Ik heb hier al een poosje zelf niet gepost maar lurk altijd trouw en geniet van jullie mooie foto's en leuke hondjes (of honDEN in het geval van o.a. Belana

). Maar ik wil nu toch graag even opscheppen

Wij zijn gisteravond op 'sollicitatiegesprek' geweest voor een nieuw lid van de roedel, en na een goed gesprek met de fokker zijn we er uit. Over een week of zes krijgen onze Rani en Puck een nieuw zusje!
Onze roedel bestaat nu uit Rani onze middenslag Schnauzer van 7,5:
![Rani27-8-111.jpg]()
En Puck onze Havanezer van 2,5:
![Puck1-9-112.jpg]()
Het nieuwste lid wordt een zwart Labrador teefje en we gaan haar Nori noemen

Foto's van het nestje:
![Nestjelabbies18-01-201112.jpg]()
![Nestjelabbies18-01-201110.jpg]()
![Nestjelabbies18-01-20119.jpg]()
![Nestjelabbies18-01-20118.jpg]()
![Nestjelabbies18-01-20111.jpg]()
We weten nog niet welke pup uit het nest de onze gaat worden. Als de pups 7 weken zijn doen ze op de plaatselijke hondenschool een puppytest en aan de hand daarvan worden ze aan toekomstige eigenaars gematcht. Wij hebben aangegeven dat we graag een relaxt teefje willen dat zich makkelijk tussen alle dieren die we al hebben kan voegen, en dat als het even kan ook fokpotentie heeft. We verheugen ons er echt enorm op

We hebben vroeger toen ik klein was altijd labradors gehad, zijn lid geweest van de NLV en hebben ook een paar nestjes gefokt. Nu mijn man en ik zelf een gezin willen gaan stichten is een Labrador voor ons een voor de hand liggende keus. Deze fokker heeft precies dezelfde insteek als wij, dus we zijn er super blij mee!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!