Nee, nu wel correct.quote:
Vond het wel goed. Hij durft tenminste.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:10 schreef Stiggie het volgende:
Slechte opmerking van die bril-loser
Zet toch die bril af als je een interview geeft. Toch geen gezicht man.
Precies.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef waxmask het volgende:
Heerlijk die lauwe toon van Freddy. I love these guys...dikke middelvinger naar de haters!
Zozo dat moet wel waar zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Type-R het volgende:
"You know who wears sunglasses inside? Blind people & assholes.”
Komt Barbara vanavond dan?quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek al uit want VI.
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb mijn broek al uit want VI.
Living on the edge man!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:11 schreef Norrage het volgende:
Vond het wel goed. Hij durft tenminste.
Als BN'er niet jonguh!!quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Nogal onbeschoft om een zonnebril op te houden in een gesprek.
Windesheim misschienquote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef eriksd het volgende:
Een scriptie hierover. Wat voor opleiding moet dat dan zijn, haha.
Gewoon alleen nog uitnodigen voor zijn maandelijkse beschouwing lijkt mij ook beter.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Waarom wordt Jan Mulder overal uitgenodigd eigenlijk ? Grappig is ie niet, lult vaak of bijna altijd uit z'n nek. Goed voor de kijkcijfers zal ie niet zijn en strijkt waarschijnlijk dik een ton per jaar op voor z'n 'bijdrage' aan DWDD en Studio Voetbal.
Ik zeg enkele reis Groningen.
Ik ben geen manquote:Op maandag 16 januari 2012 20:13 schreef Type-R het volgende:
[..]
Vi kijken, broekkie uit, hangend op me bankje, is toch heerlijk man
Het zijn mensen die rappen over 'kenker' ...quote:Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef marcodej het volgende:
Nogal onbeschoft om een zonnebril op te houden in een gesprek.
Dat laatste zegt niet alles heurquote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Type-R het volgende:
[..]
Vaste spreuk van Gijp. Dat je vrouw bent zag ik links ook wel
Nico heeft er dus kijk op.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:14 schreef Specularium het volgende:
Wel jammer dat de Jeugd niet op woensdag langskomt.
Dan had Nico de penis van Freddy weer in zijn mond kunn0n nem0n.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |