Hij blijft hier wonen.quote:Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef K.Weenie het volgende:
Oh wat goed van je! Blijft hij tijdelijk of permanent?
Ondanks zijn grijze snuit heeft 'ie echt een puppyface.
Aw, wat een lieverdjequote:Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weten jullie nog dat filmpje die ik een poos terug heb geplaatst van dat oude hondje.
Nou, vandaag kwam hij aan in Nederland en nu ligt Taco hier op het kussen te slapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1: En of ze snurken. Ook bij labradors geen vreemd verschijnsel.quote:Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat gaaf Multi, dat je hem opvangt!
En die trommel met koekjes bij oh-oh zou Koda direct herkennen haha
Ik had nog wat vraagjes trouwens;
1. Snurken honden wel vaker tijdens het slapen? Koda snurkt soms behoorlijk.
2. Als een hond gewoon ligt, is het dan normaal dat ze dan wat geluid maken? Volgens mij is dat gewoon het geluid wat ze maken als ze via hun neus uitademen.
3. Waar bij mensen, mannen, de adamsappel zit, kan het kloppen dat daar bij een hond ook wat zit? Of misschien alleen bij de labrador? Ik voelde daar een soort bobbeltje, niet groot of gevoellig voor Koda.
Als iemand die vragen kan beantwoorden zou ik al een stuk geruster zijn. We gaan proberen sneller aan de beurt te zijn dan donderdag wat betreft de broncho-scopie. Koda roggelt helaas weer en ze denken aan een resistente bacterie of aan chronische bronchitis.
Edit: over die ''adamsappel'' heb ik denk ik al wat gevonden, de ''larynx'' is dat volgens mij.
http://www.sorag.nl/acrobat_files/MHK.pdf
Haha gelukkig maar, soms snurkt Koda nog erger dan ik, en ik maak (volgens de buren) regelmatig de 2 buurmeisjes wakker met mijn gesnurkquote:Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Messina het volgende:
[..]
1: En of ze snurken. Ook bij labradors geen vreemd verschijnsel.
2: Ja, ik hoor mijn hond ook uitademen uit z'n neus. Soms piept, gromt en bromt hij ook in z'n slaap
3: Kan ik niet mee helpen
LOLquote:
Ik krijg er zelf koude voeten van, van het idee alleen alquote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Met natte babysokken door de sneeuw lijkt me helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij om dat te doen?
Nou, babysokjes is misschien het verkeerde word, het zijn eerder van die half slofjes/half schoentjes. Best wel waterdichtquote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Met natte babysokken door de sneeuw lijkt me helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij om dat te doen?
Wow, wat een pak sneeuw en mooie omgevingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:48 schreef bianca en michael het volgende:
Diever heeft in Oostenrijk zijn 13e verjaardag gevierd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |