abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107375078
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:57 schreef K.Weenie het volgende:
Oh wat goed van je! Blijft hij tijdelijk of permanent?
Ondanks zijn grijze snuit heeft 'ie echt een puppyface. O+
Hij blijft hier wonen.
Hij loopt wel slecht.. niet zo stabiel op zn achterpoten..maar geen pijn ofzo. Dus met lange wandelingen kan hij mijn andere oudje Nacho thuis gezelschap houden. O+
  zondag 29 januari 2012 @ 20:42:02 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_107375217
Tis een dotje!
Je bent wel echt kampioen veel honden nemen zeg :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 29 januari 2012 @ 20:46:27 #203
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107375470
Ow wat een schatje!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107375517
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 19:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Weten jullie nog dat filmpje die ik een poos terug heb geplaatst van dat oude hondje.

Nou, vandaag kwam hij aan in Nederland en nu ligt Taco hier op het kussen te slapen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aw, wat een lieverdje O+ En wat lief van jou dat hij een fijn plekje bij jou in huis heeft gekregen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 29 januari 2012 @ 21:47:25 #205
176471 oh-oh
pi_107379214
Ik vraag me serieus af wie er hier nou het slimst is.
Sjon stort zich elke keer vol overgave op de puzzel als ik die erbij pak, hij vindt het geweldig en is er heel behendig in. Kees die pikt als ik dr de kans geef de brokjes eruit als Sjon de vakjes openmaakt, Chico die wipt heel behendig gewoon het deksel van de snoeppot en gaat daaruit staan te kanen, en Billy zit keurig netjes heel geduldig naast me te wachten tot Sjon klaar is en kijkt dan es schattig omdat ie weet dat hij dan zo zijn snoepjes wel krijgt _O-
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_107383172
Oh-oh waarvan maak jij die pyjama's voor je honden, gewoon van babypyjama's? Juno heeft een pyjama nodig, die wil haar slaapzak niet meer uitkomen _O-
pi_107383777
Hebben jullie hondjes het echt zo koud of is het meer voor de sier?
  zondag 29 januari 2012 @ 23:04:36 #208
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107383823
Wat gaaf Multi, dat je hem opvangt! :D
En die trommel met koekjes bij oh-oh zou Koda direct herkennen haha :@

Ik had nog wat vraagjes trouwens;
1. Snurken honden wel vaker tijdens het slapen? Koda snurkt soms behoorlijk.
2. Als een hond gewoon ligt, is het dan normaal dat ze dan wat geluid maken? Volgens mij is dat gewoon het geluid wat ze maken als ze via hun neus uitademen.
3. Waar bij mensen, mannen, de adamsappel zit, kan het kloppen dat daar bij een hond ook wat zit? Of misschien alleen bij de labrador? Ik voelde daar een soort bobbeltje, niet groot of gevoellig voor Koda.

Als iemand die vragen kan beantwoorden zou ik al een stuk geruster zijn. We gaan proberen sneller aan de beurt te zijn dan donderdag wat betreft de broncho-scopie. Koda roggelt helaas weer en ze denken aan een resistente bacterie of aan chronische bronchitis.

Edit: over die ''adamsappel'' heb ik denk ik al wat gevonden, de ''larynx'' is dat volgens mij.
http://www.sorag.nl/acrobat_files/MHK.pdf
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 29 januari 2012 @ 23:06:21 #209
176471 oh-oh
pi_107383914
Ik maak ze gewoon van lappen stof die ik koop, soms maak ik wel es een trui van een leuk kindershirt dat ik van iemand krijg. Die dingen zijn zat te koop overal hoor Multi. Had jij dat zwarte shirtje trouwens nog wat ik graag terug wilde??
( Groucho Marx )
pi_107384009
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat gaaf Multi, dat je hem opvangt! :D
En die trommel met koekjes bij oh-oh zou Koda direct herkennen haha :@

Ik had nog wat vraagjes trouwens;
1. Snurken honden wel vaker tijdens het slapen? Koda snurkt soms behoorlijk.
2. Als een hond gewoon ligt, is het dan normaal dat ze dan wat geluid maken? Volgens mij is dat gewoon het geluid wat ze maken als ze via hun neus uitademen.
3. Waar bij mensen, mannen, de adamsappel zit, kan het kloppen dat daar bij een hond ook wat zit? Of misschien alleen bij de labrador? Ik voelde daar een soort bobbeltje, niet groot of gevoellig voor Koda.

Als iemand die vragen kan beantwoorden zou ik al een stuk geruster zijn. We gaan proberen sneller aan de beurt te zijn dan donderdag wat betreft de broncho-scopie. Koda roggelt helaas weer en ze denken aan een resistente bacterie of aan chronische bronchitis.

Edit: over die ''adamsappel'' heb ik denk ik al wat gevonden, de ''larynx'' is dat volgens mij.
http://www.sorag.nl/acrobat_files/MHK.pdf
1: En of ze snurken. Ook bij labradors geen vreemd verschijnsel.
2: Ja, ik hoor mijn hond ook uitademen uit z'n neus. Soms piept, gromt en bromt hij ook in z'n slaap :P
3: Kan ik niet mee helpen :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_107384370
Rocky snurkt ook enorm, vooral als hij opgerold in z'n mand ligt.

Snuiven en grommen ed zijn idd ook niks om je zorgen over te maken, dan droomt ie gewoon dat ie Superkoda is ;)
  zondag 29 januari 2012 @ 23:16:05 #212
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107384407
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 23:08 schreef Messina het volgende:

[..]

1: En of ze snurken. Ook bij labradors geen vreemd verschijnsel.
2: Ja, ik hoor mijn hond ook uitademen uit z'n neus. Soms piept, gromt en bromt hij ook in z'n slaap :P
3: Kan ik niet mee helpen :P
Haha gelukkig maar, soms snurkt Koda nog erger dan ik, en ik maak (volgens de buren) regelmatig de 2 buurmeisjes wakker met mijn gesnurk :D Piepen doet die ook in zijn slaap, maar dan droomt die, die pootjes gaan alle kanten op haha :P En dat van vraagje 3 heb ik denk ik al gevonden, bij mensen en zoogdieren is dat ook gewoon het strottenhoofdje/larynx.

Ben trouwens wel geschrokken toen ik me een beetje ging inlezen over de broncho-scopie. Zo kunnen er o.a. hartfalen, tumoren en allerlei andere nare dingen ontdekt worden.. Ik maak mezelf er wel een beetje gek mee zo onderhand, maar als een hond een tumor of hartfalen heeft, zou die toch niet zo super enthousiast zijn, graag willen spelen enzo? Bij ons eerste hondje werd ook een tumor ontdekt, en dat hebben we eigenlijk zelf ontdekt doordat die zo raar deed. Hij begon zich helemaal af te zonderen van ons, terwijl die eerst ALTIJD bij ons op de bank wou, anders ging die janken en joelen.
pi_107388758
Mn zus wil Oscar houden. :+
Dr dochter slaapt zo goed als Oscar bij haar in bed slaapt. _O-
  maandag 30 januari 2012 @ 09:36:25 #214
176471 oh-oh
pi_107392779

:+
Kutskipakken _O-
( Groucho Marx )
pi_107395349
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 09:36 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
:+
Kutskipakken _O-
LOL _O-
  maandag 30 januari 2012 @ 14:31:41 #216
176471 oh-oh
pi_107400967
Maar ze zijn wel fijn nu die pakken ^O^

We hebben hier toch een pak sneeuw ineens :') _O-
( Groucho Marx )
pi_107402171
Ooooh ik ben jaloers op de sneeuw O+ hier sneeuwt het ook sinds vanmiddag maar niet hard.

Misschien maar beter ook anders kan ik het niet laten naar het park te gaan en heel veel foto's te maken.

Ouwe foto van Rocky

maandag 30 januari 2012 @ 15:09:50 #218
176471 oh-oh
pi_107402268
Hier blijft het maar vallen, er ligt echt al een pak :')
Gelukkig hebben de honden hun skipakken :P
Sjon en Bil vonden het heerlijk tussen de middag, lekker door de sneeuw stuiven :D
Chico doet poepen en plassen en dan stop ik m lekker warm in de tas. En Kees loopt te mokken en te sjokken en smerig te kijken :')
( Groucho Marx )
  maandag 30 januari 2012 @ 15:13:02 #219
176471 oh-oh
pi_107402385

Chico, in zijn skipak, in de draagtas B-)
( Groucho Marx )
  maandag 30 januari 2012 @ 15:18:45 #220
176471 oh-oh
pi_107402596
NEE SJON, KIJK UIT, ACHTER JE!!!!!!!!

_O-
( Groucho Marx )
pi_107402660
Haha net dat neusje eruit O+

Rocky vind sneeuw op de grond geweldig maar het mag niet sneeuwen op het moment dat hij buiten is :|W

Hier nog n ouwe foto, op zoek naar nijnen onder de sneeuw
pi_107402698
Haha loopt sjon ook wel eens op 4 poten :D
  maandag 30 januari 2012 @ 15:24:30 #223
176471 oh-oh
pi_107402766
Zelden :')
Die van mij vinden het ook fijner als het niet ook nog sneeuwt erbij, maar jaaaaa, ze gaan dr wel door hoor, en Sjon en Bil vonden het echt zalig :D
( Groucho Marx )
  maandag 30 januari 2012 @ 16:20:01 #224
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107404817
Geweldige foto's oh-oh! Hier lag gister avond een klein beetje sneeuw, en Koda vond het maar niks, zijn pootjes waren te koud. Heb hem maar een paar van die babysokjes aangetrokken en toen was die ineens gek op sneeuw. Rennen en gek doen dat die deed, poeh :D!

Ik ga morgen trouwens naar de jonge honden voorlichting bij mijn DA. Dan gaan ze ons leren omgaan met een jonge hond en dingen die je eigenlijks vanaf jongs af aan al moet doen, zoals af en toe proberen zijn gebitje te bekijken, zodat hij dat straks als die groter is ook nog toelaat. Ben wel erg benieuwd, want de hondjes mogen ook mee :)

Over de broncho-scopie van Koda.. Die heb ik op donderdag laten staan. Hij eet nu gelukkig weer minimaal 350 gram brokken en drinkt voldoende. Donderdag moet die dus onder narcose voor de broncho-scopie en krijgt die (hoop ik) pro-bio mee zodat de maag/darm flora weer kan stabiliseren. Mijn vader vind dat ik van het ergste moet uitgaan (hartfalen..) zodat het uiteindelijk alleen maar kan meevallen als het bijvoorbeeld bronchitis is, wat ik nog best kloten vind. Ben al een aantal dagen behoorlijk van slag. :'(
pi_107405111
Ik zou juist niet van het ergste uitgaan, sowieso lijkt mij de kans dat het bronchitis is bij jonge hond groter dan iets met z'n hart of een tumor.

Voor jezelf zou je toch ook niet van het ergste uitgaan of wel?
  maandag 30 januari 2012 @ 16:30:09 #226
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107405199
Doe ik ook zeer zeker niet, alleen mijn vader is altijd een beetje een doemdenker, en dat heeft dan wel weer een grote invloed op mijn zusje, mijn moeder en ook op mij, aangezien mijn vader gewoon eerlijk zegt wat hij denkt en vind. Ik ga gewoon uit van een resistente bacterie. :)
  maandag 30 januari 2012 @ 16:32:17 #227
176471 oh-oh
pi_107405297
Met natte babysokken door de sneeuw lijkt me helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij om dat te doen?
:D
( Groucho Marx )
pi_107405655
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Met natte babysokken door de sneeuw lijkt me helemaal niet lekker, hoe kom je daar nu bij om dat te doen?
Ik krijg er zelf koude voeten van, van het idee alleen al :P

BAL? BAL? BAL? Zei je BAL? Gooi de BAL. BAL! BAL? (Etc, etc).
pi_107405864
_O-
  maandag 30 januari 2012 @ 16:49:39 #230
176471 oh-oh
pi_107405969
Alfa O+
( Groucho Marx )
  maandag 30 januari 2012 @ 21:19:51 #231
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107417319
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou, babysokjes is misschien het verkeerde word, het zijn eerder van die half slofjes/half schoentjes. Best wel waterdicht :P
pi_107435156
Zo long time no see! Maar wij waren dan ook naar Oostenrijk!

Diever heeft in Oostenrijk zijn 13e verjaardag gevierd!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:58:16 #233
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107441813
Jemig wat een pak sneeuw :D Gefeliciteerd dievertje nog, met je 13e verjaardag dan :)!
pi_107442703
Nog ff een oude foto.

Nu maar wachten tot hier een pak sneeuw ligt, steekt lekker af ;)
pi_107442961
En een foto van Tyson, Amstaff.

Helaas is hij niet meer hier maar bij iemand anders.
Hij werd een beetje te dominant naar mijn Brando toe, zover dat ik er tussen moest komen en dat moest bekopen met een kapotte voet. Als ik iets later thuis was gekomen lag 1 van de 2 dood op de grond. Staffies zijn mooie honden, maar dan wel een stabiel exemplaar.

Ik mis hem trouwens nog steeds.. :'(

Hier was hij net bij het nest weg.

En hier was hij een half jaartje.
pi_107443120
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 11:48 schreef bianca en michael het volgende:

Diever heeft in Oostenrijk zijn 13e verjaardag gevierd!
Wow, wat een pak sneeuw en mooie omgeving :) En wat tof de foto's waar ze samen rennen en spelen O+
pi_107444319
Kijk ze nou in de sneeuw O+

Gummiebeer, wat een lekker waterratje. Altijd pijnlijk als je een dier weg moet doen. Ik heb (lang geleden) ook een hond weg moeten doen. Die beet kinderen. Onze zoon werd geaccepteerd, maar mijn nichtje van anderhalf werd in d'r voet gebeten. Tweede keer hapte 'ie bijna in d'r gezicht, maar helaas voor de hond en gelukkig voor mijn nichtje was ik sneller.
pi_107447169
Soms moet je inderdaad keuzes maken, hoe pijnlijk ook.

En wat betreft het waterratje, hij is dol op water maar hij durft niet te zwemmen. :D
pi_107462383
Leuk al die sneeuwfoto's!

Gaaf dat je je honden hebt meegenomen Bianca, zouden ze hier ook wel willen :D

Diaz en Jazz vonden de sneeuw ook leuk, de rest wil liever warm thuis blijven :+

pi_107462697
m'n vrouw wilde een schoothondje, het werd een dwergpincher die overal in bijt en dan vooral in kabels :') , 'k vond 't al zo vreemd dat ik niets meer hoorde door de koptelefoon 8)7

dinsdag 31 januari 2012 @ 23:35:20 #241
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107463578
Vandaag met Koda bij puppy-begeleiding geweest vanuit onze DA praktijk. Was erg leuk en leerzaam. Tevens werd Koda gecontroleerd, en hij was, op het bekende roggel probleem, helemaal tip top in orde. Aanstaande zaterdag al 23 weken, weegt ruim 24 kilo en hij luistert (nog wel, puberty will hit him like a train) heel goed. Ook heel gemakkelijk in de omgang, vond de DA zelf, want Koda liet alles gewoon toe, zoals tandjes poetsen, koorts opmeten, oortjes checken. Al met al dik tevreden, maar toch nog beetje zenuwachtig voor donderdag. 1 uur moet die er zijn voor de scopie.
pi_107492534
Mooie foto's weer! Alpha lijkt zo te zien net zo dol op z'n bal als onze Rani.

En spelende sneeuwhonden O+ Helaas voor onze hondjes valt er hier nog geen vlokje te bekennen, en gaan we ook al niet op wintersport...

Schattig hondje hoor, Pinine, alleen jammer dan van die tandjes ;)

En spannend morgen Maus, hopelijk blijkt er niets ernstigs mis met Koda.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_107493183
Superleuke actiefoto's weer :D wat n een actieve honden hier allemaal, ik ben alleen mijn luie hond gewend :+

Sterke morgen maus, ik zal duimen voor Koda *;

ik liep net een blauwtje bij rocky ;(
ik deed fuut fieeeuw naar em, gromt ie terug haha hij was ongeduldig omdat ie wil wandelen met m'n zus.

Vanmiddag was ie wel galant, was catdog aan t uitlaten toen we langs een blaffende hond achter een hek kwamen. De kat durfde er niet langs en toen liep Rocky terug naar de hond zodat bliksem snel achter Rocky weg kon glippen :+
pi_107493272
Hier , ZH,is alle sneeuw trouwens ook weg.
  woensdag 1 februari 2012 @ 22:46:42 #245
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107500719
Wacht maar, in het weekend komt er wel weer sneeuw :P
  woensdag 1 februari 2012 @ 23:42:01 #246
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107503117
Wel sneu trouwens, Koda kwam zo zielig naar me toe huppelen voor een koekje, ging er voor zitten gaf pootjes, ging zelfs ervoor liggen dan op zn rug rollen :P Maar helaas, hij moet wel nuchter zijn morgen. Mocht na 9 uur niks meer eten.
pi_107508300
* hugsy33 denkt aan Koda
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:25:45 #248
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_107512448
Thanks iedereen voor de support :) Ik ga nu naar de DA toe, laat jullie vanavond wel weten hoe het ging!
pi_107524836
Rocky liep net gek te doen, met z'n neus in z'n mand, eromheen lopen en maar zeuren...

snapte niet waarom ie zo raar deed, totdat ik ging kijken...

lag de kat in z'n mand verstopt _O-
pi_107525230
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')