Zeg dat maar tegen GGL.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje een 3e set laten lopen op een GS vind ik nog meer falen.
Sindsdien is ie ook totaal niet meer in de problemen geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef tja77 het volgende:
Tsonga een break voor, nadat hij zelf een stuk of 5 breakpunten tegen heeft gekregen.
Wat een complete afgang dan zeg.quote:
Waarom waren deze reacties er nooit toen Hewitt nog goed was? Ik altijd me hardmaken voor dat Hewitt een ongelooflijk koning is, maar er werden altijd alleen maar haatposts gemaaktquote:
quote:
Zou wat zijn als uitgerekend hij terugkomt van een 0-2 in sets...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
Tsonga kreeg net 2 MPs op de service van Istomin, maar pakte ze niet.
Nu wordt ie zelf gebroken en is het weer 5-4*!!!!
Troicki op weg naar een 5e set
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Nober het volgende:
Lekker wijf bij Hewitt, misschien wel zijn vrouw.
2 games later is ie de break alweer kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou wat zijn als uitgerekend hij terugkomt van een 0-2 in sets...
Geen idee, het was iig niet Miranda Kerr. Verbaas me erover dat ze nog bezig zijn, hoe laat is het daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?
Ingeruild voor Kimmetje.
10 uur in de avond.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, het was iig niet Miranda Kerr. Verbaas me erover dat ze nog bezig zijn, hoe laat is het daar?
Toch tijdsverschil? Goed te weten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt niet mee, 10 uur bij je eigen tijd optellen.
Je kan dr ook 14 uur vanaf halen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Valt niet mee, 10 uur bij je eigen tijd optellen.
Andersom. Hij had Kim ingeruild voor Rebecca Cartwright. Of heeft hij alweer een ander?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?
Ingeruild voor Kimmetje.
Dat bedoelde ik ook, kwam alleen wat verrot mijn strot uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Andersom. Hij had Kim ingeruild voor Rebecca Cartwright. Of heeft hij alweer een ander?
Is al een tijdje steady aan een opmars bezig. Werd ook pas in 2010 prof. Zelfde weg wordt in Duitsland nu bij de dames bewandeld door Pfizenmaier. Die werd pas vorig jaar prof en ging in één jaar van geen ranking naar 270 ofzo. Let dus ook op haar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:20 schreef Nober het volgende:
Afgezien van Duitsland, waarkomt die Stebe vandaan? Nog nooit van gehoord!
En die tiebreak gaat naar Troicki. Vijfde set dus,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:29 schreef Szura het volgende:
MP niet benut door Ferrero, nu tiebreak...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |