quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef WillieW het volgende:
Jammer van die rechter knie. Anders had het misschien wel anders kunnen lopen.
Zo knap hoe hij ondanks die pech altijd gewoon doorgaat met spelen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef WillieW het volgende:
Hahaha geniaalquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:44 schreef WillieW het volgende:
Vijf jaar geleden misschienquote:
Als ie dan de halve finale van een Grand Slam haalt teken ik ervoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik heb alleen set 2 en 3 gezien ....
Roddick speelde wel aardig, maar kreeg ook alle gelegenheid. Die netapproaches van Haase waren echt om te janken. Van achteruit ook niet best, fysiek weer in de problemen en mentaal zakte hij ook weer door het ijs.
Misschien maar gewoon accepteren dat Robin net zo labiel is als Gulbis en Youzhny en dat soort gasten, en dat het gewoon pieken en dalen zonder middenniveau is
Meskerquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:56 schreef Salamando het volgende:
Mesker zegt bij Hewitt - Stebe continu Roddick.
Ah, ik ben niet de enige.
Die gaan we opzoeken op youtube!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoogtepuntje van de partij:
Haase die na 2 netserves zegt: "another one and its a round of beer for you" richting publiek
Roddick kijkt ff naar al die mensen en vraagt: "You sure?"
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:54 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoogtepuntje van de partij:
Haase die na 2 netserves zegt: "another one and its a round of beer for you" richting publiek
Roddick kijkt ff naar al die mensen en vraagt: "You sure?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |