SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Vaste CrewSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De AanschuifgastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige charactersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaste onderdelen:
Het programma kent een aantal terugkerende onderdelen:Gillette Pro Klassement (Spelers/Elftal van de Week)
Overzicht van gespeelde wedstrijden in de Jupiler League
Financiële uitleg door Mattijs Manders (Graydon)
Muzikale bijdrage van Danny Vera
Vragen stellen?
Een vraag stellen aan Johan Derksen, Wilfred Genee, René van der Gijp of de gast van de avond kan hier.
Aflevering gemist?
Terugkijken kan via RTL XL of de site van RTL Voetbal (tabblad 'Gemist'). Hiervoor is Silverlight vereist. Meestal vind je vrij snel na de uitzending in dit topic ook een .mp4-link naar de uitzending.
SigaarSnor
Daarnaast kun je terecht op de weblog van SigaarSnor. Daar vind je filmpjes van de grappigste momenten en meest opmerkelijke uispraken, compilaties van de uitzendingen en allerlei overig nieuws rondom het programma en de hoofdrolspelers:http://sigaarsnor.blogspot.com/ ~ (RSS-feed) (Nieuwsbrief) (Twitter) (YouTube)
BingokaartenJohan Derksen
Wilfred Genee
René van der Gijp
Fantopics:
Johan, René en Wilfred hebben allen een eigen fantopic op het FOK!forum:Johan Derksen #20 Altijd in de spotlights.
René van der Gijp #2 nu ook als analist
Wilfred Genee fantopic
Televizierring
Op vrijdag 21 oktober 2011 heeft Voetbal International de gouden televizier-ring gewonnen. De overige deelnemers waren 'Wie is de Mol' en 'The voice of Holland'. VI heeft echter overtuigend gewonnen met 37% van de stemmen.![]()
Voorgaande topics:
#1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48 #49 #50 #51 #52 #53 #54 #55 #56 #57 #58 #59 #60 #61 #62 #63 #64 #65 #66 #67 #68 #69 #70 #71 #72 #73 #74 #75 #76 #77 #78 #79 #80 #81 #82 #83 #84 #85 #86 ~ VI Oranje: #1 #2 #3 #4 #5 #6 #7 #8 #9 #10 #11 #12 #13 #14 #15 #16 #17 #18 #19 #20 #21 #22 #23 #24 #25 #26 #27 #28 #29 #30 #31 #32 #33 #34 #35 #36 #37 #38 #39 #40 #41 #42 #43 #44 ~ #87 #88 #89 #90 #91 #92 #93 #94 #95 #96 #97 #98 #99 #100 #101 #102 #103 #104 #105 #106 #107 #108 #109 #110 #111 #112 #113 #114 #115 #116 #117 #118 #119 #120 #121 #122 #123 #124 #125 #126 #127 #128 #129 #130 #131 #132 #133 #134 #135 #136 #137 #138 #139 #140 #141 #142 #143 #144 #145 #146 #147 #148 #149 #150 #151 #152 #300
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). Laatste update: Rickazio
Nieuw topic aanmaken? Klik hier voor de juiste openingspost!
Overige top-gifs (open .gif apart voor grotere versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Veel te bespreken vanavond. Leuke aflevering denk ik.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
BOEM EERSTE IN DIT NU AL MEMORABELE TOPIC<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Ik hoop wel dat René vanavond openhartig is over hetgeen hij heeft meegemaakt. En er niet zo´n pseudo-grappig moment volgt dat zelfs als iedereen mee lacht eigenlijk bijzonder pijnlijk is.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:51 schreef tochweerhenk het volgende:
Veel te bespreken vanavond. Leuke aflevering denk ik.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ik hoop dat ze het daar niet eens over gaan hebben, maar over voetbal.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat René vanavond openhartig is over hetgeen hij heeft meegemaakt. En er niet zo´n pseudo-grappig moment volgt dat zelfs als iedereen mee lacht eigenlijk bijzonder pijnlijk is.★★★![]()
Daar is VI niet voor. Als Genee hem gewoon weer aankondigt en vraagt hoe het nu is is het wel goed genoeg. Als je nooit meer om Gijp kan lachen omdat hij een inzinking heeft gehad vind ik het een beetje raar.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat René vanavond openhartig is over hetgeen hij heeft meegemaakt. En er niet zo´n pseudo-grappig moment volgt dat zelfs als iedereen mee lacht eigenlijk bijzonder pijnlijk is.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Natuurlijk gaat Genee er wel gewoon een beetje naar vragen enzo. En Gijp is realistisch genoeg dat hij daar gewoon normaal over kan praten enzo. Daar maak ik me echt niet druk over.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het daar niet eens over gaan hebben, maar over voetbal.
Geweldig dat hij weer terug is.![]()
Onmogelijk. Het is iets van media-sensatie en dat wordt altijd breed uitgemeten in VI.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het daar niet eens over gaan hebben, maar over voetbal.
Net als Gouden Ringen, het kind van Wilfried,een nominering voor de Loden Loekie of de kutscheten van Linda zo u wilt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Tuurlijk, maar dat zal geen minuut duren. Rene gaat echt niet helemaal uitleggen wat er aan de hand was. (dat hoop ik tenminste)quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat Genee er wel gewoon een beetje naar vragen enzo. En Gijp is realistisch genoeg dat hij daar gewoon normaal over kan praten enzo. Daar maak ik me echt niet druk over.
Geweldig dat hij weer terug is.★★★![]()
We zullen het vanavond zin; hoop dat het niet al teveel tijd in beslag zal nemen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het is iets van media-sensatie en dat wordt altijd breed uitgemeten in VI.
Net als Gouden Ringen, het kind van Wilfried,een nominering voor de Loden Loekie of de kutscheten van Linda zo u wilt.★★★![]()
Zeg dan niks hommoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Mwah, ik gok toch wel op 5 minuutjes enzo. Beetje praten hoe de laatste maanden waren enzo. Vind ik eerlijk gezegd ook wel interessant om te horen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dat zal geen minuut duren. Rene gaat echt niet helemaal uitleggen wat er aan de hand was. (dat hoop ik tenminste)![]()
Als je Profiel terugkijkt kun je daar al een aardig beeld van krijgen denk je niet?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, ik gok toch wel op 5 minuutjes enzo. Beetje praten hoe de laatste maanden waren enzo. Vind ik eerlijk gezegd ook wel interessant om te horen.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja,quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je Profiel terugkijkt kun je daar al een aardig beeld van krijgen denk je niet?![]()
Begin er niet over.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie stellen mij teleur. Dit was nou net een neutraal topic, waar het macho gedrag meeviel.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
Dan vergeet je mijquote:Op maandag 16 januari 2012 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie stellen mij teleur. Dit was nou net een neutraal topic, waar het macho gedrag meeviel.![]()
![]()
Maar jij hoeft niemand te overtuigen. Het is allang bewezen dat jij de ekte stoere boii bent in deze topicreeks.quote:![]()
Ja, en daarom zeg ik dus dat ik het nog steeds wel interessant vind om er meer over te horen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je Profiel terugkijkt kun je daar al een aardig beeld van krijgen denk je niet?
De persoon, nee, HET FENOMEEN Gijp fascineert mij.![]()
![]()
Soms heb je wel eens van die Danny Koevermansen, die zijn zo snel op hun pik getrapt, dat een hond met zeven lullen er nog de hik van krijgt.![]()
Van die Mr Big Stars. Over mij mogen ze zeggen wat ze willen; ik ben de laatste in Nederland die moet klagen als ie kritiek krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms heb je wel eens van die Danny Koevermansen, die zijn zo snel op hun pik getrapt, dat een hond met zeven lullen er nog de hik van krijgt.![]()
Sommige users zijn net zo sympathiek als voetbalmakelaars. Als je zo vriendelijk bent op ze te reageren, noemen zij je een troll. De vraag is: voed je de troll, of laat je het gaan (joh)?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van die Mr Big Stars. Over mij mogen ze zeggen wat ze willen; ik ben de laatste in Nederland die moet klagen als ie kritiek krijgt.![]()
Inderdaad. Die trolls likken hier hun vingers bij af. Nou kan ik je vertellen dat ik wel eens aan viezere dingen gelikt heb.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige users zijn net zo sympathiek als voetbalmakelaars. Als je zo vriendelijk bent op ze te reageren, noemen zij je een troll. De vraag is: voed je de troll, of laat je het gaan (joh)?![]()
Als Yolanthe nou eens al die trolls hier zou verwennen, dan sluit ik niet uit dat zij eens beter gaan posten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Die trolls likken hier hun vingers bij af. Nou kan ik je vertellen dat ik wel eens aan viezere dingen gelikt heb.![]()
Yolanthe vraagt eerst aan Wes of er kabouterpraat is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Yolanthe nou eens al die trolls hier zou verwennen, dan sluit ik niet uit dat zij eens beter gaan posten.![]()
Poll: Hoeveel mensen kijken 16 Januari naar VI-TV?
• Meer dan 1 miljoen
• 600.000-700.000
• 700.000-800.000
• 800.000-900.000
• 900.000-1 Miljoen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier![]()
Shit, ik was alweer vergeten dat Willem er tegenwoordig bij zit.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
jammer dat Boskamp er niet bij is, met Willem zal Gijp toch stiller zijn.![]()
![]()
Misschien maar goed. Met Boskamp naast hem is het meteen weer hectisch. Met Willem is dat minder, omdat dat een ongelofelijk saaie kotsmongool is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
jammer dat Boskamp er niet bij is, met Willem zal Gijp toch stiller zijn.Dit, dus.![]()
Is de kromme er vandaag bij? Jammerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
jammer dat Boskamp er niet bij is, met Willem zal Gijp toch stiller zijn.٩๏̯͡๏)۶![]()
Ik hoop dat Van Hanegem zich niet zoals de laatste keer gaat gedragen, nare man. Zonde dat hij nu naast Gijp zit vanavond.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')![]()
"hoe gaat het willem"?
"wat denk je nou zelf wilfred, altijd van dit soort vragen stellen....zucht"AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
was veel leuker geweest als schelvis of boskamp er bij zat idd, nu gijp er weer voor de eerste keer bij is.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:00 schreef Smoofie het volgende:
"hoe gaat het willem"?
"wat denk je nou zelf wilfred, altijd van dit soort vragen stellen....zucht"![]()
Willem hoe was je weekend?
*verontwaardigt nors gezicht* wat is dat nou weer voor vraag, grom grom *pijnlijke stilte*![]()
Kut dat Van Hanegem er weer bijzit. Die voelt zich non-stop persoonlijk aangevallen door alles en iedereen. Altijd een gespannen sfeer aan tafel daardoor.
Zou me niets verbazen als er weer een hoop gezeik is wanneer Genee weer even gaat 'plagen', en Gijp vervolgens meteen weer 3 maanden overspannen met een depressie thuis zit...![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:05 schreef Yi-Long het volgende:
Kut dat Van Hanegem er weer bijzit. Die voelt zich non-stop persoonlijk aangevallen door alles en iedereen. Altijd een gespannen sfeer aan tafel daardoor.
Zou me niets verbazen als er weer een hoop gezeik is wanneer Genee weer even gaat 'plagen', en Gijp vervolgens meteen weer 3 maanden overspannen met een depressie thuis zit...![]()
![]()
Waar kan ik tekenen voor dit scenario
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
In de Arena.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar kan ik tekenen voor dit scenarioAFCA
Vanwaar de haat ?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar kan ik tekenen voor dit scenario
Dat je iemand niet zo kunt waarderen op tv prima, maar hem een slechte gezondheid o.i.d. toewensen ?![]()
![]()
Vd Gijp en Van Hanegem "klikken" gewoon niet, en Derksen gaat Van Hanegem ook nog eens naar de mond praten om 'm te pleasen anders komt 'ie weer een half jaar niet meer. Hopelijk gaat Wilfred weer flink lopen trollen.
Gaat weer zoals de vorige keer vrees ik:
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Ik doelde meer op zijn eventuele vertrek. In welke gezondheid dat vervolgens zou gebeuren kan me werkelijk geen reet schelen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vanwaar de haat ?
Dat je iemand niet zo kunt waarderen op tv prima, maar hem een slechte gezondheid o.i.d. toewensen ?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Aha.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn eventuele vertrek. In welke gezondheid dat vervolgens zou gebeuren kan me werkelijk geen reet schelen.![]()
En dit klinkt anders dan Paul zijn verhaal in welk opzicht?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik doelde meer op zijn eventuele vertrek. In welke gezondheid dat vervolgens zou gebeuren kan me werkelijk geen reet schelen.![]()
Dat hele overspannen gedoetje moet je niet zo serieus nemen man. Stel je voor dat hij een 9 tot 5 baan had gehad?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit klinkt anders dan Paul zijn verhaal in welk opzicht?![]()
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Hij komt een week later!
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rugkeer-week-uit.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef muzas het volgende:
Hij komt een week later!
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rugkeer-week-uit.htmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schrok al.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef muzas het volgende:
Hij komt een week later!
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rugkeer-week-uit.htmGoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Jij weet precies wat er met hem aan de hand was dan ?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hele overspannen gedoetje moet je niet zo serieus nemen man. Stel je voor dat hij een 9 tot 5 baan had gehad?![]()
![]()
Jaquote:Op maandag 16 januari 2012 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij weet precies wat er met hem aan de hand was dan ?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nee inderdaad joh het stelde vast niks voorquote:Op maandag 16 januari 2012 17:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat hele overspannen gedoetje moet je niet zo serieus nemen man. Stel je voor dat hij een 9 tot 5 baan had gehad?![]()
![]()
![]()
Ja doei moet je lekker zelf kijken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Gut o gut, bijna een miljoen mensen per jaar worden overspannen. In die docu nam zelfs zijn arts het hele verhaal niet al te serieus. Net als René zelf trouwens.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nee inderdaad joh het stelde vast niks voor
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja doei moet je lekker zelf kijken.![]()
waar kan ik kijken dan?
![]()
![]()
Stuurt hij jou geen smsjes dan?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Jij denkt dat wat in de media staat het hele verhaal is ?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja doei moet je lekker zelf kijken.
Hij laat echt niet het achterste van zijn tong zien aan de hele wereld, dat doet hij wel bij de dokter/psychiater/personal trainer.
Ik weet iig wel dat het niet zomaar overspannen/burn out was/is, dat maakte ik wel op uit zijn verhaal in vi, en daar liet hij dus ook niet het achterste van zijn tong zien, wat logisch is.![]()
Omdat zij er inmiddels aan gewend zijn. Gijp zegt zelf dat 3 prikkels per dag meer dan voldoende zijn. Krantje halen, wedstrijdje kijken, rondje door het park fietsen en meer moet de beste man niet doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gut o gut, bijna een miljoen mensen per jaar worden overspannen. In die docu nam zelfs zijn arts het hele verhaal niet al te serieus. Net als René zelf trouwens.
Toen z'n vader overleed waren dat 20.000 prikkels teveel, en nu met zijn maatje Fritsie hetzelfde verhaal. Hij heeft een dag nodig voor 3 prikkels te verwerken en wel een paar maanden voor zulke grote gebeurtenissen. Hij nam het wel serieus, het is alleen zo logisch als het maar zijn kan.Dit, dus.![]()
Denk dat het allemaal wel meevalt. Nogmaals bekijk die docu eens. Daar komen zowel zijn arts als hij aan het woord over dit onderwerp.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jij denkt dat wat in de media staat het hele verhaal is ?
Hij laat echt niet het achterste van zijn tong zien aan de hele wereld, dat doet hij wel bij de dokter/psychiater/personal trainer.
Ik weet iig wel dat het niet zomaar overspannen/burn out was/is, dat maakte ik wel op uit zijn verhaal in vi, en daar liet hij dus ook niet het achterste van zijn tong zien, wat logisch is.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Heb je daarvoor gestudeerd? Psycholoog van de koude grond?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk dat het allemaal wel meevalt.![]()
De waarheid is nooit precies zoals je denkt dat hij zou zijnquote:Op maandag 16 januari 2012 17:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Omdat zij er inmiddels aan gewend zijn. Gijp zegt zelf dat 3 prikkels per dag meer dan voldoende zijn. Krantje halen, wedstrijdje kijken, rondje door het park fietsen en meer moet de beste man niet doen.
Toen z'n vader overleed waren dat 20.000 prikkels teveel, en nu met zijn maatje Fritsie hetzelfde verhaal. Hij heeft een dag nodig voor 3 prikkels te verwerken en wel een paar maanden voor zulke grote gebeurtenissen. Hij nam het wel serieus, het is alleen zo logisch als het maar zijn kan.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Heeft hij zelf toegegeven, dramaqueen.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb je daarvoor gestudeerd? Psycholoog van de koude grond?Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Vast niet. Maar dat is wat er in Profiel door hemzelf wordt uitgelegd. Paar prikkels is voldoende en als er dan zoiets mega groots gebeurd, dan heeft ie gewoon heeeeel veel tijd nodig om ermee om te gaan.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De waarheid is nooit precies zoals je denkt dat hij zou zijnDit, dus.![]()
Dat ik het nog een keer met jou eens mag zijn.quote:
Ik haat hem absoluut niet, maar vind het een uitermate quasiauthentiek figuur. En zelf het lachen om je eigen stupide grapjes krijg ik ook gevoelens van plaatsvervangende schaamte van.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Ja, en dan komt hij bij zijn dokter en ligt hij alweer in een deuk om zijn eigen achterlijkheid. Verwende aandachtshoer is het gewoon, totaal niet gewend aan enige tegenslagen. Volgens bepaalde kenners kenmerkte hem dat ook al als voetballer trouwens.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Vast niet. Maar dat is wat er in Profiel door hemzelf wordt uitgelegd. Paar prikkels is voldoende en als er dan zoiets mega groots gebeurd, dan heeft ie gewoon heeeeel veel tijd nodig om ermee om te gaan.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Laat gaan joh dat inzinkje. Als een bekende zoiets heeft gehad ga je hem toch ook niet op een gezellige verjaardag ten overstaan van jan en alleman helemaal uithoren. Nu kom ik nooit op gezellige verjaardagen maar ik kan me niet voorstellen dat het er daar zo aan toe gaat.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat ik het nog een keer met jou eens mag zijn.
Ik haat hem absoluut niet, maar vind het een uitermate quasiauthentiek figuur. En zelf het lachen om je eigen stupide grapjes krijg ik ook gevoelens van plaatsvervangende schaamte van.Pff ga lekker een ander voetbalprogramma kijken ofzoquote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en dan komt hij bij zijn dokter en ligt hij alweer in een deuk om zijn eigen achterlijkheid. Verwende aandachtshoer is het gewoon, totaal niet gewend aan enige tegenslagen. Volgens bepaalde kenners kenmerkte hem dat ook al als voetballer trouwens.![]()
![]()
Je bent er maar druk mee.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en dan komt hij bij zijn dokter en ligt hij alweer in een deuk om zijn eigen achterlijkheid. Verwende aandachtshoer is het gewoon, totaal niet gewend aan enige tegenslagen. Volgens bepaalde kenners kenmerkte hem dat ook al als voetballer trouwens.![]()
Ik zap gewoon lekker weg als die galbak in beeld komt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Hij is de vierde man zeker, zo zuur is hij.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Ties02 het volgende:
Stokstaartje och och och wat heeft ie je misdaan![]()
Was jij toevallig deze grensrechter?![]()
Lachen om je eigen grapjes. Ik snap de affiniteit met René nu helemaalquote:Op maandag 16 januari 2012 17:34 schreef Ties02 het volgende:
Stokstaartje och och och wat heeft ie je misdaan![]()
Was jij toevallig deze grensrechter?
Groetjes, Ezio.![]()
beter zap je ook uit dit topic weg, zuurpruimquote:Op maandag 16 januari 2012 17:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zap gewoon lekker weg als die galbak in beeld komt.![]()
Er zijn gelukkig ook andere mensen die daar zitten
Groetjes, Ezio.![]()
Zoals Wilfred, die gelukkig nooit om z'n eigen grappen lacht!quote:Op maandag 16 januari 2012 17:38 schreef Stokstaart het volgende:
Er zijn gelukkig ook andere mensen die daar zitten![]()
Rene doet een act. De grapjes zijn af en toe hilarisch, maar hij moet niet te geforceerd doen.AFCA
Wilfried is grappiger dan Gijp ja
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn redelijke intuïtie zegt me dat je iets tegen Gijp hebt.
In de show komt hij er niet leuk uit nee. Maar geen persoonlijke aversie.
Verder is het eigenlijk alleen interessant dat te herhalen omdat mensen hier com-pleet over de zeik gaan als je aan 'hun' René komtOp vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Aandachtzoekerij. Niemand kan écht een hekel aan Gijp hebben. Ik bedoel, er is toch ook niemand die een hekel aan Messi, Nelson Mandela of ZuidGrens heeft?quote:Op maandag 16 januari 2012 17:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn redelijke intuïtie zegt me dat je iets tegen Gijp hebt.![]()
Ik heb idd niks tegen Messi en Nelson Mandela.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aandachtzoekerij. Niemand kan écht een hekel aan Gijp hebben. Ik bedoel, er is toch ook niemand die een hekel aan Messi, Nelson Mandela of ZuidGrens heeft?![]()
Je wordt gered door je UI...quote:Op maandag 16 januari 2012 17:48 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Aandachtzoekerij. Niemand kan écht een hekel aan Gijp hebben. Ik bedoel, er is toch ook niemand die een hekel aan Messi, Nelson Mandela of ZuidGrens heeft?
BFF met GGMM![]()
Je loopt dus gewoon te trollenquote:Op maandag 16 januari 2012 17:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Verder is het eigenlijk alleen interessant dat te herhalen omdat mensen hier com-pleet over de zeik gaan als je aan 'hun' René komt![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: