quote:
Op zaterdag 28 januari 2012 21:42 schreef hugsy33 het volgende:Tja Rocky is al bijna 91 in mensenjaren, op die leeftijd ben ik ook niet meer zo spannend in bed denk ik
de pups blijven ook om van te smelten

hoe lang nog voor ze weg mogen bij de moeder?
Mams ziet er trouwens wel moe uit

Tja, 91 is idd al aardig op leeftijd, dan mag het
De pups mogen het laatste weekend van februari weg bij de moeder, nog vier weekjes wachten dus. Mama ziet er misschien een beetje moe uit, maar dat zou ik ook zijn als ik 10 van die kleine veelvraatjes aan m'n tetten had lurken

Ze is verder in uitstekende conditie, en gedraagt zich heel erg lief, rustig en braaf, ondanks al het bezoek dat haar pups steeds aanhaalt en oppakt. 't is echt een hele brave hond, en ik hoop dat ons pupje op haar zal lijken qua karakter. Ze is een uitstekend voorbeeld voor de kleintjes

Wat betreft de knuffels: ik heb onze rat eerst getest op twee proefdieren

We hebben er eentje extra gekocht en aan Rani en Puck gegeven. Die rat is nog steeds heel, dus het experiment is geslaagd

We hebben gisteren trouwens ook een speciale hondenknuffel uit de dierenwinkel gekocht (een pinguïn met geluid

) maar die was helaas gisteravond al kapot... Toen ik even niet oplette had Puck ineens allemaal knuffel-ingewanden om haar heen liggen in de bench

straks maar even de kapotte naden extra goed dichtstikken en hopen dat-ie nog weer even meegaat.
Verder koop ik heel vaak gewone babyknuffels voor de honden, die gaan in mijn ervaring minstens zo lang mee als echt hondenspeelgoed. Zolang de naden redelijk stevig zijn en er geen knoopjes, kraaltjes of van die glazen oogjes o.i.d. op zitten houden ze het best goed vol hier
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!