Als Gralollers het kan..quote:
Klopt. Verliest 80 punten t.o.v. vorig jaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:27 schreef luckass het volgende:
Robin naar 63 als ik de rankings zo bekijk?
Robin wel, hij sloeg de bal net gewoon mis hi-ha-hoquote:
Zoiets zal het wel worden ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:27 schreef luckass het volgende:
Robin naar 63 als ik de rankings zo bekijk?
Ik vond hem eigenlijk wel goed bewegen, maar goed, ik heb hem niet zien spelen sinds set 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:02 schreef Tim86 het volgende:
Hij beweegt ook zo slecht vandaag..dat icm zijn standaard slechte shotkeuze en wisselvallige service en je bent gewoon kansloos.
Hij heeft gewoon echt alle wapens, maar hij heeft geen clutch serve en is mentaal gewoon echt te matig..
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:28 schreef Salamando het volgende:
[..]
Robin wel, hij sloeg de bal net gewoon mis hi-ha-ho.
Het is weer kut ja.
Het viel allemaal wel mee, maar hij slaat gewoon weer 2x DF op BP en verliest daarna zichzelf compleet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond hem eigenlijk wel goed bewegen, maar goed, ik heb hem niet zien spelen sinds set 1.
En pakte zelf wat kansen niet in de eerste set.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:32 schreef luckass het volgende:
[..]
Het viel allemaal wel mee, maar hij slaat gewoon weer 2x DF op BP en verliest daarna zichzelf compleet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |