doen altijd een heel dun plakje en daar zijn anti-biotica in. Vandaag zijn laatste anti-bio gehad, dus stoppen we daar ook mee. Het is heel raar wat die overgeeft trouwens, lijkt wel gal of gewoon slijm. Ik ga morgen gewoon ff langs denk ik, want de ontlasting is ook nog niet optimaal dus ik moet zowiezo ff pro-bioticum ophalen.

Ik leg hem vannacht bij mij op de kamer. Kan ik hem in de gaten houden.
Ze drinken graag kipwater, en de gekookte kip lusten ze ook altijd wel. Probeer dat eens.
Als ik hier kipwater geef, gaat de bak in een keer leeg en kunnen ze naar buiten rennen omdat ze zo nodig moeten plassen.
Plus dat de kip goed is voor de ontlasting, vooral bij diaree.
pi_107291169

Noukie en Tessa saampjes O+ , nadat Tessa op de grond was geduwd door Noukie.

Noukie. O+
pi_107292429
Goeie tip! Hoe gaat het vandaag met Koda?

Wat n gave foto van noukie en tessa samen, erg mooi met die zonnestralen en herfstkleuren O+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:40:30 #173
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107297108
Kipwater gaan we indd even proberen, thanks voor de tip!

Koda is vandaag al wel iets opgeknapt, alleen het drinken en eten gaat nog wat moeizaam. We zijn bij de DA geweest en die maakt zich zorgen om het geroggel. Ze beginnen nu toch te denken aan chronische bronchitis. We wachten nog even af tot aanstaande donderdag, en als het niet verbetert kunnen we dan terrecht voor een broncho-scopie (weet niet zeker of dit goed getypt is). Dan gaan ze checken of er nog bacterieën zitten in de luchtwegen of dat het toch chronische bronchitis is.
pi_107297454
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Kipwater gaan we indd even proberen, thanks voor de tip!

Koda is vandaag al wel iets opgeknapt, alleen het drinken en eten gaat nog wat moeizaam. We zijn bij de DA geweest en die maakt zich zorgen om het geroggel. Ze beginnen nu toch te denken aan chronische bronchitis. We wachten nog even af tot aanstaande donderdag, en als het niet verbetert kunnen we dan terrecht voor een broncho-scopie (weet niet zeker of dit goed getypt is). Dan gaan ze checken of er nog bacterieën zitten in de luchtwegen of dat het toch chronische bronchitis is.
Mocht dat zo zijn, kan je altijd nog vragen of dit misschien een optie is. Aangezien je waarschijnlijk anders veel antibiotica moet geven en dat kan ook uitwerken...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:13:37 #175
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107298341
Dankjewel iedereen voor de tips, vind ik erg fijn! :) We wachten even af en zien wel hoe het loopt.
pi_107299641
Sterke!

Mocht hij ook nog steeds niet werken eten kim je misschien wat rijst met groene boontjes voor hem koken, is licht verteerbaar ;)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:18:39 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107300651
Ja hij heeft nu 2 beschuiten en 2 bruine boterhammen gegeten en een klein beetje water gedronken. Als die morgen nog niet eet gaan we een kipfiletje koken en geven we hem het kipwater en doen we hem wat kip en rijst in zijn bak.

Wel erg jammer, mocht hij bronchitis hebben. Het is echt zo'n lief beest, een schat van een hond en hij komt altijd bij je. Ik weet dat het niet super ernstig is, maar hij zal wel enigzins ''beperkt'' zijn. Ik heb een beetje gegoogled en het kwam er op neer dat het geen handicap is, alleen dat er wel rekening mee gehouden moet worden.
pi_107302611
Hij blijft met zo lief als hij chronische bronchitis blijft hebben hoor ;) een hond krijg je met zoiets echt niet depressief gelukkig.

Hij zal idd enigszins beperkt zijn maar daar valt goed mee te leven. Kan hij "X" niet dan stort hij zich dubbel en dwars op "Y". Dat zou ik me dus geen zorgen over maken, hoewel het natuurlijk wel sneu is.

Ik snap dat je je zorgen om maakt, t belangrijkste is nu dat hij goed drinkt.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:52:25 #179
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107313934
Ff een kleine update dan. Koda heeft gelukkig wat brokjes gegeten en heeft al 2 bakken met water leeg gedronken, en dan ook een klein plasje in huis gedaan. Ben al lang blij dat hij weer drinkt. Nu zo even de laatste ronde en kijken hoe hij daar op reageert. Als die slecht reageert, leg ik hem vannacht weer naast mijn bed in zijn mand. :)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:02:42 #180
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107318085
Haha wat een streken had die tijdens de laatste ronde net weer, hij begint weer aardig op te knappen gelukkig. Voorlopig maar rustig aan en ff een poosje niet donderjagen in het bos.
pi_107318207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff een kleine update dan. Koda heeft gelukkig wat brokjes gegeten en heeft al 2 bakken met water leeg gedronken, en dan ook een klein plasje in huis gedaan. Ben al lang blij dat hij weer drinkt. Nu zo even de laatste ronde en kijken hoe hij daar op reageert. Als die slecht reageert, leg ik hem vannacht weer naast mijn bed in zijn mand. :)
^O^ *O*
pi_107325090
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_107335046
quote:
Gekke lui inderdaad, dit is NL, hier doen we wel aan dierenmishandeling uhh huisdieren. :{w
pi_107335620
's nachts betrapt :D

pi_107336187
Lief stel O+
pi_107340218
Wat liggen ze lief samen O+ Al is Rocky wel wat slaapverwekkend zo te zien :P

Wij zijn vanmiddag weer wezen puppykijken. En ze zijn nog steeds geweldig O+ Het leuke is dat je inmiddels al echt karaktertjes ziet. Het kleinste teefje is een echte pittige tante bijvoorbeeld. Heel vocaal, piept, blaft zelfs al een beetje, loopt bewust naar het bezoek toe, bijt speels in handen en broekspijpen en doet al echte wilde spelletjes. Het lichtblauwe teefje lijkt daarentegen wat meer teruggetrokken, draagt haar staartje iets lager en kijkt wat voorzichtiger om zich heen. Het turquoise teefje en gele teefje zijn nog steeds mijn favoriet; heel relaxed, slapen rustig op schoot ondanks de drukte, lopen wat rond, drinken wat bij mama en gaven mij puppykusjes op m'n kin O+

Foto's:
Boeiende sokken!

Mam, heb je wat lekkers voor me?

Ah, daar!

Aan de melkbar:

Mam, wat heb je grote voeten!

Relaxen op schoot:

Even rondkijken:

Puppykusje:

En de knappe papa van het hele stel was ook nog op bezoek:

Volgende week is het neem-een-knuffel-mee dag. De Ikea-rat is al aangeschaft, wij zijn er klaar voor! :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
pi_107340521
Puppies. O+
Labjes zijn zo dol op knuffels.
Noukie loopt altijd met de olifant of het nijlpaard (gekocht bij de ikea). :D En dan is ze zo blij, dan vliegt die staart zo hard dat je haar kont helemaal ziet meegaan.
pi_107340538
Tja Rocky is al bijna 91 in mensenjaren, op die leeftijd ben ik ook niet meer zo spannend in bed denk ik ;)

de pups blijven ook om van te smelten O+ hoe lang nog voor ze weg mogen bij de moeder?

Mams ziet er trouwens wel moe uit ;(
pi_107340597
Ben je niet bang dat er iets los schiet van de ikea knuffels? Of verkopen ze daar ook knuffels voor dieren?
pi_107340782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef hugsy33 het volgende:
Ben je niet bang dat er iets los schiet van de ikea knuffels? Of verkopen ze daar ook knuffels voor dieren?
Ik heb er nog geen problemen mee gehad, die ik ook niet bij de kinderen heb gehad, een paar gaatjes, die stik ik dicht en regelmatig wassen. Het nijlpaard is al 3 jaar in gebruik.
  zondag 29 januari 2012 @ 00:28:58 #191
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107347259
Denk dat ik met Koda toch maar voor de broncho-scopie ga. Hij heeft 2 weken niet geroggelt en het leek heel goed, maar na de afgelopen dagen roggelt hij nu toch wel weer behoorlijk. Vind het zo zielig :'( Hij heeft vandaag gelukkig wel weer wat gegeten en goed gedronken. We zijn ook veranderd van voer, want dit leek ons toch wel een oké moment, aangezien hij Dogchow van Purina niet meer wou eten. We hebben nu Devotion. Veel goede ervaringen met anderen honden gehoord van kennissen.
pi_107356761
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef hugsy33 het volgende:
Tja Rocky is al bijna 91 in mensenjaren, op die leeftijd ben ik ook niet meer zo spannend in bed denk ik ;)

de pups blijven ook om van te smelten O+ hoe lang nog voor ze weg mogen bij de moeder?

Mams ziet er trouwens wel moe uit ;(
Tja, 91 is idd al aardig op leeftijd, dan mag het :P

De pups mogen het laatste weekend van februari weg bij de moeder, nog vier weekjes wachten dus. Mama ziet er misschien een beetje moe uit, maar dat zou ik ook zijn als ik 10 van die kleine veelvraatjes aan m'n tetten had lurken :D Ze is verder in uitstekende conditie, en gedraagt zich heel erg lief, rustig en braaf, ondanks al het bezoek dat haar pups steeds aanhaalt en oppakt. 't is echt een hele brave hond, en ik hoop dat ons pupje op haar zal lijken qua karakter. Ze is een uitstekend voorbeeld voor de kleintjes O+

Wat betreft de knuffels: ik heb onze rat eerst getest op twee proefdieren >:) We hebben er eentje extra gekocht en aan Rani en Puck gegeven. Die rat is nog steeds heel, dus het experiment is geslaagd :P We hebben gisteren trouwens ook een speciale hondenknuffel uit de dierenwinkel gekocht (een pinguïn met geluid :D ) maar die was helaas gisteravond al kapot... Toen ik even niet oplette had Puck ineens allemaal knuffel-ingewanden om haar heen liggen in de bench ;( straks maar even de kapotte naden extra goed dichtstikken en hopen dat-ie nog weer even meegaat.

Verder koop ik heel vaak gewone babyknuffels voor de honden, die gaan in mijn ervaring minstens zo lang mee als echt hondenspeelgoed. Zolang de naden redelijk stevig zijn en er geen knoopjes, kraaltjes of van die glazen oogjes o.i.d. op zitten houden ze het best goed vol hier :)
  zondag 29 januari 2012 @ 13:20:44 #193
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107357391
Ik heb een leasehond :)

Een jaar geleden

2012
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107358961
Een leasehond?? Hoe bedoel je dat?

T is wel een schatje O+

@Miss-isis, speciale hondenknuffels zijn idd lang niet altijd sterker/beter. Zonde dat de penguin nu al is overleden ;(

Rocky is er gelukkig vrij "voorzichtig" mee hoewel Egel, zijn favoriet, ook een open ruggetje heeft, een gat in z'n muts en allebij zijn handen en ogen moet missen :')

Dat mams zo rustig is met haar pups zal denk ik best zijn effect hebben op de hondjes, in positieve zin. En met genoeg speel/ren/jaag-tijd moet het zeker lukken om de puppies ook zo te krijgen O+

Bliksem en Rocky lagen net weer lekker samen te slapen, helaas was het nog vrij donker dus de foto's zijn niet echt mooi ;(

Stop met foto's maken, gun ons wat privacy ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 15:14:27 #195
38396 mazaru
pi_107363166
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef hugsy33 het volgende:
Een leasehond?? Hoe bedoel je dat?

T is wel een schatje O+

@Miss-isis, speciale hondenknuffels zijn idd lang niet altijd sterker/beter. Zonde dat de penguin nu al is overleden ;(

Rocky is er gelukkig vrij "voorzichtig" mee hoewel Egel, zijn favoriet, ook een open ruggetje heeft, een gat in z'n muts en allebij zijn handen en ogen moet missen :')

Dat mams zo rustig is met haar pups zal denk ik best zijn effect hebben op de hondjes, in positieve zin. En met genoeg speel/ren/jaag-tijd moet het zeker lukken om de puppies ook zo te krijgen O+

Bliksem en Rocky lagen net weer lekker samen te slapen, helaas was het nog vrij donker dus de foto's zijn niet echt mooi ;(

[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]

Stop met foto's maken, gun ons wat privacy ;)
[ afbeelding ]
Het is de hond van mijn buurvrouw cq vriendin. Maar die moet vaak werken en aangezien ik op dit moment werkzoekend ben, heb ik heel veel tijd over om met haar hondje te gaan lopen.
Morgen ga ik weer naar een natuurgebied met de hond, eens kijken of ik wat leuke foto's kan maken.
Ze kan daar los, dus dan gaat ze ook gelijk lekker los.
Ik zou zelf ook heel graag een hond nemen, maar de omstandigheden zijn er niet naar dat ik dat beestje dan kan geven wat ik wil geven.
Dus dit is een geweldige oplossing. Ik mag haar halen wanneer ik wil
pi_107363276
Goeie oplossing, voor zo'n beestje is het ook niks om heel de dag alleen te zijn ;(
  zondag 29 januari 2012 @ 15:26:49 #197
38396 mazaru
pi_107363802
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef hugsy33 het volgende:
Goeie oplossing, voor zo'n beestje is het ook niks om heel de dag alleen te zijn ;(
Nee, maar dat had ook niet gebeurd hoor. Er waren heel veel liefhebbers om haar uit te laten. :Y
pi_107372740
Weten jullie nog dat filmpje die ik een poos terug heb geplaatst van dat oude hondje.

Nou, vandaag kwam hij aan in Nederland en nu ligt Taco hier op het kussen te slapen.

pi_107372889
Oh wat goed van je! Blijft hij tijdelijk of permanent?
Ondanks zijn grijze snuit heeft 'ie echt een puppyface. O+
pi_107373183
Wat n leuk koppie :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')