Onwetende heiden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kunnen jullie nu voor Ferrero juichen, de man die Koning Martin deed knielen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kunnen jullie nu voor Ferrero juichen, de man die Koning Martin deed knielen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:50 schreef Szura het volgende:
[..]
Onwetende heiden.
Martin heeft hem laten winnen.
Had hij nog geen blessurebehandeling gehad dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo'n blessurebehandeling hoort er gewoon bij.
Niet zo verbaasd doen dat dit gebeurt, Hewitt is zelf ook niet vies van psychologische spelletjes. En zeker als een Duitser het doet moet je niet heiliger dan de paus reageren, van Duitsers verwacht je het namelijk op voorhand
Je mag toch voor een andere blessure gewoon een nieuwe behandeling krijgen? Bovendien is het de taak van de scheidsrechter om daarop toe te zien, niet de speler ...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Had hij nog geen blessurebehandeling gehad dan?
Je legt het uit als iemand die er geen verstand van heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
Is het wel een stukje koeler, lijkt me niet vervelend.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker voor Williams, om 23:30 nog de baan op moeten
Wat een held is het tochquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Hewitt doet net of hij het toernooi gewonnen heeft
Ik wou het net zeggen....Eerste ronde gewonnen in 4 sets van iemand die buiten de top 80 staat,quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Het is bijna aandoenlijk, die onmetelijke blijdschap omdat meneer ook nog es een potje tegen een random Duitser kan winnen ....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:11 schreef TheArt het volgende:
Tot 5 jaar geleden vond ik het echt een vies kwalletje met zijn vuistjes... Maar sinds hij slechter presteert ben ik hem wel gaan waarderen.quote:
Hewitt staat lager dan Stebequote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen....Eerste ronde gewonnen in 4 sets van iemand die buiten de top 80 staat,
Wordt gewoon een slachtpartij. Ik denk 4, 3 en 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:14 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hewitt staat lager dan Stebe
En Hewitt - Roddick nu, mmmmm altijd leuk
Ja maar leuk affiche.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt gewoon een slachtpartij. Ik denk 4, 3 en 1.
Zie voorbeeld Halep.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef TheArt het volgende:
Tamira's tieten lijken ook met de week te slinken. Weet niet of dat haar spel ten goede komt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
Williams haar beide enkels zijn ingetaped, en ze heeft die kinetische tape om d'r kuit, en volgens mij nog een handvol andere blessures.
Alleen bij de WTA kan een uitgerangeerde, half kreupele en met blessures overspoelde, part-time tennister met overgewicht het spel domineren.
Wie maakt er een grafiekje waarop haar ranking wordt uitgezet tegen het formaat van haar tieten?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:38 schreef TheArt het volgende:
Tamira's tieten lijken ook met de week te slinken. Weet niet of dat haar spel ten goede komt.
En Kirilenko de GS?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef tja77 het volgende:
Vrouwentennis draait om de looks, daarom mag Paszek van mij dit potje wel winnen
Sharapovaquote:
Zo domineert ze het spel niet meer hoor.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:41 schreef tja77 het volgende:
Williams haar beide enkels zijn ingetaped, en ze heeft die kinetische tape om d'r kuit, en volgens mij nog een handvol andere blessures.
Alleen bij de WTA kan een uitgerangeerde, half kreupele en met blessures overspoelde, part-time tennister met overgewicht het spel domineren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |