Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Oscar hoeft daar toch ook helemaal niet meer in?
Er bestaat echt geen fijnere draagtas, voor Chico is hij nu ook echt super, eerst stuk lopen, poepen, plassen, en dan hop in de tas. Kan ik eindelijk weer es lekker snel doorlopen met de rest ook, in de pauze en zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik ga 'm weer gebruiken als ie oud is.![]()
Maar voor die tijd dat ik 'm gebruikt heb, vond ik 'm echt ideaal. Toen ik elke week met de trein op en neer naar Brabant ging met hem.
Kadootje voor mn neefje, maar ik moest m eerst nog ff zelf misbruiken die brilquote:
Ik vind 'm ook echt lekker dragen. Oscar ging altijd heerlijk op z'n rug liggen pitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Er bestaat echt geen fijnere draagtas, voor Chico is hij nu ook echt super, eerst stuk lopen, poepen, plassen, en dan hop in de tas. Kan ik eindelijk weer es lekker snel doorlopen met de rest ook, in de pauze en zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:46 schreef oh-oh het volgende:
Kilo of 6 is te doen, oh 8 trouwens ook , vroeger droeg ik Frits en Chico er wel es samen in hoor![]()
Echt geweldig die bril met het hemd erbijquote:
quote:
Hoe heten behaarde mexicaanse naakthonden nou precies? Peludo-nogwat?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wow, super mooie foto's, mooie honden ook!quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Perro pelado peruanoquote:Op woensdag 18 januari 2012 19:22 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Hoe heten behaarde mexicaanse naakthonden nou precies? Peludo-nogwat?Ik vind ze in ieder geval erg mooi!
Haha geniaalquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:07 schreef hugsy33 het volgende:
Gave foto's weer
ik kwam net n geinige mop tegen:
"I have a great dog, half lab half pitbull. Great combination. Sure he will bite off my leg but he"ll bring it back to me."
Welke camera gebruik jij eigenlijk?quote:Op woensdag 18 januari 2012 18:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhm, dat zijn PERUAANSE behaarde naakthonden, hence the peruanoquote:
Waarom mocht ie de schaar niet opeten dan?quote:Op donderdag 19 januari 2012 09:07 schreef Snoepje5 het volgende:
Onze bordercollie van nu bijna 4 maanden heeft gister een rivierkreeft opgegeten.. Na 3 minuten rennen kon ik nog de schaar(poot) van dat beest uit z'n mond trekken.. Lekker knapperig moet ie vast gedacht hebben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |