Zeg dat maar tegen GGL.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Een beetje een 3e set laten lopen op een GS vind ik nog meer falen.
Sindsdien is ie ook totaal niet meer in de problemen geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:04 schreef tja77 het volgende:
Tsonga een break voor, nadat hij zelf een stuk of 5 breakpunten tegen heeft gekregen.
Wat een complete afgang dan zeg.quote:
Waarom waren deze reacties er nooit toen Hewitt nog goed was? Ik altijd me hardmaken voor dat Hewitt een ongelooflijk koning is, maar er werden altijd alleen maar haatposts gemaaktquote:
quote:
Zou wat zijn als uitgerekend hij terugkomt van een 0-2 in sets...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:58 schreef Szura het volgende:
Tsonga kreeg net 2 MPs op de service van Istomin, maar pakte ze niet.
Nu wordt ie zelf gebroken en is het weer 5-4*!!!!
Troicki op weg naar een 5e set
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:06 schreef Nober het volgende:
Lekker wijf bij Hewitt, misschien wel zijn vrouw.
2 games later is ie de break alweer kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zou wat zijn als uitgerekend hij terugkomt van een 0-2 in sets...
Geen idee, het was iig niet Miranda Kerr. Verbaas me erover dat ze nog bezig zijn, hoe laat is het daar?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou goed kunnen, hij had toch met zo'n blond australisch model?
Ingeruild voor Kimmetje.
10 uur in de avond.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen idee, het was iig niet Miranda Kerr. Verbaas me erover dat ze nog bezig zijn, hoe laat is het daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |