Nee, nu wel correct.quote:
Vond het wel goed. Hij durft tenminste.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef Stiggie het volgende:
Slechte opmerking van die bril-loser
Zet toch die bril af als je een interview geeft. Toch geen gezicht man.
Precies.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
Heerlijk die lauwe toon van Freddy. I love these guys...dikke middelvinger naar de haters!
Zozo dat moet wel waar zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Type-R het volgende:
"You know who wears sunglasses inside? Blind people & assholes.”
Komt Barbara vanavond dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek al uit want VI.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek al uit want VI.
Living on the edge man!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef Norrage het volgende:
Vond het wel goed. Hij durft tenminste.
Als BN'er niet jonguh!!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Nogal onbeschoft om een zonnebril op te houden in een gesprek.
Windesheim misschienquote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef eriksd het volgende:
Een scriptie hierover. Wat voor opleiding moet dat dan zijn, haha.
Gewoon alleen nog uitnodigen voor zijn maandelijkse beschouwing lijkt mij ook beter.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Waarom wordt Jan Mulder overal uitgenodigd eigenlijk ? Grappig is ie niet, lult vaak of bijna altijd uit z'n nek. Goed voor de kijkcijfers zal ie niet zijn en strijkt waarschijnlijk dik een ton per jaar op voor z'n 'bijdrage' aan DWDD en Studio Voetbal.
Ik zeg enkele reis Groningen.
Ik ben geen manquote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Type-R het volgende:
[..]
Vi kijken, broekkie uit, hangend op me bankje, is toch heerlijk man
Het zijn mensen die rappen over 'kenker' ...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Nogal onbeschoft om een zonnebril op te houden in een gesprek.
Dat laatste zegt niet alles heurquote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Type-R het volgende:
[..]
Vaste spreuk van Gijp. Dat je vrouw bent zag ik links ook wel
Nico heeft er dus kijk op.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Wel jammer dat de Jeugd niet op woensdag langskomt.
Dan had Nico de penis van Freddy weer in zijn mond kunn0n nem0n.
Serieus?quote:
Je zag die lijntjes toch, het zijn gewoon woorden met allerlei dubbelzinnige verwijzingen binnen de zin. Ik vond het best leuk gedaan. Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen op fok, want daar studeren ze allemaal als ware beta's de deeltjesversneller en andere zaken van levensbelang.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik ben nu best benieuwd naar die scriptie en wat er precies met zo'n figuur bedoeld zou worden.
Oh kom op, een rap tekst ontleden, dat mag niet meer dan een hobby zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Je zag die lijntjes toch, het zijn gewoon woorden met allerlei dubbelzinnige verwijzingen binnen de zin. Ik vond het best leuk gedaan. Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen op fok, want daar studeren ze allemaal als ware beta's de deeltjesversneller en andere zaken van levensbelang.
quote:
Maar ik neem aan dat ze dat met teksten onderbouwd heeft en dat zou ik wel willen lezen.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Je zag die lijntjes toch, het zijn gewoon woorden met allerlei dubbelzinnige verwijzingen binnen de zin. Ik vond het best leuk gedaan. Maar dat mag je natuurlijk niet zeggen op fok, want daar studeren ze allemaal als ware beta's de deeltjesversneller en andere zaken van levensbelang.
Het feit dat het met paint was gemaakt zegt genoegquote:Op maandag 16 januari 2012 20:17 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Oh kom op, een rap tekst ontleden, dus mag niet meer dan een hobby zijn.
Als het een masterscriptie is staat ie misschien wel online op de site van de RuG.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:18 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat ze dat met teksten onderbouwd heeft en dat zou ik wel willen lezen.
Zelfde met de Brabonegert....niet leuk meer...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:19 schreef Cynix ® het volgende:
En POWned gaat gewoon weer verder met Hoe-Hoe-Hoe.
Altijd verrassend, die jongens.
http://scripties.let.eldo(...)r/2011/BlaauwA.N.B./quote:Op maandag 16 januari 2012 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Als het een masterscriptie is staat ie misschien wel online op de site van de RuG.
Mensen denken dat die scriptie alleen over dat schema gaat :'-)quote:Op maandag 16 januari 2012 20:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga voor infotainment: Slag om Nederland (bijna hetzelfde als de keuringsdienst en vervolg van de Slag om Europa!)quote:
Hmm, gelijk al een foutieve spatie in de 2de regel.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://scripties.let.eldo(...)r/2011/BlaauwA.N.B./
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Hmm klinkt toch wel interessant. Dacht dat het HBO wasquote:Op maandag 16 januari 2012 20:21 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://scripties.let.eldo(...)r/2011/BlaauwA.N.B./
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, gelijk al een foutieve spatie in de 2de regel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.noch?quote:Een opvallend aspect dat bijdraagt aan de mystiek omtrent de teksten is dat deze tot noch toe niet eerder vrij waren gegeven
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Hmm, gelijk al een foutieve spatie in de 2de regel.Staan nog veel meer fouten in. Ze heeft het over Star Track ("ik sta te spacen maar ben niet van star track"), moet natuurlijk Star Trek zijn. Even later analyseert ze uitgebreid het woord "internagellaktisch" (uit Sterrenstof), wat eigenlijk "intermegalaktisch" moet zijn (bron: tweet van faberyayo en lyricsboekje "Handboek der Jeugd"). Maar ga het toch maar even verder lezen als ik tijd heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Tourniquet op 16-01-2012 20:45:04 ]
Tja, het verhaal leek mij best leuk. Maar wat een termen gebruiken ze zeg:quote:Op maandag 16 januari 2012 20:30 schreef thettes het volgende:
Vind het wel een leuk onderwerp, maar ik stop nu met lezen. Ga verder aan mijn eigen scriptie waarvan ik het onderwerp zeker niet op fok durf te publiceren.
Dat zegt mij als leek niet zo veel. Maar wat is eigenlijk het nut van dit soort termen en dit onderzoek? Hoe wil je daarmee nuttig zijn voor de maatschappij ofwel geld verdienen?quote:Hoewel ook in dit geval het doeldomein refereert naar het brondomein, is de betekenis
van een andere homonieme (woord met meerdere betekenissen) strekking. [Twee gezichten, één formule]
betekent hier ongeveer hetzelfde als ‘twee zielen één gedachte’ of ‘twee handen op één buik’. En heeft dus qua
betekenis niet veel meer te maken met Niki Lauda’s letterlijke geschiedenis.
In termen van Coulson (2001) is er sprake van composition in het naast elkaar plaatsen van de elementen Niki
Lauda- Formule 1- Twee gezichten. Daarna is er sprake van completion wanneer de blend overeenkomt met de
algemene kennis van de luisteraar, namelijk te weten wie en wat het verhaal achter Niki Lauda is. Deze
emergent structure wordt afgesloten met de elaboration namelijk het verband te leggen tussen de
verschillende ruimtes en de boodschap te begrijpen. In het blendingschema komt deze lexicale unit er als volgt
uit te zien
Dat is wel erg slecht allemaal.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Staan nog veel meer fouten in. Ze heeft het over Star Track ("ik sta te spaken maar ben niet van star track"), moet natuurlijk Star Trek zijn. Even later analyseert ze uitgebreid het woord "internagellaktisch" (uit Sterrenstof), wat eigenlijk "intermegalaktisch" moet zijn (bron: tweet van faberyayo en lyricsboekje "Handboek der Jeugd"). Maar ga het toch maar even verder lezen als ik tijd heb.
Heb je het doeldomein wel geanalyseerd en bepaald of er sprake is van composition bij de lexicale unit voordat je deze gedurfde uitspraak doet?quote:
Dat zei ze helemaal niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze deed ook heel wijs alsof je onderzoek zou moeten doen om te weten wie Nikkie Lauda is, al weet iedereen die ouder is dan 25 gewoon wie dat is
Want dat is het doel van een scriptie?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat zegt mij als leek niet zo veel. Maar wat is eigenlijk het nut van dit soort termen en dit onderzoek? Hoe wil je daarmee nuttig zijn voor de maatschappij ofwel geld verdienen?
Naar mijn mening beschrijf je in een scriptie een project dat representatief is voor het werk dat je wilt gaan doen na je studie.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Want dat is het doel van een scriptie?
Je verdedigt een wetenschappelijke stelling in een scriptie.quote:Op maandag 16 januari 2012 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Naar mijn mening beschrijf je in een scriptie een project dat representatief is voor het werk dat je wilt gaan doen na je studie.
Echter besef ik wel dat dit voor veel studies niet juist is.
oei dat is wel slechtquote:Op maandag 16 januari 2012 20:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Staan nog veel meer fouten in. Ze heeft het over Star Track ("ik sta te spacen maar ben niet van star track"), moet natuurlijk Star Trek zijn. Even later analyseert ze uitgebreid het woord "internagellaktisch" (uit Sterrenstof), wat eigenlijk "intermegalaktisch" moet zijn (bron: tweet van faberyayo en lyricsboekje "Handboek der Jeugd"). Maar ga het toch maar even verder lezen als ik tijd heb.
Nou ja gelukkig doet ze geen talenstudie ... oh wacht ...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:08 schreef Karina het volgende:
Ik lees even snel de inleiding en zie al een "en" waar een komma had moeten staan...
Mja, die plaatjes zijn niet de beste kwaliteitquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:15 schreef Felagund het volgende:
Lettertype is ook lastig te lezen, vooral bij de voorbeelden. Volgens mij is de scriptie wetenschappelijk ook weinig onderbouwd wat ik er zo snel van lees.
Ja dat zei ze wel, "allereerst moet je weten wie Niki Lauda is, natuurlijk" Dat impliceert dat ze denkt dat mensen dat niet weten anders zeg je dat niet zo expliciet. Dan had ze iets gezegd in de trant van wat matthijs zei, het eerste valt wat natuurlijk opvalt is dat niki lauda letterlijk 2 gezichten heeft.quote:
haar scriptie gaat o.a. over het hebben van voorkennis voordat je een liedje interpreteert. Dus het is niet zo gek dat ze dat zegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat zei ze wel, "allereerst moet je weten wie Niki Lauda is, natuurlijk" Dat impliceert dat ze denkt dat mensen dat niet weten anders zeg je dat niet zo expliciet. Dan had ze iets gezegd in de trant van wat matthijs zei, het eerste valt wat natuurlijk opvalt is dat niki lauda letterlijk 2 gezichten heeft.
Je hebt zn kop vast wel eens gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:58 schreef Norrage het volgende:
Ik weet niet wie Niki Lauda is hoor
Ja iets met autorijden ofzo. En dat weet ik dan waarschijnlijk omdat ik een man ben.
Nope, nieuw voor mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:34 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Je hebt zn kop vast wel eens gezien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef Felagund het volgende:
Het was een Amsterdammer dus het zal wel over hem gaan.
mijn eerste gedachte toen ik het nieuws zagquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef Felagund het volgende:
Jammer ja. Het heeft zo een averechts effect. In plaats van iets eervols, wordt het weer een aflevering vol geslijm, waarbij de helft van de kijkers van te voren al heeft gegeten en gedronken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:47 schreef Felagund het volgende:
Hij was ook Hoofdpiet hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 13:46 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond de hele avond over De Cock? De hele grachtengordel zal wel uitlopen.
bron: tvgids.nlquote:- Te gast zijn Mart Smeets en Jan Donkers. Zij spreken over ‘The Art of Fielding’ van de Amerikaan Chad Harbach, volgens velen één van de beste sportboeken ooit geschreven.
- Muziek is er van de Amsterdam Klezmer Band. Zij vieren hun 15-jarig bestaan en geven deze week hun 1000e concert.
- Tafeldame deze avond is Merel Westrik.
Met dát kapsel van Matthijs?quote:
Extra:quote:
quote:- Piet Römer is vandaag op 83-jarige leeftijd overleden. We halen herinneringen op met: Marian Mudder, Martin Schwab, Serge Henri Valcke en Wimie Wilhelm. Zij speelden met hem in 'Baantjer'.
Zit misschien in een theaterproductiequote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Waar de fuck is Vledder, dubbel D?
Precies....als ie nou een lange succesvolle carriere had gehad met veel succesvolle rollen in sucesvolle series.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:23 schreef Tem het volgende:
Wat interesseert mij die hele piet romer nou.
Net zo veel als jij ons interesseertquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:23 schreef Tem het volgende:
Wat interesseert mij die hele piet romer nou.
Omdat het alleen boeit als er Amsterdammers dood gaan. De rest is bijzaakquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
Matthijs zal wel weer beginnen met: "er is een Amsterdammer doodgegaan"
Ik vond het een irritante man. Maarja het is een ouwe lul dus jij zal het wel weer geweldig vinden.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies....als ie nou een lange succesvolle carriere had gehad met veel succesvolle rollen in sucesvolle series.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:30 schreef Tem het volgende:
Matthijs zal wel weer beginnen met: "er is een Amsterdammer doodgegaan"
En wie ben jij? Beatrix? aangezien je in de wij-vorm spreekt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net zo veel als jij ons interesseert
0,0
Wist niet dat Faas Wilkes, Coen Moelijn, Jan Wolkers en Hugo Claus Amsterdammers waren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Omdat het alleen boeit als er Amsterdammers dood gaan. De rest is bijzaak
Geen idee, weer iemand uit het raam aan het gooien?quote:
Moet ik hier op reagerenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:31 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik vond het een irritante man. Maarja het is een ouwe lul dus jij zal het wel weer geweldig vinden.
Ik heb er nog nooit van gehoord en dat had ik dus het beste zo kunnen houden?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
Heb ze ooit op Lowlands gezien. Wat een kutherrie was dat.
Nee, ik ben Willemquote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:33 schreef Tem het volgende:
[..]
En wie ben jij? Beatrix? aangezien je in de wij-vorm spreekt.
Heeft er iemand wel eens moeten lachen om Piet?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:30 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Net zo veel als jij ons interesseert
0,0
Wij worden graag met U aangesproken door minderen.quote:
Jij en je meervoudige persoonlijkheden kunnen zoveel willen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wij worden graag met U aangesproken door minderen.
U en........UW voor jou.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij en je meervoudige persoonlijkheden kunnen zoveel willen.
Ze zouden een brandende poppenwagen UW kutwerk moeten binnenrijden.quote:
Vraag het aan de Sint.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zouden een brandende poppenwagen UW kutwerk moeten binnenrijden.
Een razend succes, dat topic.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag het aan de Sint.
Dag lieve zwarte Piet.....
Wat bedoel je ?quote:
Trouwens wel lief dat je denkt dat ik een vrouw ben.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze zouden een brandende poppenwagen UW kutwerk moeten binnenrijden.
Toch al een reactie.quote:
Ik denk niet dat jij het leuk vind.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er een youtube waarvan je zegt, die moet je luisteren voor een goed beeld van de band?
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij het leuk vind.
Ik denk dat ze gemiddeld 70 zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is er een youtube waarvan je zegt, die moet je luisteren voor een goed beeld van de band?
Heb het niet voor niks in 40+ geopend. Dan hebben ze de tijd. En het loopt al.quote:
Mjah, je moet er natuurlijk van houden en dat is wellicht wat lastigquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens wel lief dat je denkt dat ik een vrouw ben.
Dit zit toch in de lik omdat hij zijn vrouw een zetje heeft gegeven?quote:
Die houdt van homo's. Uit je plakboek ?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Zo ben ik dan ook wel weer.
[ afbeelding ]
Zit in Curacao blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit zit toch in de lik omdat hij zijn vrouw een zetje heeft gegeven?
Ze worden steeds zuurder Tongemans!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die houdt van homo's. Uit je plakboek ?
Als jij het al kutherrie vond, moet het wel heel verschrikkelijk zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:22 schreef tong80 het volgende:
- Muziek is er van de Amsterdam Klezmer Band. Zij vieren hun 15-jarig bestaan en geven deze week hun 1000e concert. Heb ze ooit op Lowlands gezien. Wat een kutherrie was dat.
Ik noemde mijn Playboy het plakboek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze worden steeds zuurder Tongemans!
Maar nee niet uit m'n plakboek
Het was tradidionele Joodse muziek.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Als jij het al kutherrie vond, moet het wel heel verschrikkelijk zijn geweest.
Toch niet die met Viola van Emmenes?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik noemde mijn Playboy het plakboek.
traditionele.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was tradidionele Joodse muziek.
Hafa Nakilaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
traditionele.
Ik vind het altijd mooie muziek om naar te luisteren
Jaa!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
leukste Fawlty Towers aflevering, don't mention the War
Cultureel erfgoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Dit dus, briljant.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Zei?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Hoe vaak is zei al tafeldame geweest?
Nooit gezien nog.
zeiquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Nooit gezien nog.
Dat is wat vroeg opstaan met je doet.quote:
Niet overdrijvenquote:
Zei?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Nooit gezien nog.
dit is de 3e keer volgens mijquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Nooit gezien nog.
Ze hadden Basil's loopje moeten laten zien als hij hitler na doetquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:32 schreef Karina het volgende:
Ze hebben een site daarvoor, google.comquote:
Moet hei daar nog op oefenen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:35 schreef Cynix ® het volgende:
Mart is op de achtergrond al intelligente blikken aan het oefenen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
De grootste crimineel van Nederland is John de Mol
jonguh, we weten allemaal dat je 'zei' fout typte. Doe nu niet alsof je dat expres deed. Stop ermee. Oke!quote:
B-b-beetje nog.quote:
Oké!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
jonguh, we weten allemaal dat je 'zei' fout typte. Doe nu niet alsof je dat expres deed. Stop ermee. Oke!
Beetje 13 jarige jochies aanklagen die hun hobbie uitoefenen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Welnee. Ik denk wel dat-ie gewoon verder gaat waar-ie was gebleven.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:39 schreef Specularium het volgende:
Als Willem vrijkomt wordt ie binnen een maand of 2 kapotgeschoten.
Echt, in welke kringen verkeerd Matthijs.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef Supersoep het volgende:
Is Matthijs nu eigenlijk echt zo dom of is hij verplicht om zulke achterlijke vragen te stellen altijd?
Dat niet, maar hij heeft wel eens een verdict uitgesproken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Heeft Mart eigenlijk weleens lijk gespeeld in Baantjer?
Alleen Matthijs, maar die doet alsof half Nederland dat ook vindquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Volksheld? Welk volk vindt dat een held?
Henk en Ingrid....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Hij speelt niet, hij is puur.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:40 schreef Specularium het volgende:
Heeft Mart eigenlijk weleens lijk gespeeld in Baantjer?
Dezelfden die bijvoorbeeld Britt geweldig vinden, denk ik zomaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Poll maken?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang Holleder blijft leven.
Ik denk dat daar weddenschappen over worden afgesloten.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef roos85 het volgende:
Ben wel benieuwd hoelang Holleder blijft leven.
Charlie wilde destijds zeggen "Merel, ken je me nog", en blijft daarom nu bewust op de achtergrond.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Merel probeert zoveel mogelijk te zeggen
Dat lukt haar (weer eens) niet echt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:43 schreef waaromniet1988 het volgende:
Merel probeert zoveel mogelijk te zeggen
quote:
Mart heeft stiekem al iemand ingehuurdquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat loopt die Mart keihard te lachen op de achtergrond?
Omdat steeds wanneer het woord 'volksheld' valt, het niet over hem gaatquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Wat loopt die Mart keihard te lachen op de achtergrond?
Nou ja, ze heten Serviër tegenwoordig.quote:
Dat zou een goede Lucky zijn en dan blijkt het echt te zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Doodgeschoten na de uitzending van DWDD, legendarisch einde.
Dat doet er tegenwoordig niet meer toe. Islam kritiek is ook racisme.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Op z'n hoogst discriminerend. Joegoslaven zijn geen ras.
Zul je zien dat Ruud de Wild die dag net tafelheer is.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
Op het parkeerterrein van het Mediapark.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:45 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Zul je zien dat Ruud de Wild die dag net tafelheer is.
In Westerpark?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Op het parkeerterrein van het Mediapark.
'Merci et au revoir!'quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem Holleeder bij de Avondetappe:
Schiet Mart Smeets live neer, en zegt: "De Tour wacht op niemand."
Ik zou dan wel gaan kijken of Gert Jakobs daar iets over twittert.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Willem Holleeder bij de Avondetappe:
Schiet Mart Smeets live neer, en zegt: "De Tour wacht op niemand."
Nou ja, dan bij Jensen of zo. Whatever.quote:
Holleeder aan het schietennnnnnn mooi mannnnnquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou dan wel gaan kijken of Gert Jakobs daar iets over twittert.
CDA weer eens afplassen is een beetje gemakkelijk scoren idd.quote:
hahaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Holleeder aan het schietennnnnnn mooi mannnnn
Die discussie is afgesloten in 2011quote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch die lul die Kraftwerk eruit gooide wegens te blank
yupquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:50 schreef DrDentz het volgende:
Dit is toch die lul die Kraftwerk eruit gooide wegens te blank
Maar soulbrother Mart heeft nooit artiesten mogen toevoegenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 19:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Die discussie is afgesloten in 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |