SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierU MAD?
Nog een game afwachten en je hebt er geen last meer vanquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:11 schreef TheArt het volgende:
Zvonareva heeft in het off-season volgens mij maar even het kreunen geoefend. Jezus mina wat een lawaai maakt ze dit jaar opeens.
Het gaat wel wat minder met makkelijk bij Misa dan dat het een set lang ging. Van 1-3 naar 6-3, 2-1 ging erg snel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Krajicek maakt er 4-4 van in 2e set
eerste set gewonnen door Michaela
Ziet er weer naar uit dat Barrois er 5-4 van gaat maken. Weer zo'n matige gamequote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:14 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het gaat wel wat minder met makkelijk bij Misa dan dat het een set lang ging. Van 1-3 naar 6-3, 2-1 ging erg snel.
Het was gewoon de servicegame van Barrois en diens grote wapen is haar service, dus niet zo gek. Waarom matige game? Je kan er niets van zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziet er weer naar uit dat Barrois er 5-4 van gaat maken. Weer zo'n matige game
inmiddels een feit
Krajicek gaat er alweer 5-5 van maken zoquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was gewoon de servicegame van Barrois en diens grote wapen is haar service, dus niet zo gek. Waarom matige game? Je kan er niets van zien.
echt hequote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:17 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het was gewoon de servicegame van Barrois en diens grote wapen is haar service, dus niet zo gek. Waarom matige game? Je kan er niets van zien.
Je hoeft het niet game per game bij te houden. We volgen het ook allemaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
En weer Vijf - Vijf. Barrois to serve...
idd zelfs op mobielquote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Je hoeft het niet game per game bij te houden. We volgen het ook allemaal
Ze zit dus blijkbaar echt goed in haar vel..de oude Mischa had deze tiebreak alsnog afgegeven..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:55 schreef TheArt het volgende:
Jaja! GSM Misa: 6-3, 7-6(13).
Wat een tiebreak! 5 SPs van Barrois weggewerkt en uiteindelijk op MP #4 raak!
ja echt zondequote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:06 schreef TheArt het volgende:
Robin kan de eerste set vergeten. Direct al gebroken
Ik ben hierquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:26 schreef Norrage het volgende:
Wat een punten allemaal zeg, van beide
Waar zijn jullie allemaal? Naar werk ofzo?
Ik ben me aan het aankleden e.d. moet zo naar schoolquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:26 schreef Norrage het volgende:
Wat een punten allemaal zeg, van beide
Waar zijn jullie allemaal? Naar werk ofzo?
Nog niet helemaal wakker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:39 schreef TheArt het volgende:
Ik snap de tactiek van Robin niet echt. In de rally speelt hij alleen maar afwachtend, misschien wel de juiste tactiek, maar de tweede services van Roddick moet hij opeens telkens aanpakken en snel nemen, terwijl de tweede set van Roddick echt heel goed is.
6-3 Roddick. Robin heeft in 3 van de 4 servicesgames van Roddick minstens één BP gehad.
Zijn tactiek is om niet een keer met 1-0 voor te komen in sets, maar van een achterstand terugkomen:Pquote:
Ik zat ook te wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:49 schreef luckass het volgende:
ES British heeft het over de grote Nederlandse spelers, vergeten ze Hem gewoon!!
Ik denk dat er morgen een tsunami over Groot-Brittannië gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zat ook te wachten
Maar dan wel over Fredje Hemmes beginnen
quote:
Dat dus. Die man heeft het het DF-en op BP tot een kunst verheven..niet normaal.quote:
En weerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Die man heeft het het DF-en op BP tot een kunst verheven..niet normaal.
Dat stuk langs de lijn doet niet mee toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef TheArt het volgende:
Wie heeft Robin trouwens verteld dat je bij een compleet open veld de bal bijna altijd weer dezelfde hoek in moet spelen, waar de tegenstander dus vaak nog staat?
Dat is verrassend jongeuhhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef TheArt het volgende:
Wie heeft Robin trouwens verteld dat je bij een compleet open veld de bal bijna altijd weer dezelfde hoek in moet spelen, waar de tegenstander dus vaak nog staat?
Als er iemand een teringlul is op de baan als het even tegen zit dan is het Roddick welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:01 schreef Reya het volgende:
Sowieso maakt zijn geklaag hem niet echt sympathiek. Dan is Roddick toch een veel groter sportman.
Vooral die dramatische service af en toe, terwijl hij zo goed kan serveren. En inderdaad die shotkeuze, afgrijselijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Hij beweegt ook zo slecht vandaag..dat icm zijn standaard slechte shotkeuze en wisselvallige service en je bent gewoon kansloos.
Hij heeft gewoon echt alle wapens, maar hij heeft geen clutch serve en is mentaal gewoon echt te matig..
Maar hij wintquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er iemand een teringlul is op de baan als het even tegen zit dan is het Roddick wel
Psycholoog hopelijk.quote:
'Ja het voelde al niet goed aan, dus dan kan je beter stoppen'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:05 schreef Tim86 het volgende:
Als hij straks 3-1 achter staat in de derde geeft hij gewoon op, want hij kan toch niet meer winnen en dan kan hij ook niet meer geblesseerd raken enzo
Hij zal ook wel vinden dat hij goed speelde, maar die andere jongen raakte alles, dus helaas peanutbutterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:07 schreef TheArt het volgende:
En hij stond de ballen de afgelopen dagen in training vast zo goed te raken
Volgens mij niet. Dat denken de commentators alleen. Hij heeft gewoon last van die plek waar netde fysio ook naar kwam kijken.quote:
Hij raakt em op z'n frame, dus dat ie dan nog voor het net stuitert verbaast me niets. Maar hoe je sowieso zo'n easy volley op je frame kan raken, is mij echt een raadsel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:19 schreef Salamando het volgende:
Deze volley mensen. Stuiterde nog voor het net.
Als Gralollers het kan..quote:
Klopt. Verliest 80 punten t.o.v. vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:27 schreef luckass het volgende:
Robin naar 63 als ik de rankings zo bekijk?
Robin wel, hij sloeg de bal net gewoon mis hi-ha-hoquote:
Zoiets zal het wel worden ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:27 schreef luckass het volgende:
Robin naar 63 als ik de rankings zo bekijk?
Ik vond hem eigenlijk wel goed bewegen, maar goed, ik heb hem niet zien spelen sinds set 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Hij beweegt ook zo slecht vandaag..dat icm zijn standaard slechte shotkeuze en wisselvallige service en je bent gewoon kansloos.
Hij heeft gewoon echt alle wapens, maar hij heeft geen clutch serve en is mentaal gewoon echt te matig..
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
Robin wel, hij sloeg de bal net gewoon mis hi-ha-ho.
Het is weer kut ja.
Het viel allemaal wel mee, maar hij slaat gewoon weer 2x DF op BP en verliest daarna zichzelf compleet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel goed bewegen, maar goed, ik heb hem niet zien spelen sinds set 1.
En pakte zelf wat kansen niet in de eerste set.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee, maar hij slaat gewoon weer 2x DF op BP en verliest daarna zichzelf compleet.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef WillieW het volgende:
Jammer van die rechter knie. Anders had het misschien wel anders kunnen lopen.
Zo knap hoe hij ondanks die pech altijd gewoon doorgaat met spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef WillieW het volgende:
Hahaha geniaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef WillieW het volgende:
Vijf jaar geleden misschienquote:
Als ie dan de halve finale van een Grand Slam haalt teken ik ervoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb alleen set 2 en 3 gezien ....
Roddick speelde wel aardig, maar kreeg ook alle gelegenheid. Die netapproaches van Haase waren echt om te janken. Van achteruit ook niet best, fysiek weer in de problemen en mentaal zakte hij ook weer door het ijs.
Misschien maar gewoon accepteren dat Robin net zo labiel is als Gulbis en Youzhny en dat soort gasten, en dat het gewoon pieken en dalen zonder middenniveau is
Meskerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:56 schreef Salamando het volgende:
Mesker zegt bij Hewitt - Stebe continu Roddick.
Ah, ik ben niet de enige.
Die gaan we opzoeken op youtube!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoogtepuntje van de partij:
Haase die na 2 netserves zegt: "another one and its a round of beer for you" richting publiek
Roddick kijkt ff naar al die mensen en vraagt: "You sure?"
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoogtepuntje van de partij:
Haase die na 2 netserves zegt: "another one and its a round of beer for you" richting publiek
Roddick kijkt ff naar al die mensen en vraagt: "You sure?"
Zijn resultaten in 2011quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb het eigenlijk nog NOOIT meegemaakt dat GGL NIET faalde....
Waar haalt die kerel zijn punten eigenlijk vandaan voor de ATP lijst
Dat had ik ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef Szura het volgende:
Waarom hoor ik het geluid van een andere baan bij Stebe - Hewitt
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:23 schreef Federer-fan het volgende:
Klopt het dat Haase heeft gezegd dat Roddick hem niet zo'n probleem leek maar dat hij wel opzag tegen zijn tweederondetegenstander?
Zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef truedestiny het volgende:
En wie had er voorspeld dat alleen Krajicek door zou gaan? Haha ook echt een WTA partij zie ik weer.
Zat kraai dan wel lekker in haar vel?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
Haase en Rus zijn uit vorm, Faalung faalt immer.
Uhm.... ja ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:46 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zat kraai dan wel lekker in haar vel?
Verkapt, "kijk mij eens verstand van tennis hebben bijdrage"quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:41 schreef truedestiny het volgende:
En wie had er voorspeld dat alleen Krajicek door zou gaan? Haha ook echt een WTA partij zie ik weer.
Het was meer zo van: Wie had dit ooit kunnen voorspellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Verkapt, "kijk mij eens verstand van tennis hebben bijdrage"
Rus had ik ook wel een rondje verder verwacht, viel erg tegen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik het niet eigenlijk.
Haase en Rus zijn uit vorm, Faalung faalt immer.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:58 schreef Szura het volgende:
Tiebreak 2e set naar Ferrero
M'n faallijstje van Melzer, Verdasco en Troicki is bijna compleet.
Zeg dat maar tegen GGL.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje een 3e set laten lopen op een GS vind ik nog meer falen.
Sindsdien is ie ook totaal niet meer in de problemen geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef tja77 het volgende:
Tsonga een break voor, nadat hij zelf een stuk of 5 breakpunten tegen heeft gekregen.
Wat een complete afgang dan zeg.quote:
Waarom waren deze reacties er nooit toen Hewitt nog goed was? Ik altijd me hardmaken voor dat Hewitt een ongelooflijk koning is, maar er werden altijd alleen maar haatposts gemaaktquote:
quote:
Zou wat zijn als uitgerekend hij terugkomt van een 0-2 in sets...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
Tsonga kreeg net 2 MPs op de service van Istomin, maar pakte ze niet.
Nu wordt ie zelf gebroken en is het weer 5-4*!!!!
Troicki op weg naar een 5e set
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Nober het volgende:
Lekker wijf bij Hewitt, misschien wel zijn vrouw.
2 games later is ie de break alweer kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou wat zijn als uitgerekend hij terugkomt van een 0-2 in sets...
Geen idee, het was iig niet Miranda Kerr. Verbaas me erover dat ze nog bezig zijn, hoe laat is het daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?
Ingeruild voor Kimmetje.
10 uur in de avond.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, het was iig niet Miranda Kerr. Verbaas me erover dat ze nog bezig zijn, hoe laat is het daar?
Toch tijdsverschil? Goed te weten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt niet mee, 10 uur bij je eigen tijd optellen.
Je kan dr ook 14 uur vanaf halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt niet mee, 10 uur bij je eigen tijd optellen.
Andersom. Hij had Kim ingeruild voor Rebecca Cartwright. Of heeft hij alweer een ander?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?
Ingeruild voor Kimmetje.
Dat bedoelde ik ook, kwam alleen wat verrot mijn strot uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Andersom. Hij had Kim ingeruild voor Rebecca Cartwright. Of heeft hij alweer een ander?
Is al een tijdje steady aan een opmars bezig. Werd ook pas in 2010 prof. Zelfde weg wordt in Duitsland nu bij de dames bewandeld door Pfizenmaier. Die werd pas vorig jaar prof en ging in één jaar van geen ranking naar 270 ofzo. Let dus ook op haar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:20 schreef Nober het volgende:
Afgezien van Duitsland, waarkomt die Stebe vandaan? Nog nooit van gehoord!
En die tiebreak gaat naar Troicki. Vijfde set dus,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Szura het volgende:
MP niet benut door Ferrero, nu tiebreak...
Onwetende heiden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kunnen jullie nu voor Ferrero juichen, de man die Koning Martin deed knielen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kunnen jullie nu voor Ferrero juichen, de man die Koning Martin deed knielen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Onwetende heiden.
Martin heeft hem laten winnen.
Had hij nog geen blessurebehandeling gehad dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo'n blessurebehandeling hoort er gewoon bij.
Niet zo verbaasd doen dat dit gebeurt, Hewitt is zelf ook niet vies van psychologische spelletjes. En zeker als een Duitser het doet moet je niet heiliger dan de paus reageren, van Duitsers verwacht je het namelijk op voorhand
Je mag toch voor een andere blessure gewoon een nieuwe behandeling krijgen? Bovendien is het de taak van de scheidsrechter om daarop toe te zien, niet de speler ...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had hij nog geen blessurebehandeling gehad dan?
Je legt het uit als iemand die er geen verstand van heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Is het wel een stukje koeler, lijkt me niet vervelend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker voor Williams, om 23:30 nog de baan op moeten
Wat een held is het tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Hewitt doet net of hij het toernooi gewonnen heeft
Ik wou het net zeggen....Eerste ronde gewonnen in 4 sets van iemand die buiten de top 80 staat,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Het is bijna aandoenlijk, die onmetelijke blijdschap omdat meneer ook nog es een potje tegen een random Duitser kan winnen ....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Tot 5 jaar geleden vond ik het echt een vies kwalletje met zijn vuistjes... Maar sinds hij slechter presteert ben ik hem wel gaan waarderen.quote:
Hewitt staat lager dan Stebequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen....Eerste ronde gewonnen in 4 sets van iemand die buiten de top 80 staat,
Wordt gewoon een slachtpartij. Ik denk 4, 3 en 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt staat lager dan Stebe
En Hewitt - Roddick nu, mmmmm altijd leuk
Ja maar leuk affiche.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt gewoon een slachtpartij. Ik denk 4, 3 en 1.
Zie voorbeeld Halep.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef TheArt het volgende:
Tamira's tieten lijken ook met de week te slinken. Weet niet of dat haar spel ten goede komt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
Williams haar beide enkels zijn ingetaped, en ze heeft die kinetische tape om d'r kuit, en volgens mij nog een handvol andere blessures.
Alleen bij de WTA kan een uitgerangeerde, half kreupele en met blessures overspoelde, part-time tennister met overgewicht het spel domineren.
Wie maakt er een grafiekje waarop haar ranking wordt uitgezet tegen het formaat van haar tieten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef TheArt het volgende:
Tamira's tieten lijken ook met de week te slinken. Weet niet of dat haar spel ten goede komt.
En Kirilenko de GS?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef tja77 het volgende:
Vrouwentennis draait om de looks, daarom mag Paszek van mij dit potje wel winnen
Sharapovaquote:
Zo domineert ze het spel niet meer hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
Williams haar beide enkels zijn ingetaped, en ze heeft die kinetische tape om d'r kuit, en volgens mij nog een handvol andere blessures.
Alleen bij de WTA kan een uitgerangeerde, half kreupele en met blessures overspoelde, part-time tennister met overgewicht het spel domineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |