abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107299641
Sterke!

Mocht hij ook nog steeds niet werken eten kim je misschien wat rijst met groene boontjes voor hem koken, is licht verteerbaar ;)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 17:18:39 #177
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107300651
Ja hij heeft nu 2 beschuiten en 2 bruine boterhammen gegeten en een klein beetje water gedronken. Als die morgen nog niet eet gaan we een kipfiletje koken en geven we hem het kipwater en doen we hem wat kip en rijst in zijn bak.

Wel erg jammer, mocht hij bronchitis hebben. Het is echt zo'n lief beest, een schat van een hond en hij komt altijd bij je. Ik weet dat het niet super ernstig is, maar hij zal wel enigzins ''beperkt'' zijn. Ik heb een beetje gegoogled en het kwam er op neer dat het geen handicap is, alleen dat er wel rekening mee gehouden moet worden.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_107302611
Hij blijft met zo lief als hij chronische bronchitis blijft hebben hoor ;) een hond krijg je met zoiets echt niet depressief gelukkig.

Hij zal idd enigszins beperkt zijn maar daar valt goed mee te leven. Kan hij "X" niet dan stort hij zich dubbel en dwars op "Y". Dat zou ik me dus geen zorgen over maken, hoewel het natuurlijk wel sneu is.

Ik snap dat je je zorgen om maakt, t belangrijkste is nu dat hij goed drinkt.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:52:25 #179
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107313934
Ff een kleine update dan. Koda heeft gelukkig wat brokjes gegeten en heeft al 2 bakken met water leeg gedronken, en dan ook een klein plasje in huis gedaan. Ben al lang blij dat hij weer drinkt. Nu zo even de laatste ronde en kijken hoe hij daar op reageert. Als die slecht reageert, leg ik hem vannacht weer naast mijn bed in zijn mand. :)
  zaterdag 28 januari 2012 @ 01:02:42 #180
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107318085
Haha wat een streken had die tijdens de laatste ronde net weer, hij begint weer aardig op te knappen gelukkig. Voorlopig maar rustig aan en ff een poosje niet donderjagen in het bos.
pi_107318207
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:52 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff een kleine update dan. Koda heeft gelukkig wat brokjes gegeten en heeft al 2 bakken met water leeg gedronken, en dan ook een klein plasje in huis gedaan. Ben al lang blij dat hij weer drinkt. Nu zo even de laatste ronde en kijken hoe hij daar op reageert. Als die slecht reageert, leg ik hem vannacht weer naast mijn bed in zijn mand. :)
^O^ *O*
Je raekt an de dinge geweun.
pi_107325090
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_107335046
quote:
Gekke lui inderdaad, dit is NL, hier doen we wel aan dierenmishandeling uhh huisdieren. :{w
pi_107335620
's nachts betrapt :D

pi_107336187
Lief stel O+
pi_107340218
Wat liggen ze lief samen O+ Al is Rocky wel wat slaapverwekkend zo te zien :P

Wij zijn vanmiddag weer wezen puppykijken. En ze zijn nog steeds geweldig O+ Het leuke is dat je inmiddels al echt karaktertjes ziet. Het kleinste teefje is een echte pittige tante bijvoorbeeld. Heel vocaal, piept, blaft zelfs al een beetje, loopt bewust naar het bezoek toe, bijt speels in handen en broekspijpen en doet al echte wilde spelletjes. Het lichtblauwe teefje lijkt daarentegen wat meer teruggetrokken, draagt haar staartje iets lager en kijkt wat voorzichtiger om zich heen. Het turquoise teefje en gele teefje zijn nog steeds mijn favoriet; heel relaxed, slapen rustig op schoot ondanks de drukte, lopen wat rond, drinken wat bij mama en gaven mij puppykusjes op m'n kin O+

Foto's:
Boeiende sokken!

Mam, heb je wat lekkers voor me?

Ah, daar!

Aan de melkbar:

Mam, wat heb je grote voeten!

Relaxen op schoot:

Even rondkijken:

Puppykusje:

En de knappe papa van het hele stel was ook nog op bezoek:

Volgende week is het neem-een-knuffel-mee dag. De Ikea-rat is al aangeschaft, wij zijn er klaar voor! :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_107340521
Puppies. O+
Labjes zijn zo dol op knuffels.
Noukie loopt altijd met de olifant of het nijlpaard (gekocht bij de ikea). :D En dan is ze zo blij, dan vliegt die staart zo hard dat je haar kont helemaal ziet meegaan.
pi_107340538
Tja Rocky is al bijna 91 in mensenjaren, op die leeftijd ben ik ook niet meer zo spannend in bed denk ik ;)

de pups blijven ook om van te smelten O+ hoe lang nog voor ze weg mogen bij de moeder?

Mams ziet er trouwens wel moe uit ;(
pi_107340597
Ben je niet bang dat er iets los schiet van de ikea knuffels? Of verkopen ze daar ook knuffels voor dieren?
pi_107340782
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:43 schreef hugsy33 het volgende:
Ben je niet bang dat er iets los schiet van de ikea knuffels? Of verkopen ze daar ook knuffels voor dieren?
Ik heb er nog geen problemen mee gehad, die ik ook niet bij de kinderen heb gehad, een paar gaatjes, die stik ik dicht en regelmatig wassen. Het nijlpaard is al 3 jaar in gebruik.
  zondag 29 januari 2012 @ 00:28:58 #191
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107347259
Denk dat ik met Koda toch maar voor de broncho-scopie ga. Hij heeft 2 weken niet geroggelt en het leek heel goed, maar na de afgelopen dagen roggelt hij nu toch wel weer behoorlijk. Vind het zo zielig :'( Hij heeft vandaag gelukkig wel weer wat gegeten en goed gedronken. We zijn ook veranderd van voer, want dit leek ons toch wel een oké moment, aangezien hij Dogchow van Purina niet meer wou eten. We hebben nu Devotion. Veel goede ervaringen met anderen honden gehoord van kennissen.
pi_107356761
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef hugsy33 het volgende:
Tja Rocky is al bijna 91 in mensenjaren, op die leeftijd ben ik ook niet meer zo spannend in bed denk ik ;)

de pups blijven ook om van te smelten O+ hoe lang nog voor ze weg mogen bij de moeder?

Mams ziet er trouwens wel moe uit ;(
Tja, 91 is idd al aardig op leeftijd, dan mag het :P

De pups mogen het laatste weekend van februari weg bij de moeder, nog vier weekjes wachten dus. Mama ziet er misschien een beetje moe uit, maar dat zou ik ook zijn als ik 10 van die kleine veelvraatjes aan m'n tetten had lurken :D Ze is verder in uitstekende conditie, en gedraagt zich heel erg lief, rustig en braaf, ondanks al het bezoek dat haar pups steeds aanhaalt en oppakt. 't is echt een hele brave hond, en ik hoop dat ons pupje op haar zal lijken qua karakter. Ze is een uitstekend voorbeeld voor de kleintjes O+

Wat betreft de knuffels: ik heb onze rat eerst getest op twee proefdieren >:) We hebben er eentje extra gekocht en aan Rani en Puck gegeven. Die rat is nog steeds heel, dus het experiment is geslaagd :P We hebben gisteren trouwens ook een speciale hondenknuffel uit de dierenwinkel gekocht (een pinguïn met geluid :D ) maar die was helaas gisteravond al kapot... Toen ik even niet oplette had Puck ineens allemaal knuffel-ingewanden om haar heen liggen in de bench ;( straks maar even de kapotte naden extra goed dichtstikken en hopen dat-ie nog weer even meegaat.

Verder koop ik heel vaak gewone babyknuffels voor de honden, die gaan in mijn ervaring minstens zo lang mee als echt hondenspeelgoed. Zolang de naden redelijk stevig zijn en er geen knoopjes, kraaltjes of van die glazen oogjes o.i.d. op zitten houden ze het best goed vol hier :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 29 januari 2012 @ 13:20:44 #193
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107357391
Ik heb een leasehond :)

Een jaar geleden

2012
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107358961
Een leasehond?? Hoe bedoel je dat?

T is wel een schatje O+

@Miss-isis, speciale hondenknuffels zijn idd lang niet altijd sterker/beter. Zonde dat de penguin nu al is overleden ;(

Rocky is er gelukkig vrij "voorzichtig" mee hoewel Egel, zijn favoriet, ook een open ruggetje heeft, een gat in z'n muts en allebij zijn handen en ogen moet missen :')

Dat mams zo rustig is met haar pups zal denk ik best zijn effect hebben op de hondjes, in positieve zin. En met genoeg speel/ren/jaag-tijd moet het zeker lukken om de puppies ook zo te krijgen O+

Bliksem en Rocky lagen net weer lekker samen te slapen, helaas was het nog vrij donker dus de foto's zijn niet echt mooi ;(

Stop met foto's maken, gun ons wat privacy ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 15:14:27 #195
38396 mazaru
pi_107363166
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef hugsy33 het volgende:
Een leasehond?? Hoe bedoel je dat?

T is wel een schatje O+

@Miss-isis, speciale hondenknuffels zijn idd lang niet altijd sterker/beter. Zonde dat de penguin nu al is overleden ;(

Rocky is er gelukkig vrij "voorzichtig" mee hoewel Egel, zijn favoriet, ook een open ruggetje heeft, een gat in z'n muts en allebij zijn handen en ogen moet missen :')

Dat mams zo rustig is met haar pups zal denk ik best zijn effect hebben op de hondjes, in positieve zin. En met genoeg speel/ren/jaag-tijd moet het zeker lukken om de puppies ook zo te krijgen O+

Bliksem en Rocky lagen net weer lekker samen te slapen, helaas was het nog vrij donker dus de foto's zijn niet echt mooi ;(

[ afbeelding ]
[ ]afbeelding ]

Stop met foto's maken, gun ons wat privacy ;)
[ afbeelding ]
Het is de hond van mijn buurvrouw cq vriendin. Maar die moet vaak werken en aangezien ik op dit moment werkzoekend ben, heb ik heel veel tijd over om met haar hondje te gaan lopen.
Morgen ga ik weer naar een natuurgebied met de hond, eens kijken of ik wat leuke foto's kan maken.
Ze kan daar los, dus dan gaat ze ook gelijk lekker los.
Ik zou zelf ook heel graag een hond nemen, maar de omstandigheden zijn er niet naar dat ik dat beestje dan kan geven wat ik wil geven.
Dus dit is een geweldige oplossing. Ik mag haar halen wanneer ik wil
pi_107363276
Goeie oplossing, voor zo'n beestje is het ook niks om heel de dag alleen te zijn ;(
  zondag 29 januari 2012 @ 15:26:49 #197
38396 mazaru
pi_107363802
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 15:16 schreef hugsy33 het volgende:
Goeie oplossing, voor zo'n beestje is het ook niks om heel de dag alleen te zijn ;(
Nee, maar dat had ook niet gebeurd hoor. Er waren heel veel liefhebbers om haar uit te laten. :Y
pi_107372740
Weten jullie nog dat filmpje die ik een poos terug heb geplaatst van dat oude hondje.

Nou, vandaag kwam hij aan in Nederland en nu ligt Taco hier op het kussen te slapen.

pi_107372889
Oh wat goed van je! Blijft hij tijdelijk of permanent?
Ondanks zijn grijze snuit heeft 'ie echt een puppyface. O+
pi_107373183
Wat n leuk koppie :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')