Als je info hebt dan wil ik dat best in de OP zetten hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:47 schreef Lonaa het volgende:
Hmm, waarom is er geen uitleg over BARF in de openingspost, maar alleen carnibest (merknaam) KVV?
Dat kan, maar dat zou ik eerst even door een dierenarts laten bekijken ook voor de zekerheid. Kunnen meer dingen zijn, van parasieten tot allergie tot een schildklierprobleem en inderdaad ook gewoon voer.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:24 schreef Belana het volgende:
veel jeuk kan toch een kwestie van voer zijn? granen ofzo?
Dat is altijd een goed begin inderdaadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef Belana het volgende:
ik heb in ieder geval vandaag even iets tegen vlooien en teken gegeven, om dat te elimineren.
Helaas ,was dat maar waar .quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef Belana het volgende:
ik heb in ieder geval vandaag even iets tegen vlooien en teken gegeven, om dat te elimineren.
Wij hebben ook een kat met veel jeuk. Zoveel dat ze zichzelf open krabt, ze wordt er ook heel onrustig is schichtig van.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:24 schreef Belana het volgende:
veel jeuk kan toch een kwestie van voer zijn? granen ofzo?
Je kan ook een eliminatiedieet proberen. Diabetes eend of zo voeren een paar weken, en daarna eens granen toevoegen en kijken of de hond reageert. If not voeg je rund of kip toe, als de hond wel reageert weet je waar het aan ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:32 schreef Belana het volgende:
BARFquote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je info hebt dan wil ik dat best in de OP zetten hoor
Zonder meer informatie zou het volgens mij wel beter zijn om niet merknaam "carnibest" in de OP te zetten maar KVV (Kompleet Vers Voer).quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Als je info hebt dan wil ik dat best in de OP zetten hoor
Aangepast. Ik heb zoveel mogelijk mee genomen van wat jullie noemden, zijn er nog andere dingen die beter anders kunnen?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Zonder meer informatie zou het volgens mij wel beter zijn om niet merknaam "carnibest" in de OP te zetten maar KVV (Kompleet Vers Voer).
In Heiloo zit ook een super da die heel erg into barf en versvoer is!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:28 schreef Belana het volgende:
Ik denk dat onze (nieuwe) dierenarts hier ook wel achter staat. Ik ga dat zeker bespreken!
Noes zou volgens het jaarlijkse schema in oktober weer moeten, maar dan laten we wel prikken idd.
Ik ben ook niet zo van dat soort troep allemaal.
Top!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Aangepast. Ik heb zoveel mogelijk mee genomen van wat jullie noemden, zijn er nog andere dingen die beter anders kunnen?
Ik denk dat daar beter "BARF of KVV" kan staan.quote:Veel darmproblemen zijn opgelost zo gauw t dier over gaat op Carnibest.
Jij zei laatst (ergens anders) dat je graag biologisch zou barf'en, nietwaar? Ik koop kipkarkasjes bij de biologische slager en vind die niet erg duur, eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
In Heiloo zit ook een super da die heel erg into barf en versvoer is!
Of DARF dat is biologische KVVquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zei laatst (ergens anders) dat je graag biologisch zou barf'en, nietwaar? Ik koop kipkarkasjes bij de biologische slager en vind die niet erg duur, eigenlijk.
Nou ik barf niet, maar als snack dr bij krijgen ze wel barf.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij zei laatst (ergens anders) dat je graag biologisch zou barf'en, nietwaar? Ik koop kipkarkasjes bij de biologische slager en vind die niet erg duur, eigenlijk.
Ah, die in Geleen, daar wil ik wel es een kijkje gaan nemen!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:02 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Of DARF dat is biologische KVV
Kan je ook zelf samenstellen vanaf 50 kilo .
Zo gauw het wildseizoen begint,komt hier een grotere vriezer te staan
http://www.darf.info/
Done. Als jullie trouwens leuke foto's hebben van KVV etende of BARF-ende dieren dan wil ik die er ook wel in meenemen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Top!
Er staat onder het kopje Brok nog
[..]
Ik denk dat daar beter "BARF of KVV" kan staan.
Wordt een mooie OP zo!
Eeehhhh!!! Lekker koppie !!quote:Op zaterdag 28 mei 2011 14:12 schreef senesta het volgende:
[..]
Done. Als jullie trouwens leuke foto's hebben van KVV etende of BARF-ende dieren dan wil ik die er ook wel in meenemen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |