Nog niet helemaal wakker?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:39 schreef TheArt het volgende:
Ik snap de tactiek van Robin niet echt. In de rally speelt hij alleen maar afwachtend, misschien wel de juiste tactiek, maar de tweede services van Roddick moet hij opeens telkens aanpakken en snel nemen, terwijl de tweede set van Roddick echt heel goed is.
6-3 Roddick. Robin heeft in 3 van de 4 servicesgames van Roddick minstens één BP gehad.
Zijn tactiek is om niet een keer met 1-0 voor te komen in sets, maar van een achterstand terugkomen:Pquote:
Ik zat ook te wachtenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:49 schreef luckass het volgende:
ES British heeft het over de grote Nederlandse spelers, vergeten ze Hem gewoon!!
Ik denk dat er morgen een tsunami over Groot-Brittannië gaat.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:50 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik zat ook te wachten
Maar dan wel over Fredje Hemmes beginnen
quote:
Dat dus. Die man heeft het het DF-en op BP tot een kunst verheven..niet normaal.quote:
En weerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Die man heeft het het DF-en op BP tot een kunst verheven..niet normaal.
Dat stuk langs de lijn doet niet mee toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef TheArt het volgende:
Wie heeft Robin trouwens verteld dat je bij een compleet open veld de bal bijna altijd weer dezelfde hoek in moet spelen, waar de tegenstander dus vaak nog staat?
Dat is verrassend jongeuhhquote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:59 schreef TheArt het volgende:
Wie heeft Robin trouwens verteld dat je bij een compleet open veld de bal bijna altijd weer dezelfde hoek in moet spelen, waar de tegenstander dus vaak nog staat?
Als er iemand een teringlul is op de baan als het even tegen zit dan is het Roddick welquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:01 schreef Reya het volgende:
Sowieso maakt zijn geklaag hem niet echt sympathiek. Dan is Roddick toch een veel groter sportman.
Vooral die dramatische service af en toe, terwijl hij zo goed kan serveren. En inderdaad die shotkeuze, afgrijselijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Hij beweegt ook zo slecht vandaag..dat icm zijn standaard slechte shotkeuze en wisselvallige service en je bent gewoon kansloos.
Hij heeft gewoon echt alle wapens, maar hij heeft geen clutch serve en is mentaal gewoon echt te matig..
Maar hij wintquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als er iemand een teringlul is op de baan als het even tegen zit dan is het Roddick wel
Psycholoog hopelijk.quote:
'Ja het voelde al niet goed aan, dus dan kan je beter stoppen'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:05 schreef Tim86 het volgende:
Als hij straks 3-1 achter staat in de derde geeft hij gewoon op, want hij kan toch niet meer winnen en dan kan hij ook niet meer geblesseerd raken enzo
Hij zal ook wel vinden dat hij goed speelde, maar die andere jongen raakte alles, dus helaas peanutbutterquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:07 schreef TheArt het volgende:
En hij stond de ballen de afgelopen dagen in training vast zo goed te raken
Volgens mij niet. Dat denken de commentators alleen. Hij heeft gewoon last van die plek waar netde fysio ook naar kwam kijken.quote:
Hij raakt em op z'n frame, dus dat ie dan nog voor het net stuitert verbaast me niets. Maar hoe je sowieso zo'n easy volley op je frame kan raken, is mij echt een raadsel.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:19 schreef Salamando het volgende:
Deze volley mensen. Stuiterde nog voor het net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |